Abu Dhabi is zo pro-Westers als het maar kan. De bevolking bestaat vooral uit buitenlanders en de staat verplicht niemand een burka of hoofddoek te dragen.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:28 schreef RAVW het volgende:
[..]
kom eens met tegen argumenten dat het niet zo is dan .......
--lap tekst--
Waar is dit? Ook VAE?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:15 schreef michaelmoore het volgende:
Dit is hoe men met vrouwen om gaat
[ afbeelding ]
Deze foto heb ik zelf gemaakt drie weken terug
Deze man brengt zijn vrouw thuis en gaat dan bij het hotel weer naar Europese meisjes lopen bleren dat ze een hoer zijn, als ze niet naar hem terug lachen
De hoofdoekfoto's van Bea en Maxima gaan om een bezoek aan een moskee.... een geloofshuis, en het komt je misschien een beetje vreemd voor, maar er zijn meer geloofshuizen waar eisen worden gesteld aan hoofdbedekking...quote:Op zondag 8 januari 2012 19:28 schreef RAVW het volgende:
-knip-
Want ik vind dat respect iets is wat je iemand moet geven voordat het tegendeel bewezen is.
en dat tegendeel zie ik als iemand anders zijn gedrags-code opgaat leggen wel iets wat niet onder respect verstaan kan worden.
Respect is elkaar in hun eigenwaarde laten en dat ook accepteren hoe vreemd de andere ook is.
dus vandaar dat ik zo iets heb van :
Waarom moeten wij respect hebben / tolerant zijn voor een bepaalde bevolkingsgroep die niet tolerant is?
Dramaqueen!quote:Op zondag 8 januari 2012 19:51 schreef michaelmoore het volgende:
Het is wel erg als je de eigen koningin zo een doek over de kop ziet trekken, het voelt wel als een capitulatie
nee hoor dat gebeurt buiten bij de passerende mensen, geen hotelgasten , dat durven ze nietquote:Op zondag 8 januari 2012 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, als het hotel dat toestond dan zat je wel in een pauperhotel....
Een capitulatie?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:51 schreef michaelmoore het volgende:
Het is wel erg als je de eigen koningin zo een doek over de kop ziet trekken, het voelt wel als een capitulatie
Die vent zit daar toch redelijk dicht bij het hotelterrein, reken maar dat het hotel beveiliging heeft en als je vervelend bent (en autochtoon) dan ben je daar heel snel weg.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee hoor dat gebeurt buiten bij de passerende mensen, geen hotelgasten , dat durven ze niet
nee nog nietquote:Op zondag 8 januari 2012 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een capitulatie?
Het is een staatsbezoek, we verkeren niet in staat van oorlog met ze.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef Strani het volgende:
Maar belangrijker: Godallemachtig wat ziet Maxima er knap uit met zo'n hoofddoek.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef Strani het volgende:
Om de hele discussie te voorkomen hadden ze gewoon niet naar een moskee moeten gaan. Sowieso moeten religieuze zaken vermeden worden tijdens staatsbezoeken.
quote:
Dat dusquote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef Strani het volgende:
Sowieso moeten religieuze zaken vermeden worden tijdens staatsbezoeken.
Ik luister niet eens meer naar wat Wilders zegt. In tegenstelling tot veel PVV-ers kan ik nog wel een eigen mening vormen.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:09 schreef MouzurX het volgende:
Wel geweldig hoe dit gaat hoor:
Nieuwssites posten SCHOKKEND bericht over de koningin die een hoofddoek draagt.
Wilders wordt 3 uur later wakker en reageerd zoals gewoonlijk als een idioot op het nieuwbericht.
Nieuwssites posten WILDERS GESCHOKT OVER HOOFDDOEKJE!
*Views x 10.000.000 op nieuwssites.
*Aantal posts in forum dat wilders een idioot is x 10.000.
Je vergat de Pechtold stappen:quote:Op zondag 8 januari 2012 20:09 schreef MouzurX het volgende:
Wel geweldig hoe dit gaat hoor:
Nieuwssites posten SCHOKKEND bericht over de koningin die een hoofddoek draagt.
Wilders wordt 3 uur later wakker en reageerd zoals gewoonlijk als een idioot op het nieuwbericht.
Nieuwssites posten WILDERS GESCHOKT OVER HOOFDDOEKJE!
*Views x 10.000.000 op nieuwssites.
*Aantal posts in forum dat wilders een idioot is x 10.000.
Ieder zijn smaak...quote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef Strani het volgende:
Om de hele discussie te voorkomen hadden ze gewoon niet naar een moskee moeten gaan. Sowieso moeten religieuze zaken vermeden worden tijdens staatsbezoeken.
Maar belangrijker: Godallemachtig wat ziet Maxima er knap uit met zo'n hoofddoek.
Ze doet een beetje dequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |