abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106727021
En ik zou nu wel willen weten of het iets is of dat het gevaarlijk is.
Hij doet het volgens mij als er spanning is. Positief of negatief. Dus als we thuiskomen doet hij dat, als hij uit is een paar keer.

PS; Het is écht geen vermomde eend, hij maakt zelf dit geluid. :')
pi_106727082
En spuugt ie niet? Want mijn hond deed dat ook voordat ie ging spugen, zat iets vast in zijn keel dan of irritatie in de keel.
pi_106727164
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
En spuugt ie niet? Want mijn hond deed dat ook voordat ie ging spugen, zat iets vast in zijn keel dan of irritatie in de keel.
Nee, hij spuugt in stilte, dit doet hij als we thuis komen of als we buiten lopen dus, een paar keer. Of als hij speelt.
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:40:55 #4
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_106727245
Heeft hij een speeltje opgegeten die dat geluid maakt?
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_106727372
Kan hier geen youtube kijken, maar is het een soort snurkend geluid?
Dat heeft die van ons ook, schijnt soort chihuahua kwaal te zijn. Zal het vanavond eens aan mn vriendin vragen, die is vorige week naar de dierenarts geweest voor jaarlijkse inenting enzo. Toen heeft ze hier ook naar gevraagd.
pi_106727380
Kan stress zijn, kan ook iets met zn longen zijn. Als ze dat geluid maken zijn ze vaak benauwd.
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:46:48 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106727467
Had mijn hond ook. Sinds hij over is op een tuig is het grotendeels verdwenen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_106727550
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:44 schreef Arquero het volgende:
Kan hier geen youtube kijken, maar is het een soort snurkend geluid?
Dat heeft die van ons ook, schijnt soort chihuahua kwaal te zijn. Zal het vanavond eens aan mn vriendin vragen, die is vorige week naar de dierenarts geweest voor jaarlijkse inenting enzo. Toen heeft ze hier ook naar gevraagd.
Een HGGGG HGGGG HGGGG. Ofzo. Of HUUUU, Zoiets..
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:46 schreef Dven het volgende:
Had mijn hond ook. Sinds hij over is op een tuig is het grotendeels verdwenen.
Hij doet het ook thuis, of deed de jouwe dat ook?
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:44 schreef bibbes het volgende:
Kan stress zijn, kan ook iets met zn longen zijn. Als ze dat geluid maken zijn ze vaak benauwd.
Dat zou niet heel goed zijn.

Heel soms doet zijn grote vriend het ook, ook op de video. Dus dan zal het een kwaal zijn. Maar het kan geen kwaad?
pi_106727686
quote:
Bij mijn hond was het vooral stress, en net wat Dven zegt, met een tuigje scheelt het ook veel!

Als je het niet vertrouwd kun je beter gewoon even naar de dierenarts. dan weet je het echt zeker!

Mijne is er overigens 10 mee geworden.
pi_106727696
Onze Chihuahua doet het ook. Alsof ie z'n keel schraapt. We dachten benauwdheid, dierenarts heeft hem een hoest drankje ervoor gegeven. Werd het minder van, en heel af en toe heeft ie het nog maar kan, als we onze dierenarts moeten geloven, geen kwaad.

Bovendien: die van ons doet het vaak als ie druk is, is ie even 'benauwd' maar blijft gewoon doorspelen alsof er niets aan de hand is. Dus ik kan niet zeggen dat hij er last van heeft.
pi_106727713
Haha t quoten ging niet helemaal goed
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:55:28 #12
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_106727772
Ga naar de dierenarts? Klinkt als astma of een ander adembelemmerend probleem.
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
  PR/Manusje van alles donderdag 12 januari 2012 @ 17:08:24 #13
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_106728212
Is gewoon opwinding. En dan gaan ze raar doen. :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_106728406
Onze vorige hond had ook zoiets, het word reverse sneezing genoemd. oplossing: bek en neus dichthouden tot de hond slikt. (ga je helemaal voor naar utrecht, 2 uur rijden om te horen dat je de bek en neus dicht moet houden)
Weet niet of jouw hond het ook heeft maar het is het proberen waard.
pi_106728411
Ik heb begrepen dat dat komt doordat die besten zo ver door gefokt zijn dat ze niet goed kunnen ademen vooral niet als ze zich druk maken
het kan geen kwaad, ze gaan er niet dood aan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_106728595
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:55 schreef Aneurysma het volgende:
Ga naar de dierenarts? Klinkt als astma of een ander adembelemmerend probleem.
Misschien had iemand er ervaring mee. Het heeft geen haast gok ik, want hij doet het al maanden.

Bedankt trouwens iedereen, ik ga eens kijken of hij met het tuigje wil lopen. En zoeken waar het tuigje is.
pi_106728651
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:18 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Misschien had iemand er ervaring mee. Het heeft geen haast gok ik, want hij doet het al maanden.

Bedankt trouwens iedereen, ik ga eens kijken of hij met het tuigje wil lopen. En zoeken waar het tuigje is.
Het is reversed sneezing. Heeft onze hond ook. Neus/mond dichthouden tot hij slikt of zijn keel aaien. Komt door geïrriteerd slijm in de keel of iets dergelijks, vaak bij kleine hondjes en meestal onschuldig.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_106728681
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb begrepen dat dat komt doordat die besten zo ver door gefokt zijn dat ze niet goed kunnen ademen vooral niet als ze zich druk maken
het kan geen kwaad, ze gaan er niet dood aan
Dit is een hondje van een goede fokker hoor, die niet meer dan zoveel worpen mag doen in haar leven, gecontrolleerd wordt etcetera, dus dat is niet de issue gelukkig O+

quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:13 schreef Sorella het volgende:
Onze vorige hond had ook zoiets, het word reverse sneezing genoemd. oplossing: bek en neus dichthouden tot de hond slikt. (ga je helemaal voor naar utrecht, 2 uur rijden om te horen dat je de bek en neus dicht moet houden)
Weet niet of jouw hond het ook heeft maar het is het proberen waard.
Ik las stikt _O- Ik dacht WAT. Dat kan niet goed zijn. (Was het dus ook niet :') ) Is het proberen waard een keer.
pi_106728697
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:20 schreef Domo-Kun het volgende:

[..]

Het is reversed sneezing. Heeft onze hond ook. Neus/mond dichthouden tot hij slikt of zijn keel aaien. Komt door geïrriteerd slijm in de keel of iets dergelijks, vaak bij kleine hondjes en meestal onschuldig.
*O* Sorella en jij, bedankt, gaan we proberen :Y
pi_106728839
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:21 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Dit is een hondje van een goede fokker hoor, die niet meer dan zoveel worpen mag doen in haar leven, gecontrolleerd wordt etcetera, dus dat is niet de issue gelukkig O+

[..]

Ik las stikt _O- Ik dacht WAT. Dat kan niet goed zijn. (Was het dus ook niet :') ) Is het proberen waard een keer.
met doorgefokt word niet bedoeld dat dat in deze generatie (dus bij jou fokker) gebeurd is maar dat er te veel is gekuist de afgelopen 20/30 misschien wel 50 generaties van zo'n ras om de chihuahua te creëren zoals je die nu kent
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_106728945
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

met doorgefokt word niet bedoeld dat dat in deze generatie (dus bij jou fokker) gebeurd is maar dat er te veel is gekuist de afgelopen 20/30 misschien wel 50 generaties van zo'n ras om de chihuahua te creëren zoals je die nu kent
Oh zo, klinkt al aannemelijker :Y Ik zag een plaatje van een chihuahua 100 (of meer) jaar geleden, die waren kniehoog en hadden echt een heel andere kop.
pi_106733745
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:20 schreef Domo-Kun het volgende:

[..]

Klopt ja, dat heeft mn vriendin ook gehoord van de dierenarts. Gewoon ff neus dichthouden en tot rust laten komen, komt het vanzelf goed =)
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:43:46 #23
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_106746237
Chihuahua expert hier :) is zeker weten reversed sneezing, kan geen kwaad, als het te lang doorgaat even over keeltje aaien en anders idd neus en bek even dicht houden, dan gaat het over!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')