Kan op zich best hoor, helemaal als je placenta achter ligt. Als je weet tot waar je baarmoeder nu komt en je weet waar in je buik je het voelde kan je een redelijke inschatting maken of je beeb voelde.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:42 schreef Zombabe het volgende:
Vandaag weer even mogen spieken bij de gyn![]()
Had een extra afspraak nav een consult bij de hematoloog. Ivm medisch verleden moest er een risico-inschatting worden gedaan om te bepalen of ik tijdens de zwangerschap antistolling moest spuiten. Uitkomst, dat hoeft nietWel in het kraambed tot 6 weken na de bevalling, maar die had ik wel verwacht.
Wat ik niet had verwacht, is dat ik nu in principe kan worden overgedragen aan de verloskundige.. Ik ging er altijd vanuit dat ik medisch was en dus niet hoefde na te denken over de locatie van de bevalling. Daar ga ik dus nog een nachtje (of langer) over slapen
En misschien dat ik gisteren de baby heb gevoeld? Alsof er een beestje aan de binnenkant van mn buik kriebelde, heel kort. Wel wat vroeg, 16+3.. Maar het was wel een gevoel dat ik niet herkende, dus ik houd me gewoon voor dat het beeb was
Leuk! Ook twee meisjesquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:28 schreef Bami het volgende:
Baby is helemaal goedgekeurd met de echo vandaag, en het is nog steeds een meisje.
Wat fijnquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:28 schreef Bami het volgende:
Baby is helemaal goedgekeurd met de echo vandaag, en het is nog steeds een meisje.
Langzaamaan ga je gewoon echt zwanger lijkenquote:Op maandag 16 juni 2025 23:32 schreef Zombabe het volgende:
De (ietwat vroege) 20wk echo was goed
Vandaag 18+4, maar alles was goed te zien dus weer een groen vinkje gehaald!
Kind was wel eigenwijs, wilde eerst niet met de benen wijd :’) Op zich een goede eigenschap, maar wilde juist vandaag het geslacht ‘weten’ (op briefje in een envelop). Na wat porren en 2x schudden is het uiteindelijk wel geluktErgens volgende week, op vakantie, gaat de envelop open en dan weet ik wat het wordt
Ik moet trouwens wel echt wennen dat m’n buik groter wordt maar dat ik ook nog niet echt zwanger lijk. Ik lijk vooral ‘gewoon’ aangekomen, waardoor ik me niet echt comfortabel voel in de (strakker zittende) shirts die ik nog pas. Nog niet helemaal ‘out and proud’ dus.. En dat vind ik lastig, want dit is zo gewenst <3
Maar hier moet ik wel ff doorheen, mentaal.
Ohh wat fijn dat alles goed is! Ben heel benieuwd wat jullie volgende week vinden in de enveloppe.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:32 schreef Zombabe het volgende:
De (ietwat vroege) 20wk echo was goed
Vandaag 18+4, maar alles was goed te zien dus weer een groen vinkje gehaald!
Kind was wel eigenwijs, wilde eerst niet met de benen wijd :’) Op zich een goede eigenschap, maar wilde juist vandaag het geslacht ‘weten’ (op briefje in een envelop). Na wat porren en 2x schudden is het uiteindelijk wel geluktErgens volgende week, op vakantie, gaat de envelop open en dan weet ik wat het wordt
Ik moet trouwens wel echt wennen dat m’n buik groter wordt maar dat ik ook nog niet echt zwanger lijk. Ik lijk vooral ‘gewoon’ aangekomen, waardoor ik me niet echt comfortabel voel in de (strakker zittende) shirts die ik nog pas. Nog niet helemaal ‘out and proud’ dus.. En dat vind ik lastig, want dit is zo gewenst <3
Maar hier moet ik wel ff doorheen, mentaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had eigenlijk geen voorgevoel, maar was wel in shock toen ik dat knuffeltje uitpakte! Gelukkig positieve verbazing
En daarna natuurlijk nog kleertjes gekocht, dat is een stuk makkelijker (en kleurrijker) nu ik het geslacht weet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |