ik luister eigenlijk alleen muziek tijdens het hardlopen, dan gaat de tijd wat sneller omquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik moet zeggen dat ik sowieso weining muziek luister...ik ben ook niet eimand die 's morgens vroeg nu meteen de radio aan zet.
Die heb ik wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ook, alleen heb ik niet het six pack wat hij heeft ..
Ach die avondjes moet je ook hebbenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:02 schreef Quoi het volgende:
Sorry, heb bankhangavondje, doe dus aan topicvervuiling. Morgen gaat het weer over hardlopen!
Veel plezier!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:11 schreef Finland. het volgende:
Ook even een rondje! Een korte, om er weer in te komen!
Dat dusquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:19 schreef GotC het volgende:
MuziekMaar tijdens het lopen hoeft het niet meer. Vind m'n gehijg wel rustgevend.
Nawwwquote:
Nee nee, net onderweg. Maarre, jij mag niets zeggen met je werken tot 04:30quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Je zit toch niet nog steeds op je werk hè?!
Ja, dat was een behoorlijke faalquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee nee, net onderweg. Maarre, jij mag niets zeggen met je werken tot 04:30![]()
Ah daar istiequote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
Ik een sixpack en oude kaasquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |