abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221175660
Uitgerekende data:

UD 2026:

*** Myraela: 3 augustus (jongen) ***
***Lokasenna: 13 augustus***
***LadyTagliatelle: 27 augustus***

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Het Fok! prematurenpakket bevindt zich momenteel bij Nanukerst.

Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221175670
Sluit ik 'm ook nog... (nee ik ben niet zwanger :P)

De laatste posts:

quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 11:25 schreef Zomerschelp het volgende:
Hoi, ooit was ik een actief lid hier.
Ik heb onverwachts twee streepjes.
Ik weet nog niet zo goed hoe ik me er bij voel. Er zijn veel emoties die op me afkomen. De zorgen en de “hoe dan’s” zitten hoog sinds dat ik het weet.
Ik probeer een beetje te zakken in het nieuws en ik merk dat ik wil praten zoals vroeger dus vandaar dat ik hier ben.
Onder een andere naam dan wel, want ik vind het nog veel te spannend allemaal.

Liefs
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 18:03 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Wat een achtbaan! Logisch dat alles even op z'n kop staat.. Hoe ver ben je? Heb je een vaste relatie of zou je er alleen voorstaan? Hopelijk heb je irl ook een fijn vangnet om je zorgen te delen iig :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 juni 2026 @ 18:36:08 #3
284411 crew  heywoodu
pi_221175828
Oh ja, we hebben inmiddels al geruime tijd een uitgerekende datum ook, 18 november :P

Nog geen idee of het een jongen of meisje is, dat hadden we afgelopen week bij de 20-wekenecho in het ziekenhuis kunnen weten, maar we kwamen binnen met 'we willen het nog niet weten' en toen ik tijdens de echo een beetje begon te twijfelen zei de echoscopiste dat het nu dan ook even niet mocht :+ (omdat ze vaak zag dat mensen verleid werden tijdens de echo en dan toch een beetje baalden dat ze gezwicht waren)

Gelukkig wel alles goed, vanwege een aangeboren hartafwijking bij mijn vriendin werd er extra naar het hart gekeken en vooralsnog zag alles er uit zoals het er uit zou moeten zien :)
pi_221175898
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 18:05 schreef Phaidra het volgende:
Sluit ik 'm ook nog... (nee ik ben niet zwanger :P)

De laatste posts:
[..]
[..]

Dankjewel! Ik ben nog heel pril zwanger, bijna 5 weken nu. Ik ben niet meer met de vader samen van mijn andere kinderen. Ik ben nu 2 jaar samen met mijn huidige partner. Het lastige is dat we ver van elkaar af wonen en dat maakt het logistiek onhandig en ingewikkeld. Langzaamaan zakt het allemaal. Ik denk dat tijd een hoop doet :).
  zondag 28 juni 2026 @ 19:39:20 #5
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221176134
Wat spannend Zomerschelp. Zeker als het niet gepland is en de omstandigheden niet optimaal zijn, is dat wel even schakelen.

Hoe oud zijn je andere kinderen? O-)

Oh en nog even sterkte aan alle zwangeren met deze hitte. Het worst hopelijk snel koeler.
pi_221176141
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 19:39 schreef Kyara het volgende:
Wat spannend Zomerschelp. Zeker als het niet gepland is en de omstandigheden niet optimaal zijn, is dat wel even schakelen.

Hoe oud zijn je andere kinderen? O-)

Oh en nog even sterkte aan alle zwangeren met deze hitte. Het worst hopelijk snel koeler.
Jij kent me nog wel denk ik!
Ze zijn 12, 9 en 7.
Spannend is het wel ja.. merk dat erover praten of het bespreekbaar houden wel helpt.

Het is even geleden allemaal ik ken al die codes van de emoticons niet meer :(
pi_221177926
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 18:50 schreef Zomerschelp het volgende:

[..]
Dankjewel! Ik ben nog heel pril zwanger, bijna 5 weken nu. Ik ben niet meer met de vader samen van mijn andere kinderen. Ik ben nu 2 jaar samen met mijn huidige partner. Het lastige is dat we ver van elkaar af wonen en dat maakt het logistiek onhandig en ingewikkeld. Langzaamaan zakt het allemaal. Ik denk dat tijd een hoop doet :).
Dat lijkt me inderdaad wel ingewikkeld, voor de dagelijkse gang van zaken met een baby. Maar je hebt nog negen maanden, komt tijd komt raad wellicht? Hebben jullie wel eens gesproken over kinderen samen en hoe je dat voor je zou zien?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221178290
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 22:03 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Dat lijkt me inderdaad wel ingewikkeld, voor de dagelijkse gang van zaken met een baby. Maar je hebt nog negen maanden, komt tijd komt raad wellicht? Hebben jullie wel eens gesproken over kinderen samen en hoe je dat voor je zou zien?
Ja dat hebben we wel idd. Ik ben nu een deel in de week bij hem thuis op de dagen dat mijn kinderen bij hun vader zijn. Dat is sowieso van woensdagavond tot en met vrijdagmiddag en als het mijn/ons weekend is zonder kinderen dan blijf ik tot zondagavond of maandagochtend. Dus op zich zal daarin weinig veranderen. We zullen elkaar alleen op maandag en dinsdag echt niet zien mits de werk agenda’s en kinder agenda’s dat toelaten. Ik voel ergens wel dat we dit kunnen maar alles voelt nu gewoon zo levens veranderend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221224915
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 22:26 schreef Zomerschelp het volgende:

[..]
Ja dat hebben we wel idd. Ik ben nu een deel in de week bij hem thuis op de dagen dat mijn kinderen bij hun vader zijn. Dat is sowieso van woensdagavond tot en met vrijdagmiddag en als het mijn/ons weekend is zonder kinderen dan blijf ik tot zondagavond of maandagochtend. Dus op zich zal daarin weinig veranderen. We zullen elkaar alleen op maandag en dinsdag echt niet zien mits de werk agenda’s en kinder agenda’s dat toelaten. Ik voel ergens wel dat we dit kunnen maar alles voelt nu gewoon zo levens veranderend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook levensveranderend, het lijkt me heel normaal dat dat even beangstigend voelt.
SPOILER
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221232313
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 16:41 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Het is ook levensveranderend, het lijkt me heel normaal dat dat even beangstigend voelt.
SPOILER
Dat voelt heel fijn! Dankjewel. Ik kan steeds meer landen in het nieuws. Ik heb woensdag een afspraak bij de Verloskunidge vooral om even mijn mentale staat te bespreken. Gisteren een rompertje gekocht, zodat ik gewoon ook het mooie mag voelen. Stapjes, maar ik ga vooruit merk ik! Dankjewel voor je woorden, dat helpt me echt.

Wat jammer overigens dat het zo rustig is hier. Dat ben ik niet gewend vanuit m’n vorige zwangerschappen haha
pi_221232712
Mijn kinderen schelen 11 jaar en ze zijn enorm dol op elkaar. De combinatie van een puber en een peuter is echt gewoon heel leuk O+ hier hadden ook veel mensen een mening, maar nu de jongste er eenmaal is, is iedereen gek op hem. En anders was het ook goed geweest, zolang het voor ons maar goed voelt.

Zet 'm op! ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')