Stuk beter dan dat gekke ding met Armin van Buuren en Jochem Myjer.quote:Op maandag 8 december 2025 15:46 schreef SEMTEX het volgende:
Lol, de 2026 Leiden Marathon medaille.....
[ afbeelding ]
![]()
Poffertjesquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:53 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik weet dit exact. Geld ophalen voor het goeie doel, beetje rennen en verder niet mouwen
Lange duurloop: gewoon je duurloop (max 5.15 uur) op de baan, rondjes.
Verder wat estafette dingetjes, moet je wel met een team of met je kind inschrijven.
Verder is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk poffertjes koopt.
En dan leveren wij al het geld in bij het Glazen Huis, dat dit jaar bij ons in de stad staat.
Ik doe zelf mee met de duurloop en wil eigenlijk wel iets van 30km lopen. Dus 75 rondjes.
De shirts vind ik wel een strak design hebben dit keer.quote:Op maandag 8 december 2025 15:46 schreef SEMTEX het volgende:
Lol, de 2026 Leiden Marathon medaille.....
[ afbeelding ]
![]()
Ik vind het geen bijzondere medaille, wederom.quote:
Ik heb me gewoon ingeschrevenquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als jij mij wil sponsoren, ben ik sponsorbaar. Zeker!
En als je meedoet, dat zou ik echt heel leuk vinden!
Superleuk! Gogo en onze jongste lopen zelf nog de ouder-kindrun ook.quote:
Heb je de marathon van Valencia eigenlijk nog gelopen?quote:Op woensdag 26 november 2025 21:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
“When I'm running I don't have to talk to anybody and don't have to listen to anybody. This is a part of my day I can't do without.”
― Haruki Murakami
Ik was niet helemaal fit sinds 7zevenheuvelen dus ik heb maar gewoon rustig gelopen, meh.quote:Op vrijdag 12 december 2025 09:11 schreef core2duo het volgende:
[..]
Heb je de marathon van Valencia eigenlijk nog gelopen?
Jammer dat je nog helemaal hersteld was, maar wel mooi dat je hem hebt uitgelopen. Volgens mij was het een vrij warme dag in Valencia.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:11 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik was niet helemaal fit sinds 7zevenheuvelen dus ik heb maar gewoon rustig gelopen, meh.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |