Op de GTST site staat ze nog steeds bij de personages, dus ik heb geen idee wat ze met haar van plan zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:37 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom is Jes in de OP grijs maar die chick van hem niet?
Ja anders was hij er helemaal uitgehaald .quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:02 schreef Ascendancy het volgende:
Ja, maar Jef komt toch na die musical ook weer terug?
Ik al vanaf aflevering 1quote:
kijk nu 8 jaar. Ben de herhaling aan het kijken.quote:
Vanaf afl. 1quote:
dat vroeg ik me ook al af ja, want andere reeksen waar ik post komen bij een nieuwe geopende automatisch in mijn actieve topics, maar deze van GTST dus nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:06 schreef douche-eendje het volgende:
Waarom is deze reeks geen reeks meer? Moet nu telkens de topics opzoeken.
Ideetje voor de schrijvers:quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Op de GTST site staat ze nog steeds bij de personages, dus ik heb geen idee wat ze met haar van plan zijn.
Dat zou echt een giller zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb trouwens het vermoeden dat Lorena het produkt is van de incestueuze relatie tussen Maxime en haar vader Maximiliaan.
Klinkt goed! Ik mis alleen Arthur van Walsum/Gerard Verlinden (Hidde Maas) nogquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ideetje voor de schrijvers:
Als Anton Bouwhuis zijn praktijk kwijt raakt, gaat hij werken in het ziekenhuis waar ook Tanya Dupont werkzaam is. Hij krijgt al gauw een affaire met de flirterige Tanya, die sinds de terugkeer van haar wereldreis brombeer Jef als een baksteen heeft laten vallen. De reden dat Tanya Jef heeft gedumpt is dat ze hem alleen maar gebruikte als drugsezel. Tanya blijkt namelijk een cokeverslaving te hebben... ooit opgelopen tijdens haar zangcarrière in een schimmige disco in een gehucht genaamd Spijkerhoek.Anton zit zo diep in de put door de ruzies met (ex-)vrouw en kinderen dat hij op aandringen van Tanya ook eens een snuifje neemt. Als Lucas op zekere dag in het ziekenhuis belandt, maakt hij een fatale fout waardoor hij in coma belandt. Ludo is des duivels en zweert wraak....... Anton wordt zo zwaar afgetuigd dat ook hij in coma belandt. Wie heeft hem een koekje van eigen deeg gegeven? Is het Ludo die opkomt voor zijn familie? Is het Edwin, die zijn vader nooit echt heeft kunnen vergeven? Is het Bianca die Antons slippertje met Tanya niet kan verkroppen? Of is het toch Lucas, die zijn eigen coma in scène heeft gezet?
Welke GTST'ers waren dan niet vriendelijk?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:19 schreef Niggling het volgende:
Om nog even door te gaan met de discussie in het vorige topic over Jan (Danny),
ik kwam vroeger regelmatig GTST'ers tegen in Aalsmeer en Jan is wel ontzettend vriendelijk in het echt tegen 'vreemden' (in tegenstelling tot sommige van zijn andere collega's).
Ik gok sowieso op Inge Schrama. Die schijnt in het echt niet zo vriendelijk te zijn tegen fans.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Welke GTST'ers waren dan niet vriendelijk?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik hou van Rosa!
Ik ben een GTST-noob.
Ik kijk het pas sinds 2007 ... en toen ook maar sporadisch.
Waarom heb jij steeds de behoefte om op deze manier op mij te reageren?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Welke GTST'ers waren dan niet vriendelijk?
Klopt. Maar bij Inge (Sjors) is het ook een soort nuchterheid. Ze ziet zichzelf niet als een ster dus wil ze ook al die aandacht niet. Ik heb van vrienden/kennissen gehoord dat ze zelden op foto's gaat met mensen. Charlotte Besijn idemdito. En toch is het wel raar dat ze zo bitchy doen want als BN'er weet je dat je gewoon tegen iedereen aardig moet zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik gok sowieso op Inge Schrama. Die schijnt in het echt niet zo vriendelijk te zijn tegen fans.
Tja, aan de ene kant kan ik het begrijpen: soms hebben ze een werkdag vanaf zeven uur in de ochtend, dus dan ben je blij als je om een uur of vijf naar huis kunt. Maar aan de andere kant: hoelang duurt het maken van een foto nou helemaal? Vijf seconden?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:55 schreef Niggling het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Maar bij Inge (Sjors) is het ook een soort nuchterheid. Ze ziet zichzelf niet als een ster dus wil ze ook al die aandacht niet. Ik heb van vrienden/kennissen gehoord dat ze zelden op foto's gaat met mensen. Charlotte Besijn idemdito. En toch is het wel raar dat ze zo bitchy doen want als BN'er weet je dat je gewoon tegen iedereen aardig moet zijn.
Jette gaat volgens mij ook niet op foto's, maar daar geeft ze dan wel een rede voor en voert een leuk gesprekje. Het is niet 'NEE' en dan weglopen. Ik vond haar altijd super aardig als ik haar tegenkwam![]()
Sowieso de meeste acteurs die al langer meespelen zijn wel echt een beetje klaar met die aandacht... Erik, Caroline, Bartho, Charlotte etc..
Ferri Somogyi was wel oké. Niet arrogant, maar gewoon neutraal. Hij ziet er trouwens precies zo uit als in de serie. Make-up niet nodig
Anderen hadden juist weer een heel wisselend humeur. Dan wel aardig, dan niet. Sommige kwamen op mij niet vriendelijk over, maar tegen kennissen en medebewoners weer wel, zoals; Ferry (Lucas), Everon (Bing), Marjolein (Maxime)...Hebben nogal een wisselend humeur.
Duimen omhoog voor:![]()
- Ruud (Noud), Gigi (Lorena), Mark (Jack), Jan (Danny), en toch ook wel Lieke...
Ik krijg op tv altijd jeuk van Lieke, maar in het echt is ze wel altijd vriendelijk en opgewekt.
Al vind ik het wel moeilijk om over een BN'er te zeggen dat ze arrogant zijn. Die mensen vinden het gewoon vervelend om te worden aangestaard en kijken daarom altijd recht voor zich uit. Dat doen ook alle GTST'ers. Om zich heen kijken doen ze niet en daarom denken mensen vaak dat ze arrogant zijn. Maar integendeel, als je ze aanspreekt zijn (de meeste dus) gewoon aardig.
Precies.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, aan de ene kant kan ik het begrijpen: soms hebben ze een werkdag vanaf zeven uur in de ochtend, dus dan ben je blij als je om een uur of vijf naar huis kunt. Maar aan de andere kant: hoelang duurt het maken van een foto nou helemaal? Vijf seconden?
Weet je wat ik nooit begrijp: dat BN'ers (en met name soapies) "niet hadden verwacht dat het spelen in GTST zo'n impact zou hebben". Volgens mij wordt ze dat al bij het castingbureau verteld en daarbij: hoe achterlijk ben je als je dat niet verwacht?! Je kunt toch op je klompen aanvoelen dat het spelen in GTST een behoorlijke impact op je privé-leven heeft?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef Niggling het volgende:
[..]
Precies.
In het geval van Jette kan ik het me prima voorstellen dat ze niet op de foto wil. Ze zegt zelf ook; op premières ben ik opgemaakt etc. en dan ziet ze er goed uit. Maar wanneer je haar tegen komt in Aalsmeer had ze niets aan haar uiterlijk gedaan. Handtekeningen geeft ze trouwens welen ze maakt een praatje.
Wat Sjors betreft kan ik het niet begrijpen... Ze ziet er idd gewoon goed uit zonder make-up. Op de foto gaan doet ze niet of nauwelijks. Ze geeft ook geen rede.
Als BN'er weet je dat je altijd aardig moet zijn...(ook na lange werkdag) wel zo goed voor de reputatie.
En idd, mensen die altijd strak voor zich uit kijken, worden vaker arrogant bevonden en dat zijn ze laaaaang niet altijd.
Christophe is idd zo leuk!! Die was ik helemaal vergeten.
Mensen vinden mij ook arrogant, simpelweg omdat ik me nogal afzijdig houdt van anderen en me, net als jij, ook vaak gefocust ben op iets.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:10 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben geen soapster, maar men vind mij vaak ook arrogant in het voorbijgaan.
Ik ben dat helemaal niet, maar ben niet zo bezig met mijn omgeving. Ben meestal gefocust en heb dan zie je ook niet altijd iemand in het voorbijgaan. Dat wordt soms als vervelend opgevat.
Ik let nooit zo op mensen als ik over straat loop. Als ik op een terrasje zit is het iets ander, maar dan ga ik ook niet zitten roepen.
Snap het wel hoor, ik zou daarom nooit zo bekend willen zijn. Nu kun je gewoon je ding doen, zonder dat iedereen je constant in de gaten houdt.
Christophe is idd erg aardig. Een paar jaar terug was hij hier op de kermis. Ik wist het geeneens, vond het al zo drukquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:20 schreef Frey het volgende:
Mijn nichtje vertelde dat eens.
Op de kermis kwamen dan wel eens GTST acteurs. Eerst kwam Bas Muijs een keer, maar die kwam helaas helemaal niet aardig over. Hij had nauwelijks tijd voor de fans en deelde alleen snel handtekeningen uit. Alsof het een must was ofzo.
Over Christophe Haddad was ze echter dolenthousiast. Die nam echt overal de tijd voor en hij liep de hele tijd met een enorme smile op zijn gezicht. En ook lekker dollen met de aanwezige kinderen die fan waren.
Bas Muijs idd ook heel wisselend heb ik gehoord... :squote:Op woensdag 11 mei 2011 16:20 schreef Frey het volgende:
Mijn nichtje vertelde dat eens.
Op de kermis kwamen dan wel eens GTST acteurs. Eerst kwam Bas Muijs een keer, maar die kwam helaas helemaal niet aardig over. Hij had nauwelijks tijd voor de fans en deelde alleen snel handtekeningen uit. Alsof het een must was ofzo.
Over Christophe Haddad was ze echter dolenthousiast. Die nam echt overal de tijd voor en hij liep de hele tijd met een enorme smile op zijn gezicht. En ook lekker dollen met de aanwezige kinderen die fan waren.
Dat komt dat 1 of andere supermod de reeksversie heeft gesloten omdat er al een andere wasquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook al af ja, want andere reeksen waar ik post komen bij een nieuwe geopende automatisch in mijn actieve topics, maar deze van GTST dus niet
Precies. Ben ook geen haantje de voorste. Als men mij eenmaal kent en het klikt, dan zijn ze vaak stomverbaasd. Ik zal echter nooit iemand afpoeieren als iemand aandacht vraagt, maar ik kijk liever de kat uit de boom.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mensen vinden mij ook arrogant, simpelweg omdat ik me nogal afzijdig houdt van anderen en me, net als jij, ook vaak gefocust ben op iets.
Maar in feite ben ik juist helemaal niet arrogant: ik hou er gewoon niet van om in de belangstelling te staan.
Weet je: van een populair meisje op mijn school dacht ik echt dat ze superarrogant was: bleek totaal niet het geval te zijn, ze is juist erg aardig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Precies. Ben ook geen haantje de voorste. Als men mij eenmaal kent en het klikt, dan zijn ze vaak stomverbaasd. Ik zal echter nooit iemand afpoeieren als iemand aandacht vraagt, maar ik kijk liever de kat uit de boom.
Ach, je bent wie je bent, en als je dat weet, kun je er gegeven moment goed mee leven. Het is toch het belangrijkste hoe je directe omgeving over je denkt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Weet je: van een populair meisje op mijn school dacht ik echt dat ze superarrogant was: bleek totaal niet het geval te zijn, ze is juist erg aardig.
Maar goede vrienden van mij weten dat ik echt een aardig iemand ben; alleen omdat ik me wat meer op de achtergrond hou denken ze vaak dat ik me te goed voor anderen voel.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:24 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat komt dat 1 of andere supermod de reeksversie heeft gesloten omdat er al een andere was
nu al?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
On-topic: Ik zit klaar voor de perikelen van vanavond.![]()
Bij wijze van spreken dan.........quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |