abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107853375
Goedemorgen allemaal! Fee, gefeliciteerd met Sander en Tha Duck met Noor!
Fee, wat een beer zeg, wauw!
  zaterdag 11 februari 2012 @ 09:02:32 #177
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107853406
Marjolijntje, fijn dat jullie toch echt echt een meisje krijgen *O*

Hier een wat mindere nacht achter de rug met daarbij een drukke baby. Vanmiddag (en morgenmiddag) verjaardagsfeestje van dreumes dus het wordt even een weekendje afzien.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 09:03:16 #178
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107853411
Mogguh!

Eerst ff eten nu, straks hebben we verjaardag van kleindochter. En daarna van mn zusje. (eigenlijk is mn zusje morgen jarig, maar ga niet 2x heen en weer rijden..)
En nog ff een beetje opruimen hier (voor zover ik zin heb..)

Vannacht pijn gehad aan mn heup/bekken? Iig iets rond dat gebied, lijkt wel alsof er een spiertje klem zat ofzo. Heel doof gevoel aan de kant waar ik op lag....En harde buiken soms....

Straks gaat de ZH tas wel mee in de auto voor de zekerheid....(je weet maar nooit ;))
pi_107853791
Twee kindjes! O+

Gefeliciteerd Fee, wat een flinkerd! :o :D

En Tha Duck natuurlijk ook gefeliciteerd! *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zaterdag 11 februari 2012 @ 09:41:47 #180
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107853831
Pure-Evil; herkenbaar dat gevoel, dat had ik ook. Behalve dan die harde buiken.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_107854145
Fee gefelicibeerd! :D Wat een grote vent!
pi_107854161
Enne.... ik durf wel in de OP. Het voelt goed.

Uitgerekende datum 13 oktober 2012

Mag er (neefje of nichtje) achter? Gewoon voor de duidelijkheid?
pi_107854225
Nifje <3
  zaterdag 11 februari 2012 @ 10:48:00 #184
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_107854663
Fee-nix, gefeliciteerd! Sander, welkom op de wereld!!!

En natuurlijk Tha_Duck en Ivetje ook van harte gefeliciteerd met Noor!!!
  zaterdag 11 februari 2012 @ 13:21:54 #185
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107857966
Mij valt zojuist in dat ik vandaag weer een mini-mijlpaal heb ;)
*O* voor alle mijlpalen!
pi_107858017
Volgens mij begint mijn nesteldrang gen weer op te spelen :P (bezoekje Ikea helpt daar ook altijd wel bij!) Ben al flink aan het ruimen, opruimen, verplaatsen en doen :D héérlijk (ja ik word daar blij van :@) kan niet wachten tot alles aan kant is!
pi_107859277
KatyM

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fee-nix *O* gefeliciteerd!!
  zaterdag 11 februari 2012 @ 14:24:10 #188
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_107859661
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 10:13 schreef Sorbootje het volgende:
Enne.... ik durf wel in de OP. Het voelt goed.

Uitgerekende datum 13 oktober 2012

Mag er (neefje of nichtje) achter? Gewoon voor de duidelijkheid?
Had t nog eventjes gemist, maar niet minder gemeend: Van Harte! Wat ontzettend bijzonder allemaal!! O+
pi_107861796
Leuk Marjolijntje, ik geloof het na gisteren ook pas echt echt :D

Enne, ik was wezen shoppen en lunchen met vriendinnen vanochtend/vanmiddag. Kom ik thuis heeft O+ het hele (HELE!) huis schoon gemaakt. Omdat we nu weer op verjaardag moeten en hij morgen een relaxdagje wilde met zn tweetjes. Hoe lief is dat! *O*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_107862644
Noor en Sander welkom op de wereld! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_107862861
Leuk Marjolijntje, een meiske O+

Gerberaatje, kan je ook even hier langs? Heb wel zin om de babykamer te fixen (eerste he) maar schoonmaken, blegh!

Wat lief clauwhee! Ik krijg wel veel kopjes thee, maar het hele huis schoonmaken is echt een utopie :+

Zoë:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107863685
Bijtje, weet je al iets? Vandaag toch ook 20wk echo en geslacht kijken van je tweeling? Ben benieuwd *O*
pi_107865116
wat fijn clauwhee! *O*

katyM ah vandaar hihi
hoop ik ook! hoort er zeker bij. 't werk heeft ook veel leuke kanten! :Y :)
pi_107865272
Katy wat lief dat je aan me denkt!

Wij hebben vanochtend de 20-weken echo gehad. Alles is dik in orde!! Ben echt opgelucht, zat er best mee in mn maag, wat kan er allemaal mis zijn/gaan zo met zn tweeen daar binnen.
Ze liggen allebei dwars met de hoofden links en de beentjes rechts in mn buik. Klopt ook wel, alle beweging voel ik in het midden (handjes) of rechts. Dus ze hebben een soort stapelbedje ervan gemaakt haha.
Hoofdjes beide keurig op schema qua omvang, kleine hersenen bekeken en hersenvocht prima. Omtrek van de buikjes lag de 1 een dagje voor op de ander qua groei maar beide dus keurig op schema verder. Maagjes gevuld, blaasjes gevuld. Van alle twee de hartjes uitgebreid bekeken, geen lekjes te zien, goede doorbloeding, aders het hart in en uit.
Botjes handjes en voetjes bekeken. Twintig vingertjes, twintig teentjes. Geen klompvoetjes, lengte van de benen ook keurig.
Dus tja, alles echt dik in orde! :)
En toen hebben we ook nog even gespiekt wat ze zijn :) en we krijgen... 2 jongens!! O+
Twee broertjes voor Sophie, ach pff ik krijg er alweer vochtige ogen van als ik me dat zo bedenk. Wat een rijkdom!!
Pff lekker hoor die hormonen whaha. Ik krijg twee zonen!! :D
pi_107865348
Wat leuk Bijtje! Dat dacht je toch ook al? Dat het 2 jongetjes zouden worden?

O+
pi_107865381
Bijtje, 2 knullen O+ O+ hoe tof!! *O* en wat fijn dat alles in orde is!! *O*
pi_107865473
War fijn om te lezen dat alles goed is! Toch wel spannend he.. O+

Twee mannen, wat geweldig! Echt super leuk! O+ oohw wat zei je man ervan?
Heerlijk *O*
pi_107866270
Kyara ja ik had het gedroomd van de week dat het twee jongens waren! Haha maar ja daar hechte ik toch niet zoveel waarde aan. Misschien toch maar eens gaan doen ;)

Katy manlief vind het geweldig O+ hij had heel stiekem weleens gefluisterd "1 jongen zou ik toch stiekem wel heel leuk vinden hoor" hihi. Dus die is de koning te rijk nu! :)
  † In Memoriam † zaterdag 11 februari 2012 @ 18:42:00 #199
309370 Nanadu
pi_107867090
Bijtje wat vertel je dat mooi over de echo en 2 jongens *O*
Majolijntje toch echt een meisje *O*

Vandaag is onze peuter uit logeren en hebben wij vanmiddag de zolder getracht op te ruimen, alvast ter voorbereiding op de verbouwing in de kinderkamer. Mijn banden, waar ik toch al erg veel last van had, waren hier minder blij mee :N Gelukkig hebben we nu een romantisch avondje samen en gaan we later vanavond ook nog naar de film :)
pi_107867700
2 Jochies voor Bijtje! Wat leuk en wat fijn dat alles goed was. Ik moest lachen om je opmerking over een stapelbed :D

Marjolijntje toch een meisje! Leuk!!

Veel plezier bij de film Nanadu! Lekker rustig aan doen na al die inspanning
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')