Wha! Spannend ende tofquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vader en zusje gaan mee kijken in de eerste instantie. Wij zullen met zijn drieen voornamelijk voor Sjakie gaan zorgen. Mocht het klikken, dan komt ma de tweede keer mee.
Volgens mij is dat het plan.
Misschien heeft ze ook nog wel meer patienten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien kun je vragen waarom ze daar tot maandag mee wil wachten? Ik kan me namelijk voorstellen dat er iets achter zit als: telkens snijden is ook niet goed. Niet voor het herstel van de enkel, niet voor het herstel van de wond, etc. Ik kan me voorstellen dat ze liever iets anders probeert dan voor de zoveelste keer te snijden. Maar vraag het eens......
Ja, dat zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien heeft ze ook nog wel meer patienten.
Spoedgevallen, denk ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat zou zomaar kunnen![]()
Maar we hebben ook gezien dat als het écht nodig is, ze echt wel direct tot opereren over gaat, zelfs al is het in haar eigen tijd. Dus waarschijnlijk heeft ze een goede reden om te willen wachten
Ja, denk je? Ik heb de indruk dat er een visie achter zit, kijk bijvoorbeeld maar naar dat gips, da's toch ook een methode om de schade tegen te gaan (goed, het werkt blijkbaar niet, maar toch).... gewoon even rustig met de dokter in gesprek gaan lijkt me wel een noodzaak. Voor je weer zo'n situatie krijgt als van de week. Alles zou goed gecommuniceerd worden en nu is er gips aangebracht zonder overleg, dat soort dingen. Gewoon elkaar even diep in de ogen kijken en puntjes op de 'i' kan dan aardig helpen denk ik.....quote:
+1quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
Kunstmatige coma voor drie weken, hoppa.
+1quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:19 schreef Greys het volgende:
Doe nou maar gewoon wat ze zeggen...
Je zult me wel weer kunnen schieten nu
Dat kan iedereen zich voorstellen denk ikquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:55 schreef senesta het volgende:
Nou ja goed, ik kan me wel heel goed voorstellen dat ze het enorm zat is
Dit is niet 'wat gefrustreerd', dit is 'kont tegen de krib en dwars liggen en op alles haten en alles in twijfel trekken wat ze doen en zeggen'quote:en wat gefrustreerd raakt van alles
Ja graagquote:Ik hoop echt dat alles nu snel tot rust komt en eens gaat helen Qwea. Ik zie je ook liever weer gewoon hier klagen omdat Baloe tijdens het wandelen ganzenpoep heeft gevreten of zo
Sneeuw? Woon je in Roemenië?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:01 schreef Greys het volgende:
Ik schrik me elke keer te pletter als er weer een lading sneeuw en ijs van het dak komt schuiven
Ligt er bij jou geen sneeuw meer dan?quote:
Ik zou maar een alu-hoedje opzetten voor je de deur uitstapt. Huuuu!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:03 schreef Greys het volgende:
Ligt er bij jou geen sneeuw meer dan?
Hier is alles nog wit hoorEn met een zonnetje er bij op het dak komt nu alle aangevroren sneeuw in grote brokken van het dak af zeilen.
Echt, helemaal niets meer. Alles "schoon". behalve mijn auto, maar wassen gaat nu zo slechtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ligt er bij jou geen sneeuw meer dan?
Hier is alles nog wit hoorEn met een zonnetje er bij op het dak komt nu alle aangevroren sneeuw in grote brokken van het dak af zeilen.
Vladimir Greyzitpaki, daarom de username.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En het is een man. Wist je dat niet
Wacht...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, helemaal niets meer. Alles "schoon". behalve mijn auto, maar wassen gaat nu zo slecht
Oe, Biet trakteert?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:05 schreef Greys het volgende:
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Beetle is 1 geworden vandaag!![]()
![]()
*biefstuk kopen gaat straks*
Gefeliciteerd mutsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:05 schreef Greys het volgende:
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Beetle is 1 geworden vandaag!![]()
![]()
*biefstuk kopen gaat straks*
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:04 schreef Muis006 het volgende:
Vladimir Greyzitpaki, daarom de username.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |