abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 januari 2012 @ 21:22:28 #151
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_106577967
quote:
2s.gif Op zondag 8 januari 2012 20:12 schreef Falco het volgende:

[..]

Ze doet een beetje de :') na.
of deze:

[ Bericht 8% gewijzigd door paddy op 09-01-2012 03:13:04 ]
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_106578889
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 21:22 schreef t-8one het volgende:

[..]

of deze:

[ afbeelding ]
The Queen of Trolling. Praise her ;)
  zondag 8 januari 2012 @ 21:38:17 #153
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_106578980
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:51 schreef michaelmoore het volgende:
Het is wel erg als je de eigen koningin zo een doek over de kop ziet trekken, het voelt wel als een capitulatie
Waarom? Wij passen ons aan aan hun cultuur, zoals dat wel zo fatsoenlijk is bij dit soort aangelegenheden, en zij doen andersom hetzelfde.

Was er een jaar ofzo terug niet ophef over dat een strenggelovige minister van indonesië niet echt gelovig was volgens het thuisfront omdat hij het waagde de hand te drukken van Michelle Obama? zo iets iig. Ongeveer net als er nu ophef is over een vertegenwoordiger van onze regering die het waagt zich aan te passen?

Zo doen beschaafde mensen dat.
Laffe huichelaar
  zondag 8 januari 2012 @ 21:42:40 #154
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_106579274
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 21:38 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Waarom? Wij passen ons aan aan hun cultuur, zoals dat wel zo fatsoenlijk is bij dit soort aangelegenheden, en zij doen andersom hetzelfde.

Was er een jaar ofzo terug niet ophef over dat een strenggelovige minister van indonesië niet echt gelovig was volgens het thuisfront omdat hij het waagde de hand te drukken van Michelle Obama? zo iets iig. Ongeveer net als er nu ophef is over een vertegenwoordiger van onze regering die het waagt zich aan te passen?

Zo doen beschaafde mensen dat.
http://www.politicsdaily.(...)dshake-in-indonesia/

Oke, ik geef het toe, ik zat er een beetje boel naast.
Laffe huichelaar
pi_106580046
Wilders wat een baas.
  zondag 8 januari 2012 @ 21:58:09 #156
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_106580253
Ruim 450 reacties op FOK! en meer dan 800 op het amoebe-forum nu.nl over hoe een koningin als gast bij internationale betrekkingen respect toont.

Hoe moet ik dit in het buitenland uitleggen :?
The best firms advertise the least...
pi_106580999
Een ongemanierde politicus die even zegt hoe Hare Majesteit zich moet gedragen als ze op bezoek is in een vreemd land.

Het moet niet gekker worden.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  zondag 8 januari 2012 @ 22:17:07 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106581519
quote:
15s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:08 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Een ongemanierde politicus die even zegt hoe Hare Majesteit zich moet gedragen als ze op bezoek is in een vreemd land.

Prachtige omschrijving _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_106582122
quote:
15s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:08 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

Eens.

Misschien moet HM even naar Israël en aldaar een religieus hoofddeksel van bepaalde joden dragen. Dan houdt lief klein Wildersje z'n brutale mond opeens.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_106584867
Gesluier. Het koningshuis.

De twee zaken los van elkaar zijn , en een combinatie ervan is, in mijn ogen debiel en achterhaald.

Het is een carnavaleske knieval naar een debiel regime met debiel geloof en debiele regels.

Net als de debiele pet op Geert z'n kop.

Maar dat neemt niet weg dat ook hij kritiek - kan -mag -moet hebben op de toch wel wat lachwekkender en debiele Oranje verkleedpartij.
pi_106585248
Oke politiek, word eens wakker. Na twee jaar negeren van Wilders en zijn domme uitspraken is het duidelijk dat je daarmee niets bereikt. Geef eens een beetje tegengas en doe er eens wat aan!
pi_106585424
Wilders heeft geen alleenrecht op domme uitspraken.

Al ben ik het zeker niet altijd met hem eens : hij geeft op meesterlijke wijze zelf tegengas.

En in dit geval heeft hij , naar mijn mening , volkomen gelijk.
  zondag 8 januari 2012 @ 23:26:33 #163
280950 samvirus
Testiculos habet llemax
pi_106585435
Eigenlijk vind ik het beschamend dat er anno 2012 nog mensen zijn die zich hier druk door maken. Andere suggesties om over op te winden; De crisis, Europa, het milieu, privacyschendingen, files keuze genoeg lijkt me.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
  zondag 8 januari 2012 @ 23:29:00 #164
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_106585576
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:17 schreef DrMabuse het volgende:
Gesluier. Het koningshuis.

De twee zaken los van elkaar zijn , en een combinatie ervan is, in mijn ogen debiel en achterhaald.

Het is een carnavaleske knieval naar een debiel regime met debiel geloof en debiele regels.

Net als de debiele pet op Geert z'n kop.

Maar dat neemt niet weg dat ook hij kritiek - kan -mag -moet hebben op de toch wel wat lachwekkender en debiele Oranje verkleedpartij.
Wilders zou nog kritiek hebben op de Koningin die haar goudvissen inruilt voor zwarte goudvissen.
Niet serieus te nemen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_106585802
Sluier en Oranjehuis zijn debiel.

Daar deel ik Wilders mening volkomen.
pi_106585909
Hoezo, vroeger droegen alle prinsessen een sluier.
pi_106586450
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:26 schreef samvirus het volgende:
Eigenlijk vind ik het beschamend dat er anno 2012 nog mensen zijn die zich hier druk door maken. Andere suggesties om over op te winden; De crisis, Europa, het milieu, privacyschendingen, files keuze genoeg lijkt me.
Dit dus, maar de politiek leidt de aandacht van "het volk" liever af van het overhandigen van onze souvereiniteit aan "Europa", het om zeep helpen van onze privacy en het doorsluizen van miljarden aan Nederlandse belasting-euro's naar knoflooklanden door nutteloos geneuzel over hoofddeksels van het koninklijk huis en songfestivals...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 8 januari 2012 @ 23:47:47 #168
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106586526
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:46 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Dit dus, maar de politiek leidt de aandacht van "het volk" liever af van het overhandigen van onze souvereiniteit aan "Europa", het om zeep helpen van onze privacy en het doorsluizen van miljarden aan Nederlandse belasting-euro's naar knoflooklanden door nutteloos geneuzel over hoofddeksels van het koninklijk huis en songfestivals...
Ho ho ho ho! Niks mis met het songfestival.

(Wat heeft de politiek trouwens over het songfestival gezegd?)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zondag 8 januari 2012 @ 23:48:47 #169
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_106586566
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:47 schreef Strani het volgende:

[..]

http://www.nujij.nl/polit(...).lynkx#axzz1iuTBEARi
pi_106586596
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:47 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik zie dat ik niet de eerste ben die reageert, maar goed:

Kamervragen songfestival
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 8 januari 2012 @ 23:50:51 #171
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106586657
Dank jullie.

Hier schrik ik echt van..dit nieuws.

Trouwens, serieus nu: Dat er meer urgente zaken zijn wil niet zeggen dat men zich niet ook over kleine dingen kan blijven buigen. Ik weet dat er hongersnood is in de wereld maar ik zit me nu ook af te vragen of ik liever koffie wil of thee.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  maandag 9 januari 2012 @ 00:05:13 #172
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_106587214
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:51 schreef michaelmoore het volgende:
Het is wel erg als je de eigen koningin zo een doek over de kop ziet trekken, het voelt wel als een capitulatie
Maar het criterium gebedshuis daar kan ik wel in meegaan, en dat ze wel moest, net als je de schoenen uit trekt in een Aziatische tempel
Aziatische tempel ? Kijk dat is het enge aan mensen als jij; ze lullen maar wat. Ik ben toch al in heel wat tempels geweest, maar heb lang niet altijd schoenen uit hoeven trekken. De ene keer heb ik een sarong om, de andere keer mijn partner een hoofddoek. Soms loop je gewoon naar binnen en soms zien ze je liever niet in hun gebedshuis.

Zo zie je maar dat je met je gegeneraliseer allerlei totaal verschillende dingen op 1 hoop gooit en eigenlijk niet serieus kan worden genomen. Net als Wilders die maar 1 soort moslim ziet. Als je al die verscheidenheid in de wereld niet meer aankunt, kun je beter gewoon je mond houden.

Ik zag ene RAVW hier ook al klagen over dat mensen de 'waarheid' niet zien, je zou eens de wereld in moeten trekken, dan zul je zien dat je waarheid eigenlijk gewoon totale onzin is.

Aziatische tempels ...
8)7.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  maandag 9 januari 2012 @ 00:11:07 #173
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_106587419
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 00:05 schreef elcastel het volgende:

[..]

Aziatische tempel ? Kijk dat is het enge aan mensen als jij; ze lullen maar wat. Ik ben toch al in heel wat tempels geweest, maar heb lang niet altijd schoenen uit hoeven trekken. De ene keer heb ik een sarong om, de andere keer mijn partner een hoofddoek. Soms loop je gewoon naar binnen en soms zien ze je liever niet in hun gebedshuis.

Zo zie je maar dat je met je gegeneraliseer allerlei totaal verschillende dingen op 1 hoop gooit en eigenlijk niet serieus kan worden genomen. Net als Wilders die maar 1 soort moslim ziet. Als je al die verscheidenheid in de wereld niet meer aankunt, kun je beter gewoon je mond houden.

Ik zag ene RAVW hier ook al klagen over dat mensen de 'waarheid' niet zien, je zou eens de wereld in moeten trekken, dan zul je zien dat je waarheid eigenlijk gewoon totale onzin is.

Aziatische tempels ...
8)7.
Ik ben in veel tempels geweest en heb altijd de schoenen uitgedaan
So??

Anders mag je niet binnen, ik snap wel dat je niet overal welkom was

Maar Beatrix heeft er niet alleen in de Moskee rondgelopen in het zwart en hoofddoek
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 9 januari 2012 @ 00:11:31 #174
236046 NotYou
tigerblood
pi_106587431
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:49 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik zie dat ik niet de eerste ben die reageert, maar goed:

Kamervragen songfestival
quote:
De SP gaat kamervragen stellen over de wijze waarop John de Mol het Songfestival heeft 'gekaapt'. SP-Kamerlid Jasper van Dijk in het AD: ,,Dit is het John de Mol-feestje en niet het feestje van iedereen."
Zijn er vorig jaar kamervragen geweest over waarom de TROS er het TROS eurovisie muziekfeest op het plein van maakte? :') Alsof dat wel "het feestje van iedereen" was. :') Nee, dan duizendmaal liever die John de Mol idols-crap, waarvoor als je 't mij vraagt uberhaupt al een groter en vooral ook breder publiek bestaat dan voor Nederlandstalige volksmuziek.

Ikzelf zal het overigens ook dit jaar zeker niet gaan kijken. ^O^

Maar ach, kennelijk mag aan het beantwoorden van dit soort triviale, misplaatste vragen best een bedrag besteed worden dat voor genoeg burgers flink wat hoger is dan een netto maandsalaris. :') Valt me tegen van de SP.
Je suis Charlie Sheen
  maandag 9 januari 2012 @ 00:19:04 #175
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_106587674
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 00:11 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

Zijn er vorig jaar kamervragen geweest over waarom de TROS er het TROS eurovisie muziekfeest op het plein van maakte? :') Alsof dat wel "het feestje van iedereen" was. :') Nee, dan duizendmaal liever die John de Mol idols-crap, waarvoor als je 't mij vraagt uberhaupt al een groter en vooral ook breder publiek bestaat dan voor Nederlandstalige volksmuziek.

Ikzelf zal het overigens ook dit jaar zeker niet gaan kijken. ^O^

Maar ach, kennelijk mag aan het beantwoorden van dit soort triviale, misplaatste vragen best een bedrag besteed worden dat voor genoeg burgers flink wat hoger is dan een netto maandsalaris. :') Valt me tegen van de SP.
http://www.shownieuws.tv/(...)vragen-songfestival/

Hij is er gelukkig op teruggekomen.
  maandag 9 januari 2012 @ 00:23:14 #176
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_106587810
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 00:11 schreef michaelmoore het volgende:
Ik ben in veel tempels geweest en heb altijd de schoenen uitgedaan
So??
Dan zou ik mijn horizon eens verbreden, of mijn oogkleppen afdoen. Maar dat had je zelf ook uit mijn tekst kunnen opmaken.
quote:
Anders mag je niet binnen, ik snap wel dat je niet overal welkom was
Iets niet mogen is iets anders als dat ze het liever niet hebben. Dat had overigens niks met mijn schoenen te maken.
quote:
Maar Beatrix heeft er niet alleen in de Moskee rondgelopen in het zwart en hoofddoek
So fucking what ? Bea heeft er geen moeite mee; ik vraag me af waarom jij er moeite mee hebt dat anderen ergens geen moeite mee hebben ? Leve de vrijheid was het toch ?
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  maandag 9 januari 2012 @ 00:23:25 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106587818
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 00:11 schreef michaelmoore het volgende:
Waar nog meer dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 januari 2012 @ 00:24:52 #178
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_106587861
Is het tegenwoordig een schande dat iemand zich aanpast?
pi_106587870
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:50 schreef Strani het volgende:
Dank jullie.

Hier schrik ik echt van..dit nieuws.

Trouwens, serieus nu: Dat er meer urgente zaken zijn wil niet zeggen dat men zich niet ook over kleine dingen kan blijven buigen. Ik weet dat er hongersnood is in de wereld maar ik zit me nu ook af te vragen of ik liever koffie wil of thee.
Het komt op mij een beetje over als het voeren van een verhitte discussie over het feit dat het gebroken wit op de kozijnen tóch hagelwit had moeten zijn, terwijl de bouwkundige dienst je huis zojuist onbewoonbaar verklaard heeft...
pi_106587894
Wow... is dit werkelijk een thema?

mooi teken als er inderdaad geen belangrijkere problemen zijn, dan het hoedje van de koningin.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2012 @ 00:35:45 #181
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_106588211
Mjah waar moet onze Israelische infiltrant het anders nog over hebben?

Op alle beleidszaken die er daadwerkelijk toe doen is hij al door het ijs gegaan.

Dan maar weer over hoofddoekjes tweeten..
  maandag 9 januari 2012 @ 00:35:50 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106588214
Waar was die schreeuwlelijk toen Maxima in 2009 in diezelfde Moskee verrast leek te worden door het feit dat ze gesluierd moest?

http://nos.nl/video/18015(...)ma-in-abu-dhabi.html
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 januari 2012 @ 00:40:01 #183
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_106588354
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 00:35 schreef Leandra het volgende:
Waar was die schreeuwlelijk toen Maxima in 2009 in diezelfde Moskee verrast leek te worden door het feit dat ze gesluierd moest?

http://nos.nl/video/18015(...)ma-in-abu-dhabi.html
Hij richt zijn pijlen op de koningin, dat is én het staatshood én Maxima is te populair bij het volk. Gewoon simpele gemakzucht dus (of angst).
  maandag 9 januari 2012 @ 00:40:50 #184
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106588379
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106588466
Artikel 42.
1.De regering wordt gevormd door de Koning en de ministers.
2.De Koning is onschendbaar; de ministers zijn verantwoordelijk.

IMPOSSIBRU
  maandag 9 januari 2012 @ 00:50:36 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106588636
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2012 00:40 schreef elcastel het volgende:

[..]

Hij richt zijn pijlen op de koningin, dat is én het staatshood én Maxima is te populair bij het volk. Gewoon simpele gemakzucht dus (of angst).
En gewoonte, zowel op kroonprinsesselijk niveau als op koninklijk niveau:

Overigens vind ik deze verklaring wel leuk:
quote:
Net als de meeste andere vrouwelijke bezoekers van dit in 2007 gereedgekomen pronkstuk had ook de koningin zich gehuld in een abaya, een zwart alles bedekkend kleed. Maar voor haar hoofdbedekking koos Beatrix voor de vertrouwde hoed, met daaromheen een blauwe sjaal gedrapeerd. De vorstin kwam tenslotte ook als staatshoofd en niet als gelovige naar de moskee - de hoed accentueerde dat gegeven.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 januari 2012 @ 01:31:39 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_106589357
_O- past iemand zich aan aan het land waar hij of zij is.... is het nog niet goed _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_106589755
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 00:25 schreef RM-rf het volgende:
Wow... is dit werkelijk een thema?

mooi teken als er inderdaad geen belangrijkere problemen zijn, dan het hoedje van de koningin.
Ik schiet pas uit mijn slof wanneer ze in de tweede kamer tjjd gaan besteden aan zoiets onbenulligs, terwijl zwaargehandicapte kinderen hun aandacht nodig hebben. Er nog meer dan genoeg ligt om over te discussiëren. En wanneer ze dit al gaan aangrijpen om extra kosten te maken :{ (al die vergaderingen zijn niet gratis neem ik aan)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  maandag 9 januari 2012 @ 02:03:27 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106589813
Al zouden die vergaderingen wel gratis zijn, dan nog kunnen ze hun tijd maar 1 keer besteden, dus dan heb ik liever dat het werkelijk ergens over gaat, zoals bijvoorbeeld zwaar gehandicapte kinderen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106589930
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 02:03 schreef Leandra het volgende:
Al zouden die vergaderingen wel gratis zijn, dan nog kunnen ze hun tijd maar 1 keer besteden, dus dan heb ik liever dat het werkelijk ergens over gaat, zoals bijvoorbeeld zwaar gehandicapte kinderen.
Dat ik het met je eens ben is wel duidelijk. Ik zie al jaren belachelijke discussies en Dallaspraktijken in de politiek (heb ik het niet eens alleen over de PVV)

Allemaal leuk en vermakelijk wanneer het verder allemaal op rolletjes loopt, maar ze mogen nu wel eens de werkelijke problemen aan gaan pakken en het land (Nederland) weer gaan besturen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_106590052
quote:
8s.gif Op maandag 9 januari 2012 00:43 schreef Salvad0R het volgende:
Artikel 42.
1.De regering wordt gevormd door de Koning en de ministers.
2.De Koning is onschendbaar; de ministers zijn verantwoordelijk.

[ afbeelding ]

IMPOSSIBRU
Wat bedoel je?
-
  maandag 9 januari 2012 @ 06:12:13 #192
351045 Ryker
Ik werk met mensen zoals jij
pi_106591469
"PVV dreigt met verkiezingen" _O-

Geert zou er goed aan doen zijn twitteraccount te verweideren... het doet de p :r v :X v :( geen goed..
Grtz, Theo
follower since 2001, active in 2011
pi_106591729
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 02:24 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Dat Wilders feitelijk Rutte op zijn vingers moet tikken, denk ik.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_106591796
Wat maken sommige mensen zich druk om een hoofddoek op Beatrix. Het is in mijn ogen gewoon zeer respectvol om dit te doen.
If not now, then when.
pi_106591808
quote:
13s.gif Op maandag 9 januari 2012 07:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat maken sommige mensen zich druk om een hoofddoek op Beatrix. Het is in mijn ogen gewoon zeer respectvol om dit te doen.
Daar zit het probleem - Wilders wil niet dat men respect toont jegens de Islam. Dat is het hele speerpunt van zijn partij ;)
  maandag 9 januari 2012 @ 07:27:07 #196
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_106591814
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 07:10 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Dat Wilders feitelijk Rutte op zijn vingers moet tikken, denk ik.
Hij wil Bea toch ook geen kamervragen stellen? Hij gaat naar de verantwoordelijke ministers. Dus ik snap die post niet helemaal.
Laffe huichelaar
pi_106591983
Wat mij stoort is dat mannen zonder hoofdbedekking de moskee in kunnen, discriminatie vind ik dat.
pi_106592043
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 07:51 schreef erik666 het volgende:
Wat mij stoort is dat mannen zonder hoofdbedekking de moskee in kunnen, discriminatie vind ik dat.
Het lijkt me dat dát iets is om vooraleerst te laten bepalen door de betrokken mensen, dus de moslim-mannen en hun vrouwen? En dit hangt samen met nog veel meer dingen, ondanks dat Wilders de hoofdbedekking consequent er uit haalt om tegenaan te kunnen schoppen. Het is onderdeel van een gevestigde religie, die zelfs een deel historie deelt met het christendom, en het zou Wilders sieren om dat eens tussen zijn oren te knopen, en zich te richten op de reële problemen in ons land, niet op de non-issues die hij zelf creëert. |:(
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_106592093
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 07:51 schreef erik666 het volgende:
Het is wel vrij kolderesk dat Wim Lex gewoon in zijn normale kleren mag lopen terwijl zijn moeder en vrouw hele gewaden aan moeten ja...
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  maandag 9 januari 2012 @ 09:16:34 #200
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_106592766
quote:
15s.gif Op maandag 9 januari 2012 00:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Is het tegenwoordig een schande dat iemand zich aanpast?
Nee, maar aanpassen gaat natuurlijk maar 1 kant op.

Onverlichte geesten die hier willen wonen moeten zich aanpassen. Verlichte geesten die dáár op bezoek gaan horen zich juist niet aan te passen. Logisch toch!? :')

Wat laat die PVV zich weer enorm kennen en wat schrik ik er (nogsteeds, misshcien is het mijn fout?) van dat er zoveel mensen zijn die het er wel mee eens zijn.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')