Die hebben geen baarden, toch?quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:10 schreef djamoro het volgende:
Goedenmiddag,ik ben op zoek naar wekflessen om zelf oleifolie met kruiden in te doen.(zelf maken)
Maar ik kan niks vinden.
Heeft iemand een idee
Jezus.. ik moest het drie keer lezen. De eerste 2 keer dacht ik "e en i omgedraaid? Maar wat is in godsnaam folie voor olie?"quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:41 schreef Rewimo het volgende:
En de OP bevat een fraaie rijger
oleifolie
Dat werkt niet op die ouwe k*tPC's op het werk.quote:
En ook Crüequote:
Hihihih, oliefoliequote:Op woensdag 22 februari 2012 16:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jezus.. ik moest het drie keer lezen. De eerste 2 keer dacht ik "e en i omgedraaid? Maar wat is in godsnaam folie voor olie?"
quote:Op woensdag 22 februari 2012 03:25 schreef Fusionfreak het volgende:
Wat een genot als ik voor het slapen mijn haar kan uitborsten, met name de nekharen uitborstelen is een echte weldaad.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 02:25 schreef Quisho het volgende:
[..]
Het verreist meer kwaliteit dan het maken van een dubstep nummer
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:59 schreef Hamast het volgende:
Haha, werkwoordspelling heb ik toch wel degelijk gehad op het vwo, verbeterd, dankjewel.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:17 schreef danos het volgende:
Sorry hoor maar vind het best amateuristisch over komen als je je bedrijsproblemen met klanten via een forum gaat uitzoeken, neem je dan ook printscreens mee van het forum? Neem gewoon een professionele partij in de armen die je kan adviseren en vorkomen dat je in al teveel incassotrajecten komt.
Tevens kan jij je dan weer focussen op waar het echt om gaat
Hihiquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dankje. Door zijn werk als politieman heeft hij in totaal 5 mensen van het leven gered dmv reanimatie. Hier ben ik ontzettend trots op. Helaas staan deze zaken altijd in de schaduw van het commentaar op de politie.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:51 schreef sheriffwest het volgende:
-daarna kom ik erachter dat een collega op mijn baan aast en me gewoon snieky vervangt
-edit- En deze... ben ik nou gek of spreekt ie zichzelf tegen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 @ 22:21 schreef sjod1 het volgende:
Dus hij laat RTL het censureren, zodat zijn zo'n het niet kan horen ?.
Zou hij echt denken, dat die piepjes "live" zijn
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
Als ik naar een plaats moet waar ik pas 2 keer ben geweest dan heb ik wel even navigatie nodig :p
Nu niet meer, ben er nu een keer geweest.
Gelukkig heeft-ie door dat er ergens iets niet kloptquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:46 schreef Federer-fan het volgende:
Dat is een probleem dat zichzelf oplost. Een winkel waar je alleen aar binnen mag in een overall zal spoedig fajiet (of hoe je het ook schrijft) zijn.
Als hij er 1 keer is geweest, heeft hij GEEN navigatie nodig.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:00 schreef Sosha het volgende:
-edit- En deze... ben ik nou gek of spreekt ie zichzelf tegen?
[..]
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:20 schreef Synthercell het volgende:
Psychologische oorlogsvoering is iets dat werkelijk bestaat, je hoeft alleen maar aan de mode reclames te denken of de merken om te zien dat reclame werkt. Reclame is het vele malen herhalen van hetzelfde, blijft sterk in het geheugen staan gegriefd.
(...)
Ik wil graag een N kopen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:20 schreef amenth het volgende:
bij mij zulle ze het nooit wage de auto mijn plek te zette teminste mensen diew ete dat het mijne is ookal is het een openbare plek
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:57 schreef Misterven1 het volgende:
Ik heb via verschillende krantenwebsite meegekregen dat er speculaties zijn van een komende troonwisseling tussen Beatrix en Willem Alexander. Dat is wel heel vaag genoemd op dit moment. Dit kan geval zijn vanwege tragedie rondom Friso.
Punten:
- Dit jaar kan de Koninginnedag misschien niet doorgaan.
- Beatrix maakt mogelijk meer tijd voor Friso te bezoeken.
- Beatrix maakt plaats voor Willem Alexander om koning te worden.
Dit punten is nog niet de waarheid, maar kan gebeuren. Ik wil niet vooruitlopen op het nieuws.
Ikzelf denk het wel dat het beste is voor Beatrix om af te treden als Koningin omdat ze misschien meer voor kleinkinderen en meer rust in haar leven wil hebben. Want Friso is lievelingszoon van Beatrix, zodat ze na het aftreden mogelijk vaak bij Friso kan zijn als hij nog leeft.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft elke jongere in Meppel gedrachts problemen ?
Al kan ik net zo goed een link naar de postgeschiedenis van deze users posten ...quote:Op zondag 26 februari 2012 05:46 schreef joopenma het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds leuk omdat ik merk dat ik jullie blijkbaar uit de tent lok. Verwijd mij niet dat ik al zolang reageer, je doet het zelf ook!
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat de jury (met name Ali en Carlo) zo achterlijk deed met hun 10 punten dat ze het stemmend publiek massaal op Joan hebben doen stemmen... het werkte bij mij ook als een lap op een rooie stier
Nieuwe reeks (na de 'sowieso'-varianten): De 'serieus'-varianten?quote:Op maandag 27 februari 2012 04:24 schreef descon het volgende:
Krijg er soms gemengde reacties op, maar de meeste kopers begrijpen het wel en als ze zerius zijn dan gaan ze hiermee wel akkoord
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:22 schreef Ghostandor het volgende:
[..]
Klopt, ik kan zelfs Battlefield 3 op een acceptabele snelheid/kwaliteit spelen. Ik ga echter verhuizen en heb meer ruimte. Desktop is toch krachtiger en bovendien makkelijker up te graden.
Lastig woord, dat wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:18 schreef gogosweden het volgende:
interessant topic.
hier zit ik ook al een aantal jaar over te filisoveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |