abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219198592
quote:
84s.gif Op woensdag 5 november 2025 13:28 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb weer eens een provincie geboekt voor de 12 Provincies challenge. Enschedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. En dus de provincie Overijssel. De halve marathon. En ja, die is dus open.

Ik zat in de lijst van mensen te kijken die ook meedoen om te zien wat zij lopen en zag dat de Run van Gieten (Drenthe) een vrij plaatselijk klein loopje binnen een half uur volgeboekt was :') .

Ik hoop voor Groningen de nachtloop of die in Lauwersoog-Ulrum te kunnen boeken. Dan nog ergens Drenthe en Flevoland. Dat worden ook echt weer plaatselijke wegwaai loopjes ergens in de natuur gok ik. (Friesland loop ik op 20 december).
Drenthe: zaterdag 30 mei Marathon Klazienaveen een optie?
Fake it till you make it...
  woensdag 5 november 2025 @ 13:52:56 #127
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219198639
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 13:45 schreef Nijna het volgende:
Marathon Klazienaveen
ja goeie, dank je wel :)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_219204359
Ik was in Berlijn om aan te moedigen. Het was niet alleen warm, het was ook benauwd. Ze hadden zeer veel problemen. Ook een clubgenote eindigde in het ziekenhuis met oververhitting. Zij was zeer goed getraind.

Je kunt ervoor blijven kiezen om marathons overdag in de volle zon te laten plaatsvinden, maar het is ook een feit dat een percentage oververhit zal raken. Dat doet een aanslag op de zorgcapaciteit. Op een gegeven moment is die capaciteit domweg uitgeput. Hoe groter het aantal deelnemers, hoe groter de benodigde zorgcapaciteit.

Kun je van alles van vinden. Dat mag. Maar hitte plus inspanning is hitte + warmte en een mensenlichaam kan maar tot een bepaalde temperatuur gaan. De ene persoon kan er beter tegen dan de ander, dat is waar. Pure mazzel, niks om stoer over te doen.

Organiseer anders zelf een wedstrijd met een paar duizend mensen, midden in juli, midden op de dag en neem alle verantwoordelijkheid (en overtuig de gemeentes voor je vergunning).
pi_219204533
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 19:23 schreef core2duo het volgende:
- Damloop 2019: sommige mensen mochten niet meer starten terwijl ze al op locatie waren
Ik zat in de laatste golf die nog mocht starten in 2019 en met wat ik onderweg gezien heb: dat was de juiste keuze. Echt enorm veel mensen langs de kant zien zitten en op het stuk dijk tussen A'dam en Zaandam (en zo lang is dat stuk nou ook weer niet) was het helemaal feest met ambulances. Met in het achterhoofd dat de vakken op tijd ingedeeld zijn, en dus de langzamere en hoogst waarschijnlijk minder ervaren lopers als laatste: dat was niet goed afgelopen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 november 2025 @ 12:54:16 #130
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_219205665
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 19:23 schreef core2duo het volgende:
Zo warm is het gemiddeld niet op 10 mei in Leiden (Weatherspark).
Gemiddeld misschien niet, maar de afgelopen twee keren wel.

2024 was echt extreem warm, maar hey, vanaf de zijlijn iets roepen is heel makkelijk.
pi_219206102
20 van Alphen wordt een HM
(ze noemen zichzelf DE voorjaarsklassieker, maar ik ken eigenlijk niemand die er heen gaat behalve mensen uit de buurt :P. Zelf 2x gelopen. Is meestal tegelijk met CPC.)
pi_219206429
Nooit van gehoord maar lijkt me een verstandige keuze want 20km is wel een weinig aansprekende afstand als je met bijna hetzelfde gemak een HM loopt :P
pi_219206442
Heb ‘m 2 jaar geleden gelopen (en vond t toen ook idioot dat ze het parcours niet gewoon 1,1km langer hadden gemaakt). Waren 2 rondjes van 10, nu wordt het er 1 van 21.
Volgens mij zit het een weekje voor de CPC.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')