Hij staat nu gewoon genoemd. Maar misschien was hij in die periode dat ik bestelde inderdaad niet leverbaar. Staat me nu wel wat van bij.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:15 schreef Civilian het volgende:
Die HDrecorder is al heel erg lang niet meer leverbaar. Of ondertussen wel? Want dan bestel ik 'm ook gelijk
Heb net gebeld. Grietje van de verkoop zei dat ik morgen even de servicedesk moest bellen en dan iemand die mijn gegevens kan wijzigen. Daar zou je hem waarschijnlijk wel voor 99,- alsnog kunnen bestellenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:18 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Hij staat nu gewoon genoemd. Maar misschien was hij in die periode dat ik bestelde inderdaad niet leverbaar. Staat me nu wel wat van bij.
Voel me nu wel genaaid, want als ik hem later wil hebben betaal je bijna 500 euro.
Ik kreeg een of andere meid aan de telefoon die net in dienst was en het allemaal niet echt begreep en me doorverwees naar de technische dienst. Die er uiteraard ook weer niets mee konden. Ik ga het morgen nog een keer proberen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Heb net gebeld. Grietje van de verkoop zei dat ik morgen even de servicedesk moest bellen en dan iemand die mijn gegevens kan wijzigen. Daar zou je hem waarschijnlijk wel voor 99,- alsnog kunnen bestellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |