abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217987171
Coopertest van zaterdag bij de atletiekvereniging is ook afgelast.

Hoe flikken ze dat toch altijd dat sporten bij de Olympische Spelen gehouden in juli en augustus?

Coopertest
quote:
Zoveel mogelijk afstand afleggen in 12 minuten op een 400m atletiekbaan
pi_217987681
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 00:48 schreef core2duo het volgende:

[..]
Jammer. Even gegoogeld. In België kan het wel. Een willekeurige loop die wel doorgaat (Belgisch Limburg). Gewoon spelen om te winnen en niet om te verliezen. Temperatuur is wellicht iets minder hoog gezien de starttijd, maar toch. Limburg is een warme regio.
https://www.hoeseltrun.com/

Afstand: 10 Engelse mijlen
Datum: zondag 22 juni
Start: 10.30 uur
Opmerkingen: uitverkocht.
De nacht van Vlaanderen in Torhout vrijdag om 20.00 gaat ook gewoon door. Hardlopen alles van 5km tot marathon, wandelen tot 100 km.
  donderdag 19 juni 2025 @ 20:50:03 #103
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_217987944
Uitgeloot voor Londen, naar verwachting :P.

Wel pittige interval gelopen vanmorgen, 10x 400 mtr. Was erna helemaal leeg en warm, dus cooling down werd vooral wandelen.
pi_217988007
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:50 schreef GotC het volgende:
Uitgeloot voor Londen, naar verwachting :P.

Wel pittige interval gelopen vanmorgen, 10x 400 mtr. Was erna helemaal leeg en warm, dus cooling down werd vooral wandelen.
Wij weten het nog steeds niet.
Duurt laaaang!

10x 400? Oefff. Pittig inderdaad. Maar wel mooi gedaan!
:)
pi_217988593
Verfrissend (non-alcoholisch) drankje na een heet loopje. :9
Alles kan een mens gelukkig maken.
pi_217988615
En hier ook de jaarlijkse afwijzingsmail voor Londen binnen.
Hij gaat nu het charity traject in. Was ie al voor aangemeld, maar met de ballot mocht hij ook nog meedoen met charity dan zou hij daar sowieso bij zitten.
Fingers crossed dat hij weer mag charity runnen :s)
pi_217988664
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:54 schreef mignonne het volgende:
En hier ook de jaarlijkse afwijzingsmail voor Londen binnen.
Hij gaat nu het charity traject in. Was ie al voor aangemeld, maar met de ballot mocht hij ook nog meedoen met charity dan zou hij daar sowieso bij zitten.
Fingers crossed dat hij weer mag charity runnen :s)
Waarom kunnen ze niet iedereen tegelijk een mail sturen?

Elk jaar hetzelfde. Ik schrijf me in ook al heb ik niet heel veel interesse, want waarom niet het kost maar 1 minuut.
Dan 2 maanden later ben ik het vergeten tot ik lees dat mensen zijn ingeloot/uitgeloot.
En dan komt mijn mail 8 uur later waardoor ik gedurende de daag toch 5x voor niks mijn mail heb gechecked omdat ons brein niet houdt van openstaande dingen. En dan denk ik volgend jaar doe ik het niet meer. Repeat. :')
pi_217988703
Midzomernachtcross gaat morgenavond gelukkig gewoon door, lekker savonds en uit de zon lopen :9
pi_217988820
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:01 schreef Evangelion het volgende:

[..]

Elk jaar hetzelfde. Ik schrijf me in ook al heb ik niet heel veel interesse, want waarom niet het kost maar 1 minuut.
Dan 2 maanden later ben ik het vergeten tot ik lees dat mensen zijn ingeloot/uitgeloot.
En dan komt mijn mail 8 uur later waardoor ik gedurende de daag toch 5x voor niks mijn mail heb gechecked omdat ons brein niet houdt van openstaande dingen. En dan denk ik volgend jaar doe ik het niet meer. Repeat. :')
Werkelijk geen idee.
Ik weet ook niet zo goed waarom het een paar maanden moet duren. Er zal wel een reden voor zijn ofzo, maar toch
pi_217990692
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:01 schreef Evangelion het volgende:

[..]

Waarschijnlijk om dat ze niet zoveel afwijzingsmails te gelijk kunnen sturen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')