Prima toch?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:09 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook publiciteit en zijn loyale stemmers 'boeit' dit verder niet.
Ja tuurlijk! En al die 750.000 vrouwen pikken dat zeker.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:15 schreef michaelmoore het volgende:
Dit is hoe men met vrouwen om gaat
[ afbeelding ]
Deze foto heb ik zelf gemaakt drie weken terug
Deze man brengt zijn vrouw thuis en dat dan bij het hotel weer naar Europese meisjes lopen bleren dat ze een hoer zijn
/carequote:Op zondag 8 januari 2012 19:15 schreef michaelmoore het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man brengt zijn vrouw thuis en gaat dan bij het hotel weer naar Europese meisjes lopen bleren dat ze een hoer zijn, als ze niet naar hem terug lachen
Leuke naam van die man 'Men'.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:15 schreef michaelmoore het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man brengt zijn vrouw thuis en gaat dan bij het hotel weer naar Europese meisjes lopen bleren dat ze een hoer zijn, als ze niet naar hem terug lachen
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:15 schreef michaelmoore het volgende:
[ afbeelding ]
en zo zag rihanna (westerse vrouw lijkt me) er uit na dat vriendje van haar langs was geweestquote:Op zondag 8 januari 2012 19:15 schreef michaelmoore het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaat 'men' in de westerse wereld nou automatisch allemaal zo om met hun vrouwen omdat 1 idioot dat deed?
of gaan generalisaties alleen op de andere kant in? of alleen als het je uit komt?He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
kom eens met tegen argumenten dat het niet zo is dan .......quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en zo zag rihanna (westerse vrouw lijkt me) er uit na dat vriendje van haar langs was geweestDe vrouw van Dion Graus niet te vergeten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaat 'men' in de westerse wereld nou automatisch allemaal zo om met hun vrouwen omdat 1 idioot dat deed?
of gaan generalisaties alleen op de andere kant in? of alleen als het je uit komt?
Welke bevolkingsgroep is niet tolerant dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:28 schreef RAVW het volgende:
[..]
kom eens met tegen argumenten dat het niet zo is dan .......
Wel vreemd dat er nu overal geschreven wordt dat het dragen van een hoofddoek het tonen van respect is......
Maar laten we het nu eens anders doen.
Als wij nu zeggen dat het dragen van GEEN hoofddoek het ultieme respect is ....
waar leg je dan de grens ..
oké het aanpassen moeten we allemaal maar waaraan ?
Ik vind persoonlijk iemand die zijn gezicht helemaal laat zien een iets van openheid geven ...
..ben net zo tegen petjes , hoedjes of mutsen daar ga je toch ook niet binnen mee lopen.
Want ik vind dat respect iets is wat je iemand moet geven voordat het tegendeel bewezen is.
en dat tegendeel zie ik als iemand anders zijn gedrags-code opgaat leggen wel iets wat niet onder respect verstaan kan worden.
Respect is elkaar in hun eigenwaarde laten en dat ook accepteren hoe vreemd de andere ook is.
dus vandaar dat ik zo iets heb van :
Waarom moeten wij respect hebben / tolerant zijn voor een bepaalde bevolkingsgroep die niet tolerant is?
Moeten , en dan over respect hebbenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:29 schreef FreckleSs het volgende:
Het is allemaal een schijnheilige boel maar vijanden moet je dichtbij je houden, daarom gaan ze erheen. Net als Obama die een buiging maakt voor de koning van SA, gaat allemaal om geld.
Nederland is een vrij land en VAE niet, daarom moeten Maxima en Beatrix zich aanpassen.
Ja het is triest maar het is echt menquote:
noem geen namen want dan wordt je hier als een PPV of zo uitgemaakt of als je het goed bedoelt ben je een PvdAer dus laat ik me er niet over uit .. maar zie en kijk maar eens goed om je heen dan zie je genoeg.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:30 schreef Kikkeren het volgende:
[..]
Welke bevolkingsgroep is niet tolerant dan?
Druk baasje, die Men van jou.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:30 schreef michaelmoore het volgende:
Men wil het probleem negeren door de boodschapper voor oud vuil uit te maken, dat is erg
jij ziet gewoon niet dat de uiting van respect van maxima en bea helemaal los staat van de vrouwen onderdrukkingquote:Op zondag 8 januari 2012 19:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja het is triest maar het is echt men
Als je erop let, dan zitten al die vrouwen gevangen en niet alleen in Egypte in Saoedi-Arabië ie het nog veel erger, daarom snap ik die vrouwen hier niet die dit verdedigen, terwijl ze zelf auto mogen rijden
Men wil het probleem negeren door de boodschapper voor oud vuil uit te maken, dat is erg
Het zou een belediging zijn als zij zich niet zouden bedekken, maar ze doen natuurlijk alsof het uit respect is.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:30 schreef RAVW het volgende:
[..]
Moeten , en dan over respect hebben![]()
moeten is dwang, dwang is geen respect.
Je moet het niet negeren en belachelijk maken, maar meelij hebben met die vrouwenquote:
Mensen zien wat ze willen zien.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:32 schreef RAVW het volgende:
[..]
noem geen namen want dan wordt je hier als een PPV of zo uitgemaakt of als je het goed bedoelt ben je een PvdAer dus laat ik me er niet over uit .. maar zie en kijk maar eens goed om je heen dan zie je genoeg.
mits je je ogen voor de waarheid open heb
Ik heb eerlijk gezegd eerder medelijden met jou en je gedachtengang.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:34 schreef michaelmoore het volgende:
Je moet het niet negeren en belachelijk maken, maar meelij hebben met die vrouwen
Jij mag naar school en studeren en met je haar los auto rijden
Darn, als het hotel dat toestond dan zat je wel in een pauperhotel....quote:Op zondag 8 januari 2012 19:15 schreef michaelmoore het volgende:
[ afbeelding ]
Abu Dhabi is zo pro-Westers als het maar kan. De bevolking bestaat vooral uit buitenlanders en de staat verplicht niemand een burka of hoofddoek te dragen.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:28 schreef RAVW het volgende:
[..]
kom eens met tegen argumenten dat het niet zo is dan .......
--lap tekst--
Waar is dit? Ook VAE?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:15 schreef michaelmoore het volgende:
[ afbeelding ]
De hoofdoekfoto's van Bea en Maxima gaan om een bezoek aan een moskee.... een geloofshuis, en het komt je misschien een beetje vreemd voor, maar er zijn meer geloofshuizen waar eisen worden gesteld aan hoofdbedekking...quote:Op zondag 8 januari 2012 19:28 schreef RAVW het volgende:
-knip-
Want ik vind dat respect iets is wat je iemand moet geven voordat het tegendeel bewezen is.
en dat tegendeel zie ik als iemand anders zijn gedrags-code opgaat leggen wel iets wat niet onder respect verstaan kan worden.
Respect is elkaar in hun eigenwaarde laten en dat ook accepteren hoe vreemd de andere ook is.
dus vandaar dat ik zo iets heb van :
Waarom moeten wij respect hebben / tolerant zijn voor een bepaalde bevolkingsgroep die niet tolerant is?
Dramaqueen!quote:Op zondag 8 januari 2012 19:51 schreef michaelmoore het volgende:
Het is wel erg als je de eigen koningin zo een doek over de kop ziet trekken, het voelt wel als een capitulatie
nee hoor dat gebeurt buiten bij de passerende mensen, geen hotelgasten , dat durven ze nietquote:Op zondag 8 januari 2012 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, als het hotel dat toestond dan zat je wel in een pauperhotel....
Een capitulatie?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:51 schreef michaelmoore het volgende:
Het is wel erg als je de eigen koningin zo een doek over de kop ziet trekken, het voelt wel als een capitulatie
Die vent zit daar toch redelijk dicht bij het hotelterrein, reken maar dat het hotel beveiliging heeft en als je vervelend bent (en autochtoon) dan ben je daar heel snel weg.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee hoor dat gebeurt buiten bij de passerende mensen, geen hotelgasten , dat durven ze niet
nee nog nietquote:Op zondag 8 januari 2012 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een capitulatie?
Het is een staatsbezoek, we verkeren niet in staat van oorlog met ze.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef Strani het volgende:
Maar belangrijker: Godallemachtig wat ziet Maxima er knap uit met zo'n hoofddoek.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef Strani het volgende:
Om de hele discussie te voorkomen hadden ze gewoon niet naar een moskee moeten gaan. Sowieso moeten religieuze zaken vermeden worden tijdens staatsbezoeken.
quote:
Dat dusquote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef Strani het volgende:
Sowieso moeten religieuze zaken vermeden worden tijdens staatsbezoeken.
Ik luister niet eens meer naar wat Wilders zegt. In tegenstelling tot veel PVV-ers kan ik nog wel een eigen mening vormen.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:09 schreef MouzurX het volgende:
Wel geweldig hoe dit gaat hoor:
Nieuwssites posten SCHOKKEND bericht over de koningin die een hoofddoek draagt.
Wilders wordt 3 uur later wakker en reageerd zoals gewoonlijk als een idioot op het nieuwbericht.
Nieuwssites posten WILDERS GESCHOKT OVER HOOFDDOEKJE!
*Views x 10.000.000 op nieuwssites.
*Aantal posts in forum dat wilders een idioot is x 10.000.
Je vergat de Pechtold stappen:quote:Op zondag 8 januari 2012 20:09 schreef MouzurX het volgende:
Wel geweldig hoe dit gaat hoor:
Nieuwssites posten SCHOKKEND bericht over de koningin die een hoofddoek draagt.
Wilders wordt 3 uur later wakker en reageerd zoals gewoonlijk als een idioot op het nieuwbericht.
Nieuwssites posten WILDERS GESCHOKT OVER HOOFDDOEKJE!
*Views x 10.000.000 op nieuwssites.
*Aantal posts in forum dat wilders een idioot is x 10.000.
Ieder zijn smaak...quote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef Strani het volgende:
Om de hele discussie te voorkomen hadden ze gewoon niet naar een moskee moeten gaan. Sowieso moeten religieuze zaken vermeden worden tijdens staatsbezoeken.
Maar belangrijker: Godallemachtig wat ziet Maxima er knap uit met zo'n hoofddoek.
Ze doet een beetje dequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |