chloorkuifjequote:Op zondag 8 januari 2012 15:47 schreef remlof het volgende:
Die tweets van chloorkuifje worden echt steeds sneuer
Dikke lutser die Wilders.quote:
Dat geforceerde gebruik van pseudo-humoristische benamingen voor Wilders niet dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 15:47 schreef remlof het volgende:
Die tweets van chloorkuifje worden echt steeds sneuer
Draagt inderdaad vrij weinig bij in een discussiequote:Op zondag 8 januari 2012 15:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat geforceerde gebruik van pseudo-humoristische benamingen voor Wilders niet dan?
Ben ik het ook mee eensquote:Op zondag 8 januari 2012 15:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Draagt inderdaad vrij weinig bij in een discussie
Dat wil niet zeggen dat iedere scheet die een schreeuwer laat maar door de media moet worden behandeld alsof het een zojuist aangenomen wetsvoorstel is.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zou een censuur betekenen van de volksvertegenwoordiging van een groot gedeelte van de Nederlandse bevolking. Ik weet niet wat voor politieke voorkeur jij hebt, maar het verzwijgen van het woord van een politieke partij is niet echt westers.
Waarom precies?quote:Op zondag 8 januari 2012 15:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
juist
Het is een belediging aan de vrouw
Hij probeert zelf pseudo-grappig te zijn, tot in het parlement toe.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat geforceerde gebruik van pseudo-humoristische benamingen voor Wilders niet dan?
Voor deze benaming mag een uitzondering gemaakt worden vind ikquote:Op zondag 8 januari 2012 15:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Draagt inderdaad vrij weinig bij in een discussie
De media weet net als jij dat dit spraakmakend is en er is hier sprake over een grote partij die een belangrijke factor is in de Nederlandse politiek. Het CU/SGP is dat doorgaans niet, maar als zij de doorslaggevend partij zijn in controversiële zaken dan staat dat ook gewoon op de voorpagina van elke gedegen krant.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat iedere scheet die een schreeuwer laat maar door de media moet worden behandeld alsof het een zojuist aangenomen wetsvoorstel is.
Als de CU of SGP iets roept dan komt het de helft van de tijd ook niet veel verder dan het Reformatorisch Dagblad (vandaag gesloten), en misschien een pagina 6 berichtje in andere kranten.
Het snoert de mond van je tegenstander dus het is wel degelijke een efficiënte manier een standpunt op te werpen zonder enige vorm van argumentatie.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij probeert zelf pseudo-grappig te zijn, tot in het parlement toe.
Dat draagt inderdaad niet bij aan en serieuze discussie, die verziekt ie alleen maar.
Dus vind ik het geheel terecht dat ik hem Chloorkuifje noem.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het snoert de mond van je tegenstander dus het is wel degelijke een efficiënte manier een standpunt op te werpen zonder enige vorm van argumentatie.
Oh helige fuck, Doornroosje bedoelde ik, goed van jequote:Op zondag 8 januari 2012 15:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
o, die bedoelde ik niet. doornroosje.
[ afbeelding ]
Past blijkbaar prima in de Westerse cultuurquote:Op zondag 8 januari 2012 15:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
o, die bedoelde ik niet. doornroosje.
[ afbeelding ]
Je moet toch ook wat als de spelling van zijn echte naam iets te hoog is gegrepen.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus vind ik het geheel terecht dat ik hem Chloorkuifje noem.
Tsja, maar in de ogen van meneer Wilders is het vrijwillig dragen van een Islamitische hoofddoek hetzelfde als verklaren dat je vindt dat vrouwen minderwaardige gebruiksvoorwerpen zijn. Hij ziet er een hele symboliek en betekenis achter.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een gezeik. Als je in katholieke landen een kerk binnengaat, word je ook geacht een rok tot over de knie aan te hebben (of een broek uiteraard) en geen blote schouders / armen.
Mjah, die Joden die hij representeert met het dragen van dat keppeltje zijn anders ook niet zo vrouwvriendelijk.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:15 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Tsja, maar in de ogen van meneer Wilders is het vrijwillig dragen van een Islamitische hoofddoek hetzelfde als verklaren dat je vindt dat vrouwen minderwaardige gebruiksvoorwerpen zijn. Hij ziet er een hele symboliek en betekenis achter.
Als we ons in zijn brein moeten verplaatsen is "bereid zijn om een hoofddoek te dragen om een moskee binnen te gaan" dus eerder vergelijkbaar met "bereid te zijn een jongetje onzedelijk betasten voordat je een Katholieke kerk binnenstapt". Gedrag waar je niet mee akkoord moet gaan ook al is het traditie.
Maarja, dat is de inhoud van zijn brein. Of dat overeenkomt met de realiteit...
Wanneer je zijn eerdere reactie in het vorige topic had gelezen had je gezien dat dit niet zo is.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga je die fascisitische blater nu verdedigen?
Nee, maar dat heeft hij zelf nog niet helemaal door. Het oude testament is nu eenmaal een dik boek met weinig plaatjes.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, die Joden die hij representeert met het dragen van dat keppeltje zijn anders ook niet zo vrouwvriendelijk.
Daar zit ook Wilders gedachtefout, wat mij betreft. Respect voor een cultuur tonen, nou ja, zelfs dat niet eens, tijdelijk jouw gewoontes aanpassen naar de heersende norm, wil niet zeggen dat je het met alle dingen van die cultuur eens bent.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:15 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Tsja, maar in de ogen van meneer Wilders is het vrijwillig dragen van een Islamitische hoofddoek hetzelfde als verklaren dat je vindt dat vrouwen minderwaardige gebruiksvoorwerpen zijn. Hij ziet er een hele symboliek en betekenis achter.
Als we ons in zijn brein moeten verplaatsen is "bereid zijn om een hoofddoek te dragen om een moskee binnen te gaan" dus eerder vergelijkbaar met "bereid te zijn een jongetje onzedelijk betasten voordat je een Katholieke kerk binnenstapt". Gedrag waar je niet mee akkoord moet aan ook al is het traditie.
Maarja, dat is de inhoud van zijn brein. Of dat overeenkomt met de realiteit..
Moeten vrouwen bij die die orthodoxe Joden ook geen hoofddoek dragen?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, die Joden die hij representeert met het dragen van dat keppeltje zijn anders ook niet zo vrouwvriendelijk.
Meer zelfs.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Moeten vrouwen bij die die orthodoxe Joden ook geen hoofddoek dragen?
Alleen de orthodoxe joden vinden dat (althans, hoofdbedekking moet, een pruik is ook goed). De meer gematigde joden denken er anders over.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Moeten vrouwen bij die die orthodoxe Joden ook geen hoofddoek dragen?
Geldt niet voor jonge meisjes trouwens.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alleen de orthodoxe joden vinden dat (althans, hoofdbedekking moet, een pruik is ook goed). De meer gematigde joden denken er anders over.
Dit dus.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:17 schreef NotYou het volgende:
Hoewel ik het gevaar van islamisering reëel acht en bijzonder weinig opheb met alle godsdiensten vind ik het niet meer dan logisch dat wanneer je een gebedshuis bezoekt in een land waar je nota bene te gast bent, je, je houdt aan de daar geldende normen. Is dit wegens zwaarwegende bezwaren niet mogelijk dan breng je dat bezoek uberhaupt niet.
[..]
Om van Maxima maar te zwijgen.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:33 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Dit dus.
"When in Rome act like an Roman" (si fueris Romae, Romano vivitomore; si fueris alibi, vivito sicut ibi)
Ze had alleen wel wat stijlvollers kunnen aantrekken
Kortom Wilders is een grote hypocriet.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alleen de orthodoxe joden vinden dat (althans, hoofdbedekking moet, een pruik is ook goed). De meer gematigde joden denken er anders over.
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kortom Wilders is een grote hypocriet.
Ik speciaal op Google opzoeken wie die Yvon Heslinga alweer is omdat de naam me zo bekend voorkwam. Ik vermoedde dat het een wat minder bekende politicus was, van wie ik de naam ooit eens had zien langskomen...quote:
Met kleren aan had ik er ook niet gelijk herkendquote:Op zondag 8 januari 2012 17:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik speciaal op Google opzoeken wie die Yvon Heslinga alweer is omdat de naam me zo bekend voorkwam. Ik vermoedde dat het een wat minder bekende politicus was, van wie ik de naam ooit eens had zien langskomen...
Blijk jij het te zijn
Heligequote:
Dankquote:Op zondag 8 januari 2012 17:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik speciaal op Google opzoeken wie die Yvon Heslinga alweer is omdat de naam me zo bekend voorkwam. Ik vermoedde dat het een wat minder bekende politicus was, van wie ik de naam ooit eens had zien langskomen...
Blijk jij het te zijn
Misschien is het een fake account, net als die van Rutte.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:37 schreef popolon het volgende:
Die Geert toch. Moet eigenlijk het land 'besturen' maar presteert het keer op keer rotzooi uit te braken op z'n twitter.
Allemachtig.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:17 schreef NotYou het volgende:
Om dan met deze vragen te komen, waarin de nadruk zo ontzettend verkeerd ligt:
[ afbeelding ]
zou als het niet zo in- en intriest was geweest enkel als clownesk omschreven kunnen worden.
Neen.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:22 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Misschien is het een fake account, net als die van Rutte.
quote:''Heel voorspelbaar'', vond fractieleider Alexander Pechthold van D66 de reactie van de PVV op de koninklijke hoofddoek. Hij zei dat hij al een tweet had gestuurd met de mededeling aan Geert Wilders of die niet moest reageren: ''En ja hoor.''
Het is hoe dan ook publiciteit en zijn loyale stemmers 'boeit' dit verder niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:08 schreef popolon het volgende:
Tja, negatieve publiciteit over z'n infantiele tweets is ook publiciteit zullen we maar zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |