Je moest voorheen ook omhoog in het laatste stuk, maar nu is het de Voerweg i.p.v. het stuk vanaf het station.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Klopt, ik vond hem dit jaar ook tof om te doen! Alleen de laatste 500m is nu een steil stuk omhoog
Hoe druk is het evenement?quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Klopt, ik vond hem dit jaar ook tof om te doen! Alleen de laatste 500m is nu een steil stuk omhoog
En ingelootquote:Op maandag 22 september 2025 11:03 schreef kalinhos het volgende:
Zojuist van de fomo verloren en toch maar ingeschreven voor de pre-registratie van de loting voor de pre-verdeling van misschien een startbewijs wellicht voor Rotterdam
Want afhaalbewijs + even een id checken of de naam overeenkomt is zoveel meer werk ipv van alleen afhaalbewijs?quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:47 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat ze dat per persoon gaan controleren, daar is helemaal de capaciteit niet voor.
Niet in een ideale wereld nee, wel in een wereld waar al duizenden mensen op een kleine ruimte krioelen, die is net zn rijbewijs vergeten, de volgende maakt een punt dat een golazo-medewerker niks te maken heeft met de legitimatie, weer 4 man verder lijkt iemand nauwelijks meer op zijn pasfoto, etc etc.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Want afhaalbewijs + even een id checken of de naam overeenkomt is zoveel meer werk ipv van alleen afhaalbewijs?
Probeer het eens uit in april zonder legitimatie je nummer af te halen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:34 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Niet in een ideale wereld nee, wel in een wereld waar al duizenden mensen op een kleine ruimte krioelen, die is net zn rijbewijs vergeten, de volgende maakt een punt dat een golazo-medewerker niks te maken heeft met de legitimatie, weer 4 man verder lijkt iemand nauwelijks meer op zijn pasfoto, etc etc.
Maargoed, ze kunnen ook moeilijk zeggen dat overdragen niet toegestaan is maar dat op de expo de qr-code voldoende is, dat begrijp ik ook wel.
Ik zeg alleen dat ik niet geloof dat ze het gaan checken omdat ze daar de capaciteit niet voor hebben. Heb niet de minste behoefte zelf een discussie met die medewerkers op te starten tegen die tijd.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Probeer het eens uit in april zonder legitimatie je nummer af te halen.
Dan lezen we hier wel of het gelukt is
Goed te doen vind ik. De lopers worden goed gescheiden en als ik het me goed herinner start je in verschillende tijdvakken/waves. Er is voldoende plek op het parcours om te versnellen.quote:
In Berlijn was ook legitimatiecontrole en daar hadden ze beduidend meer startnummers uit te delen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:34 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Niet in een ideale wereld nee, wel in een wereld waar al duizenden mensen op een kleine ruimte krioelen, die is net zn rijbewijs vergeten, de volgende maakt een punt dat een golazo-medewerker niks te maken heeft met de legitimatie, weer 4 man verder lijkt iemand nauwelijks meer op zijn pasfoto, etc etc.
Maargoed, ze kunnen ook moeilijk zeggen dat overdragen niet toegestaan is maar dat op de expo de qr-code voldoende is, dat begrijp ik ook wel.
Lee draait zich om in zijn grafquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bijna niemand die ik ken is er door (lol)
Einde tijdperk toegankelijke marathon.
Ik vrees dat dit nog maar het begin is. En dat diverse andere elementen (Dam tot Damloop, Amsterdam (halve) marathon) zullen volgen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bijna niemand die ik ken is er door (lol)
Einde tijdperk toegankelijke marathon.
Extra hardheid kweken. En dat ik het op een iets lager tempo dan wat langer vol kan houdenquote:Op maandag 22 september 2025 23:37 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Waarom zou je een longrun doen op een tempo dat harder is dan je beoogd marathontempo?
Hij leeft nog ..quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:46 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Lee draait zich om in zijn graf
Mag ik je een tip geven? Doe het niet. Train de duur bij een duurloop, niet het tempo. Train vooral het urenlang kunnen hardlopen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:28 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Extra hardheid kweken. En dat ik het op een iets lager tempo dan wat langer vol kan houden
Ja.. bij nader inzien wellicht toch niet heel slim van mij. Dank allenquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:46 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Mag ik je een tip geven? Doe het niet. Train de duur bij een duurloop, niet het tempo. Train vooral het urenlang kunnen hardlopen.
Het is wel goed om minimaal een en eigenlijk twee duurloopjes vergelijkbaar of sneller te doen dan je marathon (in wedstrijdvorm).quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:46 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Mag ik je een tip geven? Doe het niet. Train de duur bij een duurloop, niet het tempo. Train vooral het urenlang kunnen hardlopen.
Gelukkig kon ik het nu doen via mijn atletiekunie nummer, dus ik ben er wel bij. Maar ik vrees dat dit een doodsteek gaat zijn voor amateurhardlopers in Rotterdam. Bijna niemand in mijn groep is er door, en niet iedereen wil of kan nog extra betalen voor een bondsnummer. Ik vrees een beetje zo dat het geen marathon van het volk gaat zijn, maar vooral voor toeristen en rijkere mensen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:00 schreef core2duo het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit nog maar het begin is. En dat diverse andere elementen (Dam tot Damloop, Amsterdam (halve) marathon) zullen volgen.
Dat zijn nog eens temperaturen! Dat vergt zeker wel dat je in ieder geval het tempo aanpast? Ik loop zelf graag met warmte, zal deels in mijn roots zitten (Indonesië) en deels het joie de vivre-gevoel. Met 35 graden of meer heb ik nog nooit hardgelopen.quote:Op zondag 21 september 2025 21:05 schreef slacker_nl het volgende:
Het was WARM gister tijdens het lopen, max 38 graden volgens m'n Garmin en met een gemiddelde temp van 35 graden hebben we alsnog sneller gelopen dan gebruikelijk (aldus strava). Ruim 2.5 uur gedaan over 16km en het ging best lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |