abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 3 juni 2025 @ 15:58:30 #201
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_217839670
* D_A wacht rustig af terwijl mevrouw D_A alweer 28 weken verder is. Ben benieuwd eind augustus :s)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_217839715
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:42 schreef Zombabe het volgende:
Vandaag weer even mogen spieken bij de gyn O+

Had een extra afspraak nav een consult bij de hematoloog. Ivm medisch verleden moest er een risico-inschatting worden gedaan om te bepalen of ik tijdens de zwangerschap antistolling moest spuiten. Uitkomst, dat hoeft niet *O* Wel in het kraambed tot 6 weken na de bevalling, maar die had ik wel verwacht.
Wat ik niet had verwacht, is dat ik nu in principe kan worden overgedragen aan de verloskundige.. Ik ging er altijd vanuit dat ik medisch was en dus niet hoefde na te denken over de locatie van de bevalling. Daar ga ik dus nog een nachtje (of langer) over slapen :)

En misschien dat ik gisteren de baby heb gevoeld? Alsof er een beestje aan de binnenkant van mn buik kriebelde, heel kort. Wel wat vroeg, 16+3.. Maar het was wel een gevoel dat ik niet herkende, dus ik houd me gewoon voor dat het beeb was O+
Kan op zich best hoor, helemaal als je placenta achter ligt. Als je weet tot waar je baarmoeder nu komt en je weet waar in je buik je het voelde kan je een redelijke inschatting maken of je beeb voelde. :D Wel leuk dat je nu meer keuzevrijheid krijgt qua bevalling en zorg, en mega fijn dat je de antistolling niet nodig hebt!

Ik heb gister het hartje weer even gehoord, kijk erg uit naar vrijdag. Voelt toch weer als een mijlpaal die 20 weken echo.
pi_217865295
Baby is helemaal goedgekeurd met de echo vandaag, en het is nog steeds een meisje. :D
  vrijdag 6 juni 2025 @ 12:14:05 #204
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_217865644
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 11:28 schreef Bami het volgende:
Baby is helemaal goedgekeurd met de echo vandaag, en het is nog steeds een meisje. :D
Leuk! Ook twee meisjes O+
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_217866659
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 12:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Leuk! Ook twee meisjes O+
Yes. :D Ben heel benieuwd hoe die twee het samen gaan hebben de komende jaren.
pi_217896270
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 11:28 schreef Bami het volgende:
Wat fijn O+
pi_217965793
De (ietwat vroege) 20wk echo was goed O+
Vandaag 18+4, maar alles was goed te zien dus weer een groen vinkje gehaald!

Kind was wel eigenwijs, wilde eerst niet met de benen wijd :’) Op zich een goede eigenschap, maar wilde juist vandaag het geslacht ‘weten’ (op briefje in een envelop). Na wat porren en 2x schudden is het uiteindelijk wel gelukt :) Ergens volgende week, op vakantie, gaat de envelop open en dan weet ik wat het wordt O+

Ik moet trouwens wel echt wennen dat m’n buik groter wordt maar dat ik ook nog niet echt zwanger lijk. Ik lijk vooral ‘gewoon’ aangekomen, waardoor ik me niet echt comfortabel voel in de (strakker zittende) shirts die ik nog pas. Nog niet helemaal ‘out and proud’ dus.. En dat vind ik lastig, want dit is zo gewenst <3
Maar hier moet ik wel ff doorheen, mentaal.
pi_217970252
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 23:32 schreef Zombabe het volgende:

Kind was wel eigenwijs, wilde eerst niet met de benen wijd :’) Op zich een goede eigenschap, maar wilde juist vandaag het geslacht ‘weten’ (op briefje in een envelop). Na wat porren en 2x schudden is het uiteindelijk wel gelukt :) Ergens volgende week, op vakantie, gaat de envelop open en dan weet ik wat het wordt O+

Ik moet trouwens wel echt wennen dat m’n buik groter wordt maar dat ik ook nog niet echt zwanger lijk. Ik lijk vooral ‘gewoon’ aangekomen, waardoor ik me niet echt comfortabel voel in de (strakker zittende) shirts die ik nog pas. Nog niet helemaal ‘out and proud’ dus.. En dat vind ik lastig, want dit is zo gewenst <3
Langzaamaan ga je gewoon echt zwanger lijken :) En fijne vakantie volgende week!
pi_217972716
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 23:32 schreef Zombabe het volgende:

Ohh wat fijn dat alles goed is! Ben heel benieuwd wat jullie volgende week vinden in de enveloppe. O+

Ach ja dat stadium is zo wennen hè. Dat was hier het voordeel aan een tweede, dan is dat stadium maar heel kort. :') Kent ook weer zijn eigen nadelen, haha. Komt vast goed, en die buik groeit gelukkig vanzelf!
pi_218045226
Bedankt beide voor het steuntje in de rug O+
Die buik groeit ook zeker langzaam door en het wordt vanzelf een echt zwangere buik :)

@Bami hoe gaat het bij jou nu? Was deze zwangerschap al snel zichtbaar voor de buitenwereld, of heb je het nog wel even geheim kunnen houden?
pi_218049572
Ik had gelukkig weinig geheim houd ambities, want bij zo’n tweede groeit de buik wel erg rap. :D Zal binnenkort eens het buikfoto topic naar boven toveren met een recente update!
pi_218234041
Weer terug van vakantie en wat was het heerlijk O+
Zwangerschap heeft me gelukkig niet beperkt, met wat kleine aanpassingen hebben we alles kunnen doen wat we wilden.

Ennnn ik weet nu ook het geslacht O+
Met hulp van een winkelmedewerkster heb ik een knuffeltje in de juiste kleur gekocht om op een later moment uit te pakken, dat was leuker dan een briefje lezen of echo kijken :)

Nog even in een spoiler, niet iedereen in mijn directe omgeving weet het en ik niet weet wie per ongeluk expres stiekem meeleest:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had eigenlijk geen voorgevoel, maar was wel in shock toen ik dat knuffeltje uitpakte! Gelukkig positieve verbazing O+
En daarna natuurlijk nog kleertjes gekocht, dat is een stuk makkelijker (en kleurrijker) nu ik het geslacht weet :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')