Als je nu ook nog even een homofobe opmerking plaatst maak je het plaatje compleet.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Dus volgens die geitenneukers is Bea buiten Oman een hoer.Bedankt voor het bevestigen van mijn punt...
En jij bent beter dan 'die geitenneukers' want jij vindt niet alle vrouwen zonder hoofddoek hoeren, jij vindt alleen alle mensen uit Oman geitenneukers! Duidelijk!quote:Op maandag 9 januari 2012 14:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Dus volgens die geitenneukers is Bea buiten Oman een hoer.Bedankt voor het bevestigen van mijn punt...
Waarom zou ik? Ik heb niks tegen homo's.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je nu ook nog even een homofobe opmerking plaatst maak je het plaatje compleet.
In die tekst wordt alleen gesproken over het hoofd (dat in Italië onbedekt mag blijven), niet over schouders. Dus ik zie de link niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dat gaat om 1 Korintiërs 11:5-6,10
[..]
Dat heeft niets te maken met de lust van mannen, maar het hebben van het respect voor de engelen.
Die anderen ongeacht hun werkelijke gedragingen net zo makkelijk voor "geitenneuker" uitmaakt, nee, dan stel je jezelf echt boven figuren die iedere vrouw een hoer die niet volledig bedekt is een hoer noemen...quote:Op maandag 9 januari 2012 15:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik heb niks tegen homo's.Ik ben toch geen fundamentalistische moslim of zo maar een beschaafde liberale westerling.
Precies.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
lees het partijprogramma of standpunten eens door van het SGP en de CU en welkom in den Middeleeuwen.
Precies.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen:
- wilt u misschien uw Metallica-shirt vol doodshoofden ruilen voor een nette blouse voordat u onze kerk binnen wilt komen. Het shirt is net té...
en
- wilt u misschien uw hoofd bedekken in onze moskee omdat u een minderwaardige vrouw/hoer bent zonder rechten en omdat onze mannen zich anders seksueel niet kunnen beheersen.
quote:Op maandag 9 januari 2012 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat heeft niets te maken met de lust van mannen, maar het hebben van het respect voor de engelen.
Oftewel; ook voor de zeden.quote:Dit verstaan sommigen van de leraars der gemeente, die in de Schrift ook engelen, dat is, boden of gezanten Gods genaamd worden, Mal. 2:7; Openb. 1:20. Doch kan bekwamelijker verstaan worden van de dienstbare geesten, die vanwege hun ambt eigenlijk engelen doorgaans genaamd worden. Want dewijl dezelve in de vergaderingen der gelovigen tegenwoordig zijn, Ps. 34:8, en Matth. 18:10, en door onordelijkheid of ongeschiktheid, die daar zou mogen gepleegd worden, bedroefd worden, zo vermaant de apostel de vrouwen, dat zij deze heilige geesten ook behoren te ontzien, om hen hierin niet te bedroeven.
Was de Oranje clan halfnaakt dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... want zo liggen die verschillen ook echt.
Je weet toch dat je niet halfnaakt een gebedshuis binnengaat?
Dan ligt het er alleen aan wat de geldende definitie van halfnaakt is....
Even debiel.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:41 schreef lunapuella het volgende:
[..]
De katholieke kerken in oa Italië, waar je als vrouw schouders en benen moet bedekken, vallen anders ook in die laatste categorie.
Dit is echt het belachelijkste wat ik ooit heb gehoord.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he!?Je bent juist een hoer zonder hoofddoekje!
Of je het nu debiel vindt of niet, hun kerk, hun regels. Hun moskee, hun regels. Hun synagoge, hun regels. En als hun regels inhouden dat je een roze tutu moet dragen anders mag je niet naar binnen, dan draag je een roze tutu, of je gaat niet.quote:
Probleem is dat "hetzelfde laag bij de grondse niveau" door sommige groeperingen en gelovige kuddes verplicht en zelfs met geweld afgedwongen wordt.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die anderen ongeacht hun werkelijke gedragingen net zo makkelijk voor "geitenneuker" uitmaakt, nee, dan stel je jezelf echt boven figuren die iedere vrouw een hoer die niet volledig bedekt is een hoer noemen...
Klagen over het gebrek aan beschaving van een ander, maar zelf op hetzelfde laag bij de grondse niveau zitten[/b]
Dat is zo'n modern liberaal en verlicht figuur die alle gelovigen ter wereld (die vele miljarden) als debiel, achterlijk, dom, stompzinnig en middeleeuws ziet.quote:
Niet om het één of ander, maar er valt wel iets voor te zeggen. Wordt een vrouw met hoofddoek niet respectvoller behandeld dan een model wat we voornamelijk zien als lustobject?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
- wilt u misschien uw hoofd bedekken in onze moskee omdat u een minderwaardige vrouw/hoer bent zonder rechten en omdat onze mannen zich anders seksueel niet kunnen beheersen.
De denkwijze dat het moet gebeuren vanwege een allesbeheersende oppermachtige kwibus in de hemel.quote:
Weinig liberaal dan.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is zo'n modern liberaal en verlicht figuur die alle gelovigen ter wereld (die vele miljarden) als debiel, achterlijk, dom, stompzinnig en middeleeuws ziet.
Zo eentje met de mond vol van respect voor iedereen behalve voor gelovigen.
Volgens mij is dat niet primair de gedachte. Het dient een functie.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:42 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
De denkwijze dat het moet gebeuren vanwege een allesbeheersende oppermachtige kwibus in de hemel.
Iemand 'geitenneuker' noemen is natuurlijk bijna hetzelfde barbaarse niveau als vrouwen sluieren, ze vrijwel alles verbieden, ze stokslagen geven als ze zijn verkracht door hun neef (had die hoer haar neef maar niet moeten 'verleiden'), ze geen stemrecht geven, ze minderwaardig behandelen, enz.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klagen over het gebrek aan beschaving van een ander, maar zelf op hetzelfde laag bij de grondse niveau zitten
Precies.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is zo'n modern liberaal en verlicht figuur die alle gelovigen ter wereld (die vele miljarden) als debiel, achterlijk, dom, stompzinnig en middeleeuws ziet.
Zo eentje met de mond vol van respect voor iedereen behalve voor gelovigen.
Iemand geitenneuker noemen omdat hij een bepaalde religie aanhangt, is van hetzelfde laag bij de grondse niveau als een vrouw een hoer noemen omdat ze niet gesluierd is.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Iemand 'geitenneuker' noemen is natuurlijk bijna hetzelfde barbaarse niveau als vrouwen sluieren, ze vrijwel alles verbieden, ze stokslagen geven als ze zijn verkracht door hun neef (had die hoer haar neef maar niet moeten 'verleiden'), ze geen stemrecht geven, ze minderwaardig behandelen, enz.Bijna, maar toch niet helemaal...
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet om het één of ander, maar er valt wel iets voor te zeggen. Wordt een vrouw met hoofddoek niet respectvoller behandeld dan een model wat we voornamelijk zien als lustobject?
Dat behoort helemaal niet tot de Islam. Dat sommige landen nou leiders hebben die doorgeslagen zijn en allemaal debiele regels bedenken die een (islamitische) vrouw zo verschrikkelijk onderdrukt is not done. Al helemaal niet in de Islam.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Iemand 'geitenneuker' noemen is natuurlijk bijna hetzelfde barbaarse niveau als vrouwen sluieren, ze vrijwel alles verbieden, ze stokslagen geven als ze zijn verkracht door hun neef (had die hoer haar neef maar niet moeten 'verleiden'), ze geen stemrecht geven, ze minderwaardig behandelen, enz.Bijna, maar toch niet helemaal...
Hoezo steeds vaker? Volgens mij steeds minder, sinds de geïnstutionaliseerde religies steeds verder wegkwijnen.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:48 schreef DrMabuse het volgende:
Ik wil geen last van ze hebben , niks opgedrongen worden.
En juist dat gebeurt er de laatste jaren steeds vaker ,
Oh jawel, in de grondwet.quote:vooral door debiele wezens die in naam van sprookjesfiguur Allah denken te moeten handelen. En met antieke voorschriften komen en antieke rechten afdwingen.
In dit land is er naar mijn mening geen plek voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |