Dan zou ik mijn horizon eens verbreden, of mijn oogkleppen afdoen. Maar dat had je zelf ook uit mijn tekst kunnen opmaken.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:11 schreef michaelmoore het volgende:
Ik ben in veel tempels geweest en heb altijd de schoenen uitgedaan
So??
Iets niet mogen is iets anders als dat ze het liever niet hebben. Dat had overigens niks met mijn schoenen te maken.quote:Anders mag je niet binnen, ik snap wel dat je niet overal welkom was
So fucking what ? Bea heeft er geen moeite mee; ik vraag me af waarom jij er moeite mee hebt dat anderen ergens geen moeite mee hebben ? Leve de vrijheid was het toch ?quote:Maar Beatrix heeft er niet alleen in de Moskee rondgelopen in het zwart en hoofddoek
Waar nog meer dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 00:11 schreef michaelmoore het volgende:
Maar Beatrix heeft er niet alleen in de Moskee rondgelopen in het zwart en hoofddoek
Het komt op mij een beetje over als het voeren van een verhitte discussie over het feit dat het gebroken wit op de kozijnen tóch hagelwit had moeten zijn, terwijl de bouwkundige dienst je huis zojuist onbewoonbaar verklaard heeft...quote:Op zondag 8 januari 2012 23:50 schreef Strani het volgende:
Dank jullie.
Hier schrik ik echt van..dit nieuws.
Trouwens, serieus nu: Dat er meer urgente zaken zijn wil niet zeggen dat men zich niet ook over kleine dingen kan blijven buigen. Ik weet dat er hongersnood is in de wereld maar ik zit me nu ook af te vragen of ik liever koffie wil of thee.
Hij richt zijn pijlen op de koningin, dat is én het staatshood én Maxima is te populair bij het volk. Gewoon simpele gemakzucht dus (of angst).quote:Op maandag 9 januari 2012 00:35 schreef Leandra het volgende:
Waar was die schreeuwlelijk toen Maxima in 2009 in diezelfde Moskee verrast leek te worden door het feit dat ze gesluierd moest?
http://nos.nl/video/18015(...)ma-in-abu-dhabi.html
En gewoonte, zowel op kroonprinsesselijk niveau als op koninklijk niveau:quote:Op maandag 9 januari 2012 00:40 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hij richt zijn pijlen op de koningin, dat is én het staatshood én Maxima is te populair bij het volk. Gewoon simpele gemakzucht dus (of angst).
quote:Net als de meeste andere vrouwelijke bezoekers van dit in 2007 gereedgekomen pronkstuk had ook de koningin zich gehuld in een abaya, een zwart alles bedekkend kleed. Maar voor haar hoofdbedekking koos Beatrix voor de vertrouwde hoed, met daaromheen een blauwe sjaal gedrapeerd. De vorstin kwam tenslotte ook als staatshoofd en niet als gelovige naar de moskee - de hoed accentueerde dat gegeven.
Ik schiet pas uit mijn slof wanneer ze in de tweede kamer tjjd gaan besteden aan zoiets onbenulligs, terwijl zwaargehandicapte kinderen hun aandacht nodig hebben. Er nog meer dan genoeg ligt om over te discussiëren. En wanneer ze dit al gaan aangrijpen om extra kosten te makenquote:Op maandag 9 januari 2012 00:25 schreef RM-rf het volgende:
Wow... is dit werkelijk een thema?
mooi teken als er inderdaad geen belangrijkere problemen zijn, dan het hoedje van de koningin.
Dat ik het met je eens ben is wel duidelijk. Ik zie al jaren belachelijke discussies en Dallaspraktijken in de politiek (heb ik het niet eens alleen over de PVV)quote:Op maandag 9 januari 2012 02:03 schreef Leandra het volgende:
Al zouden die vergaderingen wel gratis zijn, dan nog kunnen ze hun tijd maar 1 keer besteden, dus dan heb ik liever dat het werkelijk ergens over gaat, zoals bijvoorbeeld zwaar gehandicapte kinderen.
Wat bedoel je?quote:Op maandag 9 januari 2012 00:43 schreef Salvad0R het volgende:
Artikel 42.
1.De regering wordt gevormd door de Koning en de ministers.
2.De Koning is onschendbaar; de ministers zijn verantwoordelijk.
[ afbeelding ]
IMPOSSIBRU
Dat Wilders feitelijk Rutte op zijn vingers moet tikken, denk ik.quote:
Daar zit het probleem - Wilders wil niet dat men respect toont jegens de Islam. Dat is het hele speerpunt van zijn partijquote:Op maandag 9 januari 2012 07:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat maken sommige mensen zich druk om een hoofddoek op Beatrix. Het is in mijn ogen gewoon zeer respectvol om dit te doen.
Hij wil Bea toch ook geen kamervragen stellen? Hij gaat naar de verantwoordelijke ministers. Dus ik snap die post niet helemaal.quote:Op maandag 9 januari 2012 07:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat Wilders feitelijk Rutte op zijn vingers moet tikken, denk ik.
Het lijkt me dat dát iets is om vooraleerst te laten bepalen door de betrokken mensen, dus de moslim-mannen en hun vrouwen? En dit hangt samen met nog veel meer dingen, ondanks dat Wilders de hoofdbedekking consequent er uit haalt om tegenaan te kunnen schoppen. Het is onderdeel van een gevestigde religie, die zelfs een deel historie deelt met het christendom, en het zou Wilders sieren om dat eens tussen zijn oren te knopen, en zich te richten op de reële problemen in ons land, niet op de non-issues die hij zelf creëert.quote:Op maandag 9 januari 2012 07:51 schreef erik666 het volgende:
Wat mij stoort is dat mannen zonder hoofdbedekking de moskee in kunnen, discriminatie vind ik dat.
Het is wel vrij kolderesk dat Wim Lex gewoon in zijn normale kleren mag lopen terwijl zijn moeder en vrouw hele gewaden aan moeten ja...quote:Op maandag 9 januari 2012 07:51 schreef erik666 het volgende:
Wat mij stoort is dat mannen zonder hoofdbedekking de moskee in kunnen, discriminatie vind ik dat.
Nee, maar aanpassen gaat natuurlijk maar 1 kant op.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Is het tegenwoordig een schande dat iemand zich aanpast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |