Oh hahaha, ja zo ging dat hier ook altijdquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:09 schreef DanseMacabre het volgende:
De honden hebben dus een nieuwe mand.![]()
[ afbeelding ]
Slaap zacht!quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jep gaat hard he haha. Af en toe mobiel ook niet bij te benen hoor
Maargoed slaap lekker allemaal!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach gosquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh hahaha, ja zo ging dat hier ook altijd
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:13 schreef senesta het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:13 schreef senesta het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net als steen, schaar, papier.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:19 schreef Partingglass het volgende:
Blijf dat leuk vinden die interactie tussen dieren. Bij vrienden zie ik dat ook. Konijnen jagen de katten weg. katten de honden. maar de honden wel weer de konijnen. Te gek om te zien.
Je wilt niet weten hoe verdrietig en ongerust ik was.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Awwwwwwwwwwww
Ik heb jou ook gemist
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe verdrietig en ongerust ik was.
En ik had je kunnen whatsappen, maar ik gun je dat kleine stukje eigen leven zonder mij, hoe moeilijk ik dat soms ook vind
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:27 schreef Greys het volgende:
Oh fuck, nu post mijn zus die foto weer op FB van die zwerver met die hond![]()
![]()
Had het net een beetje verdrongen
Nee heb nog niet teruggelezenquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]![]()
![]()
heb je dat hondje gezien wat ik had gepost hier.. vind ik ook wel wat voor jou, zoiets.
Serieus?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Die vond ze jaren geleden in haar fietsmand toen ze klaar was met werken
Ze werkte bij het tankstation en daar in de buurt woonde een man met heel veel hondjes die ze ook allemaal op elkaar liet gaanquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus?Gewoon in een fietsmand gedumpt?
Fijn dat het hondje dan zo goed terecht is gekomen
Wat ga jij vaak naar de hei... wij roepen ook elke keer dat we 'binnenkort' moeten gaan wandelen, maar het komt er nooit vanquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga maar eens slapen...morgen ga ik met de 2 opa's naar de hei. Afgesproken met een vriendin die ook een hondje van 11 heeft.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dit zijn haar honden![]()
Middelste is een Nederlandse zwerfhond, rechts is een broodfokhondje.. Waren 150 honden in beslag genomen bij een broodfokker en in het asiel terecht gekomen.
[ afbeelding ]
Is dichtbij dus ga er paar keer per week heen, kunnen ze lekker rennen. Bij ons heb je alleen maar dat stomme stukje bos bij de slaperdijk en de surfvijver.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat ga jij vaak naar de hei... wij roepen ook elke keer dat we 'binnenkort' moeten gaan wandelen, maar het komt er nooit van(toch maar een hond dan
)
Take the blue pill!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 05:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goeiemorgen allemaal,
Ben wakker en had nog uren kunnen slapen. Baal baal baal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |