Ik doe het allebei eigenlijk. Maar vind een scheerapparaat gewoon chill. Tenminste nu niet meer dus. Hij ratelt ook een beetje lijkt het dus misschien is er een mesje los of zoquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Mensen die scheren met een scheerapparaat
Ja, dat doe ik.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:56 schreef Basp1 het volgende:
Heb je dat apparaat in de afgelopen maand wel een keer schoon gemaakt, zit dat ding niet gewoon vol met haren?
Van dat haarpoeder.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:56 schreef Basp1 het volgende:
Heb je dat apparaat in de afgelopen maand wel een keer schoon gemaakt, zit dat ding niet gewoon vol met haren?
Ja hij is opgeladen. Heb niet voor het eerst in mijn leven een baard. Ik ga er zo even mee naar de winkel. Hopelijk heb ik het bonnetje nog + alle verpakingszooi.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:08 schreef El_Pinjo het volgende:
Is hij goed opgeladen ? Mijn scheerding doet het ook slecht als de batterij bijna leeg is.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:51 schreef sinepedraap het volgende:
Ja godverdomme zeg,
Ik heb dus een nieuw scheerapparaat ongeveer een maandje nu. Zo'n hele dure die zelfs onder de douche mee kan en zo, veel geld voor betaald. Maar dat ding doet het opeens niet meer Hij draait wel hij scheert zo langzaam en zo slecht dat mijn hele gezicht er nog steeds niet mooi uitziet. Ben er serieus al meer dan een uur mee bezig. En ik heb geen scheermesjes hier
Dus nu moet ik straks naar buiten met een half geschoren bek om even verhaal te halen bij de winkel waarom mijn scheerapparaat van 80 euro het na een maand niet meer doet.
Klacht: dit.
Daar zo het zeker aan kunnen liggen ja.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:24 schreef Gravedigger het volgende:
Schoongemaakt is prima, maar heb je ook de mesjes er helemaal uit gehaald?
Ik heb hem pas en ik laat mijn baardje meestal wel een paar dagen staan dus ik denk dat ik er pas 10 scheerbeurten op heb zitten met dat ding. En ja ik ben geen noob en weet hoe het allemaal werkt. Het ligt dus aan het apparaat of aan een geïrriteerde huid o.i.d.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:24 schreef Gravedigger het volgende:
Schoongemaakt is prima, maar heb je ook de mesjes er helemaal uit gehaald?
je scheert tot je gezicht er mooi uitziet, kun je lang blijven scherenquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:51 schreef sinepedraap het volgende:
Ja godverdomme zeg,
Ik heb dus een nieuw scheerapparaat ongeveer een maandje nu. Zo'n hele dure die zelfs onder de douche mee kan en zo, veel geld voor betaald. Maar dat ding doet het opeens niet meer Hij draait wel hij scheert zo langzaam en zo slecht dat mijn hele gezicht er nog steeds niet mooi uitziet. Ben er serieus al meer dan een uur mee bezig. En ik heb geen scheermesjes hier
Dus nu moet ik straks naar buiten met een half geschoren bek om even verhaal te halen bij de winkel waarom mijn scheerapparaat van 80 euro het na een maand niet meer doet.
Droogscherenquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:43 schreef sinepedraap het volgende:
Ik scheer met mijn Gilette Fusion mesje altijd droog trouwens. Tenzij m'n haartjes echt lang zijn dan heb ik wel iets erbij nodig.
Hehequote:Op donderdag 26 januari 2012 10:55 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
je scheert tot je gezicht er mooi uitziet, kun je lang blijven scheren
Scheerapparaten zijn relaxed jongen. Geen gedoe met scheerschuim en meisjes waar je je lelijk mee snijdt. Gewoon lekker dat ding aan doen en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Kom er maar in, Freud!quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:06 schreef MonteCristo het volgende:
Scheerapparaten zijn relaxed jongen. Geen gedoe met scheerschuim en meisjes waar je je lelijk mee snijdt. Gewoon lekker dat ding aan doen en gaan met die banaan.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Mensen die scheren met een scheerapparaat een scheerapparaat van 80 euro duur vinden
Gewoon in de autoquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:06 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Scheerapparaten zijn relaxed jongen. Geen gedoe met scheerschuim en meisjes waar je je lelijk mee snijdt. Gewoon lekker dat ding aan doen en gaan met die banaan.
quote:
Als je je gezicht glad wil scheren, heb je niks aan een scheerapparaat.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:06 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Probeer de plastisch chirurg.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:51 schreef sinepedraap het volgende:
zo slecht dat mijn hele gezicht er nog steeds niet mooi uitziet.
Dat epileer ik gewoon.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
Konthaar is wat stugger en dikker, kan je beter niet doen met dat ding
Dat had ik net gedaan. Ik heb niet 80 euro per maand over voor een nieuw scheerapparaat. Niet iedereen heeft zoveel geld als jullie natuurlijk.quote:
Welke merk was het?quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:51 schreef sinepedraap het volgende:
Ja godverdomme zeg,
Ik vind een scheerapparaat van 80 euro niet duur. Ik beweer niet dat het weinig geld is, maar het is voor een scheerapparaat niet duur.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:28 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat had ik net gedaan. Ik heb niet 80 euro per maand over voor een nieuw scheerapparaat. Niet iedereen heeft zoveel geld als jullie natuurlijk.
Kijk deze man weet! Ik heb ook zo'n 3D ding van honderden euro's (wil niet elitair doen dus noem geen bedrag). 80 euro is best veel geld, maar niet voor een goede shaver.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik vind een scheerapparaat van 80 euro niet duur. Ik beweer niet dat het weinig geld is, maar het is voor een scheerapparaat niet duur.
Als je het over "zo'n hele dure" hebt, denk ik aan een scheerapparaat van honderden euro's. De Philips Sensotouch 3D met jet clean, bijvoorbeeld. Of een Braun series 7.
Haha Freudian slip.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:06 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Wat een held.quote:
Omdat jij zo stoer bent dat je het nog met een mesje doet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Scheer maar eens echt goed met de hand, wereld van verschil.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:55 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Omdat jij zo stoer bent dat je het nog met een mesje doet?
Kom op man, elektrisch scheren gaat sneller, je hoeft je gezicht niet onder meuk te smeren, het is zo gedaan, en bij mij is het altijd prima glad. Waarom zou je dan in hemelsnaam alsnog zoveel moeite doen met die 2euro mesjes.
"OH! Epileer mijn konthaar bij maanlicht!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |