Voor mij welquote:
Ik juist gisteren een tempoprikkel, 7x1000 op hm-tempoquote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:49 schreef Sport_Life het volgende:
Gisteren laatste duurloop gelopen voor de cpc, 28km easy tempo. Lekker zonnetje ook.
Ik ga eerst eens zorgen dat ik Flevoland gepland krijg, die is het lastigste.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:25 schreef Nijna het volgende:
[..]
Voor mij wel. 1x 10km gelopen en toen raakte ik geblesseerd, maar ik loop weer. Maar 7 a 8 is tot nu toe max.
@:Semtex, ik wilde zeggen Halve Marathon Klazienaveen, maar die is 30 mei. Dat lijkt me niet haalbaar met Groningen de dag erna.
https://roparunteamflevoland.nl/halve-natuurmarathon/quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ga eerst eens zorgen dat ik Flevoland gepland krijg, die is het lastigste.
Ik heb vandaag 20km gelopen waarvan 2x 2000m op hm tempo. Moest toevallig vanmorgen in Den Haag zijn dus heb de auto nog wat langer laten staan bij de klant en ben even gaan hardlopen over een deel van de cpcquote:Op woensdag 11 maart 2026 07:57 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik juist gisteren een tempoprikkel, 7x1000 op hm-tempo
Nu lekker uitrollen naar zondag met wat korte duurloopjes en versnellingen.
Het weer was uiteindelijk best ok. Voor het ideale had er een tikkeltje minder wind mogen staan.quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:49 schreef Sport_Life het volgende:
Rest van de week inderdaad rustig aan doen , het wordt ook slecht weer dus dat komt mooi uit
Ik heb me ingeschreven voor Urk 😎. Dat is ook meteen de hekkensluiter. De volgorde is nu: April: Overijssel (Enschede), mei: (Campusrun) Groningen, juli: Diever (Drenthe), Oktober: Urk (Flevoland). Ik zit al op 8/12.quote:Op woensdag 11 maart 2026 11:48 schreef En1gma het volgende:
[..]
https://roparunteamflevoland.nl/halve-natuurmarathon/
Niet duidelijk of er tijdwaarneming is, maar volgerns prorun telt hij wel mee:
https://www.prorun.nl/bor(...)-lopen-in-flevoland/
Ik stond ook in wave 1, ging wel vrijlaat het startvak in en ik liep de 5km in 19 nogwat dus ik heb behoorlijk lopen slalommen.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:17 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Het weer was uiteindelijk best ok. Voor het ideale had er een tikkeltje minder wind mogen staan.
Zelf best ok gelopen. Voelde me de hele week niet echt fit. Vandaag op zich wel, dus geprobeerd om mn pr aan te vallen. Zat er niet in, half minuutje boven pr uitgekomen.
Kan me trouwens wel voorstellen dat het in het begin voor de grote massa wel druk was. Ik stond in wave 1 - vak A en zelfs daar was het oppassen tot aan het 2km punt.
quote:Ultraloop langs de Ringvaart : een strakke, iconische route rondom de polder.
1e editie van de Schiphol Marathon: één grote ronde om de luchthaven heen.
Tevens halve marathon en estafette op de ultraloop.
Maar dan kan mijn horloge niet tegelijkertijd ook een run loggen toch? Het is het een of het ander.quote:Op maandag 16 maart 2026 09:58 schreef En1gma het volgende:
Om te navigeren ga je gewoon naar hardlopen, dan de middelste knop links, navigeer selecteren en de route selecteren. Niet vergeten om dan nog je activiteit te starten, dat doet hij niet automatisch.
Jawel, als je de koers geselecteerd hebt, druk je op het knopje rechtsboven, dan start hij de activiteit.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Maar dan kan mijn horloge niet tegelijkertijd ook een run loggen toch? Het is het een of het ander.
Ik had eigenlijk weinig last van de drukte, ik zat in startvak 1 van de HM.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:17 schreef kalinhos het volgende:
Die CPC was wel krankzinnig druk joh![]()
Ik had zaterdag al een redelijk snelle HM in Dordrecht gelopen (4:00/km) dus wilde de CPC op 5:00/km doen en liep met vrienden die startwave 5 hadden. 1230 start maar eer dat je door de Efteling-rij was was het 1250 ofzo…
Uiteindelijk tempo kunnen houden en op 5:01/km alles gelopen , daarna was het ook weer krankzinnig druk op het Malieveld. Komt dat omdat er gewoon veel meer deelnemers waren of is het puur perceptie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |