Ook niet inderdaad!quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk! Bij de andere zwangerschappen ook niet?
quote:Op zondag 30 november 2025 10:57 schreef Zombabe het volgende:
Ze is er hoor
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag 27 November, bij precies 42 weken, is ze uiteindelijk met een keizersnede ter wereld gekomen![]()
We maken het beide heel goedSinds gistermiddag lekker thuis en vol aan het genieten. Ze drinkt volle borsten en is zo content
wat fijn om te lezen. Lekker knuffelen
![]()
Ik wens je een voorspoedig herstel toe en uiteraard een fijne kraamtijd. Veel geluk samen!Born to Lose, but Built to Win.
whaaaquote:Op donderdag 4 december 2025 15:13 schreef Debsterr het volgende:
13 weken echo is ook weer goedgekeurd![]()
Wat geweldig om te lezen!quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:18 schreef Zombabe het volgende:
Bedankt allemaal![]()
Ze doet het echt heel goed, zo fijn! Borstvoeding is mooi op gang gekomen en ze groeit ook al lekker
De nachten zijn wisselend, dan heeft ze toch veel behoefte aan contact. Maar al met al gewoon gelukkig
En ik herstel ook goed, ook fijn
Daarmee schuif ik langzaamaan door naar het volgende topic, tot snel
Oh wat fijn debster!quote:Op donderdag 4 december 2025 15:13 schreef Debsterr het volgende:
13 weken echo is ook weer goedgekeurd![]()
Spannend! Hopen dat bij jou ook alles goed is. Gaan jullie een geslachtsecho doen?quote:Op zondag 7 december 2025 18:31 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Oh wat fijn debster!
Ik ben overmorgen aan de beurt voor de 13 weken echo.
Ik heb de laatste dagen veel buikkrampen. Wsch groei baarmoeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes zo, ben benieuwd of het overeen komt!quote:Op maandag 15 december 2025 08:24 schreef Debsterr het volgende:
Vanmiddag 16:45 hebben we de geslachtsecho... ben heel benieuwd of het matcht met wat de echoscopiste dacht bij de 13 weken echo, of we toch een plottwist krijgen!
Geen plottwistquote:Op maandag 15 december 2025 08:24 schreef Debsterr het volgende:
Vanmiddag 16:45 hebben we de geslachtsecho... ben heel benieuwd of het matcht met wat de echoscopiste dacht bij de 13 weken echo, of we toch een plottwist krijgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |