quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:26 schreef Muis006 het volgende:
Ik drink vanavond een pina colada op Re
Niet letterlijk natuurlijk.
We ploffen gewoon met zijn allen op Re's buikquote:
Herstel ja, denk dat dat nog best lang gaat duren met die arm enzo. En controles natuurlijk, dat zal ook wel spannend zijn steeds.. Maar ja, wel weer terug naar ons normale leven, na 4 maanden. Best raar ja, maar ik heb er enorm zin in!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:27 schreef Harajuku. het volgende:
Dus het is gewoon helemaal over nu. Nu alleen het herstel nog om vervolgens lang en gelukkig te gaan leven.
Vind je het niet een beetje rare gedachte nog?
Dat is zielig want hij heeft tig gebroken ribbenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We ploffen gewoon met zijn allen op Re's buik
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Ik blijf ook lachen om zulke dingen hè
Is het eigenlijk zijn dominante arm?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Herstel ja, denk dat dat nog best lang gaat duren met die arm enzo. En controles natuurlijk, dat zal ook wel spannend zijn steeds.. Maar ja, wel weer terug naar ons normale leven, na 4 maanden. Best raar ja, maar ik heb er enorm zin in!
[..]
Dat is zielig want hij heeft tig gebroken ribben![]()
Nee, dat is echt geluk!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is het eigenlijk zijn dominante arm?
Ja zeg dat welquote:
Okequote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja zeg dat weldan kan je in ieder geval gewoon schrijven enzo.
Als ik een tip mag geven, let erop dat je met je dominante kant niet gaat overcompenseren met dingen doen enzo. Dan schiet je herstel niet op, heb ik aan den lijve ondervonden*eigenwijs*
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:24 schreef Rewimo het volgende:
Dat is absoluut het beste bericht van vandaag
WAUWquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:10 schreef MissBliss het volgende:
Gefeliciteerd met Biet, Greys
Q, ik krijg soms de indruk dat je het jezelf zo moeilijk maakt... Al die woede en boosheid staan ook je herstel in de weg ben ik bang. Rust, reinheid en regelmaat, dát moet je hebben!![]()
Goed nieuws van Re: alle snijvlakken waren schoon en de tumor was al dood ook
Inderdaad, steeds beterquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh MB, ik ben zo blij voor jullie.En het herstel gaat wellicht lang duren (niet gek na wat er allemaal in zijn lichaam is gebeurd), maar het is in ieder geval herstel, dus het wordt steeds beter in plaats van steeds slechter
.
Biet, gefeliciteerd!
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:57 schreef Greys het volgende:
Biet met feestmuts pics gaat hem niet worden, want die is er spookbang voor
En het moet ook weer geen kwelling worden.
Boor deed het even voor en ging er gewoon mee rondlopen en was beledigd dat ie telkens afzakt
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:57 schreef Greys het volgende:
Biet met feestmuts pics gaat hem niet worden, want die is er spookbang voor
En het moet ook weer geen kwelling worden.
Boor deed het even voor en ging er gewoon mee rondlopen en was beledigd dat ie telkens afzakt
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |