Inderdaad het officiële platform. Op deze wijze vorig jaar een ticket voor de halve marathon kunnen kopen en dit jaar voor de Dam tot Damloop 10 EM.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:51 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Vorig jaar was er voldoende beschikbaar op het resale platform in de laatste week.
Deze besteld en binnen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:27 schreef En1gma het volgende:
Zondag lekker gelopen bij de Leenderbos Trail, ik vond de regen alleen maar fijn, zeker t.o.v. de hitte de dagen ervoor.
Er is nu een mooie aanbieding bij Zalando voor de Saucony Endorphin Pro 4, van ¤250,- voor ¤175,-, daarvan heb ik ook gebruik gemaakt en wil ze gaan gebruiken voor de marathon in oktober.
Zooltjes check! En nieuwe schoenen had ik net gekocht, maar nog niet op gelopen...quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:29 schreef SEMTEX het volgende:
Overbelasters: bij jullie wordt hoop ik ook gekeken naar je schoenen/zooltjes he? Die kunnen zo vaak de reden van overbelasting zijn. Ik heb ook veel minder of bijna geen last meer van overbelaste spieren en pezen sinds mijn inlegzooltjes. Voordat ik die had, had ik veel vaker last van overbelasting, ik heb de hele kermis aan blessures langs zien komen in die jaren. Omdat je met verkeerd landende voeten de rest van je spieren meer belast.
Dadelsquote:Op zondag 13 juli 2025 19:43 schreef Kwalberto het volgende:
Richting de marathon komen er weer veel lange trainingen (2+ uur) aan. Heeft iemand nog tips hoe op een budgetvriendelijke manier aan genoeg (makkelijk te verteren) koolhydraten te komen?
Proteine repen en koeken van Action.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:43 schreef Kwalberto het volgende:
Richting de marathon komen er weer veel lange trainingen (2+ uur) aan. Heeft iemand nog tips hoe op een budgetvriendelijke manier aan genoeg (makkelijk te verteren) koolhydraten te komen?
Welke tijd wil je doorkrijgen? Je tempo?quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:19 schreef Nober het volgende:
Hoe stel je in dat je elke km een tijd door krijgt als je aan het hardlopen bent op de garmin forerunner?
Ja. Heb de vraag even gegoogled en denk dat ik het nu goed ingesteld heb.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Welke tijd wil je doorkrijgen? Je tempo?
https://www.wielervoeding(...)te-smaken-28-x-60-mlquote:Op zondag 13 juli 2025 19:43 schreef Kwalberto het volgende:
*lacht in Maurten*quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:17 schreef kalinhos het volgende:
Op het totale budget van een marathon eet je je niet arm aan gelletjes in ieder geval.
Maurten ga ik enorm van aan de 💩 dus das een no-go. Dus ik houd t bij SIS, die kosten met zo’n deal 1,02 per stuk, das prima te doen.quote:
Deze neem ik nu ook maar als je uitgaat van 60+ gr carbs per uur dan kan het geen kwaad om het nu en dan aan te vullen met alternatieven.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:17 schreef kalinhos het volgende:
[..]
https://www.wielervoeding(...)te-smaken-28-x-60-ml
Op het totale budget van een marathon eet je je niet arm aan gelletjes in ieder geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |