abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 5 augustus 2026 @ 15:41:32 #26
284411 crew  heywoodu
pi_221507300
Gefeliciteerd allebei! *O*
pi_221595522
Afgelopen zaterdag bevallen van onze dochter. We wisten op voorhand niet of het een jongen of meisje zou zijn. De bevalling begon pittig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar hulde aan het ziekenhuispersoneel. Uiteindelijk is alles goed gegaan. Ze drinkt goed, slaapt goed, is tevreden en is ook nu al super grappig met al haar verschillende expressies in haar gezicht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_221597428
Gefeliciteerd Loka en LadyTagliatelle! *O* O+
  maandag 17 augustus 2026 @ 21:10:02 #29
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_221597462
@Lokasenna en @LadyTagliatelle van harte beiden *O*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_221597562
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 16:11 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Afgelopen zaterdag bevallen van onze dochter. We wisten op voorhand niet of het een jongen of meisje zou zijn. De bevalling begon pittig
SPOILER
maar hulde aan het ziekenhuispersoneel. Uiteindelijk is alles goed gegaan. Ze drinkt goed, slaapt goed, is tevreden en is ook nu al super grappig met al haar verschillende expressies in haar gezicht.
SPOILER
Gefeliciteerd!
Leuke naam, zouden jullie voor een jongen dezelfde naam hebben gegeven?
Wij wisten ook het geslacht niet tot de geboorte, vond het echt een leuke ervaring om het een verrassing te laten.
pi_221601036
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 21:26 schreef Lokasenna het volgende:

[..]
Gefeliciteerd!
Leuke naam, zouden jullie voor een jongen dezelfde naam hebben gegeven?
Wij wisten ook het geslacht niet tot de geboorte, vond het echt een leuke ervaring om het een verrassing te laten.
thanks!
Ja maar dan met een Z. :D
Wat leuk dat jullie het ook niet wisten. Ja, het is echt in verwachting zijn vond ik.
pi_221609781
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 16:15 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]
thanks!
Ja maar dan met een Z. :D
Wat leuk dat jullie het ook niet wisten. Ja, het is echt in verwachting zijn vond ik.
Leuk!
De middag voor de bevalling heeft de vk het nog wel per ongeluk gezien op de liggingsecho, zelf zat ik gelukkig niet goed op te letten anders was het nog net aan het einde gespoiled. :P
pi_221614362
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 16:11 schreef LadyTagliatelle het volgende:
SPOILER
SPOILER
O+ O+ O+ :'(

Gefeliciteerd!! Hoe vind E het?
S. 2014
J. 2016
pi_221695621
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]
Leuk!
De middag voor de bevalling heeft de vk het nog wel per ongeluk gezien op de liggingsecho, zelf zat ik gelukkig niet goed op te letten anders was het nog net aan het einde gespoiled. :P
Nou …. Bij ons was het gespoilerd tijdens de pers-weeen. Die VK zei steeds “ze” en probeerde nog haar bek een duw te geven maar helaas.

Ze zei snel: denk je dat het een jongen of meisje wordt? Dus ik zei: jongen. En toen vroeg ze het aan m’n man, die zei meisje. Zegt ze; deze keer ga ik met vader mee.

Alle mensen die over een baby praten zonder het geslacht te weten zeggen automatisch hij. Omdat baby een mannelijk woord is.

Echt heel zuur dat zij dit dus wel verklapt heeft.
pi_221695628
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 17:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
O+ O+ O+ :'(

Gefeliciteerd!! Hoe vind E het?
Ze is zooooo trots. Zag je de foto’s op insta? O+
  zaterdag 5 september 2026 @ 14:11:17 #36
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_221730258
Ik ben sinds eergisteren vader geworden van een dochter! Ons eerste kind.

Het was wel de meest intense week uit ons leven, want mijn vriendin werd vorige week donderdag (we gingen voor controle langs, 34 weken zwanger) met spoed opgenomen vanwege zwangerschapsvergiftiging. De onderdruk was zo hoog dat ze meteen aan het magnesiumsulfaat moest dus we kwamen direct in een achtbaan terecht. Zondag leek het onder controle en werd er gesproken over naar huis gaan, maar toen ging het die avond weer over de kop en kregen we maandag te horen dat de bevalling ingeleid zou worden.

Wij opgelucht maar nog steeds gespannen, toen bleek er geen plek te zijn op de neonatologie. Dit terwijl de ballon al was geplaatst. Uiteindelijk is er zelfs nog naar andere ziekenhuizen rondgebeld maar er blijkt een geboortegolf aan de gang want nergens was plek, tot in Den Helder niet. (We wonen in Amsterdam op 7 min fietsen van ZKH)

Uiteindelijk wat mental breakdowns later is er in ons eigen ziekenhuis een plek vrijgemaakt, mocht het gaan beginnen, was bloeddruk ineens weer hoog en moest infuus aan, en toen gingen we. Donderdagavond was ze er, veel te klein en veel te licht, maar de situatie is nu stabiel en mn vriendin herstelt.

Wat een opluchting nu, maar wat een stress en slapeloze nachten hebben we gehad. We moeten hier echt ff van bijkomen maar gaan gelukkig nu weer de roze wolk op waar we 8 dagen keihard vanaf waren gekukeld.
Gourmetten of steengrillen?
pi_221734488
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 14:11 schreef Silenus het volgende:
Ik ben sinds eergisteren vader geworden van een dochter! Ons eerste kind.

Het was wel de meest intense week uit ons leven, want mijn vriendin werd vorige week donderdag (we gingen voor controle langs, 34 weken zwanger) met spoed opgenomen vanwege zwangerschapsvergiftiging. De onderdruk was zo hoog dat ze meteen aan het magnesiumsulfaat moest dus we kwamen direct in een achtbaan terecht. Zondag leek het onder controle en werd er gesproken over naar huis gaan, maar toen ging het die avond weer over de kop en kregen we maandag te horen dat de bevalling ingeleid zou worden.

Wij opgelucht maar nog steeds gespannen, toen bleek er geen plek te zijn op de neonatologie. Dit terwijl de ballon al was geplaatst. Uiteindelijk is er zelfs nog naar andere ziekenhuizen rondgebeld maar er blijkt een geboortegolf aan de gang want nergens was plek, tot in Den Helder niet. (We wonen in Amsterdam op 7 min fietsen van ZKH)

Uiteindelijk wat mental breakdowns later is er in ons eigen ziekenhuis een plek vrijgemaakt, mocht het gaan beginnen, was bloeddruk ineens weer hoog en moest infuus aan, en toen gingen we. Donderdagavond was ze er, veel te klein en veel te licht, maar de situatie is nu stabiel en mn vriendin herstelt.

Wat een opluchting nu, maar wat een stress en slapeloze nachten hebben we gehad. We moeten hier echt ff van bijkomen maar gaan gelukkig nu weer de roze wolk op waar we 8 dagen keihard vanaf waren gekukeld.
Sterkte. Het is idd een rollercoaster. Beterschap voor je vriendin.

Voor je gemoedsrust mijn 34 wk meisje is inmiddels een 15 jarige puber.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')