Op de GTST site staat ze nog steeds bij de personages, dus ik heb geen idee wat ze met haar van plan zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:37 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom is Jes in de OP grijs maar die chick van hem niet?
Ja anders was hij er helemaal uitgehaald .quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:02 schreef Ascendancy het volgende:
Ja, maar Jef komt toch na die musical ook weer terug?
Ik al vanaf aflevering 1quote:
kijk nu 8 jaar. Ben de herhaling aan het kijken.quote:
Vanaf afl. 1quote:
dat vroeg ik me ook al af ja, want andere reeksen waar ik post komen bij een nieuwe geopende automatisch in mijn actieve topics, maar deze van GTST dus nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:06 schreef douche-eendje het volgende:
Waarom is deze reeks geen reeks meer? Moet nu telkens de topics opzoeken.
Ideetje voor de schrijvers:quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Op de GTST site staat ze nog steeds bij de personages, dus ik heb geen idee wat ze met haar van plan zijn.
Dat zou echt een giller zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb trouwens het vermoeden dat Lorena het produkt is van de incestueuze relatie tussen Maxime en haar vader Maximiliaan.
Klinkt goed! Ik mis alleen Arthur van Walsum/Gerard Verlinden (Hidde Maas) nogquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ideetje voor de schrijvers:
Als Anton Bouwhuis zijn praktijk kwijt raakt, gaat hij werken in het ziekenhuis waar ook Tanya Dupont werkzaam is. Hij krijgt al gauw een affaire met de flirterige Tanya, die sinds de terugkeer van haar wereldreis brombeer Jef als een baksteen heeft laten vallen. De reden dat Tanya Jef heeft gedumpt is dat ze hem alleen maar gebruikte als drugsezel. Tanya blijkt namelijk een cokeverslaving te hebben... ooit opgelopen tijdens haar zangcarrière in een schimmige disco in een gehucht genaamd Spijkerhoek.Anton zit zo diep in de put door de ruzies met (ex-)vrouw en kinderen dat hij op aandringen van Tanya ook eens een snuifje neemt. Als Lucas op zekere dag in het ziekenhuis belandt, maakt hij een fatale fout waardoor hij in coma belandt. Ludo is des duivels en zweert wraak....... Anton wordt zo zwaar afgetuigd dat ook hij in coma belandt. Wie heeft hem een koekje van eigen deeg gegeven? Is het Ludo die opkomt voor zijn familie? Is het Edwin, die zijn vader nooit echt heeft kunnen vergeven? Is het Bianca die Antons slippertje met Tanya niet kan verkroppen? Of is het toch Lucas, die zijn eigen coma in scène heeft gezet?
Welke GTST'ers waren dan niet vriendelijk?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:19 schreef Niggling het volgende:
Om nog even door te gaan met de discussie in het vorige topic over Jan (Danny),
ik kwam vroeger regelmatig GTST'ers tegen in Aalsmeer en Jan is wel ontzettend vriendelijk in het echt tegen 'vreemden' (in tegenstelling tot sommige van zijn andere collega's).
Ik gok sowieso op Inge Schrama. Die schijnt in het echt niet zo vriendelijk te zijn tegen fans.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Welke GTST'ers waren dan niet vriendelijk?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik hou van Rosa!
Ik ben een GTST-noob.
Ik kijk het pas sinds 2007 ... en toen ook maar sporadisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |