bij de eerste floepte hij er binnen 3 uur uit. Wij denken dat we het ziekenhuis niet eens halen ook al wonen we er 5 min vandaan : Dquote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:30 schreef Debsterr het volgende:
Leuk @:Drass . Thuis- of ziekenhuisbevalling gepland?
Spannend, succes!quote:Op donderdag 15 januari 2026 08:38 schreef Debsterr het volgende:
Vandaag 20 weken echo, fingers crossed!
Fijn dat alles goed was! Hoe voel jij je?quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:28 schreef Debsterr het volgende:
Alles was goedkeurig op de gemiddeldes en alle functies goed kunnen doorlichten.
Spannend blijft het in die zin altijd. Of je nu 8, 20 of 40 weken zwanger bent. Maar gewoon vertrouwen op het positieve!quote:Op zondag 18 januari 2026 15:22 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Goedemiddag![]()
Morgen 2e echo. Toch wel spannend maar niet zo enorm spannend als de 1ste echo.
Al lees ik op internet ook zat horrorverhalen (andere fora) over gestopt met groeien of geen kloppende hartjes meer. Het is niet dat ik er naar zocht, toch gelezen.
Ja wel goed meestal! 2e trimester is prima te doenquote:Op zondag 18 januari 2026 15:23 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Fijn dat alles goed was! Hoe voel jij je?
Ik had bij m’n eerste zwangerschap echt nul spanning. Stom hè?quote:Op zondag 18 januari 2026 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Spannend blijft het in die zin altijd. Of je nu 8, 20 of 40 weken zwanger bent. Maar gewoon vertrouwen op het positieve!
Fijn nieuws!quote:Op maandag 19 januari 2026 13:56 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Ik had bij m’n eerste zwangerschap echt nul spanning. Stom hè?
Dat haal ik nu even in. Haha!
2e echo was goed
Haha, ik ben vandaag precies op de helft en vraag me nog regelmatig af hoe ik hier ben gekomenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
Termijnecho was prima, 10 weken 5 dagen. Het lijkt ook meteen wat echter zo met bewegende ledematen in beeld.
Misschien helpt het met uit de ontkenningsfase te komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |