abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220465481
Zo, weer terug van vier weken op reis. Zowaar gelukt om wel wat te rennen op vakantie, toch fijn om het loopgevoel niet helemaal kwijt te zijn. Nu veel zin om weer lekker te gaan trainen. Eerstvolgende loopjes zijn de Leiden HM en Utrecht HM in mei beide. Geen tijdsdoelen daar, gewoon lekker rennen :)
pi_220467070
Ik heb deze maand m'n PRs op de 10km (met ruim een minuut, nu onder de 44 minuten) en de HM (met bijna 2 minuten, nu onder de 1:37) flink verbeterd.

Vooral die halve marathon afgelopen zaterdag in Kampen ging boven verwachting, zeker gezien de tegenwind in de laatste kilometers.

*O*
pi_220491263
Vannacht gedroomd dat ik compleet de start gemist had van de marathon maar dat ik om 16:30 in mn eentje nog mocht starten op het parcours, gek genoeg zat de start in metrostation Beurs: de taper voor Rotterdam is weer begonnen en daarmee ook de vreemde marathondromen :')
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220491495
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:16 schreef kalinhos het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik compleet de start gemist had van de marathon maar dat ik om 16:30 in mn eentje nog mocht starten op het parcours, gek genoeg zat de start in metrostation Beurs: de taper voor Rotterdam is weer begonnen en daarmee ook de vreemde marathondromen :')
Herkenbaar _O- Alleen raakte in in mijn droom halverwege het parcours verdwaald.
  donderdag 2 april 2026 @ 14:47:50 #230
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220492470
Terugkomend op het Carbon verhaal:ik heb uiteindelijk een oud type Bondi X gekocht, die lopen fantastisch, ik heb daar geen zoolpijn en ga ze inzetten op de komende halve marathons.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_220496572
Geen Wennemars, Robben, Geert den Ouden of Mollema in Rotterdam, wel Roxane Kneteman en Sven Kramer(verder kan ik me niet gauw ex-sporters bedenken die ook meedoen)
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220497403
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:16 schreef kalinhos het volgende:
En vergeet de bijkomende taperpijntjes niet.
pi_220521052
Heerlijk loopweer *O*
pi_220524465
Weersvoorspelling zondag lijkt een kopie van 2025 ^O^
pi_220525924
Hoi :W

Tijdje niet gepost, ik was aan het trainen voor de halve van Berlijn. Echter werden mijn migraine aanvallen zo frequent dat ik regelmatig moest staken. Eindstand: Op de seh beland en uiteindelijk geopereerd aan een (goedaardige zo lijkt het nu/laatste stuk staat op kweek) tumor in mijn hoofd. Dat was dus even schrikken en geen halve marathon …
Ik ben op 19-3 geopereerd en mag dus 6 weken niet autorijden en niet hardlopen.. :'(.
Maar ik heb me ingeschreven voor Lissabon op 11 oktober en ik ga proberen om dam tot dam te doen als voorbereiding, als ik door de inschrijving heen kom tenminste. En Berlijn, die mocht ik verzetten naar volgend jaar ( wel tegen betaling) dus ik ben daar sowieso bij, hoefde niet in de loterij mee te doen!

Nu was ik dus erg langzaam, opzich vind ik het tegenwoordig niet meer zo’n heel groot probleem, want hee ik ben sneller dan iedereen die op de bank blijft zitten ;). Maar ik zou zelf wel iets sneller willen worden gewoon zodat ik niet bijna laatste wordt..
Doen jullie dit met intervallen?

Ik moet straks natuurlijk weer helemaal vanaf 0 beginnen, want die conditie is echt 0,0…

Als je tips hebt laat het me weten! Alvast bedankt! 8-)
pi_220532556
:o Dat is wel schrikken ja!
Tips? Langzaam opbouwen. Consistentie leid je naar de finish.
  woensdag 8 april 2026 @ 11:25:00 #237
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220532664
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 12:12 schreef kalinhos het volgende:
Weersvoorspelling zondag lijkt een kopie van 2025 ^O^
Oh dat was best te doen toen O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_220535295
Ik meld me ook weer :W
Na een tijdje het hardlopen wat verwaarloosd te hebben, wil ik het nu weer gaan oppakken. 31 mei is de halve marathon van Groningen, dus moet nu wel even aan de bak
pi_220537394
Ik lees trouwens dat er 50k aanmeldingen waren voor Rotterdam, met 18000 plekjes. Kans van 1 op 3 ongeveer dus

En tegelijkertijd ¤ 160k voor de organisatie zonder een tegenprestatie B-)
pi_220538000
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 11:56 schreef valleilijn het volgende:
Zo, weer terug van vier weken op reis. Zowaar gelukt om wel wat te rennen op vakantie, toch fijn om het loopgevoel niet helemaal kwijt te zijn. Nu veel zin om weer lekker te gaan trainen. Eerstvolgende loopjes zijn de Leiden HM en Utrecht HM in mei beide. Geen tijdsdoelen daar, gewoon lekker rennen :)
Leuk ik ga ook Utrecht doen, wel de marathon maar gezien de te verwachte warmte maak ik er een lange duurloop training van . Ook gewoon lekker rennen dus.

En ondertussen mijn dochter van 9 klaarstomen voor haar 1e jeugd loop :D.

Ik had gezegd dat als ze op het podium komt we samen een buitenlandse loop gaan doen. Dus die is meteen gaan 'trainen'.
  donderdag 9 april 2026 @ 10:30:00 #241
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220539328
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:50 schreef ok01 het volgende:
Ik meld me ook weer :W
Na een tijdje het hardlopen wat verwaarloosd te hebben, wil ik het nu weer gaan oppakken. 31 mei is de halve marathon van Groningen, dus moet nu wel even aan de bak
Hoi, die loop ik ook :)
pi_220539569
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:30 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Hoi, die loop ik ook :)
Wat goed! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')