quote:Op zondag 28 juni 2026 11:25 schreef Zomerschelp het volgende:
Hoi, ooit was ik een actief lid hier.
Ik heb onverwachts twee streepjes.
Ik weet nog niet zo goed hoe ik me er bij voel. Er zijn veel emoties die op me afkomen. De zorgen en de “hoe dan’s” zitten hoog sinds dat ik het weet.
Ik probeer een beetje te zakken in het nieuws en ik merk dat ik wil praten zoals vroeger dus vandaar dat ik hier ben.
Onder een andere naam dan wel, want ik vind het nog veel te spannend allemaal.
Liefs
quote:Op zondag 28 juni 2026 18:03 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat een achtbaan! Logisch dat alles even op z'n kop staat.. Hoe ver ben je? Heb je een vaste relatie of zou je er alleen voorstaan? Hopelijk heb je irl ook een fijn vangnet om je zorgen te delen iig.
Dankjewel! Ik ben nog heel pril zwanger, bijna 5 weken nu. Ik ben niet meer met de vader samen van mijn andere kinderen. Ik ben nu 2 jaar samen met mijn huidige partner. Het lastige is dat we ver van elkaar af wonen en dat maakt het logistiek onhandig en ingewikkeld. Langzaamaan zakt het allemaal. Ik denk dat tijd een hoop doetquote:Op zondag 28 juni 2026 18:05 schreef Phaidra het volgende:
Sluit ik 'm ook nog... (nee ik ben niet zwanger)
De laatste posts:
[..]
[..]
Jij kent me nog wel denk ik!quote:Op zondag 28 juni 2026 19:39 schreef Kyara het volgende:
Wat spannend Zomerschelp. Zeker als het niet gepland is en de omstandigheden niet optimaal zijn, is dat wel even schakelen.
Hoe oud zijn je andere kinderen?
Oh en nog even sterkte aan alle zwangeren met deze hitte. Het worst hopelijk snel koeler.
Dat lijkt me inderdaad wel ingewikkeld, voor de dagelijkse gang van zaken met een baby. Maar je hebt nog negen maanden, komt tijd komt raad wellicht? Hebben jullie wel eens gesproken over kinderen samen en hoe je dat voor je zou zien?quote:Op zondag 28 juni 2026 18:50 schreef Zomerschelp het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik ben nog heel pril zwanger, bijna 5 weken nu. Ik ben niet meer met de vader samen van mijn andere kinderen. Ik ben nu 2 jaar samen met mijn huidige partner. Het lastige is dat we ver van elkaar af wonen en dat maakt het logistiek onhandig en ingewikkeld. Langzaamaan zakt het allemaal. Ik denk dat tijd een hoop doet.
Ja dat hebben we wel idd. Ik ben nu een deel in de week bij hem thuis op de dagen dat mijn kinderen bij hun vader zijn. Dat is sowieso van woensdagavond tot en met vrijdagmiddag en als het mijn/ons weekend is zonder kinderen dan blijf ik tot zondagavond of maandagochtend. Dus op zich zal daarin weinig veranderen. We zullen elkaar alleen op maandag en dinsdag echt niet zien mits de werk agenda’s en kinder agenda’s dat toelaten. Ik voel ergens wel dat we dit kunnen maar alles voelt nu gewoon zo levens veranderend.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:03 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad wel ingewikkeld, voor de dagelijkse gang van zaken met een baby. Maar je hebt nog negen maanden, komt tijd komt raad wellicht? Hebben jullie wel eens gesproken over kinderen samen en hoe je dat voor je zou zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juni 2026 22:26 schreef Zomerschelp het volgende:
[..]
Ja dat hebben we wel idd. Ik ben nu een deel in de week bij hem thuis op de dagen dat mijn kinderen bij hun vader zijn. Dat is sowieso van woensdagavond tot en met vrijdagmiddag en als het mijn/ons weekend is zonder kinderen dan blijf ik tot zondagavond of maandagochtend. Dus op zich zal daarin weinig veranderen. We zullen elkaar alleen op maandag en dinsdag echt niet zien mits de werk agenda’s en kinder agenda’s dat toelaten. Ik voel ergens wel dat we dit kunnen maar alles voelt nu gewoon zo levens veranderend.Het is ook levensveranderend, het lijkt me heel normaal dat dat even beangstigend voelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het is ook levensveranderend, het lijkt me heel normaal dat dat even beangstigend voelt.Dat voelt heel fijn! Dankjewel. Ik kan steeds meer landen in het nieuws. Ik heb woensdag een afspraak bij de Verloskunidge vooral om even mijn mentale staat te bespreken. Gisteren een rompertje gekocht, zodat ik gewoon ook het mooie mag voelen. Stapjes, maar ik ga vooruit merk ik! Dankjewel voor je woorden, dat helpt me echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat jammer overigens dat het zo rustig is hier. Dat ben ik niet gewend vanuit m’n vorige zwangerschappen haha
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |