Huh... Is gips dan logisch? Ik zou eerder drukverband verwachten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, die assistente was een onwijs tof wijf. Die is naar de verpleging gelopen, heeft gezegd dat ze moeten zorgen dat het open geknipt wordt om te kijken of dat beter ging en de arts moesten bellen.
Dus 3x raden wie zo langskomt
Ooh en het blijkt erom te zitten voor bescherming v/d wond en zwelling. Ik had liever mijn drukverband
Ik voel me vet kut hoor dat ik ze zo bezig hou. Maar de pijn is echt niet tof.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:37 schreef BlueEyes het volgende:
Je houdt ze wel bezig he?
Maar er wordt niet vooraf aan je vertelt wat ze gaan doen, je krijgt zo het gips eromheen zonder uitleg??
Had net nog even teruggekeken naar de foto van gisteren, maar voor mij niet goed terug te zien hoe het wondje er écht uitziet, zoals je al zei, klein fotootje.
Ja, dat had ik dus gisteren en vannacht. Nou ja, nu gipsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh... Is gips dan logisch? Ik zou eerder drukverband verwachten.
Ja, ik vraag om pijnstilling. Vroeg om tramadol (hoger ga ik echt niet) maar ik kan je nu al vertellen dat het niks doet. En dat krijg ik nu niet, moet fucking hell wachten op de artsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:51 schreef BlueEyes het volgende:
Snap dat je het niet expres doet, en stiekem ben ik wel blij dat je daar nu bent, zodat ze meteen zien wat en hoe!
Neem wel pijnstilling, niet meteen roepen werkt niet/helpt niet, accepteer het, neem het.
Je laat dan zien dat je mee werkt, en het wilt proberen, en dan kunnen ze bijstellen over een uur of 3/4 voor einde van de middag als het echt niet werkt.
Als je jankt van de pijn, dan moet je je WEL vol laten trappen met pijnstilling.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:43 schreef Qwea het volgende:
Dit is niet bepaald grappig. MIjn wond deed al onwijs pijn... En dat wordt alleen maar erger en erger. Ook hele diepe pijnlijke steken in de voorvoet/wreef... In het enkelgewricht zelf, ect. Ik lul niet als ik zeg dat ik op punt van janken sta bijna.
Het doet meer pijn dan de vorige keer toen mijn voet zo debiel stond. Alle jezus. En ik heb ook GEEN zin om volgetrapt te worden met pijnstilling
Vind het alleen een beetje eng om te bellen en om te zeggen dat het nu zo'n pijn doet. Die wond deed al enorm pijn, maar de rest is sinds het gips. En dat zit er notabene pas 45 min om.
Nou, sorry, maar misschien moeten ze er dan wat aan gaan doen. No way dat ik aan de morfine zooi ga. Tramadol wil ik proberen, maar daarna gaat ze maar actie ondernemen. Ik heb nu net mijn eerste tramadol gekregen, maar serieus, als het niet gaat werken, dan zal ze toch echt iets moeten gaan doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je jankt van de pijn, dan moet je je WEL vol laten trappen met pijnstilling.
Of wil je met die pijn blijven zitten?
En waarom heb je tijdens het gipsen niet gevraagd waarom dat er om ging dan? Als niemand het weet?![]()
Wat zal ze dan moeten gaan doen schat, je voet eraf halen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, sorry, maar misschien moeten ze er dan wat aan gaan doen. No way dat ik aan de morfine zooi ga. Tramadol wil ik proberen, maar daarna gaat ze maar actie ondernemen. Ik heb nu net mijn eerste tramadol gekregen, maar serieus, als het niet gaat werken, dan zal ze toch echt iets moeten gaan doen.
Want dit zie ik niet zitten.
Ze doen toch van alles?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, sorry, maar misschien moeten ze er dan wat aan gaan doen.
.quote:No way dat ik aan de morfine zooi ga
Nou, wat dacht je van wat ze van plan is om Maandag te gaan doen als het niet over is? Wond spoelen/wond randen wegsnijden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat zal ze dan moeten gaan doen schat, je voet eraf halen?
Nee.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:12 schreef tombolafan het volgende:
En kan het zijn dat dat gips erom zit omdat je met drukverband er een aantal keer TOCH door heengegaan bent, door je enkel? Dat dat met gips echt niet kan
Het raam dichtdoen helptquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:12 schreef Samzz het volgende:
Tering. Het is hier binnen nog kouder dan buiten
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |