Meer zelfs.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Moeten vrouwen bij die die orthodoxe Joden ook geen hoofddoek dragen?
Alleen de orthodoxe joden vinden dat (althans, hoofdbedekking moet, een pruik is ook goed). De meer gematigde joden denken er anders over.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Moeten vrouwen bij die die orthodoxe Joden ook geen hoofddoek dragen?
Geldt niet voor jonge meisjes trouwens.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alleen de orthodoxe joden vinden dat (althans, hoofdbedekking moet, een pruik is ook goed). De meer gematigde joden denken er anders over.
Dit dus.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:17 schreef NotYou het volgende:
Hoewel ik het gevaar van islamisering reëel acht en bijzonder weinig opheb met alle godsdiensten vind ik het niet meer dan logisch dat wanneer je een gebedshuis bezoekt in een land waar je nota bene te gast bent, je, je houdt aan de daar geldende normen. Is dit wegens zwaarwegende bezwaren niet mogelijk dan breng je dat bezoek uberhaupt niet.
[..]
Om van Maxima maar te zwijgen.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:33 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Dit dus.
"When in Rome act like an Roman" (si fueris Romae, Romano vivitomore; si fueris alibi, vivito sicut ibi)
Ze had alleen wel wat stijlvollers kunnen aantrekken
Kortom Wilders is een grote hypocriet.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alleen de orthodoxe joden vinden dat (althans, hoofdbedekking moet, een pruik is ook goed). De meer gematigde joden denken er anders over.
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kortom Wilders is een grote hypocriet.
Ik speciaal op Google opzoeken wie die Yvon Heslinga alweer is omdat de naam me zo bekend voorkwam. Ik vermoedde dat het een wat minder bekende politicus was, van wie ik de naam ooit eens had zien langskomen...quote:
Met kleren aan had ik er ook niet gelijk herkendquote:Op zondag 8 januari 2012 17:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik speciaal op Google opzoeken wie die Yvon Heslinga alweer is omdat de naam me zo bekend voorkwam. Ik vermoedde dat het een wat minder bekende politicus was, van wie ik de naam ooit eens had zien langskomen...
Blijk jij het te zijn
Heligequote:
Dankquote:Op zondag 8 januari 2012 17:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik speciaal op Google opzoeken wie die Yvon Heslinga alweer is omdat de naam me zo bekend voorkwam. Ik vermoedde dat het een wat minder bekende politicus was, van wie ik de naam ooit eens had zien langskomen...
Blijk jij het te zijn
Misschien is het een fake account, net als die van Rutte.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:37 schreef popolon het volgende:
Die Geert toch. Moet eigenlijk het land 'besturen' maar presteert het keer op keer rotzooi uit te braken op z'n twitter.
Allemachtig.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:17 schreef NotYou het volgende:
Om dan met deze vragen te komen, waarin de nadruk zo ontzettend verkeerd ligt:
[ afbeelding ]
zou als het niet zo in- en intriest was geweest enkel als clownesk omschreven kunnen worden.
Neen.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:22 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Misschien is het een fake account, net als die van Rutte.
quote:''Heel voorspelbaar'', vond fractieleider Alexander Pechthold van D66 de reactie van de PVV op de koninklijke hoofddoek. Hij zei dat hij al een tweet had gestuurd met de mededeling aan Geert Wilders of die niet moest reageren: ''En ja hoor.''
Het is hoe dan ook publiciteit en zijn loyale stemmers 'boeit' dit verder niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:08 schreef popolon het volgende:
Tja, negatieve publiciteit over z'n infantiele tweets is ook publiciteit zullen we maar zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |