SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde geen reclame makenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:59 schreef En1gma het volgende:
Geldt die code voor alle hardloopwinkels?
NEVERquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(do as I say don't do as I do)
[ Bericht 1% gewijzigd door Evangelion op 06-08-2025 17:28:54 ]
Dat is toch ook juist de hele bedoeling van de Big10...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:57 schreef Evangelion het volgende:
Ingeschreven voor Big10 in Rotterdam (6 sep).
Ik vind het wel een beetje een circus (Veel focus op PRs: Een 10km in 7 rondjes wielrenbaan lopen zodat het snel is, meh)
Ja, het was toelichting voor wie het niet kent.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat is toch ook juist de hele bedoeling van de Big10...
Welkom! En succes met lopen weer oppakken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:26 schreef kwiwi het volgende:
Heb hier ooit wel eens meegepost toen ik begon met hardlopen, alweer heel wat jaren geleden. Moet nu weer vanaf nul beginnen door gezondheidsproblemen, en dacht misschien helpt hier meelezen/posten (weer) bij de motivatie
Welkom terug!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:26 schreef kwiwi het volgende:
Heb hier ooit wel eens meegepost toen ik begon met hardlopen, alweer heel wat jaren geleden. Moet nu weer vanaf nul beginnen door gezondheidsproblemen, en dacht misschien helpt hier meelezen/posten (weer) bij de motivatie
Nee nog niet echt, doel is op dit moment gewoon een beetje rustig joggen en stoppen voordat ik uitgeput ben. Was altijd met m'n garmin onderweg, maar mag van de dokter tijd/afstand nog niet meten omdat het niet de bedoeling is dat ik een tijd of afstand doel ga zetten. Wat me irriteert, want wilde altijd sneller en verderquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Welkom! En succes met lopen weer oppakken.
Heb je een (voorzichtig) doel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |