abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107453214
Ik heb ongeveer 1,5e week geleden een abonnement afgesloten bij Ziggo. Dit heb ik gedaan via een officiële dealer. Ik kreeg toen de HD Ontvangen voor 49 euro als optie aangeboden.
Nu blijkt dat ik voor on-demand tv een andere ontvanger nodig heb: de Interactieve HD Recorder (die voor 99 euro wordt meegeleverd).

Ik wil morgen even contact opnemen met de desbetreffende dealer, maar ik vraag me alvast af mensen hier weten of de Interactieve HD Recorder al langer als een standaardmogelijkheid wordt meegeleverd voor 99 euro.
Of heb ik pech gehad en het abonnement net te vroeg afgesloten?
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:15:35 #2
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_107453613
Die HDrecorder is al heel erg lang niet meer leverbaar. Of ondertussen wel? Want dan bestel ik 'm ook gelijk :P
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_107453739
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:15 schreef Civilian het volgende:
Die HDrecorder is al heel erg lang niet meer leverbaar. Of ondertussen wel? Want dan bestel ik 'm ook gelijk :P
Hij staat nu gewoon genoemd. Maar misschien was hij in die periode dat ik bestelde inderdaad niet leverbaar. Staat me nu wel wat van bij.

Voel me nu wel genaaid, want als ik hem later wil hebben betaal je bijna 500 euro.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:18:54 #4
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_107453800
Je bent niet verplicht om de apparatuur van Ziggo te gebruiken...
So we just called him Fred
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:29:10 #5
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_107454371
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:18 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Hij staat nu gewoon genoemd. Maar misschien was hij in die periode dat ik bestelde inderdaad niet leverbaar. Staat me nu wel wat van bij.

Voel me nu wel genaaid, want als ik hem later wil hebben betaal je bijna 500 euro.
Heb net gebeld. Grietje van de verkoop zei dat ik morgen even de servicedesk moest bellen en dan iemand die mijn gegevens kan wijzigen. Daar zou je hem waarschijnlijk wel voor 99,- alsnog kunnen bestellen
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_107455894
Hij staat er sinds gisteren weer bij, ik heb hem gelijk besteld.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_107462831
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:29 schreef Civilian het volgende:

[..]

Heb net gebeld. Grietje van de verkoop zei dat ik morgen even de servicedesk moest bellen en dan iemand die mijn gegevens kan wijzigen. Daar zou je hem waarschijnlijk wel voor 99,- alsnog kunnen bestellen
Ik kreeg een of andere meid aan de telefoon die net in dienst was en het allemaal niet echt begreep en me doorverwees naar de technische dienst. Die er uiteraard ook weer niets mee konden. Ik ga het morgen nog een keer proberen.
pi_107483506
Ik kom er niet doorheen. Wordt van de afdeling verkoop naar de afdeling technische dienst gestuurd en weer terug. En ook al een keer bij de afdelingen wijzigingen geweest.
Ik zit nu even op het punt dat ik er geen energie meer in ga steken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')