Dat vragen we ze toch ook niet!quote:Op maandag 9 januari 2012 14:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die theedoeken doen hun ding hier ook niet af.
Nee , Nederland was een land waar we met dit soort debiele antieke uitingen hadden afgerekend.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want heel Nederland is een kerk waar je geen hoofdbedekking op mag hebben?
Precies ja. Beter had Bea ze de vinger kunnen geven met hun hoofddoekje...quote:Op maandag 9 januari 2012 14:04 schreef Leandra het volgende:
...anders bezoek je die moskee toch lekker niet?!
Dat zeg ik niet, dat ik ergens niet zo'n moeite mee heb is niet hetzelfde als iets een verrijking vinden.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:26 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Nee , Nederland was een land waar we met dit soort debiele antieke uitingen hadden afgerekend.
Emancipatie , modernisering , verlichting , ontwikkeling. Geef het een naam.
Maar ik begrijp dat jij (als vrouw?) het hier ter lande door allochtonen opnieuw geïntroduceerde fenomeen sluier- hoofddoek een verrijking vind.
Ik , als man en mens , vind het een teloorgang , een knieval voor religieuze debiliteit.
Dus jij bepaalt graag dat Beatrix haar interesses maar moet laten schieten omdat een paar droeftoeters in NL dan moeilijk gaan doen over het hoofddoekje dat bij die interesse hoort?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Precies ja. Beter had Bea ze de vinger kunnen geven met hun hoofddoekje...
Er is een verschil tussen:quote:Op maandag 9 januari 2012 14:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Geen hoofddoek dragen in zo'n moskee is net zo iets als in je blote bast een Katholieke kerk ingaan. Dit heeft geen zak te maken met een cultuur of het onderschrijven van onderdrukking ofzo.
En whoppa, weer een handelspartner minder. Als het aan figuren als jij zou liggen had Nederland binnen 2 jaar geen vriend meer over en konden we het alleen proberen... als dienstenlandquote:Op maandag 9 januari 2012 14:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Precies ja. Beter had Bea ze de vinger kunnen geven met hun hoofddoekje...
Dar waardeoordeel verzin je ter plekke.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
Er is een verschil tussen:
- wilt u misschien uw Metallica-shirt vol doodshoofden ruilen voor een nette blouse voordat u onze kerk binnen wilt komen. Het shirt is net té...
en
- wilt u misschien uw hoofd bedekken in onze moskee omdat u een minderwaardige vrouw/hoer bent zonder rechten en omdat onze mannen zich anders seksueel niet kunnen beheersen.
Ja.... want zo liggen die verschillen ook echt.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
- wilt u misschien uw Metallica-shirt vol doodshoofden ruilen voor een nette blouse voordat u onze kerk binnen wilt komen. Het shirt is net té...
en
- wilt u misschien uw hoofd bedekken in onze moskee omdat u een minderwaardige vrouw/hoer bent zonder rechten en omdat onze mannen zich anders seksueel niet kunnen beheersen.
De katholieke kerken in oa Italië, waar je als vrouw schouders en benen moet bedekken, vallen anders ook in die laatste categorie.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
en
Als man moet je ook niet in een korte broek op slippers aankomen.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:41 schreef lunapuella het volgende:
[..]
De katholieke kerken in oa Italië, waar je als vrouw schouders en benen moet bedekken, vallen anders ook in die laatste categorie.
Je snapt het echt niet he!?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
Nee, dat gaat om 1 Korintiërs 11:5-6,10quote:Op maandag 9 januari 2012 14:41 schreef lunapuella het volgende:
[..]
De katholieke kerken in oa Italië, waar je als vrouw schouders en benen moet bedekken, vallen anders ook in die laatste categorie.
Dat heeft niets te maken met de lust van mannen, maar het hebben van het respect voor de engelen.quote:5 Maar iedere vrouw, die blootshoofds bidt of profeteert, doet haar hoofd schande aan, want zij staat gelijk met ene, die kaalgeschoren is. 6 Want indien een vrouw zich het hoofd niet dekt, moet zij zich ook maar het haar laten afknippen. Doch indien het een schande is voor een vrouw, als zij zich het haar laat afknippen of zich kaal laat scheren, dan moet zij zich dekken.
en de reden is
10 Daarom moet de vrouw een macht op het hoofd hebben vanwege de engelen.
Want dan kan de paus zich niet bedwingen.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:45 schreef Dagonet het volgende:
Als man moet je ook niet in een korte broek op slippers aankomen.
Mijn harige kuiten hebben dat effect op pausen.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:48 schreef Copycat het volgende:
Want dan kan de paus zich niet bedwingen.
Jij bent de expert kennelijkquote:Op maandag 9 januari 2012 14:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat ligt aan de broek niet aan de slippers. Je mag blootsvoets te kerk gaan.
Dat geloof ik direct!quote:Op maandag 9 januari 2012 14:52 schreef Catbert het volgende:
Mijn harige kuiten hebben dat effect op pausen.
Dus volgens die geitenneukers is Bea buiten Oman een hoer.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he!?Je bent juist een hoer zonder hoofddoekje!
Als je nu ook nog even een homofobe opmerking plaatst maak je het plaatje compleet.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Dus volgens die geitenneukers is Bea buiten Oman een hoer.Bedankt voor het bevestigen van mijn punt...
En jij bent beter dan 'die geitenneukers' want jij vindt niet alle vrouwen zonder hoofddoek hoeren, jij vindt alleen alle mensen uit Oman geitenneukers! Duidelijk!quote:Op maandag 9 januari 2012 14:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Dus volgens die geitenneukers is Bea buiten Oman een hoer.Bedankt voor het bevestigen van mijn punt...
Waarom zou ik? Ik heb niks tegen homo's.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je nu ook nog even een homofobe opmerking plaatst maak je het plaatje compleet.
In die tekst wordt alleen gesproken over het hoofd (dat in Italië onbedekt mag blijven), niet over schouders. Dus ik zie de link niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dat gaat om 1 Korintiërs 11:5-6,10
[..]
Dat heeft niets te maken met de lust van mannen, maar het hebben van het respect voor de engelen.
Die anderen ongeacht hun werkelijke gedragingen net zo makkelijk voor "geitenneuker" uitmaakt, nee, dan stel je jezelf echt boven figuren die iedere vrouw een hoer die niet volledig bedekt is een hoer noemen...quote:Op maandag 9 januari 2012 15:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik heb niks tegen homo's.Ik ben toch geen fundamentalistische moslim of zo maar een beschaafde liberale westerling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |