abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107281720
Ik woon al bijna een jaar op kamers en sindsdien erg weinig groente gegeten en fruit ben ik allergisch voor. Ik ben nooit ziek of moe. Mijn dieet bestaat uit brinta,brood met kip,rijst met kip en heel veel fruitmelk. In het begin at ik nog wel eens spinazie maar zonder aardappelen vult dat niet. Verder neem ik nog voedingssuplementen zoals visolie en multivitamine.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 00:11:41 #2
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_107281763
Zolang je je vitaminen en vezels maar binnenkrijgt, is er niks mis mee.
pi_107281806
Wat BBQsausage zegt, wel beetje apart dat je allergisch bent voor alle groenten en fruit :').
pi_107281881
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 00:12 schreef Kandijfijn het volgende:
Wat BBQsausage zegt, wel beetje apart dat je allergisch bent voor alle groenten en fruit :').
Ben allergisch voor bijna alle fruit niet voor groente. Kan het wel eten maar dan heb ik de hele dag zo'n ontiegelijk gevoel in m'n keel
pi_107281919
Nee die chemische troep uit de fabrieken, wat ze vitamine suplementen noemen is vele male beter ^O^
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_107282124
Prima voeding, wat is je leeftijd? Naarmate je ouder wordt, moet je wel meer fruit gaan eten!
ADHD-C
pi_107282237
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 00:15 schreef Marktplaatsman het volgende:

[..]

Ben allergisch voor bijna alle fruit niet voor groente. Kan het wel eten maar dan heb ik de hele dag zo'n ontiegelijk gevoel in m'n keel
Op getest of het jezelf wijs gemaakt?
pi_107282330
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 00:28 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Ts is 8 en wil alleen snoep.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_107282815
Dus fruit kan niet, maar fruitmelk kan wel? Beetje raar.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 01:01:57 #10
67023 Dance-Commander
Rock-N-Roll Indian
pi_107282959
Hoe de fuck kan je allergisch zijn voor alle soorten fruit? Meer een chronisch geval van "lussiknie".
Borientus Permanentus!
pi_107283563
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 00:53 schreef Tja..1986 het volgende:
Kan het ook in de magnetron doen en dan kan ik het ook zo eten maar dat is smerig

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 00:28 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Heb niet al het fruit getest maar appel,peer en banaan gaven mij allemaal een keelkanker achtig gevoel
pi_107285041
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 01:46 schreef Marktplaatsman het volgende:

[..]

Kan het ook in de magnetron doen en dan kan ik het ook zo eten maar dat is smerig

[..]

Heb niet al het fruit getest maar appel,peer en banaan gaven mij allemaal een keelkanker achtig gevoel
Ah, zelf getest. Geen allergie dus, maar aanstelleritis.
pi_107285328
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 01:01 schreef Dance-Commander het volgende:
Hoe de fuck kan je allergisch zijn voor alle soorten fruit? Meer een chronisch geval van "lussiknie".
Inderdaad. Heeft m'n broertje van 10 ook last van. :{
pi_107286183
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 01:46 schreef Marktplaatsman het volgende:

[..]

[..]

Ik ben ook allergisch voor appel en peer als ik ze afbijt. Dan krijg ik jeuk in mn oren, blaren op mn lippen, jeuk in mn keel.
Echter wanneer ik ze schil, door de blender ram met wat yoghurt, keel open en gieten maar, dan heb ik nergens last van.

Misschien een tip?
pi_107286591
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 09:30 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik ben ook allergisch voor appel en peer als ik ze afbijt. Dan krijg ik jeuk in mn oren, blaren op mn lippen, jeuk in mn keel.
Echter wanneer ik ze schil, door de blender ram met wat yoghurt, keel open en gieten maar, dan heb ik nergens last van.

Misschien een tip?
TS wekt niet echt de indruk dat hij veel moeite gaat doen om toch z'n vitamientjes binnen te krijgen.
pi_107287682
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 08:41 schreef OhGawd het volgende:

[..]

Inderdaad. Heeft m'n broertje van 10 ook last van. :{
Dit dus.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_107289856
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 00:53 schreef Tja..1986 het volgende:
Mensen die denken dat fruitmelk ook maar in de buurt van fruit is geweest :')
  vrijdag 27 januari 2012 @ 12:00:25 #18
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_107289999
allergisch voor fruit :')
an urge to help mankind overcomes me
  FOK!fotograaf vrijdag 27 januari 2012 @ 12:03:29 #19
13368 NiGeLaToR
pi_107290084
quote:
Antioxidanten zijn belangrijke stoffen voor een gezonde stofwisseling van het lichaam en zijn in alle cellen aan te treffen. Bij een voedingspatroon met voldoende groenten en fruit, is het gebruik van antioxidanten als voedingssupplement dan ook geheel overbodig.
Antioxidanten zijn o.a. te vinden in groenten, fruit en noten. Het eten van veel groenten en fruit heeft een aantoonbaar levensverlengend effect.
Bron.
pi_107291925
TS, blijf jij maar voor altijd dat ingevallen, brokkelige, schimmige, spookachtige, met grote holle knikkerogen uitziende, altijd ziekig aanvoelende, wegkwijnende mannetje achter in het klaslokaal dat geen fruit kan dulden, goed bezig! ^O^
pi_107292678
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:00 schreef saaw het volgende:
allergisch voor fruit :')
Het bestaat toch echt hoor.
pi_107292772
Mijn opa is er slechts aan overleden, verder kan het geen kwaad ^O^
pi_107292780
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:22 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Het bestaat toch echt hoor.
Maar niet voor alle soorten.
pi_107293207
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:56 schreef anboni het volgende:

[..]

Mensen die denken dat fruitmelk ook maar in de buurt van fruit is geweest :')
Als er bij de ingrediënten staat dat er fruit in zit, zit er fruit in. Zo simpel is het. Drink dat spul zelf niet, dus heb het etiket ook nooit gelezen. Dus weet niet of er fruit in zit.
pi_107293231
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:38 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Als er bij de ingrediënten staat dat er fruit in zit, zit er fruit in. Zo simpel is het. Drink dat spul zelf niet, dus heb het etiket ook nooit gelezen. Dus weet niet of er fruit in zit.
dude :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_107305563
Is geen fruit eten maar wel veel groenten eigenlijk slecht?

Of kun je alles wat in fruit zit ook uit groenten halen?
pi_107306069
Ik denk dat je meer aan groenten hebt dan aan fruit als je moet kiezen ja.
pi_107306151
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 19:51 schreef hugsy33 het volgende:
Is geen fruit eten maar wel veel groenten eigenlijk slecht?

Of kun je alles wat in fruit zit ook uit groenten halen?
In fruit zit nog altijd erg veel suiker, dus als je op je gewicht wilt/moet letten, kun je fruit zelfs beter grotendeels vermijden. Vervang het door een extra portie groenten en je komt zeker niets tekort.
pi_107306794
Top ^O^

ik hou niet van fruit (behalve vers geperste sinaasappelsap) en moet idd suikers mijden, maar eet wel altijd veel groenten en tomaten/paprika door m'n avondeten.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 20:46:56 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_107307942
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 20:21 schreef hugsy33 het volgende:
Top ^O^

ik hou niet van fruit (behalve vers geperste sinaasappelsap) en moet idd suikers mijden, maar eet wel altijd veel groenten en tomaten/paprika door m'n avondeten.
Als je het lust, rauwe rode paprika. Zit veel vitamine c in.
The love you take is equal to the love you make.
pi_107307980
vit c.. in ieder geval iets tegen scheurbuik
pi_107308134
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 20:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als je het lust, rauwe rode paprika. Zit veel vitamine c in.
gaan die verloren als je ze even mee laat sudderen in een sausje dan? :o
  vrijdag 27 januari 2012 @ 20:53:13 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_107308250
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 20:50 schreef hugsy33 het volgende:

[..]

Het is juist rauw zo'n goede vervanger van een stuk fruit als tussendoortje.
The love you take is equal to the love you make.
pi_107309073
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 20:50 schreef hugsy33 het volgende:

[..]

Mjah, zal wel meevallen maar probeer eens het volgende

Sausje apart maken, eventuele groente en fruit kort aanfruiten op hoog vuur (90-120 seconden) en op laatst toevoegen aan de saus. Gaat niet voor alles op maar smaakt stukken beter :9
pi_107309077
Ah oké bedankt voor de tip, dan gaat er voortaan een halve (of 1) paprika in de saus en de rest rauw :9
  vrijdag 27 januari 2012 @ 21:50:34 #36
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_107311081
Voor de rest eet je wel gezond, dus als ik jou was zou ik me er verder niet druk om maken. Voordat ik bezig was met gezond eten at ik noooit fruit en af en toe groente omdat m'n moeder dat kookte, nou ik leef nog en had nergens last van.
Nu eet ik juist heel veel fruit en groente, en merk gewoon dat mn haar er mooier en gezonder van word, en mijn gezicht ook meer straalt enzo. Dus qua dat merk ik wel dat groente en fruit me wel goed doet.
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
  vrijdag 27 januari 2012 @ 23:10:40 #37
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_107314569
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 01:01 schreef Dance-Commander het volgende:
Dit.
Smell the flowers while you can....
pi_107316825
90% van de wereld eet niet de aangeraden dagelijkse behoefte aan fruit en groenten, en toch leven halen we bijna allemaal de gemiddelde levensduur. Wat denk je zelf?
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_107324016
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 00:20 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
90% van de wereld eet niet de aangeraden dagelijkse behoefte aan fruit en groenten, en toch leven halen we bijna allemaal de gemiddelde levensduur. Wat denk je zelf?
Nouuuuu, gaan toch steeds meer mensen dood rond hun 50ste en obesitas is ook wel populair onder niet voedzaam-etend Nederland.
pi_107324289
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:03 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Nouuuuu, gaan toch steeds meer mensen dood rond hun 50ste en obesitas is ook wel populair onder niet voedzaam-etend Nederland.
Dat komt niet door te weinig groente en fruit maar door een teveel aan vet eten en een tekort aan beweging :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 28 januari 2012 @ 12:23:05 #41
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_107324478
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 00:20 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Wat denk je zelf dat er gebeurd met de gemiddelde levensduur als die 90% WEL gezond en gebalanceerd ging eten ;)

In Afrika zijn er landen waar er letterlijk wordt geadverteerd dat roken gezond is. Op de recklame borden staat dat rokers GEMIDDELD ouder worden dan niet rokers. En deze cijfers kloppen nog ook! Wat ze er niet bij vertellen is dat de kindersterfte zo hoog is dat het al een wonder is als je de leeftijd haalt dat je kan gaan roken. Na dit voorbeeld, denk nog even na over de verhouding eet patroon en de GEMIDDELDE leeftijd ;)
Domo Arigato!
pi_107324551
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat komt niet door te weinig groente en fruit maar door een teveel aan vet eten en een tekort aan beweging :P
Teveel aan vet eten komt volgens mij juist dat mensen nog maar weinig groente en fruit nemen! ipv een half bord groentes scheppen ze liever nog een slavink met jus op. Trouwens niet alleen vet eten, voornamelijk koolhydraten. Check eens hoe groot zo'n stokje 'gezond' is! Daar at vroeger een heel gezin van :')
pi_107324560
Plus dat de mensen die geld hebben om te roken waarschijnlijk ook beter eten.

Vind het trouwens raar dat zoiets geadverteerd mag worden, "we"bemoeien ons overal mee maar dit mag gewoon? Wat heeft derde wereld hulp dan nog voor zin :|W
pi_107324788
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:26 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Teveel aan vet eten komt volgens mij juist dat mensen nog maar weinig groente en fruit nemen! ipv een half bord groentes scheppen ze liever nog een slavink met jus op. Trouwens niet alleen vet eten, voornamelijk koolhydraten. Check eens hoe groot zo'n stokje 'gezond' is! Daar at vroeger een heel gezin van :')
Vet en koolhydraten geeft toch een beter gevoel dan groente en fruit? Tenminste, zoiets heb ik ooit ergens gelezen. Ik hou er gelukkig niet meer zo van :P Nja, fruit eet ik eigenlijk nooit, maar wel heel veel groente.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_107324896
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Vet en koolhydraten geeft toch een beter gevoel dan groente en fruit? Tenminste, zoiets heb ik ooit ergens gelezen. Ik hou er gelukkig niet meer zo van :P Nja, fruit eet ik eigenlijk nooit, maar wel heel veel groente.
Koolhydraten heb je nauwelijks nodig, wat je er teveel van binnenkrijgt wordt opgeslagen als lichaamsvet. Goede vetten heb je nodig voor je spijsvertering maar die vind je natuurlijk niet echt in een zak chips :')
Groente en fruit bevallen mineralen, vitamines, vezels EN vetten die je allemaal nodig hebt en niet allemaal uit een potje kan halen.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 12:38:53 #46
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_107324917
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:26 schreef hugsy33 het volgende:
Plus dat de mensen die geld hebben om te roken waarschijnlijk ook beter eten.

Vind het trouwens raar dat zoiets geadverteerd mag worden, "we"bemoeien ons overal mee maar dit mag gewoon? Wat heeft derde wereld hulp dan nog voor zin :|W
Precies. Tja als ik het goed heb staat er iets als "Rokers worden ouder!" en dat is waar in die landen en ondanks dat het een zeer slechte manier is van statistieken lezen mag het dus wel.
Domo Arigato!
pi_107324966
Dit vroeg ik mijzelf ook af.

In een veel landen in Afrika eet men nauwelijks groente en fruit maar toch hebben ze een goede gezondheid en een goede conditie.
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_107324975
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:38 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Koolhydraten heb je nauwelijks nodig, wat je er teveel van binnenkrijgt wordt opgeslagen als lichaamsvet. Goede vetten heb je nodig voor je spijsvertering maar die vind je natuurlijk niet echt in een zak chips :')
Groente en fruit bevallen mineralen, vitamines, vezels EN vetten die je allemaal nodig hebt en niet allemaal uit een potje kan halen.
Ja, dat eerste weet ik ;) Maar fruit vind ik gewoon veel te zoet, behalve aardbeien en appels, maar die eet ik bijna nooit. Wel optimel met fruit, maar dat is niet echt gezond lijkt me :') Ach, en zolang ik genoeg groente eet... Ergste ziekte die ik heb gehad afgelopen 10 jaar is een loopneus _O-
  zaterdag 28 januari 2012 @ 12:42:23 #49
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_107325011
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:41 schreef TripleS het volgende:

In een veel landen in Afrika eet men nauwelijks groente en fruit maar toch hebben ze een goede gezondheid en een goede conditie.
Ja ze worden er allemaal 104 en zien er ook allemaal zo gezond uit :')
Domo Arigato!
pi_107325014
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:41 schreef TripleS het volgende:

Noem er eens een paar? Volgens mij worden daar juist veel natuurlijke producten gegeten.
pi_107325073
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:42 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Noem er eens een paar? Volgens mij worden daar juist veel natuurlijke producten gegeten.
Ghana bijvoorbeeld, in de grote steden eet de armere bevolking voornamelijk vis,gevogelte,vlees en koolhydraten . Fruit en groente heel weinig.
pi_107325160
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:44 schreef TripleS het volgende:

[..]

Ghana bijvoorbeeld, in de grote steden eet de armere bevolking voornamelijk vis,gevogelte,vlees en koolhydraten . Fruit en groente heel weinig.
Als ik google lees ik overal projecten dat ze in Ghana fruit en groentes willen brengen vanwege de ondervoeding en slechte gezondheid.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 12:47:34 #53
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_107325164
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:44 schreef TripleS het volgende:

[..]

quote:
Bevolking
Er wonen meer dan 20 miljoen mensen in Ghana. De levensverwachting van Ghanezen is gemiddeld 56 jaar. Ongeveer 350.000 mensen zijn besmet met HIV/AIDS. Het percentage mensen dat aan alfabetisme leidt, is 75%. De helft van de bevolking spreekt één van de talen van de Akan (bijvoorbeeld Twi en Fante). De rest van het land spreekt 1 van de 75 andere Ghaneze talen. Engels mag dan wel de officiële voertaal zijn in Ghana, maar meestal spreekt men die taal als tweede taal of helemaal niet. Op scholen wordt in het Engels les gegeven en in het zakenleven is ook Engels de voertaal, maar in de armere gebieden en het noorden spreekt men nauwelijks Engels.
Bron: http://www.letkidssmile.nl/sf.mcgi?2832
Domo Arigato!
pi_107325188
quote:
Ondervoeding is één van de grootste gezondheidsproblemen voor kinderen onder de 5 in Noord Ghana. Hoewel het niet voorkomt in de top 10 van doodsoorzaken, is het de onderliggende oorzaak van deze ziekten en daardoor een sluipmoordenaar. Ruwweg 1 op de 3 kinderen van onder de vijf jaar in het Gushegu district zijn ondervoed.

Verschillende factoren dragen bij aan het veel voorkomen van ondervoeding:

1) de meeste moeders weten niet dat vanaf 6 maanden een kind bijvoeding nodig heeft, niet alleen borstvoeding;

2) de meeste mensen weten niets over de 3 voornaamste voedselgroepen (koolhydraten, vitaminen en eiwitten) en realiseren zich niet dat er veel goede voedingsstoffen zitten in voedsel waar zij soms op neerkijken (bonen, wilde vruchten, plaatselijke bladgroenten).
pi_107325293
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:47 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Als ik google lees ik overal projecten dat ze in Ghana fruit en groentes willen brengen vanwege de ondervoeding en slechte g
Ik kom veel in het zuiden , daar speelt de ondervoeding enz. wat minder dan in het noorden. Of ik kom alleen in aanmerking met gezonde mensen
Vandaar mijn stelling.
pi_107325857
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:52 schreef TripleS het volgende:

[..]

Ik kom veel in het zuiden , daar speelt de ondervoeding enz. wat minder dan in het noorden. Of ik kom alleen in aanmerking met gezonde mensen
Vandaar mijn stelling.
Zie post hierboven, voornamelijk in het Noorden juist!
  zondag 29 januari 2012 @ 21:13:46 #57
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_107377006
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:52 schreef TripleS het volgende:

[..]

Vandaar mijn stelling.
Je hebt twee soorten ondervoeding, kwantitatieve en kwalitatieve ondervoeding. Bij kwantitatieve ondervoeding speelt vooral een tekort aan energie een rol, dus te weinig eten in het algemeen. Kwalitatieve ondervoeding gaat over een tekort aan bijvoorbeeld vitaminen en mineralen. Dus hoewel ze redelijk gezond kunnen lijken omdat ze genoeg calorieën binnenkrijgen, kunnen ze alsnog ongezond zijn door een (groot) tekort aan andere voedingsstoffen. Ik denk dat Audreyoot dat bedoelt. ;)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2012 @ 21:16:35 #58
230491 Zith
pls tip
pi_107377170
Hele volken leven alleen op dierlijke producten bijv. Inuit, Masaii, etc.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2012 @ 21:17:24 #59
230491 Zith
pls tip
pi_107377224
quote:
Ah, meneer denkt een causatie gevonden te hebben!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_107377581
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:13 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Je hebt twee soorten ondervoeding, kwantitatieve en kwalitatieve ondervoeding. Bij kwantitatieve ondervoeding speelt vooral een tekort aan energie een rol, dus te weinig eten in het algemeen. Kwalitatieve ondervoeding gaat over een tekort aan bijvoorbeeld vitaminen en mineralen. Dus hoewel ze redelijk gezond kunnen lijken omdat ze genoeg calorieën binnenkrijgen, kunnen ze alsnog ongezond zijn door een (groot) tekort aan andere voedingsstoffen. Ik denk dat Audreyoot dat bedoelt. ;)
Dat laatste speelt in Amerika wel een rol denk ik :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')