Wat een non argument.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:15 schreef Wrick het volgende:
[..]
ik werk in een garage matti stoppen is praktisch onmogelijk
ik weet niet of je wel eens vanuit je zolderkamer bij een garage komt maar iedereen rookt hier en vooral die overheerlijke javaanse jongens is zo aanlokkelijk om er weer een op te stekenquote:
probeer eens benzine aan te steken met een peuk dan gooi hem erin gaatie gewoon uit mattiquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:16 schreef Hendroit het volgende:
Besef je wel hoe gevaarlijk het is als jij met een beetje peuken loopt te roken terwijl je bezig bent met benzine en olie al die zooi.
Knappe jongen die benzine aan krijgt met een peuk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:16 schreef Hendroit het volgende:
Besef je wel hoe gevaarlijk het is als jij met een beetje peuken loopt te roken terwijl je bezig bent met benzine en olie al die zooi.
Benzinedampen kun je sowieso wel aansteken met een sigaret.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:17 schreef Wrick het volgende:
[..]
probeer eens benzine aan te steken met een peuk dan gooi hem erin gaatie gewoon uit matti
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:16 schreef Wrick het volgende:
[..]
ik weet niet of je wel eens vanuit je zolderkamer bij een garage komt maar iedereen rookt hier en vooral die overheerlijke javaanse jongens is zo aanlokkelijk om er weer een op te steken
Dit. Ik weiger ook mijn auto te laten maken door iemand die niet rookt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Automonteurs horen gewoon een shaggie in hun bakkes te hebben onder het sleutelen. Dat is bro-code.
nee joh javaanse jongens moet je dikke peukies van draaie want anders proef je de vloei (wel mascotte natuurlijk)quote:
doen ze ook helpen met de baas overtuigen roken weer toe te staan in de werkplatz ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:25 schreef TrippleDistilled het volgende:
Uw arts of uw apotheker kan u helpen te stoppen met roken.
heerlijk man 2 peukies en 2 bakken koffie en dan in iemands gezicht uitademenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:25 schreef kikoooooo het volgende:
TS meurt 24/7 uit zijn gore gele smoelwerk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |