quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:09 schreef opgebaarde het volgende:
Dat ligt er aan op welke dag je vraagt, ow en in dat jaar moet wel drie koningen vallen
Filosofisch.quote:
Zo te zien beheerst hij in ieder geval het Nederlands al amper beter dan de zogenaamde 'kansloze allochtoon', een karakterisering die ik zelf bovendien als zeer stuitend ervaar. Ik als ras-NSB'er heb hier dan ook direct melding van gemaakt bij het Meldpunt Discriminatie Internet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:17 schreef vraagmaar het volgende:
Iemand die laag is opgeleid en zijn buurt tot overlast is bijvoorbeeld een tokkie , of iemand die willens en wetens toch zonder diploma met school stopt valt die onder de kansloze allochtoon die naar nederland komt in de hoop werk te vinden ?
Danny bedoel je? Die heeft de eindregie hierquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zo te zien beheerst hij in ieder geval het Nederlands al amper beter dan de zogenaamde 'kansloze allochtoon', een karakterisering die ik zelf bovendien als zeer stuitend ervaar. Ik heb als de ras-NSB'er die ik ben, hier dan ook direct melding van gemaakt bij het Meldpunt Discriminatie Internet.
Je zult er nog wel van horen.
Ik kan steeds slechter tegen dat hokjesduwen. It's getting crowded.quote:
Nee, ik doel op de werkelijke Führers der goed fatsoen en gelijke kansen/behandeling, online:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Danny bedoel je? Die heeft de eindregie hier
Ga dan eens uit mijn hokje! Verdomme ik doe net mijn zwembroek aan!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan steeds slechter tegen dat hokjesduwen. It's getting crowded.
Dan krijgt Danny daar ook een melding van aangezien het incident zich op deze site heeft plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:29 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee, ik doel op de werkelijke Führers der goed fatsoen en gelijke kansen/behandeling, online:
http://www.meldpunt.nl/
Grappig. Mijn beste vriend is laag opgeleid met enkel mavo. Heeft zich daarna opgewerkt van etaleur tot art director bij een groot modelabel en verdient bakken met geld.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:27 schreef vraagmaar het volgende:
zwart / wit , nee maar ik kwam erop omdat je laag/middel/hoog inkomen hebt
De kansloze allochtonen en de laag opgeleide komen allebei in de lage inkomens terecht.
Dus daarom vraag ik me af zijn ze in weze gelijk. In sociaal opzicht gezien.
Jij ookquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:29 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ] "Altijd goed geleid en shit."
Hoe oud ben jij als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:27 schreef vraagmaar het volgende:
zwart / wit , nee maar ik kwam erop omdat je laag/middel/hoog inkomen hebt
De kansloze allochtonen en de laag opgeleide komen allebei in de lage inkomens terecht.
Dus daarom vraag ik me af zijn ze in weze gelijk. In sociaal opzicht gezien.
Ik steel van die rijke nigga's, die rijke tatta's.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:32 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ] "Ja, ik heb ringen. Je weet zelf man. Wtf man."
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik steel van die rijke nigga's, die rijke tatta's.
Oh, je bent er zo één.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:34 schreef vraagmaar het volgende:
ik ben 34 , het hokjes duwen is officieel gedoogd aangezien de pvv in de regering zit.
Bovendien is het een normale vraag als je er moeite mee hebt dan reageer je niet
Kan ik inmiddels mijn ogen weer openen? En haal die stok eens van mijn been!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ga dan eens uit mijn hokje! Verdomme ik doe net mijn zwembroek aan!
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:34 schreef vraagmaar het volgende:
ik ben 34 , het hokjes duwen is officieel gedoogd aangezien de pvv in de regering zit.
Bovendien is het een normale vraag als je er moeite mee hebt dan reageer je niet
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:51 schreef vraagmaar het volgende:
En als 2 mensen dezelfde baan hebben wat is dan de perceptie van de omgeving volgens jou ?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:54 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Dat het collega's zijn. Of concurrenten. Of twee parttimers voor een fulltimefunctie.
Eey g, je bent niet hoog geleid nigga.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:58 schreef Finland. het volgende:
Ik ben hoog opgeleid, namelijk 5 meter boven NAP...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |