Je moet het niet negeren en belachelijk maken, maar meelij hebben met die vrouwenquote:
Mensen zien wat ze willen zien.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:32 schreef RAVW het volgende:
[..]
noem geen namen want dan wordt je hier als een PPV of zo uitgemaakt of als je het goed bedoelt ben je een PvdAer dus laat ik me er niet over uit .. maar zie en kijk maar eens goed om je heen dan zie je genoeg.
mits je je ogen voor de waarheid open heb
Ik heb eerlijk gezegd eerder medelijden met jou en je gedachtengang.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:34 schreef michaelmoore het volgende:
Je moet het niet negeren en belachelijk maken, maar meelij hebben met die vrouwen
Jij mag naar school en studeren en met je haar los auto rijden
Darn, als het hotel dat toestond dan zat je wel in een pauperhotel....quote:Op zondag 8 januari 2012 19:15 schreef michaelmoore het volgende:
Dit is hoe men met vrouwen om gaat
[ afbeelding ]
Deze foto heb ik zelf gemaakt drie weken terug
Deze man brengt zijn vrouw thuis en gaat dan bij het hotel weer naar Europese meisjes lopen bleren dat ze een hoer zijn, als ze niet naar hem terug lachen
Abu Dhabi is zo pro-Westers als het maar kan. De bevolking bestaat vooral uit buitenlanders en de staat verplicht niemand een burka of hoofddoek te dragen.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:28 schreef RAVW het volgende:
[..]
kom eens met tegen argumenten dat het niet zo is dan .......
--lap tekst--
Waar is dit? Ook VAE?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:15 schreef michaelmoore het volgende:
Dit is hoe men met vrouwen om gaat
[ afbeelding ]
Deze foto heb ik zelf gemaakt drie weken terug
Deze man brengt zijn vrouw thuis en gaat dan bij het hotel weer naar Europese meisjes lopen bleren dat ze een hoer zijn, als ze niet naar hem terug lachen
De hoofdoekfoto's van Bea en Maxima gaan om een bezoek aan een moskee.... een geloofshuis, en het komt je misschien een beetje vreemd voor, maar er zijn meer geloofshuizen waar eisen worden gesteld aan hoofdbedekking...quote:Op zondag 8 januari 2012 19:28 schreef RAVW het volgende:
-knip-
Want ik vind dat respect iets is wat je iemand moet geven voordat het tegendeel bewezen is.
en dat tegendeel zie ik als iemand anders zijn gedrags-code opgaat leggen wel iets wat niet onder respect verstaan kan worden.
Respect is elkaar in hun eigenwaarde laten en dat ook accepteren hoe vreemd de andere ook is.
dus vandaar dat ik zo iets heb van :
Waarom moeten wij respect hebben / tolerant zijn voor een bepaalde bevolkingsgroep die niet tolerant is?
Dramaqueen!quote:Op zondag 8 januari 2012 19:51 schreef michaelmoore het volgende:
Het is wel erg als je de eigen koningin zo een doek over de kop ziet trekken, het voelt wel als een capitulatie
nee hoor dat gebeurt buiten bij de passerende mensen, geen hotelgasten , dat durven ze nietquote:Op zondag 8 januari 2012 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, als het hotel dat toestond dan zat je wel in een pauperhotel....
Een capitulatie?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:51 schreef michaelmoore het volgende:
Het is wel erg als je de eigen koningin zo een doek over de kop ziet trekken, het voelt wel als een capitulatie
Die vent zit daar toch redelijk dicht bij het hotelterrein, reken maar dat het hotel beveiliging heeft en als je vervelend bent (en autochtoon) dan ben je daar heel snel weg.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee hoor dat gebeurt buiten bij de passerende mensen, geen hotelgasten , dat durven ze niet
nee nog nietquote:Op zondag 8 januari 2012 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een capitulatie?
Het is een staatsbezoek, we verkeren niet in staat van oorlog met ze.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef Strani het volgende:
Maar belangrijker: Godallemachtig wat ziet Maxima er knap uit met zo'n hoofddoek.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef Strani het volgende:
Om de hele discussie te voorkomen hadden ze gewoon niet naar een moskee moeten gaan. Sowieso moeten religieuze zaken vermeden worden tijdens staatsbezoeken.
quote:
Dat dusquote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef Strani het volgende:
Sowieso moeten religieuze zaken vermeden worden tijdens staatsbezoeken.
Ik luister niet eens meer naar wat Wilders zegt. In tegenstelling tot veel PVV-ers kan ik nog wel een eigen mening vormen.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:09 schreef MouzurX het volgende:
Wel geweldig hoe dit gaat hoor:
Nieuwssites posten SCHOKKEND bericht over de koningin die een hoofddoek draagt.
Wilders wordt 3 uur later wakker en reageerd zoals gewoonlijk als een idioot op het nieuwbericht.
Nieuwssites posten WILDERS GESCHOKT OVER HOOFDDOEKJE!
*Views x 10.000.000 op nieuwssites.
*Aantal posts in forum dat wilders een idioot is x 10.000.
Je vergat de Pechtold stappen:quote:Op zondag 8 januari 2012 20:09 schreef MouzurX het volgende:
Wel geweldig hoe dit gaat hoor:
Nieuwssites posten SCHOKKEND bericht over de koningin die een hoofddoek draagt.
Wilders wordt 3 uur later wakker en reageerd zoals gewoonlijk als een idioot op het nieuwbericht.
Nieuwssites posten WILDERS GESCHOKT OVER HOOFDDOEKJE!
*Views x 10.000.000 op nieuwssites.
*Aantal posts in forum dat wilders een idioot is x 10.000.
Ieder zijn smaak...quote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef Strani het volgende:
Om de hele discussie te voorkomen hadden ze gewoon niet naar een moskee moeten gaan. Sowieso moeten religieuze zaken vermeden worden tijdens staatsbezoeken.
Maar belangrijker: Godallemachtig wat ziet Maxima er knap uit met zo'n hoofddoek.
Ze doet een beetje dequote:
Waarom? Wij passen ons aan aan hun cultuur, zoals dat wel zo fatsoenlijk is bij dit soort aangelegenheden, en zij doen andersom hetzelfde.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:51 schreef michaelmoore het volgende:
http://www.politicsdaily.(...)dshake-in-indonesia/quote:Op zondag 8 januari 2012 21:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom? Wij passen ons aan aan hun cultuur, zoals dat wel zo fatsoenlijk is bij dit soort aangelegenheden, en zij doen andersom hetzelfde.
Was er een jaar ofzo terug niet ophef over dat een strenggelovige minister van indonesië niet echt gelovig was volgens het thuisfront omdat hij het waagde de hand te drukken van Michelle Obama? zo iets iig. Ongeveer net als er nu ophef is over een vertegenwoordiger van onze regering die het waagt zich aan te passen?
Zo doen beschaafde mensen dat.
Prachtige omschrijvingquote:Op zondag 8 januari 2012 22:08 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Een ongemanierde politicus die even zegt hoe Hare Majesteit zich moet gedragen als ze op bezoek is in een vreemd land.
Het moet niet gekker worden.
Eens.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:08 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Een ongemanierde politicus die even zegt hoe Hare Majesteit zich moet gedragen als ze op bezoek is in een vreemd land.
Het moet niet gekker worden.
Wilders zou nog kritiek hebben op de Koningin die haar goudvissen inruilt voor zwarte goudvissen.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:17 schreef DrMabuse het volgende:
Gesluier. Het koningshuis.
De twee zaken los van elkaar zijn , en een combinatie ervan is, in mijn ogen debiel en achterhaald.
Het is een carnavaleske knieval naar een debiel regime met debiel geloof en debiele regels.
Net als de debiele pet op Geert z'n kop.
Maar dat neemt niet weg dat ook hij kritiek - kan -mag -moet hebben op de toch wel wat lachwekkender en debiele Oranje verkleedpartij.
Dit dus, maar de politiek leidt de aandacht van "het volk" liever af van het overhandigen van onze souvereiniteit aan "Europa", het om zeep helpen van onze privacy en het doorsluizen van miljarden aan Nederlandse belasting-euro's naar knoflooklanden door nutteloos geneuzel over hoofddeksels van het koninklijk huis en songfestivals...quote:Op zondag 8 januari 2012 23:26 schreef samvirus het volgende:
Eigenlijk vind ik het beschamend dat er anno 2012 nog mensen zijn die zich hier druk door maken. Andere suggesties om over op te winden; De crisis, Europa, het milieu, privacyschendingen, files keuze genoeg lijkt me.
Ho ho ho ho! Niks mis met het songfestival.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:46 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dit dus, maar de politiek leidt de aandacht van "het volk" liever af van het overhandigen van onze souvereiniteit aan "Europa", het om zeep helpen van onze privacy en het doorsluizen van miljarden aan Nederlandse belasting-euro's naar knoflooklanden door nutteloos geneuzel over hoofddeksels van het koninklijk huis en songfestivals...
http://www.nujij.nl/polit(...).lynkx#axzz1iuTBEARiquote:Op zondag 8 januari 2012 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ho ho ho ho! Niks mis met het songfestival.
(Wat heeft de politiek trouwens over het songfestival gezegd?)
Ik zie dat ik niet de eerste ben die reageert, maar goed:quote:Op zondag 8 januari 2012 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ho ho ho ho! Niks mis met het songfestival.
