Ja, zoals zo vaak: storm in een glas water. er is nog wel wat discussie, maar Strava gaat voldoen aan Garmins eis om het Garmin-logo te publiceren bij data die van Garmin komen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Is er al meer bekend over de Garmin / Strava fittie?
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 07:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, zoals zo vaak: storm in een glas water. er is nog wel wat discussie, maar Strava gaat voldoen aan Garmins eis om het Garmin-logo te publiceren bij data die van Garmin komen.
Dat is wel bizar op een donderdag als men 3 dagen de tijd heeft. Ik ga morgenmiddag.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:48 schreef Kwalberto het volgende:
Half uur gewacht tot in de rai in kon ivm drukteRijen voor t shirt waren zo lang dat ik dat maar heb gelaten. Zou toch een verademing zijn als ze de startnummers gewoon op de post doen maar dan komt er natuurlijk geen hond naar die expo.
Best vreemd dat dat zo moeilijk gaat terwijl je bij het aanmelden zonder enige controle kan invullen wat je maar wil.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:01 schreef kalinhos het volgende:
Zo die Rai was wel druk jashirtje duurde minuut of 20 en daarna was de rij weg- toen hadden ze de rij buiten gecreëerd zodat mensen groep voor groep naar binnen komden.
Nog geprobeerd om mijn wave a3 pink te wijzigen naar a2 yellow maar helaas de klantenservice was onvermurwbaar. Zondag maar op tijd zijn zodat ik geel misschien inkom
True. Al gaan veel mensen zich ineens gek gedragen als ze zien hoeveel mensen voor hun staan.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:59 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Best vreemd dat dat zo moeilijk gaat terwijl je bij het aanmelden zonder enige controle kan invullen wat je maar wil.
Noundit dacht ik ook. Vooral ook omdat de massa denk ik toch (met alle respect) in de groep 3,5 tot 4,5u finishtijd zit. De groep 2:50-3u (geel) en 3u-3:10 (roze) zal niet enorm verschillen in grootte en zal sowieso kleiner zijn dan andere waves.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:59 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Best vreemd dat dat zo moeilijk gaat terwijl je bij het aanmelden zonder enige controle kan invullen wat je maar wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |