abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106586494
Foto's voor resultaat!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_106586539
Je had het moeten fohnen voor het uitspoelen. Maar doe dat nou maar niet.
En citroensap uit een flesje blijft gewoon citroensap.
Koop gewoon haarverf of ga naar een kapsalon.
  zondag 8 januari 2012 @ 23:48:13 #28
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_106586549
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:47 schreef Tamashii het volgende:
Foto's voor resultaat!
Zijn nog zeikennat mijn haar.. maar moet ik ze dus fohnen wilt het werken als zon middel ?
of zo iets?

Ik heb geen zin om te fohnen maar als het moet heb ik het er voor over.
Doei!
  zondag 8 januari 2012 @ 23:48:51 #29
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_106586569
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:48 schreef deadly_kiss het volgende:
Je had het moeten fohnen voor het uitspoelen. Maar doe dat nou maar niet.
En citroensap uit een flesje blijft gewoon citroensap.
Koop gewoon haarverf of ga naar een kapsalon.
Ahwwwwwww kut zooi hoezo fohnen voor het uitspoelen dan? wat voor effect heeft dat ?
Doei!
pi_106586729
Dat werkt hetzelfde als rollers indraaien zonder warmtebron.
Door de warmte heeft het sneller/meer effect.
Blijkbaar ben je toch niet van deze plannen af te houden..
Dus ik help je graag je kapsel de vernieling in met wat tips :P
  zondag 8 januari 2012 @ 23:54:42 #31
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_106586814
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:52 schreef deadly_kiss het volgende:
Dat werkt hetzelfde als rollers indraaien zonder warmtebron.
Door de warmte heeft het sneller/meer effect.
Blijkbaar ben je toch niet van deze plannen af te houden..
Dis ik help je graag je kapsel de vernieling in met wat tips :P
Mooi, ik heb nu haar als strooi.
Waarom heb je niet eerder gezegd dat ik ook moest fohnen?
Dus nu kan ik het best nog gaan fohnen? of geen zin meer?
Dus die citroen heb ik voor niks in mijn haar gemieterd :( myyy go0o0o0o0od :') telllll me something newsssssssssssssssss ?
Doei!
pi_106586942
Als je haar als stro voelt heeft het gewerkt ja.
Maar als je donker haar hebt zal je er misschien weinig van zien. Wacht tot morgen als je haar droog is zie je misschien meer.
  maandag 9 januari 2012 @ 00:05:03 #33
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_106587206
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:57 schreef deadly_kiss het volgende:
Als je haar als stro voelt heeft het gewerkt ja.
Maar als je donker haar hebt zal je er misschien weinig van zien. Wacht tot morgen als je haar droog is zie je misschien meer.

zo is mijn haarkleur nu bij daglicht dan hé
in gewoon licht wat warmer.

Maar dus nog iets lichter?
Doei!
pi_106593080
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 00:05 schreef Meloewa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
zo is mijn haarkleur nu bij daglicht dan hé
in gewoon licht wat warmer.

Maar dus nog iets lichter?
ohh je zei niet dat je haar zo lang was...
dan heb je zeker 3 flesjes nodig!
een middag laten intrekken met een handdoek er overheen en daarna droogfohnen.

^O^ c_/ *O*
  maandag 9 januari 2012 @ 10:14:47 #35
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_106593747
Ik wil ook wat lichter haar, maar niet van verf of blondspray of citroensap. Was het maar weer zomer :(
My mama didn't raise no fool
  maandag 9 januari 2012 @ 12:35:04 #36
351780 Piye
King of Kush
pi_106597312
En? Al complimentjes gehad?
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_106601386
Citroensap werkt volgens mij niet zonder zonlicht. En als je het doet in de zon, ga er dan vanuit dat het je haar enorm uitdroogt. Ik weet niet wat je toekomstplannen zijn, maar zoals gezegd: hoe blonder het haar, hoe minder pigment en hoe slechter een verfje in het vervolg zal pakken. Misschien dat het wel op te lossen is met dubbel verven of voorpigmenteren, maar ik ben geen kapster. Waarom probeer je niet een tijdje lang een maskertje met oplichtende kwaliteiten?

Lijkt me effectiever en gezonder voor je haar. Vergeet niet voor en na foto's te maken bij hetzelfde licht! :)
pi_106601590
Ik weet niet hoe het bij dat soort potjes zit maar ik heb donkerbruin haar en na blondspray pakte bij mij geen enkele verf, ook niet na meerdere keren.
  maandag 9 januari 2012 @ 16:18:24 #39
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_106604538
enige wat een meijse opviel was dat ze vandaag wat wilder zaten i.p.v. super stijl vroeg of ze ook lichter vond zegt ze nee je hebt al licht :)

En een meisje ging ook proberen met citroensap! :)

Ik ben een echte trendsetter :')
Doei!
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2012 @ 19:16:19 #40
37843 lady-wrb
kortaf
pi_106611133
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:35 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Zou niet doen. Krijg je onwijs droog haar van heb ik gehoord :o.
nou dat dus. werkte voor geen meter, maar mijn haar was kapot.
pi_106613363
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 19:16 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nou dat dus. werkte voor geen meter, maar mijn haar was kapot.
Citroensap zou ik idd nooit doen, net als dat gore spul Blond spray ofzo.
Funest voor je haar.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_106619674
quote:
14s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:42 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Ik ben net uit de douché echt net klaar heb me niet eens afgedroogd zo lang heeft het geduurd.
Ik heb eerst bijna een heel flesje citroensap in een bakje gedaan met een scheutje lauw water.
Toen onder de douche gaan staan toen had ik nat haar dat uitgeknepen mijn haar in de bak verstopt toen vervolgens over mijn haar gegooid kleine 5 minuten laten intrekken toen heb ik er blond cremespoeling bijgegooid. Dit vervolgens samen uitgespoeld. Toen heb ik er nog een dikke kwak zilvershampoo op gegooid ook weer inlaten trekken en vervolgens uitgespoeld.
Toen daarna nog eens een kwak shine cremespoeling.. daarna die ook uitgespoeld toen masker erin gedaan 2 minuten laten intrekken vervolgens.eruit gewassen en klaar. haar voelt nou wel een beetje als strooi beetje dan hé:')

Maar nu moet ik dus gaan fohnen??? voor resultaatte krijgen? :(
Maar dan heb ik morgen geen volume haar meer :( :')
Wat word je volgende topic? Help mijn haar ligt op m'n kussen!!! ?

Serieus je krijgt nooit een fatsoenlijk resultaat zo, als je echt egaal blond wilt worden laat het dan professioneel verven met een nummertje 11 ofzo. Maar behandel je haar eerst goed met een 2 phasen conditioner en een masker voor droog of gekleurd haar.

Waarschijnlijk krijg je het advies om minimaal een week lang je haar te behandelen met een masker voordat het uberhaupt gekleurd kan worden.
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  maandag 9 januari 2012 @ 21:43:55 #43
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_106619816
Ik heb het al gedaan beetje droog haar nu voor de rest geen troubles nog zover.
Doei!
pi_106620524
Serieus ik weet waar ik over praat, ik heb een eigen salon. Je wilt niet weten hoe vaak we mensen krijgen die aan het experimenteren zijn geweest met verfjes en andere wonder middeltjes.
Ze verwachten van ons dat we alles in één keer kunnen oplossen hoewel dat vaak niet het geval is.

Als je gaat experimenteren hou dan rekening met het risico dat je in het slechtste geval een paar maand voor gek loopt. Verf en blondeermiddelen ed. zijn zware chemische middelen die echt een aanslag kinnen plegen op je haar en huid bij verkeerd gebruik. Je haar heeft echt tijd tussendoor nodig om te kunnen 'genezen'.
  maandag 9 januari 2012 @ 21:58:03 #45
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_106620621
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:56 schreef ClintOosthout het volgende:
Serieus ik weet waar ik over praat, ik heb een eigen salon. Je wilt niet weten hoe vaak we mensen krijgen die aan het experimenteren zijn geweest met verfjes en andere wonder middeltjes.
Ze verwachten van ons dat we alles in één keer kunnen oplossen hoewel dat vaak niet het geval is.

Als je gaat experimenteren hou dan rekening met het risico dat je in het slechtste geval een paar maand voor gek loopt. Verf en blondeermiddelen ed. zijn zware chemische middelen die echt een aanslag kinnen plegen op je haar en huid bij verkeerd gebruik. Je haar heeft echt tijd tussendoor nodig om te kunnen 'genezen'.
En wat is die tijd dan? wat raad je aan? :D
Doei!
pi_106621503
Dat ligt helemaal aan de conditie van je haar, maar als ik lees wat je allemaal hebt gedaan dan heb je nu aardig droog en broos haar :P

Ik zou iig. een masker gebruiken en als het echt droog is deze om de paar dagen 's nachts laten zitten. Verder zou ik het een prof laten blonderen. Waarschijnlijk heb je aan poeder met 3% oxidant genoeg. Dan ben je nog beter uit dan verf met sterkere oxidant :)
pi_106622243
@ClintOosthout
Advies geven heeft geen zin bij mensen die toch niet luisteren...
als ze al zo gek is om citroensap in dr haar te doen ondanks dat meerere keren verteld is dat het slecht is dat vraagt ze erom.
vandaag of morgen ligt er ineens een plukje haar op dr kussen en in het doucheputje ofzo...

wie niet luisteren wil...... *O*
  maandag 9 januari 2012 @ 22:35:41 #48
351780 Piye
King of Kush
pi_106622737
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:41 schreef ClintOosthout het volgende:

[..]

Wat word je volgende topic? Help mijn haar ligt op m'n kussen!!! ?

Serieus je krijgt nooit een fatsoenlijk resultaat zo, als je echt egaal blond wilt worden laat het dan professioneel verven met een nummertje 11 ofzo. Maar behandel je haar eerst goed met een 2 phasen conditioner en een masker voor droog of gekleurd haar.

Waarschijnlijk krijg je het advies om minimaal een week lang je haar te behandelen met een masker voordat het uberhaupt gekleurd kan worden.
Jij hebt een veel te stoere naam/UI/ondertitel voor iemand die hier zoveel verstand van heeft. :9
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:03:42 #49
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106633099
Ik heb het 2 keer geprobeerd (in dezelfde week). De citroenen die over waren van het koken uitknijpen in m'n haar.

Al die horroverhalen over droog haar merkte ik niets van. Het was gewoon normaal, maar ook niet lichter. Heb van mezelf donkerblond haar.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_106637151
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:03 schreef Tanin het volgende:
Ik heb het 2 keer geprobeerd (in dezelfde week). De citroenen die over waren van het koken uitknijpen in m'n haar.

Al die horroverhalen over droog haar merkte ik niets van. Het was gewoon normaal, maar ook niet lichter. Heb van mezelf donkerblond haar.
De kleur zal ook echt niet veranderen, tenzij je in de zon gaat zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')