(Wat heeft de politiek trouwens over het songfestival gezegd?)
Aziatische tempel ? Kijk dat is het enge aan mensen als jij; ze lullen maar wat. Ik ben toch al in heel wat tempels geweest, maar heb lang niet altijd schoenen uit hoeven trekken. De ene keer heb ik een sarong om, de andere keer mijn partner een hoofddoek. Soms loop je gewoon naar binnen en soms zien ze je liever niet in hun gebedshuis.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:51 schreef michaelmoore het volgende:
Maar het criterium gebedshuis daar kan ik wel in meegaan, en dat ze wel moest, net als je de schoenen uit trekt in een Aziatische tempel
Ik ben in veel tempels geweest en heb altijd de schoenen uitgedaanquote:Op maandag 9 januari 2012 00:05 schreef elcastel het volgende:
[..]
Aziatische tempel ? Kijk dat is het enge aan mensen als jij; ze lullen maar wat. Ik ben toch al in heel wat tempels geweest, maar heb lang niet altijd schoenen uit hoeven trekken. De ene keer heb ik een sarong om, de andere keer mijn partner een hoofddoek. Soms loop je gewoon naar binnen en soms zien ze je liever niet in hun gebedshuis.
Zo zie je maar dat je met je gegeneraliseer allerlei totaal verschillende dingen op 1 hoop gooit en eigenlijk niet serieus kan worden genomen. Net als Wilders die maar 1 soort moslim ziet. Als je al die verscheidenheid in de wereld niet meer aankunt, kun je beter gewoon je mond houden.
Ik zag ene RAVW hier ook al klagen over dat mensen de 'waarheid' niet zien, je zou eens de wereld in moeten trekken, dan zul je zien dat je waarheid eigenlijk gewoon totale onzin is.
Aziatische tempels ...
.
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:49 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik zie dat ik niet de eerste ben die reageert, maar goed:
Kamervragen songfestival
Zijn er vorig jaar kamervragen geweest over waarom de TROS er het TROS eurovisie muziekfeest op het plein van maakte?quote:De SP gaat kamervragen stellen over de wijze waarop John de Mol het Songfestival heeft 'gekaapt'. SP-Kamerlid Jasper van Dijk in het AD: ,,Dit is het John de Mol-feestje en niet het feestje van iedereen."
http://www.shownieuws.tv/(...)vragen-songfestival/quote:Op maandag 9 januari 2012 00:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Zijn er vorig jaar kamervragen geweest over waarom de TROS er het TROS eurovisie muziekfeest op het plein van maakte?Alsof dat wel "het feestje van iedereen" was.
Nee, dan duizendmaal liever die John de Mol idols-crap, waarvoor als je 't mij vraagt uberhaupt al een groter en vooral ook breder publiek bestaat dan voor Nederlandstalige volksmuziek.
Ikzelf zal het overigens ook dit jaar zeker niet gaan kijken.![]()
Maar ach, kennelijk mag aan het beantwoorden van dit soort triviale, misplaatste vragen best een bedrag besteed worden dat voor genoeg burgers flink wat hoger is dan een netto maandsalaris.Valt me tegen van de SP.
Dan zou ik mijn horizon eens verbreden, of mijn oogkleppen afdoen. Maar dat had je zelf ook uit mijn tekst kunnen opmaken.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:11 schreef michaelmoore het volgende:
Ik ben in veel tempels geweest en heb altijd de schoenen uitgedaan
So??
Iets niet mogen is iets anders als dat ze het liever niet hebben. Dat had overigens niks met mijn schoenen te maken.quote:Anders mag je niet binnen, ik snap wel dat je niet overal welkom was
So fucking what ? Bea heeft er geen moeite mee; ik vraag me af waarom jij er moeite mee hebt dat anderen ergens geen moeite mee hebben ? Leve de vrijheid was het toch ?quote:Maar Beatrix heeft er niet alleen in de Moskee rondgelopen in het zwart en hoofddoek
Waar nog meer dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 00:11 schreef michaelmoore het volgende:
Maar Beatrix heeft er niet alleen in de Moskee rondgelopen in het zwart en hoofddoek
Het komt op mij een beetje over als het voeren van een verhitte discussie over het feit dat het gebroken wit op de kozijnen tóch hagelwit had moeten zijn, terwijl de bouwkundige dienst je huis zojuist onbewoonbaar verklaard heeft...quote:Op zondag 8 januari 2012 23:50 schreef Strani het volgende:
Dank jullie.
Hier schrik ik echt van..dit nieuws.
Trouwens, serieus nu: Dat er meer urgente zaken zijn wil niet zeggen dat men zich niet ook over kleine dingen kan blijven buigen. Ik weet dat er hongersnood is in de wereld maar ik zit me nu ook af te vragen of ik liever koffie wil of thee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |