Oh hij is aan komen lopen? Ja dan moet je wat voorzichtig zijn met lekkere hapjesquote:Op zondag 12 februari 2012 13:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, niet dus.![]()
![]()
Als ik hem eten ga geven is het hek van de dam en is hij niet meer weg te slaan. En dat vind ik dan weer niet fair naar de andere baasjes. Maar hem naar buiten sturen in de kou, dat doe ik niet. En anders zou hij toch meteen weer naar binnen wandelen.
Ja, paar dagen terug weer overgeboekt, maar ik heb een uitgebreide beschrijving erbij gedaanquote:Op zondag 12 februari 2012 13:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan ik weer een vreemde overboeking verwachten?
Bwehehehehe. Lekker ding is het.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Baileys is inmiddels weer helemaal genezen van de longontsteking en is weer vrolijck ende blijblij in chillmodus![]()
[ afbeelding ]
Moet ik het hele topic teruglezen?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, paar dagen terug weer overgeboekt, maar ik heb een uitgebreide beschrijving erbij gedaan. En even vanaf hier lezen
, is grappig
.
[SC]#1796 Met viezigheid
Hij is echt een lekker ding en ik vind het ook echt heel jammer dat er maar een paar mensen zijn die dat kunnen beamenquote:Op zondag 12 februari 2012 13:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bwehehehehe. Lekker ding is het.![]()
Denk ik. Als hij zich ooit zou laten zien als ik er ben.
Nee vanaf de quote die ik linktequote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Cat! Ik heb geld naar je overgemaakt (eindelijk weer), en deze keer hoef je het niet terug te boeken
. De vorige keer hoefde dat ook niet
.
Je linkte naar de OP.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee vanaf de quote die ik linkte.
[..]
Heul niet, als ik klik dan spring ik naar de goede post. Maar wellicht omdat jij 50 ppp hebt ingesteld (of iets anders geks) snapt jouw computer het nietquote:
quote:
Als ie ooit weer es wakker wordt (ik gok zo rond etenstijdquote:
Wat dacht je, laat ik eens een Ingetje doen?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:06 schreef Qwea het volgende:
baileys en boor
ik zou die kat houden, cat
Dus ik ga heel hard hopen dat hij een baasje heeft. Drie katten vond ik echt genoeg.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:09 schreef Greys het volgende:
Vale is wel práchtig.
Dus als hij geen baasje heeft zou ik hem ook houden
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:06 schreef Qwea het volgende:
baileys en boor
ik zou die kat houden, cat
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:09 schreef Greys het volgende:
Vale is wel práchtig.
Dus als hij geen baasje heeft zou ik hem ook houden
Leuk dat ze meer toenadering zoekt.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:10 schreef Maes het volgende:
De Maeskat warmt ook een beetje op sinds het buiten erg koud is en ik wat meer thuis. Vanmorgen lag ze bij me en liet zich door me kroelen. En dan ineens is het afgelopen en heb ik tandjes in mijn vingers. Ik was snel dus ze kon niet echt bijten maar de bedoeling is duidelijk, KAPPEN NU!
Maar ze komt dus wel bij je liggenen wil dan gewoon niet geaaid worden?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:10 schreef Maes het volgende:
De Maeskat warmt ook een beetje op sinds het buiten erg koud is en ik wat meer thuis. Vanmorgen lag ze bij me en liet zich door me kroelen. En dan ineens is het afgelopen en heb ik tandjes in mijn vingers. Ik was snel dus ze kon niet echt bijten maar de bedoeling is duidelijk, KAPPEN NU!
Traagje.quote:
Hier is het net een beetje opgehouden, maar er is genoeg naar beneden gekomenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
Het begint als een malle te sneeuwen hier
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Baileys is inmiddels weer helemaal genezen van de longontsteking en is weer vrolijck ende blijblij in chillmodus![]()
[ afbeelding ]
Heb je de Rabobankierapp niet op je tel.?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:14 schreef Qwea het volgende:
TOMBO??? MIJN RANDOM READER KOMT MORGEN /einde mededeling
Het blijft alleen niet echt liggen, is ook beetje natte schnee jawohlquote:Op zondag 12 februari 2012 14:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier is het net een beetje opgehouden, maar er is genoeg naar beneden gekomen
Lieber nasse snee dan trockenen snee, nou verdamt mal doch gegen ohne umlaut pumpernickelquote:Op zondag 12 februari 2012 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het blijft alleen niet echt liggen, is ook beetje natte schnee jawohl
Wat?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lieber nasse snee dan trockenen snee, nou verdamt mal doch gegen ohne umlaut pumpernickel
Mooiquote:Op zondag 12 februari 2012 14:17 schreef Maes het volgende:
Het gaat goed! Dank jullie wel![]()
De Maeskat blijft vreemd
Ik dacht; laat ik er es wat Duitse woorden tegenaan gooienquote:
Over 10 minuten is het regenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:22 schreef Greys het volgende:
Hier sneeuwt het ook
En het is beneden nul, dus het blijft gewoon liggen
Oh, da's een instelling op mijn foon geloof ik, momentquote:Op zondag 12 februari 2012 14:28 schreef Ingetje79 het volgende:
"deze video is prive"
Weet je zeker dat het een Bietfimpje is Greys?
rente is 10%quote:Op zondag 12 februari 2012 14:14 schreef Qwea het volgende:
TOMBO??? MIJN RANDOM READER KOMT MORGEN /einde mededeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |