abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220308846
En alles boven de 10 is een ultra
pi_220309022
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 16:57 schreef Kwalberto het volgende:
En alles boven de 10 is een ultra
Voor mij wel :+ . 1x 10km gelopen en toen raakte ik geblesseerd, maar ik loop weer. Maar 7 a 8 is tot nu toe max.

@SEMTEX, ik wilde zeggen Halve Marathon Klazienaveen, maar die is 30 mei. Dat lijkt me niet haalbaar met Groningen de dag erna.
Fake it till you make it...
pi_220311695
Gisteren laatste duurloop gelopen voor de cpc, 28km easy tempo. Lekker zonnetje ook :).
pi_220312442
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 22:49 schreef Sport_Life het volgende:
Gisteren laatste duurloop gelopen voor de cpc, 28km easy tempo. Lekker zonnetje ook :).
Ik juist gisteren een tempoprikkel, 7x1000 op hm-tempo :P

Nu lekker uitrollen naar zondag met wat korte duurloopjes en versnellingen.
  woensdag 11 maart 2026 @ 10:21:51 #205
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220313671
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 17:25 schreef Nijna het volgende:

[..]
Voor mij wel :+ . 1x 10km gelopen en toen raakte ik geblesseerd, maar ik loop weer. Maar 7 a 8 is tot nu toe max.

@:Semtex, ik wilde zeggen Halve Marathon Klazienaveen, maar die is 30 mei. Dat lijkt me niet haalbaar met Groningen de dag erna.
Ik ga eerst eens zorgen dat ik Flevoland gepland krijg, die is het lastigste.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_220314364
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:21 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik ga eerst eens zorgen dat ik Flevoland gepland krijg, die is het lastigste.
https://roparunteamflevoland.nl/halve-natuurmarathon/

Niet duidelijk of er tijdwaarneming is, maar volgerns prorun telt hij wel mee:
https://www.prorun.nl/bor(...)-lopen-in-flevoland/
pi_220318073
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 07:57 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Ik juist gisteren een tempoprikkel, 7x1000 op hm-tempo :P

Nu lekker uitrollen naar zondag met wat korte duurloopjes en versnellingen.
Ik heb vandaag 20km gelopen waarvan 2x 2000m op hm tempo. Moest toevallig vanmorgen in Den Haag zijn dus heb de auto nog wat langer laten staan bij de klant en ben even gaan hardlopen over een deel van de cpc :D.

Rest van de week inderdaad rustig aan doen , het wordt ook slecht weer dus dat komt mooi uit
pi_220349333
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 19:49 schreef Sport_Life het volgende:
Rest van de week inderdaad rustig aan doen , het wordt ook slecht weer dus dat komt mooi uit
Het weer was uiteindelijk best ok. Voor het ideale had er een tikkeltje minder wind mogen staan.

Zelf best ok gelopen. Voelde me de hele week niet echt fit. Vandaag op zich wel, dus geprobeerd om mn pr aan te vallen. Zat er niet in, half minuutje boven pr uitgekomen.

Kan me trouwens wel voorstellen dat het in het begin voor de grote massa wel druk was. Ik stond in wave 1 - vak A en zelfs daar was het oppassen tot aan het 2km punt.
  zondag 15 maart 2026 @ 21:40:48 #209
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220352483
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 11:48 schreef En1gma het volgende:

[..]
https://roparunteamflevoland.nl/halve-natuurmarathon/

Niet duidelijk of er tijdwaarneming is, maar volgerns prorun telt hij wel mee:
https://www.prorun.nl/bor(...)-lopen-in-flevoland/
Ik heb me ingeschreven voor Urk 😎. Dat is ook meteen de hekkensluiter. De volgorde is nu: April: Overijssel (Enschede), mei: (Campusrun) Groningen, juli: Diever (Drenthe), Oktober: Urk (Flevoland). Ik zit al op 8/12.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_220352524
Oh, Urk was een tijdje geleden vol, misschien hebben ze extra startbewijzen in de verkoop gegooid.

Wie weet zie ik je wel in Diever, hoewel ik niet weet hoe ik je zou moeten herkennen! :D
Dat is voor mij de laatste.
pi_220352876
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:17 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Het weer was uiteindelijk best ok. Voor het ideale had er een tikkeltje minder wind mogen staan.

Zelf best ok gelopen. Voelde me de hele week niet echt fit. Vandaag op zich wel, dus geprobeerd om mn pr aan te vallen. Zat er niet in, half minuutje boven pr uitgekomen.

Kan me trouwens wel voorstellen dat het in het begin voor de grote massa wel druk was. Ik stond in wave 1 - vak A en zelfs daar was het oppassen tot aan het 2km punt.
Ik stond ook in wave 1, ging wel vrijlaat het startvak in en ik liep de 5km in 19 nogwat dus ik heb behoorlijk lopen slalommen.
Uiteindelijk uitgelopen in 1:28 , had nog wel sneller gekund als ik op mijn tandvlees had gebeten maar ik vond het wel ok zo
Helaas wel wat blaren op mijn voeten gekregen, dat is irritant en staat de training van komende week een beetje in de weg.
  maandag 16 maart 2026 @ 09:35:11 #212
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220354426
Ik zit naar deze (semi)wedstrijd te kijken: https://www.schipholloop.nl/ . Keert na 30(!) jaar weer terug. Alleen: de halve marathon is alleen op GPS. Dat heb ik nog nooit gedaan. Ik denk dat mijn horloge het wel kan (Garmin Instinct) maar of hij dan ook tegelijkertijd logt is de vraag. Hoe doen jullie dat, lopen op GPS?

ff wat meer over gelezen: Mijn Garmin Instinct kan het wel, maar werkt vooral met een pijltje ipv een kaart. Mijn man heeft nog een oude TomTom Runner/Go liggen, ik ga eens kijken wat die voor opties heeft.

Info over het evenement:
quote:
Ultraloop langs de Ringvaart : een strakke, iconische route rondom de polder.
1e editie van de Schiphol Marathon: één grote ronde om de luchthaven heen.
Tevens halve marathon en estafette op de ultraloop.

[ Bericht 25% gewijzigd door SEMTEX op 16-03-2026 09:42:05 ]
pi_220354592
Om te navigeren ga je gewoon naar hardlopen, dan de middelste knop links, navigeer selecteren en de route selecteren. Niet vergeten om dan nog je activiteit te starten, dat doet hij niet automatisch.
  maandag 16 maart 2026 @ 10:20:18 #214
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220354729
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 09:58 schreef En1gma het volgende:
Om te navigeren ga je gewoon naar hardlopen, dan de middelste knop links, navigeer selecteren en de route selecteren. Niet vergeten om dan nog je activiteit te starten, dat doet hij niet automatisch.
Maar dan kan mijn horloge niet tegelijkertijd ook een run loggen toch? Het is het een of het ander.
pi_220354833
quote:
5s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:20 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Maar dan kan mijn horloge niet tegelijkertijd ook een run loggen toch? Het is het een of het ander.
Jawel, als je de koers geselecteerd hebt, druk je op het knopje rechtsboven, dan start hij de activiteit.
Probeer het eens uit zou ik zeggen.
pi_220366007
Die CPC was wel krankzinnig druk joh :o

Ik had zaterdag al een redelijk snelle HM in Dordrecht gelopen (4:00/km) dus wilde de CPC op 5:00/km doen en liep met vrienden die startwave 5 hadden. 1230 start maar eer dat je door de Efteling-rij was was het 1250 ofzo…
Uiteindelijk tempo kunnen houden en op 5:01/km alles gelopen , daarna was het ook weer krankzinnig druk op het Malieveld. Komt dat omdat er gewoon veel meer deelnemers waren of is het puur perceptie?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220366453
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 17:17 schreef kalinhos het volgende:
Die CPC was wel krankzinnig druk joh :o

Ik had zaterdag al een redelijk snelle HM in Dordrecht gelopen (4:00/km) dus wilde de CPC op 5:00/km doen en liep met vrienden die startwave 5 hadden. 1230 start maar eer dat je door de Efteling-rij was was het 1250 ofzo…
Uiteindelijk tempo kunnen houden en op 5:01/km alles gelopen , daarna was het ook weer krankzinnig druk op het Malieveld. Komt dat omdat er gewoon veel meer deelnemers waren of is het puur perceptie?
Ik had eigenlijk weinig last van de drukte, ik zat in startvak 1 van de HM.
Alleen de eerste paar kilometers wat moeten slalommen.

Ik beleef wel steeds minder plezier aan de evenementen van Golazo , op de een of andere voelen die toch een beetje aan als geldklopperij met de steeds duurdere tickets en drukkere evenementen.

Ik loop regelmatig marathons in het buitenland en daar is het echt veel beter geregeld tegen vaak de helft van de prijs. Voorbeeld Málaga marathon die kost 55 euro en daar krijg je voor 2 festival middagen, een goed loopshirt en tijdens de loop drinkflesjes ipv bekertjes waar de helft uit spat.

[ Bericht 7% gewijzigd door Sport_Life op 17-03-2026 18:34:53 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')