Mensen zonder UI vallen sowieso niet opquote:Op maandag 23 januari 2012 17:59 schreef Piye het volgende:
Ik had verwacht dat dit topic zou gaan over hoe geweldig ik ben.
Wat kun jij je aanstellen zeg!quote:Op maandag 23 januari 2012 17:57 schreef esperanza93 het volgende:
Wat heb ik een hekel aan mannen die domme grapjes maken om maar in de smaak te vallen terwijl ik aan het werk ben (kledingwinkel). Natuurlijk lach ik uit beleefdheid al gaat het niet van harte. Het nadeel is dat mannen dan denken dat zij in de smaak vallen en vervolgens een stap verder gaan.
Nerderige-mannen, wanneer dringt het tot jullie door dat verkoopsters en caissières helemaal niet geïnteresseerd zijn in die kut grapjes en flirt pogingen maar gewoon uit beleefdheid lachen. Reken simpelweg af en ga weg. Allemachtig.
quote:Op maandag 23 januari 2012 17:58 schreef detandenfee het volgende:
je voelt je eentje he, misschien willen zij ook gewoon aardig doen ?
Mooi, dan ben ik incognito.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Mensen zonder UI vallen sowieso niet op
Ik herken het verschil tussen normaal beleefd gedrag en verkapte pogingen tot verder contact.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:58 schreef detandenfee het volgende:
je voelt je eentje he, misschien willen zij ook gewoon aardig doen ?
Hoe danquote:Op maandag 23 januari 2012 18:02 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik herken het verschil tussen normaal beleefd gedrag en verkapte pogingen tot verder contact.
Nee, zo begint het werkelijk altijd.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:02 schreef DeRakker. het volgende:
Tevens denken dat mannen op je vallen wanneer ze een grap maken
Geef eens wat voorbeelden dan.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:04 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee, zo begint het werkelijk altijd.
Het zal wel komen door mijn kleine tieten.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het lijkt mij sterk dat mannen met ts flirten
Denk het niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:05 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Het zal wel komen door mijn kleine tieten.
en je lelijke rotkopquote:Op maandag 23 januari 2012 18:05 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Het zal wel komen door mijn kleine tieten.
Serieus, ik vermoed dat de meeste vrouwen die in kledingwinkels werken mij wel gelijk geven omdat er overal sneue mannen zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |