Bij mij had dat te maken met het feit dat spieren niet sterk genoeg zijn, dan gaan ze op spanning staan en trekken ze aan je heupbot of knie. Dus heb nu allerhande oefeningen van de fysio om dat sterker te maken, en dat lijkt te werken, want al een tijdje geen last meer.quote:
Oh jezus, is dat zondag? Hele volksstammen gaan daar heen. Wat zijn de voorspellingen nu?quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:04 schreef pipster het volgende:
Van mij mag het nog even slecht blijven tot en met zondag, ik wil graag Egmond in zware omstandigheden lopen i.p.v. wat het de afgelopen twee jaar was.
Op gestrooide fietspaden of in de sportschool op de loopbaan denk ik.quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:22 schreef oudeinlogiskwijt het volgende:
Ik ben het jaar lekker begonnen. 1 en 2 januari gelopen, toen een griepje opgepikt. Vervolgens is het dit weer geworden. Volgende week ook nog een operatie waardoor ik weer minimaal een trainingsdag verlies. Het schiet niet echt op met de marathonvoorbereiding.
Gisteren heb ik een 7km loopje rustig gedaan, maar inmiddels is het tijd voor wat serieuzer werk. Snelheid zit er niet in, maar ik vraag me af of het vandaag te doen is om een km of 12 te lopen. Van het weekend had ik eigenlijk weer 25+ willen doen, maar ik weet niet of dat wat wordt.
Hoe zetten jullie je trainingen een beetje effectief voort met dit weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |