abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 januari 2012 @ 21:22:28 #151
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_106577967
quote:
2s.gif Op zondag 8 januari 2012 20:12 schreef Falco het volgende:

[..]

Ze doet een beetje de :') na.
of deze:

[ Bericht 8% gewijzigd door paddy op 09-01-2012 03:13:04 ]
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_106578889
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 21:22 schreef t-8one het volgende:

[..]

of deze:

[ afbeelding ]
The Queen of Trolling. Praise her ;)
  zondag 8 januari 2012 @ 21:38:17 #153
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_106578980
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:51 schreef michaelmoore het volgende:
Het is wel erg als je de eigen koningin zo een doek over de kop ziet trekken, het voelt wel als een capitulatie
Waarom? Wij passen ons aan aan hun cultuur, zoals dat wel zo fatsoenlijk is bij dit soort aangelegenheden, en zij doen andersom hetzelfde.

Was er een jaar ofzo terug niet ophef over dat een strenggelovige minister van indonesië niet echt gelovig was volgens het thuisfront omdat hij het waagde de hand te drukken van Michelle Obama? zo iets iig. Ongeveer net als er nu ophef is over een vertegenwoordiger van onze regering die het waagt zich aan te passen?

Zo doen beschaafde mensen dat.
Laffe huichelaar
  zondag 8 januari 2012 @ 21:42:40 #154
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_106579274
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 21:38 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Waarom? Wij passen ons aan aan hun cultuur, zoals dat wel zo fatsoenlijk is bij dit soort aangelegenheden, en zij doen andersom hetzelfde.

Was er een jaar ofzo terug niet ophef over dat een strenggelovige minister van indonesië niet echt gelovig was volgens het thuisfront omdat hij het waagde de hand te drukken van Michelle Obama? zo iets iig. Ongeveer net als er nu ophef is over een vertegenwoordiger van onze regering die het waagt zich aan te passen?

Zo doen beschaafde mensen dat.
http://www.politicsdaily.(...)dshake-in-indonesia/

Oke, ik geef het toe, ik zat er een beetje boel naast.
Laffe huichelaar
pi_106580046
Wilders wat een baas.
  zondag 8 januari 2012 @ 21:58:09 #156
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_106580253
Ruim 450 reacties op FOK! en meer dan 800 op het amoebe-forum nu.nl over hoe een koningin als gast bij internationale betrekkingen respect toont.

Hoe moet ik dit in het buitenland uitleggen :?
The best firms advertise the least...
pi_106580999
Een ongemanierde politicus die even zegt hoe Hare Majesteit zich moet gedragen als ze op bezoek is in een vreemd land.

Het moet niet gekker worden.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  zondag 8 januari 2012 @ 22:17:07 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106581519
quote:
15s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:08 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Een ongemanierde politicus die even zegt hoe Hare Majesteit zich moet gedragen als ze op bezoek is in een vreemd land.

Prachtige omschrijving _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_106582122
quote:
15s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:08 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

Eens.

Misschien moet HM even naar Israël en aldaar een religieus hoofddeksel van bepaalde joden dragen. Dan houdt lief klein Wildersje z'n brutale mond opeens.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_106584867
Gesluier. Het koningshuis.

De twee zaken los van elkaar zijn , en een combinatie ervan is, in mijn ogen debiel en achterhaald.

Het is een carnavaleske knieval naar een debiel regime met debiel geloof en debiele regels.

Net als de debiele pet op Geert z'n kop.

Maar dat neemt niet weg dat ook hij kritiek - kan -mag -moet hebben op de toch wel wat lachwekkender en debiele Oranje verkleedpartij.
pi_106585248
Oke politiek, word eens wakker. Na twee jaar negeren van Wilders en zijn domme uitspraken is het duidelijk dat je daarmee niets bereikt. Geef eens een beetje tegengas en doe er eens wat aan!
pi_106585424
Wilders heeft geen alleenrecht op domme uitspraken.

Al ben ik het zeker niet altijd met hem eens : hij geeft op meesterlijke wijze zelf tegengas.

En in dit geval heeft hij , naar mijn mening , volkomen gelijk.
  zondag 8 januari 2012 @ 23:26:33 #163
280950 samvirus
Testiculos habet llemax
pi_106585435
Eigenlijk vind ik het beschamend dat er anno 2012 nog mensen zijn die zich hier druk door maken. Andere suggesties om over op te winden; De crisis, Europa, het milieu, privacyschendingen, files keuze genoeg lijkt me.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
  zondag 8 januari 2012 @ 23:29:00 #164
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_106585576
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:17 schreef DrMabuse het volgende:
Gesluier. Het koningshuis.

De twee zaken los van elkaar zijn , en een combinatie ervan is, in mijn ogen debiel en achterhaald.

Het is een carnavaleske knieval naar een debiel regime met debiel geloof en debiele regels.

Net als de debiele pet op Geert z'n kop.

Maar dat neemt niet weg dat ook hij kritiek - kan -mag -moet hebben op de toch wel wat lachwekkender en debiele Oranje verkleedpartij.
Wilders zou nog kritiek hebben op de Koningin die haar goudvissen inruilt voor zwarte goudvissen.
Niet serieus te nemen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_106585802
Sluier en Oranjehuis zijn debiel.

Daar deel ik Wilders mening volkomen.
pi_106585909
Hoezo, vroeger droegen alle prinsessen een sluier.
pi_106586450
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:26 schreef samvirus het volgende:
Eigenlijk vind ik het beschamend dat er anno 2012 nog mensen zijn die zich hier druk door maken. Andere suggesties om over op te winden; De crisis, Europa, het milieu, privacyschendingen, files keuze genoeg lijkt me.
Dit dus, maar de politiek leidt de aandacht van "het volk" liever af van het overhandigen van onze souvereiniteit aan "Europa", het om zeep helpen van onze privacy en het doorsluizen van miljarden aan Nederlandse belasting-euro's naar knoflooklanden door nutteloos geneuzel over hoofddeksels van het koninklijk huis en songfestivals...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 8 januari 2012 @ 23:47:47 #168
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106586526
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:46 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Dit dus, maar de politiek leidt de aandacht van "het volk" liever af van het overhandigen van onze souvereiniteit aan "Europa", het om zeep helpen van onze privacy en het doorsluizen van miljarden aan Nederlandse belasting-euro's naar knoflooklanden door nutteloos geneuzel over hoofddeksels van het koninklijk huis en songfestivals...
Ho ho ho ho! Niks mis met het songfestival.

(Wat heeft de politiek trouwens over het songfestival gezegd?)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zondag 8 januari 2012 @ 23:48:47 #169
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_106586566
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:47 schreef Strani het volgende:

[..]

http://www.nujij.nl/polit(...).lynkx#axzz1iuTBEARi
pi_106586596
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:47 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik zie dat ik niet de eerste ben die reageert, maar goed:

Kamervragen songfestival
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 8 januari 2012 @ 23:50:51 #171
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106586657
Dank jullie.

Hier schrik ik echt van..dit nieuws.

Trouwens, serieus nu: Dat er meer urgente zaken zijn wil niet zeggen dat men zich niet ook over kleine dingen kan blijven buigen. Ik weet dat er hongersnood is in de wereld maar ik zit me nu ook af te vragen of ik liever koffie wil of thee.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  maandag 9 januari 2012 @ 00:05:13 #172
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_106587214
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:51 schreef michaelmoore het volgende:
Het is wel erg als je de eigen koningin zo een doek over de kop ziet trekken, het voelt wel als een capitulatie
Maar het criterium gebedshuis daar kan ik wel in meegaan, en dat ze wel moest, net als je de schoenen uit trekt in een Aziatische tempel
Aziatische tempel ? Kijk dat is het enge aan mensen als jij; ze lullen maar wat. Ik ben toch al in heel wat tempels geweest, maar heb lang niet altijd schoenen uit hoeven trekken. De ene keer heb ik een sarong om, de andere keer mijn partner een hoofddoek. Soms loop je gewoon naar binnen en soms zien ze je liever niet in hun gebedshuis.

Zo zie je maar dat je met je gegeneraliseer allerlei totaal verschillende dingen op 1 hoop gooit en eigenlijk niet serieus kan worden genomen. Net als Wilders die maar 1 soort moslim ziet. Als je al die verscheidenheid in de wereld niet meer aankunt, kun je beter gewoon je mond houden.

Ik zag ene RAVW hier ook al klagen over dat mensen de 'waarheid' niet zien, je zou eens de wereld in moeten trekken, dan zul je zien dat je waarheid eigenlijk gewoon totale onzin is.

Aziatische tempels ...
8)7.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  maandag 9 januari 2012 @ 00:11:07 #173
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_106587419
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 00:05 schreef elcastel het volgende:

[..]

Aziatische tempel ? Kijk dat is het enge aan mensen als jij; ze lullen maar wat. Ik ben toch al in heel wat tempels geweest, maar heb lang niet altijd schoenen uit hoeven trekken. De ene keer heb ik een sarong om, de andere keer mijn partner een hoofddoek. Soms loop je gewoon naar binnen en soms zien ze je liever niet in hun gebedshuis.

Zo zie je maar dat je met je gegeneraliseer allerlei totaal verschillende dingen op 1 hoop gooit en eigenlijk niet serieus kan worden genomen. Net als Wilders die maar 1 soort moslim ziet. Als je al die verscheidenheid in de wereld niet meer aankunt, kun je beter gewoon je mond houden.

Ik zag ene RAVW hier ook al klagen over dat mensen de 'waarheid' niet zien, je zou eens de wereld in moeten trekken, dan zul je zien dat je waarheid eigenlijk gewoon totale onzin is.

Aziatische tempels ...
8)7.
Ik ben in veel tempels geweest en heb altijd de schoenen uitgedaan
So??

Anders mag je niet binnen, ik snap wel dat je niet overal welkom was

Maar Beatrix heeft er niet alleen in de Moskee rondgelopen in het zwart en hoofddoek
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 9 januari 2012 @ 00:11:31 #174
236046 NotYou
tigerblood
pi_106587431
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:49 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik zie dat ik niet de eerste ben die reageert, maar goed:

Kamervragen songfestival
quote:
De SP gaat kamervragen stellen over de wijze waarop John de Mol het Songfestival heeft 'gekaapt'. SP-Kamerlid Jasper van Dijk in het AD: ,,Dit is het John de Mol-feestje en niet het feestje van iedereen."
Zijn er vorig jaar kamervragen geweest over waarom de TROS er het TROS eurovisie muziekfeest op het plein van maakte? :') Alsof dat wel "het feestje van iedereen" was. :') Nee, dan duizendmaal liever die John de Mol idols-crap, waarvoor als je 't mij vraagt uberhaupt al een groter en vooral ook breder publiek bestaat dan voor Nederlandstalige volksmuziek.

Ikzelf zal het overigens ook dit jaar zeker niet gaan kijken. ^O^

Maar ach, kennelijk mag aan het beantwoorden van dit soort triviale, misplaatste vragen best een bedrag besteed worden dat voor genoeg burgers flink wat hoger is dan een netto maandsalaris. :') Valt me tegen van de SP.
Je suis Charlie Sheen
  maandag 9 januari 2012 @ 00:19:04 #175
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_106587674
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 00:11 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

Zijn er vorig jaar kamervragen geweest over waarom de TROS er het TROS eurovisie muziekfeest op het plein van maakte? :') Alsof dat wel "het feestje van iedereen" was. :') Nee, dan duizendmaal liever die John de Mol idols-crap, waarvoor als je 't mij vraagt uberhaupt al een groter en vooral ook breder publiek bestaat dan voor Nederlandstalige volksmuziek.

Ikzelf zal het overigens ook dit jaar zeker niet gaan kijken. ^O^

Maar ach, kennelijk mag aan het beantwoorden van dit soort triviale, misplaatste vragen best een bedrag besteed worden dat voor genoeg burgers flink wat hoger is dan een netto maandsalaris. :') Valt me tegen van de SP.
http://www.shownieuws.tv/(...)vragen-songfestival/

Hij is er gelukkig op teruggekomen.
  maandag 9 januari 2012 @ 00:23:14 #176
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_106587810
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 00:11 schreef michaelmoore het volgende:
Ik ben in veel tempels geweest en heb altijd de schoenen uitgedaan
So??
Dan zou ik mijn horizon eens verbreden, of mijn oogkleppen afdoen. Maar dat had je zelf ook uit mijn tekst kunnen opmaken.
quote:
Anders mag je niet binnen, ik snap wel dat je niet overal welkom was
Iets niet mogen is iets anders als dat ze het liever niet hebben. Dat had overigens niks met mijn schoenen te maken.
quote:
Maar Beatrix heeft er niet alleen in de Moskee rondgelopen in het zwart en hoofddoek
So fucking what ? Bea heeft er geen moeite mee; ik vraag me af waarom jij er moeite mee hebt dat anderen ergens geen moeite mee hebben ? Leve de vrijheid was het toch ?
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  maandag 9 januari 2012 @ 00:23:25 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106587818
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 00:11 schreef michaelmoore het volgende:
Waar nog meer dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 januari 2012 @ 00:24:52 #178
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_106587861
Is het tegenwoordig een schande dat iemand zich aanpast?
pi_106587870
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:50 schreef Strani het volgende:
Dank jullie.

Hier schrik ik echt van..dit nieuws.

Trouwens, serieus nu: Dat er meer urgente zaken zijn wil niet zeggen dat men zich niet ook over kleine dingen kan blijven buigen. Ik weet dat er hongersnood is in de wereld maar ik zit me nu ook af te vragen of ik liever koffie wil of thee.
Het komt op mij een beetje over als het voeren van een verhitte discussie over het feit dat het gebroken wit op de kozijnen tóch hagelwit had moeten zijn, terwijl de bouwkundige dienst je huis zojuist onbewoonbaar verklaard heeft...
pi_106587894
Wow... is dit werkelijk een thema?

mooi teken als er inderdaad geen belangrijkere problemen zijn, dan het hoedje van de koningin.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2012 @ 00:35:45 #181
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_106588211
Mjah waar moet onze Israelische infiltrant het anders nog over hebben?

Op alle beleidszaken die er daadwerkelijk toe doen is hij al door het ijs gegaan.

Dan maar weer over hoofddoekjes tweeten..
  maandag 9 januari 2012 @ 00:35:50 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106588214
Waar was die schreeuwlelijk toen Maxima in 2009 in diezelfde Moskee verrast leek te worden door het feit dat ze gesluierd moest?

http://nos.nl/video/18015(...)ma-in-abu-dhabi.html
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 januari 2012 @ 00:40:01 #183
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_106588354
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 00:35 schreef Leandra het volgende:
Waar was die schreeuwlelijk toen Maxima in 2009 in diezelfde Moskee verrast leek te worden door het feit dat ze gesluierd moest?

http://nos.nl/video/18015(...)ma-in-abu-dhabi.html
Hij richt zijn pijlen op de koningin, dat is én het staatshood én Maxima is te populair bij het volk. Gewoon simpele gemakzucht dus (of angst).
  maandag 9 januari 2012 @ 00:40:50 #184
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106588379
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106588466
Artikel 42.
1.De regering wordt gevormd door de Koning en de ministers.
2.De Koning is onschendbaar; de ministers zijn verantwoordelijk.

IMPOSSIBRU
  maandag 9 januari 2012 @ 00:50:36 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106588636
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2012 00:40 schreef elcastel het volgende:

[..]

Hij richt zijn pijlen op de koningin, dat is én het staatshood én Maxima is te populair bij het volk. Gewoon simpele gemakzucht dus (of angst).
En gewoonte, zowel op kroonprinsesselijk niveau als op koninklijk niveau:

Overigens vind ik deze verklaring wel leuk:
quote:
Net als de meeste andere vrouwelijke bezoekers van dit in 2007 gereedgekomen pronkstuk had ook de koningin zich gehuld in een abaya, een zwart alles bedekkend kleed. Maar voor haar hoofdbedekking koos Beatrix voor de vertrouwde hoed, met daaromheen een blauwe sjaal gedrapeerd. De vorstin kwam tenslotte ook als staatshoofd en niet als gelovige naar de moskee - de hoed accentueerde dat gegeven.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 januari 2012 @ 01:31:39 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_106589357
_O- past iemand zich aan aan het land waar hij of zij is.... is het nog niet goed _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_106589755
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 00:25 schreef RM-rf het volgende:
Wow... is dit werkelijk een thema?

mooi teken als er inderdaad geen belangrijkere problemen zijn, dan het hoedje van de koningin.
Ik schiet pas uit mijn slof wanneer ze in de tweede kamer tjjd gaan besteden aan zoiets onbenulligs, terwijl zwaargehandicapte kinderen hun aandacht nodig hebben. Er nog meer dan genoeg ligt om over te discussiëren. En wanneer ze dit al gaan aangrijpen om extra kosten te maken :{ (al die vergaderingen zijn niet gratis neem ik aan)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  maandag 9 januari 2012 @ 02:03:27 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106589813
Al zouden die vergaderingen wel gratis zijn, dan nog kunnen ze hun tijd maar 1 keer besteden, dus dan heb ik liever dat het werkelijk ergens over gaat, zoals bijvoorbeeld zwaar gehandicapte kinderen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106589930
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 02:03 schreef Leandra het volgende:
Al zouden die vergaderingen wel gratis zijn, dan nog kunnen ze hun tijd maar 1 keer besteden, dus dan heb ik liever dat het werkelijk ergens over gaat, zoals bijvoorbeeld zwaar gehandicapte kinderen.
Dat ik het met je eens ben is wel duidelijk. Ik zie al jaren belachelijke discussies en Dallaspraktijken in de politiek (heb ik het niet eens alleen over de PVV)

Allemaal leuk en vermakelijk wanneer het verder allemaal op rolletjes loopt, maar ze mogen nu wel eens de werkelijke problemen aan gaan pakken en het land (Nederland) weer gaan besturen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_106590052
quote:
8s.gif Op maandag 9 januari 2012 00:43 schreef Salvad0R het volgende:
Artikel 42.
1.De regering wordt gevormd door de Koning en de ministers.
2.De Koning is onschendbaar; de ministers zijn verantwoordelijk.

[ afbeelding ]

IMPOSSIBRU
Wat bedoel je?
-
  maandag 9 januari 2012 @ 06:12:13 #192
351045 Ryker
Ik werk met mensen zoals jij
pi_106591469
"PVV dreigt met verkiezingen" _O-

Geert zou er goed aan doen zijn twitteraccount te verweideren... het doet de p :r v :X v :( geen goed..
Grtz, Theo
follower since 2001, active in 2011
pi_106591729
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 02:24 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Dat Wilders feitelijk Rutte op zijn vingers moet tikken, denk ik.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_106591796
Wat maken sommige mensen zich druk om een hoofddoek op Beatrix. Het is in mijn ogen gewoon zeer respectvol om dit te doen.
If not now, then when.
pi_106591808
quote:
13s.gif Op maandag 9 januari 2012 07:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat maken sommige mensen zich druk om een hoofddoek op Beatrix. Het is in mijn ogen gewoon zeer respectvol om dit te doen.
Daar zit het probleem - Wilders wil niet dat men respect toont jegens de Islam. Dat is het hele speerpunt van zijn partij ;)
  maandag 9 januari 2012 @ 07:27:07 #196
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_106591814
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 07:10 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Dat Wilders feitelijk Rutte op zijn vingers moet tikken, denk ik.
Hij wil Bea toch ook geen kamervragen stellen? Hij gaat naar de verantwoordelijke ministers. Dus ik snap die post niet helemaal.
Laffe huichelaar
pi_106591983
Wat mij stoort is dat mannen zonder hoofdbedekking de moskee in kunnen, discriminatie vind ik dat.
pi_106592043
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 07:51 schreef erik666 het volgende:
Wat mij stoort is dat mannen zonder hoofdbedekking de moskee in kunnen, discriminatie vind ik dat.
Het lijkt me dat dát iets is om vooraleerst te laten bepalen door de betrokken mensen, dus de moslim-mannen en hun vrouwen? En dit hangt samen met nog veel meer dingen, ondanks dat Wilders de hoofdbedekking consequent er uit haalt om tegenaan te kunnen schoppen. Het is onderdeel van een gevestigde religie, die zelfs een deel historie deelt met het christendom, en het zou Wilders sieren om dat eens tussen zijn oren te knopen, en zich te richten op de reële problemen in ons land, niet op de non-issues die hij zelf creëert. |:(
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_106592093
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 07:51 schreef erik666 het volgende:
Het is wel vrij kolderesk dat Wim Lex gewoon in zijn normale kleren mag lopen terwijl zijn moeder en vrouw hele gewaden aan moeten ja...
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  maandag 9 januari 2012 @ 09:16:34 #200
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_106592766
quote:
15s.gif Op maandag 9 januari 2012 00:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Is het tegenwoordig een schande dat iemand zich aanpast?
Nee, maar aanpassen gaat natuurlijk maar 1 kant op.

Onverlichte geesten die hier willen wonen moeten zich aanpassen. Verlichte geesten die dáár op bezoek gaan horen zich juist niet aan te passen. Logisch toch!? :')

Wat laat die PVV zich weer enorm kennen en wat schrik ik er (nogsteeds, misshcien is het mijn fout?) van dat er zoveel mensen zijn die het er wel mee eens zijn.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_106594347
De hypocrisie van Wilders was al aan de kaak gesteld, maar er is nog wat anders wat me in deze zaak opvalt. Het Orakel van Venlo twittert iets en meteen schiet iedereen in de houding.

Waarom geeft de RVD eigenlijk een verklaring af over de kledingkeuze van Beatrix en Máxima? Had de RVD niet gewoon kunnen volstaan met de opmerking "geen commentaar"....

Waarom voelt minister Rosenthal zich geroepen om ter plekke een statement af te geven. Waarom reageert hij niet gewoon met de woorden: Ik neem kennis van het feit dat de heer Wilders kamervragen heeft gesteld. Ik zal deze na mijn terugkomst in Nederland lezen en beantwoorden.

Maar nee, de minister gaat in geuren en kleuren uitleggen waarom het van respect getuigt dat Beatrix zich zo kleedt, enzovoort. Gevolg: Wilders bepaalt de agenda en ziet dat iedereen in de stress schiet wanneer hij iets twittert. Doel bereikt.
  maandag 9 januari 2012 @ 10:48:37 #202
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_106594480
Sowieso, waarom kan je op zondag kamervragen stellen? Een spoeddebat heeft een wachttijd van enkele weken maar een doekje over een hoed moet binnen 24 uur aan de kaak gesteld worden?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 9 januari 2012 @ 10:53:33 #203
116015 SicSicSics
pi_106594608
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:43 schreef Elfletterig het volgende:
Maar nee, de minister gaat in geuren en kleuren uitleggen waarom het van respect getuigt dat Beatrix zich zo kleedt, enzovoort.
De taak van een politicus is ook uitleggen aan het volk waarom er bepaalde keuzes en consessies gedaan worden. Ook al is het van den zotten dat het moet, maar het is wel netjes om even aan de mensen die het niet begrijpen uit te leggen waarom de Koningin er zo bij loopt.

quote:
Gevolg: Wilders bepaalt de agenda en ziet dat iedereen in de stress schiet wanneer hij iets twittert. Doel bereikt.
Je kunt hem ook niet negeren. Dan gaan er ook veel mensen zitten 'zie-je-wel'-len.

Je kunt hem het beste in (kinderlijke) duidelijke woorden uitleggen waarom het netjes is om je als een goede gast te gedragen, misschien dat er dan toch een deel van de mensen inziet dat het een domme opmerking was van Wilders en dat ze beter hadden moeten weten.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 9 januari 2012 @ 11:03:00 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106594858
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 08:04 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Het lijkt me dat dát iets is om vooraleerst te laten bepalen door de betrokken mensen, dus de moslim-mannen en hun vrouwen? En dit hangt samen met nog veel meer dingen, ondanks dat Wilders de hoofdbedekking consequent er uit haalt om tegenaan te kunnen schoppen. Het is onderdeel van een gevestigde religie, die zelfs een deel historie deelt met het christendom, en het zou Wilders sieren om dat eens tussen zijn oren te knopen, en zich te richten op de reële problemen in ons land, niet op de non-issues die hij zelf creëert. |:(
Nee, hij schopt alleen maar tegen die hoofdbedekking aan als het om de islam gaat, hoofdbedekking icm iedere andere religie is geen probleem.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106595519
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:53 schreef SicSicSics het volgende:
De taak van een politicus is ook uitleggen aan het volk waarom er bepaalde keuzes en consessies gedaan worden. Ook al is het van den zotten dat het moet, maar het is wel netjes om even aan de mensen die het niet begrijpen uit te leggen waarom de Koningin er zo bij loopt.
Ik zeg niet dat er niet op enig moment uitleg moet worden gegeven, ik stel de snelheid en de wijze waarop ter discussie. Als het om een groot onderwerp gaat, iets dat voor Nederland van levensbelang is, snap ik best dat Rosenthal onmiddellijk reageert. Maar het gaat hier om een doekje, meer niet. Waarom grijpt de minister niet de kans om dit onderwerp impliciet tot onbelangrijk te betitelen, door gewoon te zeggen dat hij de kamervragen t.z.t. zal beantwoorden?

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:53 schreef SicSicSics het volgende:
Je kunt hem ook niet negeren. Dan gaan er ook veel mensen zitten 'zie-je-wel'-len. Je kunt hem het beste in (kinderlijke) duidelijke woorden uitleggen waarom het netjes is om je als een goede gast te gedragen, misschien dat er dan toch een deel van de mensen inziet dat het een domme opmerking was van Wilders en dat ze beter hadden moeten weten.
Is dat zo? Kun je Wilders werkelijk niet negeren? Door zo snel met antwoorden te komen, wekken de RVD en minister Rosenthal ook een bepaalde indruk, namelijk dat deze zaak zo belangrijk is dat er onmiddellijk reactie op nodig is.

Wilders en zijn fanclub moeten soms ook maar eens wat geduld kunnen opbrengen...
  maandag 9 januari 2012 @ 11:39:45 #206
116015 SicSicSics
pi_106595842
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zeg niet dat er niet op enig moment uitleg moet worden gegeven, ik stel de snelheid en de wijze waarop ter discussie. Als het om een groot onderwerp gaat, iets dat voor Nederland van levensbelang is, snap ik best dat Rosenthal onmiddellijk reageert. Maar het gaat hier om een doekje, meer niet. Waarom grijpt de minister niet de kans om dit onderwerp impliciet tot onbelangrijk te betitelen, door gewoon te zeggen dat hij de kamervragen t.z.t. zal beantwoorden?
Ik zou hem ook elke keer snel op zijn nummer willen zetten als dat kan. Maar je hebt een punt, zal wel zo bedacht zijn door een communicatiestrateeg...

quote:
Is dat zo? Kun je Wilders werkelijk niet negeren? Door zo snel met antwoorden te komen, wekken de RVD en minister Rosenthal ook een bepaalde indruk, namelijk dat deze zaak zo belangrijk is dat er onmiddellijk reactie op nodig is.

Wilders en zijn fanclub moeten soms ook maar eens wat geduld kunnen opbrengen...
Dat Wilders (en consorten) wat geduld mogen hebben ben ik met je eens. Maar je kunt hem niet negeren. Je moet hem ook niet (te) serieus nemen, maar negeren kan je hem niet. Mijns inziens.
Fine, fuck you then!
pi_106595935
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:43 schreef Elfletterig het volgende:
De hypocrisie van Wilders was al aan de kaak gesteld, maar er is nog wat anders wat me in deze zaak opvalt. Het Orakel van Venlo twittert iets en meteen schiet iedereen in de houding.

Waarom geeft de RVD eigenlijk een verklaring af over de kledingkeuze van Beatrix en Máxima? Had de RVD niet gewoon kunnen volstaan met de opmerking "geen commentaar"....

Waarom voelt minister Rosenthal zich geroepen om ter plekke een statement af te geven. Waarom reageert hij niet gewoon met de woorden: Ik neem kennis van het feit dat de heer Wilders kamervragen heeft gesteld. Ik zal deze na mijn terugkomst in Nederland lezen en beantwoorden.

Maar nee, de minister gaat in geuren en kleuren uitleggen waarom het van respect getuigt dat Beatrix zich zo kleedt, enzovoort. Gevolg: Wilders bepaalt de agenda en ziet dat iedereen in de stress schiet wanneer hij iets twittert. Doel bereikt.
Ik begrijp überhaupt niet dat er mensen zijn die dit soort Twitterberichten volgen en dan zelfs officieele instanties die dan ook nog met een officieele verklaring komen. Ik zou zeggen, als je al wilt reageren twitter gewoon wat terug in de sfeer van "doe eens normaal man".
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_106595995
Maar wat ik niet begrijp is dat de heer Wilders Hare Majesteits constitutionele taken wil ontnemen, terwijl hij tegelijkertijd elk moment aangrijpt om Hare Majesteit te gebruiken in zijn politieke spelletjes.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_106596028
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:44 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Maar wat ik niet begrijp is dat de heer Wilders de Hare Majesteits constitutionele taken wil ontnemen, terwijl hij tegelijkertijd elk moment aangrijpt om Hare Majesteit te gebruiken in zijn politieke spelletjes.
In de politiek hoef je bijna nooit consequent te zijn, maar wel altijd pragmatisch en opportunistisch en dat geldt niet alleen voor de PVV.
Exaudi orationem meam
  maandag 9 januari 2012 @ 12:18:06 #210
3542 Gia
User under construction
pi_106596874
Hoofddoek kan ik nog begrijpen, de gewaden niet.

Over die hoofddoek moet men, Wilders, ook niet zeiken. Hij wil ook dat buitenlanders zich hier aanpassen aan onze wetten en regels.
  maandag 9 januari 2012 @ 12:24:34 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106597040
Als jij de regels van die moskee niet wilt begrijpen dan ga je er toch fijn niet heen?!
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 januari 2012 @ 12:26:21 #212
3542 Gia
User under construction
pi_106597088
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:24 schreef Leandra het volgende:
Als jij de regels van die moskee niet wilt begrijpen dan ga je er toch fijn niet heen?!
Mensen mogen er ook met een broekpak + hoofddoek naar binnen. Dus, ze hadden ook eigen bedekkende kleding kunnen dragen en daarbij een hoofddoek.

Die gewaden slaan, m.i., nergens op. Daarbij zijn die niet verplicht.
pi_106597163
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:26 schreef Gia het volgende:

[..]

Mensen mogen er ook met een broekpak + hoofddoek naar binnen. Dus, ze hadden ook eigen bedekkende kleding kunnen dragen en daarbij een hoofddoek.

Ze hebben met hun garderobe keuze misschien rekening gehouden met de dag-agenda?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 9 januari 2012 @ 12:29:29 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106597164
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:26 schreef Gia het volgende:

[..]

Dan hadden ze iets anders moeten aantrekken dat de knieën en enkels bedekt, maar Beatrix en Maxima hebben voor deze outfits gekozen.
Je kunt het niet mooi of niet modieus vinden, maar ze kunnen prima zelf besluiten wat ze aantrekken, en dat hebben ze ook gedaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 januari 2012 @ 12:31:25 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106597214
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:29 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ze hebben met hun garderobe keuze misschien rekening gehouden met de dag-agenda?
Na het moskeebezoek gingen ze terug naar het hotel om zich om te kleden, en ik vermoed dat dat omkleden in deze alleen het verwijderen van 1 kledinglaag was.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 januari 2012 @ 12:32:26 #216
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106597242
Maxima kan toch ook gewoon een postzakkenoutfit van Jan Taminiau aantrekken? Dat overdreven gedoe altijd om je te kleden naar de mores van je gastland ...
:')
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_106597458

quote:
Over die hoofddoek moet men, Wilders, ook niet zeiken. Hij wil ook dat buitenlanders zich hier aanpassen aan onze wetten en regels.
Wilders mag zeiken , ageren wat hij wil.

Doe ik ook.

Het Oranjehuis (en alles wat ermee samenhangt) is debiel.

De Islamitische sluier (en discriminerende idee-doel en de achterstelling erachter) is debiel.

Net als de paus en zijn mijter , de non in zwart gewaad gehuld en ook Wilders zelf met z'n keppel , allemaal antiek vertoon van domheid.

Is mijn mening.

Het prijzen , verdedigen van en het gewillig aanpassen aan antieke en discriminerende gebruiken , zo ook in dit land , is heel bon ton bij heel wat bezoekers hier.

Is hun mening.
  maandag 9 januari 2012 @ 12:47:33 #218
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_106597709
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:42 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ik begrijp überhaupt niet dat er mensen zijn die dit soort Twitterberichten volgen en dan zelfs officieele instanties die dan ook nog met een officieele verklaring komen.
Er waren ook kamervragen he, die moeten wel beantwoord worden.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  maandag 9 januari 2012 @ 12:51:33 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106597819
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:47 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Er waren ook kamervragen he, die moeten wel beantwoord worden.
Maar niet op zondag, sterker nog; als het goed is dan weet gedoogpartij SGP pas sinds vandaag dat er een hoofddoekdrama is.
En die zijn nogal sterk op de vrijheid van godsdienst dus die zullen er weinig op tegen hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2012 @ 12:59:22 #220
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106598072
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar niet op zondag, sterker nog; als het goed is dan weet gedoogpartij SGP pas sinds vandaag dat er een hoofddoekdrama is.
En die zijn nogal sterk op de vrijheid van godsdienst dus die zullen er weinig op tegen hebben.
de SGP en de vrijheid van godsdienst. ;(

quote:
Waar staat de SGP voor?
De SGP is vóór politiek volgens Bijbelse waarden en normen. Zij komt op voor de christelijke cultuur en traditie in Nederland. Een land waar het leven beschermd wordt, het gezin geborgenheid ervaart en mensen omzien naar elkaar. Een land waar de zondag rustdag is, waar mensen zich veilig voelen en waarin de overheid vrijheid van burgers waarborgt. De SGP stáát ervoor.

www.sgp.nl
Wat een vrijheid! :')
  maandag 9 januari 2012 @ 13:07:54 #221
104871 remlof
Europees federalist
pi_106598296
Volgens mij dragen SGP-vrouwen ook bovengemiddeld vaak een hoofddoek.
Yankee go home!
  maandag 9 januari 2012 @ 13:10:38 #222
116015 SicSicSics
pi_106598378
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:39 schreef DrMabuse het volgende:
Het Oranjehuis (en alles wat ermee samenhangt) is debiel.
Mensen die dat zeggen brengen onze cultuur historische identiteit in gevaar! :'(
Fine, fuck you then!
pi_106598418
Zelfs het rechtse Elsevier neemt nadrukkelijk afstand van de opstelling van Wilders en betitelt deze als dom: http://www.elsevier.nl/we(...)-reactie-Wilders.htm
pi_106598538
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:11 schreef Elfletterig het volgende:
Zelfs het rechtse Elsevier neemt nadrukkelijk afstand van de opstelling van Wilders en betitelt deze als dom: http://www.elsevier.nl/we(...)-reactie-Wilders.htm
quote:
Een hoofddoek in een moskee is voor een vrouw net zo onbelangrijk als het uittrekken van de schoenen. Dat begrijpt iedere Nederlander met een beetje verstand.
deze zin snap ik niet, moet denk ik belangrijk zijn
  maandag 9 januari 2012 @ 13:17:41 #225
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_106598599
Ik snap het probleem niet. Ik vind dit juist een mooie geste, ze bereid ons voor op wat sowieso komen gaat. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 9 januari 2012 @ 13:18:32 #226
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_106598624
Ben zelf PVV stemmer en ik vind het ook dom.

Wilders had beter kunnen zeggen als reactie:
De koningin past zich aan als ze in een ander land/cultuur is, kunnen menige nog wat van leren.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_106598683
quote:
Heb het artikel niet gelezen maar is dat niet omdat tegen het Koningshuis aangeschopt wordt? Voor velen is dat nog heilig.
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2012 @ 13:20:21 #228
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106598688
quote:
"Wie naar een godshuis gaat, past zich aan de gewoonten en conventies aan. Of dat nu een synagoge, kathedraal of moskee is", aldus minister Uri Rosenthal van Buitenlandse Zaken. Het niet dragen van een hoofddoek was geen optie, aldus de minister. "Dan had je de uitnodiging om naar de moskee te gaan niet moeten aannemen.”
pi_106598710
quote:
Het merendeel van de mensen die reageert lijkt het niet eens te zijn met de schrijver.

Alle Islamitische gasten verplicht naar de synagoge in Nederland :')

quote:
Eddy Eddy In het Veld op maandag 9 januari 2012 12:03
Bij een tegenbezoek aan Nederland ook een bezoek afleggen aan de portugese synagoge en dan allemaal- en met allemaal bedoel ik zowel onze kroonprins als de islamitische gasten- een keppeltje op. Dit uit respect voor een van de wortels van onze westerse beschaving.
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2012 @ 13:21:11 #230
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106598716
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:20 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Heb het artikel niet gelezen maar is dat niet omdat tegen het Koningshuis aangeschopt wordt? Voor velen is dat nog heilig.
Zo heilig is dat niet meer hoor.
http://www.derepublikein.nl/
  maandag 9 januari 2012 @ 13:21:37 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106598729
quote:

Nee, omdat het om 's lands wijs, 's lands eer gaat. Zo groot is het stukje trouwens niet ;) .
  maandag 9 januari 2012 @ 13:22:15 #232
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_106598753
quote:
15s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap het probleem niet. Ik vind dit juist een mooie geste, ze bereid ons voor op wat sowieso komen gaat. :{

:{²
Ah, het signaal om de popcorn klaar te zetten.

Eens kijken wie nu weer hapt.
pi_106598758
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:39 schreef SicSicSics het volgende:
Dat Wilders (en consorten) wat geduld mogen hebben ben ik met je eens. Maar je kunt hem niet negeren. Je moet hem ook niet (te) serieus nemen, maar negeren kan je hem niet. Mijns inziens.
Ik bedoelde eigenlijk op dit moment negeren, dus gedurende het staatsbezoek. De koningin is daar, samen met een Nederlandse delegatie. De verantwoordelijkheid voor de handel en wandel van de koningin ligt bij het kabinet, in eerste instantie de minister-president.

Als Wilders kamervragen stelt, is dat prima. Uiteraard kun je die vragen niet negeren,. Sterker nog: de minister is zelfs verplicht om daar een antwoord op te geven. Maar dat kan hij prima doen na thuiskomst...

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:42 schreef Oud_student het volgende:
Ik begrijp überhaupt niet dat er mensen zijn die dit soort Twitterberichten volgen en dan zelfs officieele instanties die dan ook nog met een officieele verklaring komen. Ik zou zeggen, als je al wilt reageren twitter gewoon wat terug in de sfeer van "doe eens normaal man".
Je onderschat hier twee dingen. Ten eerste is daar de Twitter-strategie van Wilders. Hij volgt zelf niemand, hij reageert verder ook nergens op. Het is allemaal eenrichtingsverkeer.

Ten tweede speelt de media een kwalijke rol. Die blazen elke tweet (of beter gezegd: scheet) van Wilders enorm op. Goed voorbeeld is de zaak die ik hier heb behandeld:
[Centraal] De PVV - Deel #54

De Pers komt met een verhaal over oud-bewindslieden Borst en Zalm, die stellen dat Nederland excuses zou moeten maken voor de passieve houding aangaande de jodenvervolging in WO II. Vervolgens doet Wilders zijn plasje op Twitter. En prompt kopt de NRC (nota bene een linkse krant) dat Wilders oproept tot excuses.

Het is dus ook de media die aan zijn lippen hangt. En bij vlagen vraag je je werkelijk af: waarom in vredesnaam? Zo ook met deze nieuwste rel. Laat die man toch links liggen met z'n stompzinnige one-liners....
pi_106598802
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:18 schreef ZodiaX het volgende:
Ben zelf PVV stemmer en ik vind het ook dom.

Wilders had beter kunnen zeggen als reactie:
De koningin past zich aan als ze in een ander land/cultuur is, kunnen menige nog wat van leren.
Dat zou inderdaad wat beter zijn, :).
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_106598878
quote:
Het artikel brengt een duidelijk onderscheid aan tussen zaken waar Wilders (volgens hun) een punt heeft en zaken waar hij te ver doorslaat. En dat zijn niet alleen zaken die het koningshuis aangaan.

Verder denk ik dat Elsevier nog eerder oog heeft voor de handelsbelangen die met deze trip zijn gemoeid, dan met het welbevinden van het koningshuis. Wie trouwens een beetje nadenkt ziet de meerwaarde van het koningshuis in dit soort processen. Dat Beatrix en Máxima met een doekje om hun hoofd door die moskee huppelen, vertaalt zich in een boel goodwill en daarmee in handel voor het Nederlandse bedrijfsleven.
pi_106598913
Iedereen (media, politiek, enz.) moet gewoon Wilders wat meer negeren en niet op elke tweet of uitspraak reageren.
pi_106599062
Dan moet de keunigin en aanhang, bij haar volgende bezoek aan Zuid-Afrika maar tussen de Zoeloe meisjes met de naakte tieten schuddebuiken. Of met de blote billen naast de Aboriginals of Papoea's.
s,Lands wijs, s,land eer.
Gelijke monniken, gelijke kappen.
Hillary Clinton hier als Zeeuwsmeisje en Obama naast Poetin met de klompen an.
pi_106599268
quote:
13s.gif Op maandag 9 januari 2012 07:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Anders gezegd: Bea heeft dus respect voor een cultuur dat vrouwen onderdrukt. :') Juist ja. ^O^ Ik vind het van de zotte en schaam me (als echte republikein ook nog) dood...
  maandag 9 januari 2012 @ 13:48:10 #239
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_106599572
quote:
13s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:39 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Anders gezegd: Bea heeft dus respect voor een cultuur dat vrouwen onderdrukt. :') Juist ja. ^O^ Ik vind het van de zotte en schaam me (als echte republikein ook nog) dood...
Ik schaam me als echte Nederlander dood voor jouw "cultuur dat".

En dat je iemands wensen respecteert wil niet zeggen dat je die persoon respecteert. Twee verschillende zaken.
  maandag 9 januari 2012 @ 13:55:53 #240
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106599787
Ik heb het Vaticaan bezocht. Met bedekte schouders en lange rok. Nu steun ik kindermisbruik.
pi_106599870
quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:55 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het Vaticaan bezocht. Met bedekte schouders en lange rok. Nu steun ik kindermisbruik.
Je zult er mee moeten leven en uiteindelijk hiervoor verantwoording moeten afleggen ;)
Exaudi orationem meam
  maandag 9 januari 2012 @ 13:59:59 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106599901
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:59 schreef Oud_student het volgende:

Je zult er mee moeten leven en uiteindelijk hiervoor verantwoording moeten afleggen ;)
Drie weesgegroetjes en een aflaat.
  maandag 9 januari 2012 @ 14:00:49 #243
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106599928
quote:
Anders gezegd: Bea heeft dus respect voor een cultuur dat vrouwen onderdrukt. :')
Nee, Bea is niet disrespectvol naar een GODSDIENST. Geen hoofddoek dragen in zo'n moskee is net zo iets als in je blote bast een Katholieke kerk ingaan. Dit heeft geen zak te maken met een cultuur of het onderschrijven van onderdrukking ofzo.

Daarnaast is het beter om relaties in stand te houden en op zo'n manier een dergelijk land te bewegen richting meer gelijkwaardigheid dan op de Wilders manier hard gaan schreeuwen dat je er vooral niks mee te maken wil hebben. Maargoed, dat snappen domme mensen niet.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 9 januari 2012 @ 14:02:33 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106599983
quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:55 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop dat die lange rok een beetje modieus was.... anders vind ik het zeker in jouw geval wel discutabel dat je toch gegaan bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 januari 2012 @ 14:02:44 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106599988
Sorry ... Het moet even. Respectloos! Don't disrespect it!
  maandag 9 januari 2012 @ 14:04:49 #246
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106600064
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:02 schreef Leandra het volgende:

Ik hoop dat die lange rok een beetje modieus was.... anders vind ik het zeker in jouw geval wel discutabel dat je toch gegaan bent.
Ik had me er toch een décolleté! Het was zo'n gekreukte bloemenjurk die begin nineties even hipperdepip waren.
When in Rome, dress fashionable! Of was dat Milaan?
  maandag 9 januari 2012 @ 14:04:58 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106600067
quote:

[..]

BS, dat zou je nog kunnen stellen als ze haar hele staatsbezoek daar gesluierd over straat zou gaan, maar het gaat alleen om een moskeebezoek, en bij het bezoeken van die moskee moet je je aan een aantal regels houden en anders bezoek je die moskee toch lekker niet?!
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 januari 2012 @ 14:06:50 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106600123
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik had me er toch een décolleté! Het was zo'n gekreukte bloemenjurk die begin nineties even hipperdepip waren.
When in Rome, dress fashionable! Of was dat Milaan?
In Rome op zaterdag vasten, in Milaan niet.... hoe zich dat vertaalt naar de mode kan ik niet inschatten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 januari 2012 @ 14:07:43 #249
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_106600161
Die theedoeken doen hun ding hier ook niet af. :{
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 9 januari 2012 @ 14:09:23 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106600230
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Want heel Nederland is een kerk waar je geen hoofdbedekking op mag hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 januari 2012 @ 14:09:39 #251
116015 SicSicSics
pi_106600235
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat vragen we ze toch ook niet! :D
Fine, fuck you then!
pi_106600737
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Want heel Nederland is een kerk waar je geen hoofdbedekking op mag hebben?
Nee , Nederland was een land waar we met dit soort debiele antieke uitingen hadden afgerekend.

Emancipatie , modernisering , verlichting , ontwikkeling. Geef het een naam.

Maar ik begrijp dat jij (als vrouw?) het hier ter lande door allochtonen opnieuw geïntroduceerde fenomeen sluier- hoofddoek een verrijking vind.

Ik , als man en mens , vind het een teloorgang , een knieval voor religieuze debiliteit.
pi_106600957
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:04 schreef Leandra het volgende:
...anders bezoek je die moskee toch lekker niet?!
Precies ja. Beter had Bea ze de vinger kunnen geven met hun hoofddoekje...
  maandag 9 januari 2012 @ 14:35:49 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106601001
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:26 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Nee , Nederland was een land waar we met dit soort debiele antieke uitingen hadden afgerekend.

Emancipatie , modernisering , verlichting , ontwikkeling. Geef het een naam.

Maar ik begrijp dat jij (als vrouw?) het hier ter lande door allochtonen opnieuw geïntroduceerde fenomeen sluier- hoofddoek een verrijking vind.

Ik , als man en mens , vind het een teloorgang , een knieval voor religieuze debiliteit.
Dat zeg ik niet, dat ik ergens niet zo'n moeite mee heb is niet hetzelfde als iets een verrijking vinden.
Overigens ben ik weer geen voorstander van religieuze uitingen op de werkvloer als de overheid die werkvloer is, en dan boeit het me weinig of het gaat om een hoofddoekje van de baliemedewerkster van de gemeente of om de werkkamer van de wethouder, waar hij burgers ontvangt en waar een duidelijke verwijzing naar eren van God hangt, ik vind het allebei vrij ongepast.

Maar in iemands vrije tijd, of bij een bezoek aan een gebedshuis moet ieder lekker (uit)dragen wat hij wil of gepast is.
Overigens denk ik niet dat ik in een broek de kerk van de gereformeerde gemeente binnenkom... wellicht bij dat ze me bij een begrafenis niet zouden weigeren (want ik zou een collega kunnen zijn, en me in m'n onwetendheid verkeken hebben op de geldende dresscode) , maar bij een gewone kerkdienst op zondag waarschijnlijk wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2012 @ 14:37:47 #255
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106601057
lees het partijprogramma of standpunten eens door van het SGP en de CU en welkom in den Middeleeuwen.
  maandag 9 januari 2012 @ 14:37:53 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106601062
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:34 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Dus jij bepaalt graag dat Beatrix haar interesses maar moet laten schieten omdat een paar droeftoeters in NL dan moeilijk gaan doen over het hoofddoekje dat bij die interesse hoort?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106601088
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:00 schreef Catbert het volgende:

[..]

Geen hoofddoek dragen in zo'n moskee is net zo iets als in je blote bast een Katholieke kerk ingaan. Dit heeft geen zak te maken met een cultuur of het onderschrijven van onderdrukking ofzo.
Er is een verschil tussen:

- wilt u misschien uw Metallica-shirt vol doodshoofden ruilen voor een nette blouse voordat u onze kerk binnen wilt komen. Het shirt is net té...

en

- wilt u misschien uw hoofd bedekken in onze moskee omdat u een minderwaardige vrouw/hoer bent zonder rechten en omdat onze mannen zich anders seksueel niet kunnen beheersen.
pi_106601111
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:34 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

En whoppa, weer een handelspartner minder. Als het aan figuren als jij zou liggen had Nederland binnen 2 jaar geen vriend meer over en konden we het alleen proberen... als dienstenland :').

http://www.nu.nl/binnenla(...)-handel-met-vae.html
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 9 januari 2012 @ 14:40:24 #259
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106601130
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:

- wilt u misschien uw Metallica-shirt vol doodshoofden ruilen voor een nette blouse voordat u onze kerk binnen wilt komen. Het shirt is net té...

en

- wilt u misschien uw hoofd bedekken in onze moskee omdat u een minderwaardige vrouw/hoer bent zonder rechten en omdat onze mannen zich anders seksueel niet kunnen beheersen.
Dar waardeoordeel verzin je ter plekke.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 9 januari 2012 @ 14:41:04 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106601151
quote:
[..]

en

Ja.... want zo liggen die verschillen ook echt.

Je weet toch dat je niet halfnaakt een gebedshuis binnengaat?
Dan ligt het er alleen aan wat de geldende definitie van halfnaakt is....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106601164
quote:

[..]

en

De katholieke kerken in oa Italië, waar je als vrouw schouders en benen moet bedekken, vallen anders ook in die laatste categorie.
  maandag 9 januari 2012 @ 14:45:13 #262
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_106601279
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:41 schreef lunapuella het volgende:

[..]

De katholieke kerken in oa Italië, waar je als vrouw schouders en benen moet bedekken, vallen anders ook in die laatste categorie.
Als man moet je ook niet in een korte broek op slippers aankomen.
  maandag 9 januari 2012 @ 14:47:42 #263
116015 SicSicSics
pi_106601361
quote:
Je snapt het echt niet he!? :D Je bent juist een hoer zonder hoofddoekje! O+
Fine, fuck you then!
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2012 @ 14:48:08 #264
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106601376
quote:

[..]

Nee, dat gaat om 1 Korintiërs 11:5-6,10

quote:
5 Maar iedere vrouw, die blootshoofds bidt of profeteert, doet haar hoofd schande aan, want zij staat gelijk met ene, die kaalgeschoren is. 6 Want indien een vrouw zich het hoofd niet dekt, moet zij zich ook maar het haar laten afknippen. Doch indien het een schande is voor een vrouw, als zij zich het haar laat afknippen of zich kaal laat scheren, dan moet zij zich dekken.

en de reden is

10 Daarom moet de vrouw een macht op het hoofd hebben vanwege de engelen.
Dat heeft niets te maken met de lust van mannen, maar het hebben van het respect voor de engelen.
  maandag 9 januari 2012 @ 14:48:41 #265
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106601394
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:45 schreef Dagonet het volgende:

Als man moet je ook niet in een korte broek op slippers aankomen.
Want dan kan de paus zich niet bedwingen.
  maandag 9 januari 2012 @ 14:52:34 #266
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106601538
quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:48 schreef Copycat het volgende:
Want dan kan de paus zich niet bedwingen.
Mijn harige kuiten hebben dat effect op pausen.
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2012 @ 14:52:50 #267
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106601549
Dat ligt aan de broek niet aan de slippers. Je mag blootsvoets te kerk gaan.
  maandag 9 januari 2012 @ 14:53:36 #268
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106601574
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat ligt aan de broek niet aan de slippers. Je mag blootsvoets te kerk gaan.
Jij bent de expert kennelijk :)
  maandag 9 januari 2012 @ 14:53:53 #269
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106601582
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:52 schreef Catbert het volgende:

Mijn harige kuiten hebben dat effect op pausen.
Dat geloof ik direct!
pi_106601714
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:47 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dus volgens die geitenneukers is Bea buiten Oman een hoer. :') Bedankt voor het bevestigen van mijn punt...
  maandag 9 januari 2012 @ 14:59:13 #271
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106601752
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Dus volgens die geitenneukers is Bea buiten Oman een hoer. :') Bedankt voor het bevestigen van mijn punt...
Als je nu ook nog even een homofobe opmerking plaatst maak je het plaatje compleet.
  maandag 9 januari 2012 @ 15:00:29 #272
116015 SicSicSics
pi_106601788
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:57 schreef 100% Tukker het volgende:
En jij bent beter dan 'die geitenneukers' want jij vindt niet alle vrouwen zonder hoofddoek hoeren, jij vindt alleen alle mensen uit Oman geitenneukers! Duidelijk! :')
Fine, fuck you then!
pi_106602276
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:59 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als je nu ook nog even een homofobe opmerking plaatst maak je het plaatje compleet.
Waarom zou ik? Ik heb niks tegen homo's. :') Ik ben toch geen fundamentalistische moslim of zo maar een beschaafde liberale westerling. :)
pi_106602424
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Nee, dat gaat om 1 Korintiërs 11:5-6,10

[..]

Dat heeft niets te maken met de lust van mannen, maar het hebben van het respect voor de engelen.
In die tekst wordt alleen gesproken over het hoofd (dat in Italië onbedekt mag blijven), niet over schouders. Dus ik zie de link niet.
  maandag 9 januari 2012 @ 15:26:07 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106602611
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:14 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Waarom zou ik? Ik heb niks tegen homo's. :') Ik ben toch geen fundamentalistische moslim of zo maar een beschaafde liberale westerling. :)
Die anderen ongeacht hun werkelijke gedragingen net zo makkelijk voor "geitenneuker" uitmaakt, nee, dan stel je jezelf echt boven figuren die iedere vrouw een hoer die niet volledig bedekt is een hoer noemen...

Klagen over het gebrek aan beschaving van een ander, maar zelf op hetzelfde laag bij de grondse niveau zitten :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106602806
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
lees het partijprogramma of standpunten eens door van het SGP en de CU en welkom in den Middeleeuwen.
Precies.
pi_106602834
quote:

[..]

en

Precies.
pi_106602850
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:
Dit verstaan sommigen van de leraars der gemeente, die in de Schrift ook engelen, dat is, boden of gezanten Gods genaamd worden, Mal. 2:7; Openb. 1:20. Doch kan bekwamelijker verstaan worden van de dienstbare geesten, die vanwege hun ambt eigenlijk engelen doorgaans genaamd worden. Want dewijl dezelve in de vergaderingen der gelovigen tegenwoordig zijn, Ps. 34:8, en Matth. 18:10, en door onordelijkheid of ongeschiktheid, die daar zou mogen gepleegd worden, bedroefd worden, zo vermaant de apostel de vrouwen, dat zij deze heilige geesten ook behoren te ontzien, om hen hierin niet te bedroeven.
Oftewel; ook voor de zeden.
pi_106602872
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja.... want zo liggen die verschillen ook echt.

Je weet toch dat je niet halfnaakt een gebedshuis binnengaat?
Dan ligt het er alleen aan wat de geldende definitie van halfnaakt is....
Was de Oranje clan halfnaakt dan?
pi_106602891
quote:

[..]

Even debiel.
pi_106602918
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:34 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Even debiel.
Wat is er precies debiel aan?
pi_106602946
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:47 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dit is echt het belachelijkste wat ik ooit heb gehoord.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
pi_106602996
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_106603028
Als je er dan zo tegen opziet om je ietsjes meer te bedekken, ga die moskee/kerk dan niet binnen. Niemand verplicht het je.

Maar als je toch per se naar binnen wilt, moet je ook niet zeuren dat er wat regeltjes bij komen kijken.
  maandag 9 januari 2012 @ 15:38:59 #285
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_106603040
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:34 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Even debiel.
Of je het nu debiel vindt of niet, hun kerk, hun regels. Hun moskee, hun regels. Hun synagoge, hun regels. En als hun regels inhouden dat je een roze tutu moet dragen anders mag je niet naar binnen, dan draag je een roze tutu, of je gaat niet.

En als je als staatshoofd een uitnodiging krijgt om zo'n belangrijk gebedshuis te bezoeken, reken maar dat er dan vooraf onderhandelt is over kledingkeuze en dat er dan echt wel afgewogen is wat gunstiger is voor het land.
pi_106603083
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die anderen ongeacht hun werkelijke gedragingen net zo makkelijk voor "geitenneuker" uitmaakt, nee, dan stel je jezelf echt boven figuren die iedere vrouw een hoer die niet volledig bedekt is een hoer noemen...

Klagen over het gebrek aan beschaving van een ander, maar zelf op hetzelfde laag bij de grondse niveau zitten :')[/b]
Probleem is dat "hetzelfde laag bij de grondse niveau" door sommige groeperingen en gelovige kuddes verplicht en zelfs met geweld afgedwongen wordt.

Ook steeds vaker in het Westen.

Dat is de hele kwestie.

Maar we gaan wellicht te ver "off topic."
  maandag 9 januari 2012 @ 15:40:32 #287
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_106603093
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is zo'n modern liberaal en verlicht figuur die alle gelovigen ter wereld (die vele miljarden) als debiel, achterlijk, dom, stompzinnig en middeleeuws ziet.

Zo eentje met de mond vol van respect voor iedereen behalve voor gelovigen.
pi_106603165
quote:
Niet om het één of ander, maar er valt wel iets voor te zeggen. Wordt een vrouw met hoofddoek niet respectvoller behandeld dan een model wat we voornamelijk zien als lustobject?
pi_106603180
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De denkwijze dat het moet gebeuren vanwege een allesbeheersende oppermachtige kwibus in de hemel.
pi_106603195
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:40 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dat is zo'n modern liberaal en verlicht figuur die alle gelovigen ter wereld (die vele miljarden) als debiel, achterlijk, dom, stompzinnig en middeleeuws ziet.

Weinig liberaal dan.
pi_106603287
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:42 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

De denkwijze dat het moet gebeuren vanwege een allesbeheersende oppermachtige kwibus in de hemel.
Volgens mij is dat niet primair de gedachte. Het dient een functie.
pi_106603291
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Klagen over het gebrek aan beschaving van een ander, maar zelf op hetzelfde laag bij de grondse niveau zitten :')
Iemand 'geitenneuker' noemen is natuurlijk bijna hetzelfde barbaarse niveau als vrouwen sluieren, ze vrijwel alles verbieden, ze stokslagen geven als ze zijn verkracht door hun neef (had die hoer haar neef maar niet moeten 'verleiden'), ze geen stemrecht geven, ze minderwaardig behandelen, enz. :') Bijna, maar toch niet helemaal...
pi_106603417
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:40 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Precies.

Ik verdraag ze , maar respecteren dat iemand denkt dat er een opperwezen hun -het-ons leven beheerst moet beheersen gaat mij te ver.

Ik wil geen last van ze hebben , niks opgedrongen worden.

En juist dat gebeurt er de laatste jaren steeds vaker , vooral door debiele wezens die in naam van sprookjesfiguur Allah denken te moeten handelen. En met antieke voorschriften komen en antieke rechten afdwingen.

In dit land is er naar mijn mening geen plek voor.

Maar we verschillen daarin , ik weet het. En we gaan steeds verder "off topic" denk ik.
  maandag 9 januari 2012 @ 15:49:37 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106603454
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:45 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Iemand 'geitenneuker' noemen is natuurlijk bijna hetzelfde barbaarse niveau als vrouwen sluieren, ze vrijwel alles verbieden, ze stokslagen geven als ze zijn verkracht door hun neef (had die hoer haar neef maar niet moeten 'verleiden'), ze geen stemrecht geven, ze minderwaardig behandelen, enz. :') Bijna, maar toch niet helemaal...
Iemand geitenneuker noemen omdat hij een bepaalde religie aanhangt, is van hetzelfde laag bij de grondse niveau als een vrouw een hoer noemen omdat ze niet gesluierd is.

Dat er in sommige landen excessen voorkomen, en men die religie als excuus gebruikt om anderen te mishandelen wil niet zeggen dat die religie dat werkelijk inhoudt, alleen dat sommige mensen het op die manier misbruiken.

Maar dat misbruik van religie is niet aan de islam voorbehouden, bij ieder religie zijn er ultra-orthodoxe groeperingen die mishandeling tot onderdeel van hun geloofsuiting maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106603456

[ Bericht 100% gewijzigd door DrMabuse op 09-01-2012 15:49:55 ]
pi_106603459
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Niet om het één of ander, maar er valt wel iets voor te zeggen. Wordt een vrouw met hoofddoek niet respectvoller behandeld dan een model wat we voornamelijk zien als lustobject?
Natuurlijk niet. :')

Ik heb geen greintje respect voor een onderdanige, islamitische vuilniszak die op straat 5 meter achter d'r man waggelt...
pi_106603516
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:45 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Dat behoort helemaal niet tot de Islam. Dat sommige landen nou leiders hebben die doorgeslagen zijn en allemaal debiele regels bedenken die een (islamitische) vrouw zo verschrikkelijk onderdrukt is not done. Al helemaal niet in de Islam.

Jammer genoeg zijn er mensen die zich alleen maar richten op islamitische landen waar dat soort dingen gebeuren ipv op de islam zelf, waardoor er een totaal ander beeld van islamieten wordt gevormd.

Jammer wel.
pi_106603527

Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_106603564
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:48 schreef DrMabuse het volgende:
Ik wil geen last van ze hebben , niks opgedrongen worden.

En juist dat gebeurt er de laatste jaren steeds vaker ,
Hoezo steeds vaker? Volgens mij steeds minder, sinds de geïnstutionaliseerde religies steeds verder wegkwijnen.

quote:
vooral door debiele wezens die in naam van sprookjesfiguur Allah denken te moeten handelen. En met antieke voorschriften komen en antieke rechten afdwingen.

In dit land is er naar mijn mening geen plek voor.
Oh jawel, in de grondwet.
pi_106603571
Geloof is debiel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')