Zijn nog zeikennat mijn haar.. maar moet ik ze dus fohnen wilt het werken als zon middel ?quote:
Ahwwwwwww kut zooi hoezo fohnen voor het uitspoelen dan? wat voor effect heeft dat ?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:48 schreef deadly_kiss het volgende:
Je had het moeten fohnen voor het uitspoelen. Maar doe dat nou maar niet.
En citroensap uit een flesje blijft gewoon citroensap.
Koop gewoon haarverf of ga naar een kapsalon.
Mooi, ik heb nu haar als strooi.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:52 schreef deadly_kiss het volgende:
Dat werkt hetzelfde als rollers indraaien zonder warmtebron.
Door de warmte heeft het sneller/meer effect.
Blijkbaar ben je toch niet van deze plannen af te houden..
Dis ik help je graag je kapsel de vernieling in met wat tips
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:57 schreef deadly_kiss het volgende:
Als je haar als stro voelt heeft het gewerkt ja.
Maar als je donker haar hebt zal je er misschien weinig van zien. Wacht tot morgen als je haar droog is zie je misschien meer.
ohh je zei niet dat je haar zo lang was...quote:Op maandag 9 januari 2012 00:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo is mijn haarkleur nu bij daglicht dan hé
in gewoon licht wat warmer.
Maar dus nog iets lichter?
nou dat dus. werkte voor geen meter, maar mijn haar was kapot.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:35 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Zou niet doen. Krijg je onwijs droog haar van heb ik gehoord.
Citroensap zou ik idd nooit doen, net als dat gore spul Blond spray ofzo.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou dat dus. werkte voor geen meter, maar mijn haar was kapot.
Wat word je volgende topic? Help mijn haar ligt op m'n kussen!!! ?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ben net uit de douché echt net klaar heb me niet eens afgedroogd zo lang heeft het geduurd.
Ik heb eerst bijna een heel flesje citroensap in een bakje gedaan met een scheutje lauw water.
Toen onder de douche gaan staan toen had ik nat haar dat uitgeknepen mijn haar in de bak verstopt toen vervolgens over mijn haar gegooid kleine 5 minuten laten intrekken toen heb ik er blond cremespoeling bijgegooid. Dit vervolgens samen uitgespoeld. Toen heb ik er nog een dikke kwak zilvershampoo op gegooid ook weer inlaten trekken en vervolgens uitgespoeld.
Toen daarna nog eens een kwak shine cremespoeling.. daarna die ook uitgespoeld toen masker erin gedaan 2 minuten laten intrekken vervolgens.eruit gewassen en klaar. haar voelt nou wel een beetje als strooi beetje dan hé:')
Maar nu moet ik dus gaan fohnen??? voor resultaatte krijgen?
Maar dan heb ik morgen geen volume haar meer![]()
En wat is die tijd dan? wat raad je aan?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:56 schreef ClintOosthout het volgende:
Serieus ik weet waar ik over praat, ik heb een eigen salon. Je wilt niet weten hoe vaak we mensen krijgen die aan het experimenteren zijn geweest met verfjes en andere wonder middeltjes.
Ze verwachten van ons dat we alles in één keer kunnen oplossen hoewel dat vaak niet het geval is.
Als je gaat experimenteren hou dan rekening met het risico dat je in het slechtste geval een paar maand voor gek loopt. Verf en blondeermiddelen ed. zijn zware chemische middelen die echt een aanslag kinnen plegen op je haar en huid bij verkeerd gebruik. Je haar heeft echt tijd tussendoor nodig om te kunnen 'genezen'.
Jij hebt een veel te stoere naam/UI/ondertitel voor iemand die hier zoveel verstand van heeft.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:41 schreef ClintOosthout het volgende:
[..]
Wat word je volgende topic? Help mijn haar ligt op m'n kussen!!! ?
Serieus je krijgt nooit een fatsoenlijk resultaat zo, als je echt egaal blond wilt worden laat het dan professioneel verven met een nummertje 11 ofzo. Maar behandel je haar eerst goed met een 2 phasen conditioner en een masker voor droog of gekleurd haar.
Waarschijnlijk krijg je het advies om minimaal een week lang je haar te behandelen met een masker voordat het uberhaupt gekleurd kan worden.
De kleur zal ook echt niet veranderen, tenzij je in de zon gaat zitten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:03 schreef Tanin het volgende:
Ik heb het 2 keer geprobeerd (in dezelfde week). De citroenen die over waren van het koken uitknijpen in m'n haar.
Al die horroverhalen over droog haar merkte ik niets van. Het was gewoon normaal, maar ook niet lichter. Heb van mezelf donkerblond haar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |