abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106594347
De hypocrisie van Wilders was al aan de kaak gesteld, maar er is nog wat anders wat me in deze zaak opvalt. Het Orakel van Venlo twittert iets en meteen schiet iedereen in de houding.

Waarom geeft de RVD eigenlijk een verklaring af over de kledingkeuze van Beatrix en Máxima? Had de RVD niet gewoon kunnen volstaan met de opmerking "geen commentaar"....

Waarom voelt minister Rosenthal zich geroepen om ter plekke een statement af te geven. Waarom reageert hij niet gewoon met de woorden: Ik neem kennis van het feit dat de heer Wilders kamervragen heeft gesteld. Ik zal deze na mijn terugkomst in Nederland lezen en beantwoorden.

Maar nee, de minister gaat in geuren en kleuren uitleggen waarom het van respect getuigt dat Beatrix zich zo kleedt, enzovoort. Gevolg: Wilders bepaalt de agenda en ziet dat iedereen in de stress schiet wanneer hij iets twittert. Doel bereikt.
  maandag 9 januari 2012 @ 10:48:37 #202
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_106594480
Sowieso, waarom kan je op zondag kamervragen stellen? Een spoeddebat heeft een wachttijd van enkele weken maar een doekje over een hoed moet binnen 24 uur aan de kaak gesteld worden?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 9 januari 2012 @ 10:53:33 #203
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_106594608
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:43 schreef Elfletterig het volgende:
Maar nee, de minister gaat in geuren en kleuren uitleggen waarom het van respect getuigt dat Beatrix zich zo kleedt, enzovoort.
De taak van een politicus is ook uitleggen aan het volk waarom er bepaalde keuzes en consessies gedaan worden. Ook al is het van den zotten dat het moet, maar het is wel netjes om even aan de mensen die het niet begrijpen uit te leggen waarom de Koningin er zo bij loopt.

quote:
Gevolg: Wilders bepaalt de agenda en ziet dat iedereen in de stress schiet wanneer hij iets twittert. Doel bereikt.
Je kunt hem ook niet negeren. Dan gaan er ook veel mensen zitten 'zie-je-wel'-len.

Je kunt hem het beste in (kinderlijke) duidelijke woorden uitleggen waarom het netjes is om je als een goede gast te gedragen, misschien dat er dan toch een deel van de mensen inziet dat het een domme opmerking was van Wilders en dat ze beter hadden moeten weten.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 9 januari 2012 @ 11:03:00 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106594858
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 08:04 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Het lijkt me dat dát iets is om vooraleerst te laten bepalen door de betrokken mensen, dus de moslim-mannen en hun vrouwen? En dit hangt samen met nog veel meer dingen, ondanks dat Wilders de hoofdbedekking consequent er uit haalt om tegenaan te kunnen schoppen. Het is onderdeel van een gevestigde religie, die zelfs een deel historie deelt met het christendom, en het zou Wilders sieren om dat eens tussen zijn oren te knopen, en zich te richten op de reële problemen in ons land, niet op de non-issues die hij zelf creëert. |:(
Nee, hij schopt alleen maar tegen die hoofdbedekking aan als het om de islam gaat, hoofdbedekking icm iedere andere religie is geen probleem.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_106595519
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:53 schreef SicSicSics het volgende:
De taak van een politicus is ook uitleggen aan het volk waarom er bepaalde keuzes en consessies gedaan worden. Ook al is het van den zotten dat het moet, maar het is wel netjes om even aan de mensen die het niet begrijpen uit te leggen waarom de Koningin er zo bij loopt.
Ik zeg niet dat er niet op enig moment uitleg moet worden gegeven, ik stel de snelheid en de wijze waarop ter discussie. Als het om een groot onderwerp gaat, iets dat voor Nederland van levensbelang is, snap ik best dat Rosenthal onmiddellijk reageert. Maar het gaat hier om een doekje, meer niet. Waarom grijpt de minister niet de kans om dit onderwerp impliciet tot onbelangrijk te betitelen, door gewoon te zeggen dat hij de kamervragen t.z.t. zal beantwoorden?

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:53 schreef SicSicSics het volgende:
Je kunt hem ook niet negeren. Dan gaan er ook veel mensen zitten 'zie-je-wel'-len. Je kunt hem het beste in (kinderlijke) duidelijke woorden uitleggen waarom het netjes is om je als een goede gast te gedragen, misschien dat er dan toch een deel van de mensen inziet dat het een domme opmerking was van Wilders en dat ze beter hadden moeten weten.
Is dat zo? Kun je Wilders werkelijk niet negeren? Door zo snel met antwoorden te komen, wekken de RVD en minister Rosenthal ook een bepaalde indruk, namelijk dat deze zaak zo belangrijk is dat er onmiddellijk reactie op nodig is.

Wilders en zijn fanclub moeten soms ook maar eens wat geduld kunnen opbrengen...
  maandag 9 januari 2012 @ 11:39:45 #206
116015 SicSicSics
pi_106595842
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zeg niet dat er niet op enig moment uitleg moet worden gegeven, ik stel de snelheid en de wijze waarop ter discussie. Als het om een groot onderwerp gaat, iets dat voor Nederland van levensbelang is, snap ik best dat Rosenthal onmiddellijk reageert. Maar het gaat hier om een doekje, meer niet. Waarom grijpt de minister niet de kans om dit onderwerp impliciet tot onbelangrijk te betitelen, door gewoon te zeggen dat hij de kamervragen t.z.t. zal beantwoorden?
Ik zou hem ook elke keer snel op zijn nummer willen zetten als dat kan. Maar je hebt een punt, zal wel zo bedacht zijn door een communicatiestrateeg...

quote:
Is dat zo? Kun je Wilders werkelijk niet negeren? Door zo snel met antwoorden te komen, wekken de RVD en minister Rosenthal ook een bepaalde indruk, namelijk dat deze zaak zo belangrijk is dat er onmiddellijk reactie op nodig is.

Wilders en zijn fanclub moeten soms ook maar eens wat geduld kunnen opbrengen...
Dat Wilders (en consorten) wat geduld mogen hebben ben ik met je eens. Maar je kunt hem niet negeren. Je moet hem ook niet (te) serieus nemen, maar negeren kan je hem niet. Mijns inziens.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_106595935
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:43 schreef Elfletterig het volgende:
De hypocrisie van Wilders was al aan de kaak gesteld, maar er is nog wat anders wat me in deze zaak opvalt. Het Orakel van Venlo twittert iets en meteen schiet iedereen in de houding.

Waarom geeft de RVD eigenlijk een verklaring af over de kledingkeuze van Beatrix en Máxima? Had de RVD niet gewoon kunnen volstaan met de opmerking "geen commentaar"....

Waarom voelt minister Rosenthal zich geroepen om ter plekke een statement af te geven. Waarom reageert hij niet gewoon met de woorden: Ik neem kennis van het feit dat de heer Wilders kamervragen heeft gesteld. Ik zal deze na mijn terugkomst in Nederland lezen en beantwoorden.

Maar nee, de minister gaat in geuren en kleuren uitleggen waarom het van respect getuigt dat Beatrix zich zo kleedt, enzovoort. Gevolg: Wilders bepaalt de agenda en ziet dat iedereen in de stress schiet wanneer hij iets twittert. Doel bereikt.
Ik begrijp überhaupt niet dat er mensen zijn die dit soort Twitterberichten volgen en dan zelfs officieele instanties die dan ook nog met een officieele verklaring komen. Ik zou zeggen, als je al wilt reageren twitter gewoon wat terug in de sfeer van "doe eens normaal man".
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_106595995
Maar wat ik niet begrijp is dat de heer Wilders Hare Majesteits constitutionele taken wil ontnemen, terwijl hij tegelijkertijd elk moment aangrijpt om Hare Majesteit te gebruiken in zijn politieke spelletjes.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_106596028
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:44 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Maar wat ik niet begrijp is dat de heer Wilders de Hare Majesteits constitutionele taken wil ontnemen, terwijl hij tegelijkertijd elk moment aangrijpt om Hare Majesteit te gebruiken in zijn politieke spelletjes.
In de politiek hoef je bijna nooit consequent te zijn, maar wel altijd pragmatisch en opportunistisch en dat geldt niet alleen voor de PVV.
Exaudi orationem meam
  maandag 9 januari 2012 @ 12:18:06 #210
3542 Gia
User under construction
pi_106596874
Hoofddoek kan ik nog begrijpen, de gewaden niet.

Over die hoofddoek moet men, Wilders, ook niet zeiken. Hij wil ook dat buitenlanders zich hier aanpassen aan onze wetten en regels.
  maandag 9 januari 2012 @ 12:24:34 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106597040
Als jij de regels van die moskee niet wilt begrijpen dan ga je er toch fijn niet heen?!
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 januari 2012 @ 12:26:21 #212
3542 Gia
User under construction
pi_106597088
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:24 schreef Leandra het volgende:
Als jij de regels van die moskee niet wilt begrijpen dan ga je er toch fijn niet heen?!
Mensen mogen er ook met een broekpak + hoofddoek naar binnen. Dus, ze hadden ook eigen bedekkende kleding kunnen dragen en daarbij een hoofddoek.

Die gewaden slaan, m.i., nergens op. Daarbij zijn die niet verplicht.
pi_106597163
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:26 schreef Gia het volgende:

[..]

Mensen mogen er ook met een broekpak + hoofddoek naar binnen. Dus, ze hadden ook eigen bedekkende kleding kunnen dragen en daarbij een hoofddoek.

Ze hebben met hun garderobe keuze misschien rekening gehouden met de dag-agenda?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 9 januari 2012 @ 12:29:29 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106597164
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:26 schreef Gia het volgende:

[..]

Dan hadden ze iets anders moeten aantrekken dat de knieën en enkels bedekt, maar Beatrix en Maxima hebben voor deze outfits gekozen.
Je kunt het niet mooi of niet modieus vinden, maar ze kunnen prima zelf besluiten wat ze aantrekken, en dat hebben ze ook gedaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 januari 2012 @ 12:31:25 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106597214
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:29 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ze hebben met hun garderobe keuze misschien rekening gehouden met de dag-agenda?
Na het moskeebezoek gingen ze terug naar het hotel om zich om te kleden, en ik vermoed dat dat omkleden in deze alleen het verwijderen van 1 kledinglaag was.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 januari 2012 @ 12:32:26 #216
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106597242
Maxima kan toch ook gewoon een postzakkenoutfit van Jan Taminiau aantrekken? Dat overdreven gedoe altijd om je te kleden naar de mores van je gastland ...
:')
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_106597458

quote:
Over die hoofddoek moet men, Wilders, ook niet zeiken. Hij wil ook dat buitenlanders zich hier aanpassen aan onze wetten en regels.
Wilders mag zeiken , ageren wat hij wil.

Doe ik ook.

Het Oranjehuis (en alles wat ermee samenhangt) is debiel.

De Islamitische sluier (en discriminerende idee-doel en de achterstelling erachter) is debiel.

Net als de paus en zijn mijter , de non in zwart gewaad gehuld en ook Wilders zelf met z'n keppel , allemaal antiek vertoon van domheid.

Is mijn mening.

Het prijzen , verdedigen van en het gewillig aanpassen aan antieke en discriminerende gebruiken , zo ook in dit land , is heel bon ton bij heel wat bezoekers hier.

Is hun mening.
  maandag 9 januari 2012 @ 12:47:33 #218
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_106597709
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:42 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ik begrijp überhaupt niet dat er mensen zijn die dit soort Twitterberichten volgen en dan zelfs officieele instanties die dan ook nog met een officieele verklaring komen.
Er waren ook kamervragen he, die moeten wel beantwoord worden.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  maandag 9 januari 2012 @ 12:51:33 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106597819
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:47 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Er waren ook kamervragen he, die moeten wel beantwoord worden.
Maar niet op zondag, sterker nog; als het goed is dan weet gedoogpartij SGP pas sinds vandaag dat er een hoofddoekdrama is.
En die zijn nogal sterk op de vrijheid van godsdienst dus die zullen er weinig op tegen hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2012 @ 12:59:22 #220
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106598072
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar niet op zondag, sterker nog; als het goed is dan weet gedoogpartij SGP pas sinds vandaag dat er een hoofddoekdrama is.
En die zijn nogal sterk op de vrijheid van godsdienst dus die zullen er weinig op tegen hebben.
de SGP en de vrijheid van godsdienst. ;(

quote:
Waar staat de SGP voor?
De SGP is vóór politiek volgens Bijbelse waarden en normen. Zij komt op voor de christelijke cultuur en traditie in Nederland. Een land waar het leven beschermd wordt, het gezin geborgenheid ervaart en mensen omzien naar elkaar. Een land waar de zondag rustdag is, waar mensen zich veilig voelen en waarin de overheid vrijheid van burgers waarborgt. De SGP stáát ervoor.

www.sgp.nl
Wat een vrijheid! :')
  maandag 9 januari 2012 @ 13:07:54 #221
104871 remlof
Europees federalist
pi_106598296
Volgens mij dragen SGP-vrouwen ook bovengemiddeld vaak een hoofddoek.
Yankee go home!
  maandag 9 januari 2012 @ 13:10:38 #222
116015 SicSicSics
pi_106598378
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:39 schreef DrMabuse het volgende:
Het Oranjehuis (en alles wat ermee samenhangt) is debiel.
Mensen die dat zeggen brengen onze cultuur historische identiteit in gevaar! :'(
Fine, fuck you then!
pi_106598418
Zelfs het rechtse Elsevier neemt nadrukkelijk afstand van de opstelling van Wilders en betitelt deze als dom: http://www.elsevier.nl/we(...)-reactie-Wilders.htm
pi_106598538
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:11 schreef Elfletterig het volgende:
Zelfs het rechtse Elsevier neemt nadrukkelijk afstand van de opstelling van Wilders en betitelt deze als dom: http://www.elsevier.nl/we(...)-reactie-Wilders.htm
quote:
Een hoofddoek in een moskee is voor een vrouw net zo onbelangrijk als het uittrekken van de schoenen. Dat begrijpt iedere Nederlander met een beetje verstand.
deze zin snap ik niet, moet denk ik belangrijk zijn
  maandag 9 januari 2012 @ 13:17:41 #225
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_106598599
Ik snap het probleem niet. Ik vind dit juist een mooie geste, ze bereid ons voor op wat sowieso komen gaat. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 9 januari 2012 @ 13:18:32 #226
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_106598624
Ben zelf PVV stemmer en ik vind het ook dom.

Wilders had beter kunnen zeggen als reactie:
De koningin past zich aan als ze in een ander land/cultuur is, kunnen menige nog wat van leren.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_106598683
quote:
Heb het artikel niet gelezen maar is dat niet omdat tegen het Koningshuis aangeschopt wordt? Voor velen is dat nog heilig.
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2012 @ 13:20:21 #228
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106598688
quote:
"Wie naar een godshuis gaat, past zich aan de gewoonten en conventies aan. Of dat nu een synagoge, kathedraal of moskee is", aldus minister Uri Rosenthal van Buitenlandse Zaken. Het niet dragen van een hoofddoek was geen optie, aldus de minister. "Dan had je de uitnodiging om naar de moskee te gaan niet moeten aannemen.”
pi_106598710
quote:
Het merendeel van de mensen die reageert lijkt het niet eens te zijn met de schrijver.

Alle Islamitische gasten verplicht naar de synagoge in Nederland :')

quote:
Eddy Eddy In het Veld op maandag 9 januari 2012 12:03
Bij een tegenbezoek aan Nederland ook een bezoek afleggen aan de portugese synagoge en dan allemaal- en met allemaal bedoel ik zowel onze kroonprins als de islamitische gasten- een keppeltje op. Dit uit respect voor een van de wortels van onze westerse beschaving.
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2012 @ 13:21:11 #230
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106598716
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:20 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Heb het artikel niet gelezen maar is dat niet omdat tegen het Koningshuis aangeschopt wordt? Voor velen is dat nog heilig.
Zo heilig is dat niet meer hoor.
http://www.derepublikein.nl/
  maandag 9 januari 2012 @ 13:21:37 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106598729
quote:

Nee, omdat het om 's lands wijs, 's lands eer gaat. Zo groot is het stukje trouwens niet ;) .
  maandag 9 januari 2012 @ 13:22:15 #232
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_106598753
quote:
15s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap het probleem niet. Ik vind dit juist een mooie geste, ze bereid ons voor op wat sowieso komen gaat. :{

:{²
Ah, het signaal om de popcorn klaar te zetten.

Eens kijken wie nu weer hapt.
pi_106598758
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:39 schreef SicSicSics het volgende:
Dat Wilders (en consorten) wat geduld mogen hebben ben ik met je eens. Maar je kunt hem niet negeren. Je moet hem ook niet (te) serieus nemen, maar negeren kan je hem niet. Mijns inziens.
Ik bedoelde eigenlijk op dit moment negeren, dus gedurende het staatsbezoek. De koningin is daar, samen met een Nederlandse delegatie. De verantwoordelijkheid voor de handel en wandel van de koningin ligt bij het kabinet, in eerste instantie de minister-president.

Als Wilders kamervragen stelt, is dat prima. Uiteraard kun je die vragen niet negeren,. Sterker nog: de minister is zelfs verplicht om daar een antwoord op te geven. Maar dat kan hij prima doen na thuiskomst...

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:42 schreef Oud_student het volgende:
Ik begrijp überhaupt niet dat er mensen zijn die dit soort Twitterberichten volgen en dan zelfs officieele instanties die dan ook nog met een officieele verklaring komen. Ik zou zeggen, als je al wilt reageren twitter gewoon wat terug in de sfeer van "doe eens normaal man".
Je onderschat hier twee dingen. Ten eerste is daar de Twitter-strategie van Wilders. Hij volgt zelf niemand, hij reageert verder ook nergens op. Het is allemaal eenrichtingsverkeer.

Ten tweede speelt de media een kwalijke rol. Die blazen elke tweet (of beter gezegd: scheet) van Wilders enorm op. Goed voorbeeld is de zaak die ik hier heb behandeld:
[Centraal] De PVV - Deel #54

De Pers komt met een verhaal over oud-bewindslieden Borst en Zalm, die stellen dat Nederland excuses zou moeten maken voor de passieve houding aangaande de jodenvervolging in WO II. Vervolgens doet Wilders zijn plasje op Twitter. En prompt kopt de NRC (nota bene een linkse krant) dat Wilders oproept tot excuses.

Het is dus ook de media die aan zijn lippen hangt. En bij vlagen vraag je je werkelijk af: waarom in vredesnaam? Zo ook met deze nieuwste rel. Laat die man toch links liggen met z'n stompzinnige one-liners....
pi_106598802
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:18 schreef ZodiaX het volgende:
Ben zelf PVV stemmer en ik vind het ook dom.

Wilders had beter kunnen zeggen als reactie:
De koningin past zich aan als ze in een ander land/cultuur is, kunnen menige nog wat van leren.
Dat zou inderdaad wat beter zijn, :).
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_106598878
quote:
Het artikel brengt een duidelijk onderscheid aan tussen zaken waar Wilders (volgens hun) een punt heeft en zaken waar hij te ver doorslaat. En dat zijn niet alleen zaken die het koningshuis aangaan.

Verder denk ik dat Elsevier nog eerder oog heeft voor de handelsbelangen die met deze trip zijn gemoeid, dan met het welbevinden van het koningshuis. Wie trouwens een beetje nadenkt ziet de meerwaarde van het koningshuis in dit soort processen. Dat Beatrix en Máxima met een doekje om hun hoofd door die moskee huppelen, vertaalt zich in een boel goodwill en daarmee in handel voor het Nederlandse bedrijfsleven.
pi_106598913
Iedereen (media, politiek, enz.) moet gewoon Wilders wat meer negeren en niet op elke tweet of uitspraak reageren.
pi_106599062
Dan moet de keunigin en aanhang, bij haar volgende bezoek aan Zuid-Afrika maar tussen de Zoeloe meisjes met de naakte tieten schuddebuiken. Of met de blote billen naast de Aboriginals of Papoea's.
s,Lands wijs, s,land eer.
Gelijke monniken, gelijke kappen.
Hillary Clinton hier als Zeeuwsmeisje en Obama naast Poetin met de klompen an.
pi_106599268
quote:
13s.gif Op maandag 9 januari 2012 07:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat maken sommige mensen zich druk om een hoofddoek op Beatrix. Het is in mijn ogen gewoon zeer respectvol om dit te doen.
Anders gezegd: Bea heeft dus respect voor een cultuur dat vrouwen onderdrukt. :') Juist ja. ^O^ Ik vind het van de zotte en schaam me (als echte republikein ook nog) dood...
  maandag 9 januari 2012 @ 13:48:10 #239
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_106599572
quote:
13s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:39 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Anders gezegd: Bea heeft dus respect voor een cultuur dat vrouwen onderdrukt. :') Juist ja. ^O^ Ik vind het van de zotte en schaam me (als echte republikein ook nog) dood...
Ik schaam me als echte Nederlander dood voor jouw "cultuur dat".

En dat je iemands wensen respecteert wil niet zeggen dat je die persoon respecteert. Twee verschillende zaken.
  maandag 9 januari 2012 @ 13:55:53 #240
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106599787
Ik heb het Vaticaan bezocht. Met bedekte schouders en lange rok. Nu steun ik kindermisbruik.
pi_106599870
quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:55 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het Vaticaan bezocht. Met bedekte schouders en lange rok. Nu steun ik kindermisbruik.
Je zult er mee moeten leven en uiteindelijk hiervoor verantwoording moeten afleggen ;)
Exaudi orationem meam
  maandag 9 januari 2012 @ 13:59:59 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106599901
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:59 schreef Oud_student het volgende:

Je zult er mee moeten leven en uiteindelijk hiervoor verantwoording moeten afleggen ;)
Drie weesgegroetjes en een aflaat.
  maandag 9 januari 2012 @ 14:00:49 #243
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106599928
quote:
Anders gezegd: Bea heeft dus respect voor een cultuur dat vrouwen onderdrukt. :')
Nee, Bea is niet disrespectvol naar een GODSDIENST. Geen hoofddoek dragen in zo'n moskee is net zo iets als in je blote bast een Katholieke kerk ingaan. Dit heeft geen zak te maken met een cultuur of het onderschrijven van onderdrukking ofzo.

Daarnaast is het beter om relaties in stand te houden en op zo'n manier een dergelijk land te bewegen richting meer gelijkwaardigheid dan op de Wilders manier hard gaan schreeuwen dat je er vooral niks mee te maken wil hebben. Maargoed, dat snappen domme mensen niet.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 9 januari 2012 @ 14:02:33 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106599983
quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:55 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop dat die lange rok een beetje modieus was.... anders vind ik het zeker in jouw geval wel discutabel dat je toch gegaan bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 januari 2012 @ 14:02:44 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106599988
Sorry ... Het moet even. Respectloos! Don't disrespect it!
  maandag 9 januari 2012 @ 14:04:49 #246
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106600064
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:02 schreef Leandra het volgende:

Ik hoop dat die lange rok een beetje modieus was.... anders vind ik het zeker in jouw geval wel discutabel dat je toch gegaan bent.
Ik had me er toch een décolleté! Het was zo'n gekreukte bloemenjurk die begin nineties even hipperdepip waren.
When in Rome, dress fashionable! Of was dat Milaan?
  maandag 9 januari 2012 @ 14:04:58 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106600067
quote:

[..]

BS, dat zou je nog kunnen stellen als ze haar hele staatsbezoek daar gesluierd over straat zou gaan, maar het gaat alleen om een moskeebezoek, en bij het bezoeken van die moskee moet je je aan een aantal regels houden en anders bezoek je die moskee toch lekker niet?!
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 januari 2012 @ 14:06:50 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106600123
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik had me er toch een décolleté! Het was zo'n gekreukte bloemenjurk die begin nineties even hipperdepip waren.
When in Rome, dress fashionable! Of was dat Milaan?
In Rome op zaterdag vasten, in Milaan niet.... hoe zich dat vertaalt naar de mode kan ik niet inschatten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 januari 2012 @ 14:07:43 #249
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_106600161
Die theedoeken doen hun ding hier ook niet af. :{
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 9 januari 2012 @ 14:09:23 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106600230
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die theedoeken doen hun ding hier ook niet af. :{
Want heel Nederland is een kerk waar je geen hoofdbedekking op mag hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')