Hier sluit ik me bij aan. De kraamweek moet qua vinkjes zen zijn zodat je ruimte hebt om gedoe op te vangen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:22 schreef Adnap het volgende:
[..]
Even uit lurkstand maar volg je gevoel en doe dit niet, het moet goed voelen, snap je drang naar kraamzorg, maar dit voelt niet als een klik en eerder als het tegenovergestelde.
Ja omg het is echt bizar.quote:Op zondag 1 februari 2026 08:10 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Ja, ga het hier vandaag ook met m’n man over hebben want heb er echt een hard hoofd in.
[..]
Die hebben ook geen plek. Het is echt een ramp op dit moment. Zelfs september en oktober loopt al vol. Had het ook van andere zwangeren gehoord dat het echt een ramp is om iemand te vinden. Ze adviseren op hun websites zelfs om direct na een positieve test te bellen voor inschrijving. Dus dat zegt wel wat
Wat leuk! Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:26 schreef Myraela het volgende:
Gisteren pretecho gehad, wij verwachten een jongetje.Heel leuk! Nu meteen helemaal enthousiast om dingen voor de kamer enzo uit te zoeken. Dacht dat ik een naam onmogelijk zou vinden, maar ook daar hebben we nu een leuke optie voor.
Voor in de OP:
*** Myraela: 3 augustus (jongen) ***
Bij mij mist alleen dat het een FOK! Baby is.quote:Op zondag 8 maart 2026 07:14 schreef Peejtur het volgende:
Moet OP nog bijgewerkt worden? Geef maar aan met wat!
Lokasenna: 13 augustus mag er ook in, ook al een FOK!baby.quote:Op zondag 8 maart 2026 07:14 schreef Peejtur het volgende:
Moet OP nog bijgewerkt worden? Geef maar aan met wat!
Done!quote:Op zondag 8 maart 2026 09:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lokasenna: 13 augustus mag er ook in, ook al een FOK!baby.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |