quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:14 schreef James1988 het volgende:
Waarschijnlijk hebben de schrijvers iets van "Nick, wie is dat?" als je ze ernaar vraagt.
Charlie (of eigenlijk Valentijn) kreeg een tijdje terug toch een brief van Nick? Ze wéten dus nog wel wie het is, alleen kunnen ze zich niet meer zo goed voor de geest halen wat voor type het was...quote:
Nee, geen moord. Ik zie liever iemand gewoon creperen en Meerdijk verlaten op een bootje ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:47 schreef PeterKelder het volgende:
Nick is idd een held. Zeker als hij Maxime om het leven brengt
ja oke maar daarna moeten ze allebei oprottenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:18 schreef James1988 het volgende:
Ook niet heel eventjes, om met Maxime af te rekenen?
De helft van de cast vervangen zou niet verkeerd zijn. En sowieso moet er meer bij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:13 schreef PuntMutss het volgende:
[..]
ja oke maar daarna moeten ze allebei oprotten
okee... na de zomer vind ik gtst echt niet leuk meer... het is veel te saai geworden... ze weten geloof ik niet meer zo goed wat ze nu moeten doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De helft van de cast vervangen zou niet verkeerd zijn. En sowieso moet er meer bij.
Waarschijnlijk moet er iemand anders voor Charlie wijken, mocht ze bij Danny willen wonen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben blij dat Rik eindelijk Charlie de deur uitgooit. Die egocentische mevrouw krijgt wat ze verdient. Eruit!
Gaat ze zeker ook bij Danny in dat inmiddels overvolle hok wonen? Hoeft Nina niet meer te koken, kan ze toch al niet.
Sjors en Lana kunnen toch bij Rik intrekken? Of is dat niet de suggestie die ze willen wekken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet er iemand anders voor Charlie wijken, mocht ze bij Danny willen wonen.
Ja; dat gaat Rik gezellig vinden met Danny die continu Lana komt halen omdat hij weer een papadag heeftquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sjors en Lana kunnen toch bij Rik intrekken? Of is dat niet de suggestie die ze willen wekken?
Jaaaa... en rond oud en nieuw hebben we wéér een probleempje: 1x onbeschermde seks met Rik, 1x wilde seks met Danny die Lana op kwam halen nadat Rik en Sjors ruzie hebben over Danny die steeds langskomt voor Lana en o jee, o jee, vruchtbaar konijntje Sjors draagt weer een 'kinsje' bij zich. Oh oh oh, wat moet ze nu weer? 0900-belbing?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja; dat gaat Rik gezellig vinden met Danny die continu Lana komt halen omdat hij weer een papadag heeft
Is het alweer tijd voor de flexwet voor Bing dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:49 schreef LWD-Godius het volgende:
Goed idee, dan kan Bingo eindelijk weg uit Meerdijk om even lekker uit te huilen.
Edit:
Oh, wacht.. Hij wordt waarschijnlijk veroordeeld en mag samen met Sil zijn straf uitzitten in de gevangenis.
Daar dacht ik ook even aan maar dat leek me weer te ver gaan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sjors en Lana kunnen toch bij Rik intrekken? Of is dat niet de suggestie die ze willen wekken?
Dat sowieso! Graag in combinatie met Helen Helmink, maar stiekem zou ik dan ook Peter Kelder terug willen hebben en dat kan niet meer....quote:
In gtst zijn ze iig wel zo netjes om de rol van een overleden persoon, niet te vervangen voor een andere acteur of actrice.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat sowieso! Graag in combinatie met Helen Helmink, maar stiekem zou ik dan ook Peter Kelder terug willen hebben en dat kan niet meer....
Mag inderdaad hopen van niet. Gatver.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:19 schreef Countess het volgende:
Ik vind het erg voor de hand liggen dat Sjors en Rik straks verliefd worden na alle `` ellende .
Dat houdt de schrijvers niet tegen hoor, kijk maar naar Janine en Jack....quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:11 schreef vencodark het volgende:
Mag inderdaad hopen van niet. Gatver.Btw, in onze theorie zouden die toch zeker 20 jaar moeten schelen. Toen Rik in 1995 in de serie kwam, was Sjors zogezegd amper een paar jaar oud of is 'Wendela' zogezegd van na 1995?
Zeker niet, dat weet ik. Blijft jammer maar ik vond het toch even noemenswaardig om te vermelden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat houdt de schrijvers niet tegen hoor, kijk maar naar Janine en Jack....
Oh zeker en ik bedoelde ook absoluut niet dat ze hem zouden moeten vervangen natuurlijk, er is maar 1 Peter Kelder. Toch blijft het jammer -ook om diverse andere redenen- dat bepaalde acteurs overleden zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
In gtst zijn ze iig wel zo netjes om de rol van een overleden persoon, niet te vervangen voor een andere acteur of actrice.
Ik begreep al dat je daar niet op doelde, maar inderdaad, zo kunnen bepaalde personages niet terugkomen en voor de soap kan dat heel jammer zijn. Even naast het feit van de acteurs zelf natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh zeker en ik bedoelde ook absoluut niet dat ze hem zouden moeten vervangen natuurlijk, er is maar 1 Peter Kelder. Toch blijft het jammer -ook om diverse andere redenen- dat bepaalde acteurs overleden zijn.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jaaaa... en rond oud en nieuw hebben we wéér een probleempje: 1x onbeschermde seks met Rik, 1x wilde seks met Danny die Lana op kwam halen nadat Rik en Sjors ruzie hebben over Danny die steeds langskomt voor Lana en o jee, o jee, vruchtbaar konijntje Sjors draagt weer een 'kinsje' bij zich. Oh oh oh, wat moet ze nu weer? 0900-belbing?
Jaaaaa Martine moet terug! Martinequote:
Trouwens had Rik niet nog een zoon?? waar is hij eigenlijk??quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat houdt de schrijvers niet tegen hoor, kijk maar naar Janine en Jack....
Ik zat daar eigenlijk op te wachtenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dalijk zegt ie nog laten we een nieuwe maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een heer met stijl
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Shortie van morgen bekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Shortie van morgen bekekenGaat dus weer net zo saai en voorspelbaar worden als dat het vandaag was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:27 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik hoop op weinig/geen Lucas-Edwin deze week, de laatste tijd beginnen ze me te ergeren, vooral Lucas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Maar -en nu komt het- in die zogenaamde strijd met Maxime vond ik dat hem absoluut niets te verwijten viel, hij deed gewoon zijn ding, leefde zijn leven en ineens werd hij vanuit het niets keihard aangevallen.
Als ik me dat goed herinner had hij argwaan gekregen w.b.t. Maxime en daardoor is zij HEM gaan zieken. Ze wilde een wig drijven tussen hem en Ludo, omdat ze Ludo wilde pakken. Echter rook Nick onraad.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus?
Volgens mij heb jij een heel ander programma gekeken, want als er iemand die vete aanwakkerde, was hij het wel.
De TT klopt trouwens niet. Ik wil Nick absoluut niet terug, dat is echt mijn minst favoriete personage aller tijden. Als Nick terugkomt in de serie, overweeg ik serieus om te stoppen met kijken.
Inge Schrama is inderdaad wel een beetje dun geworden ... maar wat mij betreft wel de beste actrice van GTST.
Ja hoor, alle gelovigen leven "goed" en alle ongelovigen gaan vreemd en laten abortus plegenquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:14 schreef Miss_paraplu het volgende:
Sjors is ook walgelijk, als het haar uitkomt, haalt ze de bijbel er bij en God, en gelovig dit en dat maar ondertussen gaat ze vreemd, en wou ze een abortus, leeft ze net zoals een ongelovige..
Maar ze acteert het wel goed, moet ik zeggen.
Hij is zijn zoon en het is natuurlijk voor een kind belangrijk om erkenning te krijgen van je ouders (voor een man vooral van zijn vader).quote:Op woensdag 27 april 2011 00:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Het enige wat Maxime wou, is geaccepteerd worden door haar familie.
Daarom doet ze dit nu ook bij Ludo (Amy afpakken en zo), omdat hij haar eruit heeft geschopt en haar niet wil accepteren.
Vooral Nicks voornaamste reden om haar niet te accepteren was belachelijk: het werd pas duidelijk dat ze een Sanders was na een DNA-test. Dat is bij hem toch ook zo gegaan?
Echt een hypcriet geval. Dat het een klootzak is, dat vond ik nog niet zo erg ... Maar dat het zo'n hypocriet was .... Nee, ik vond het maar een naar figuur.
Je kunt het Maxime toch ook niet kwalijk nemen dat ze hem heeft laten opsluiten? Hij probeerde haar te vermoorden ... en bovendien was hij knettergek.
Maar goed, Maxime kan in de ogen van veel mensen blijkbaar niks goeds doen ...
Ik moet zeggen dat ik het inderdaad een beetje raar vond dat ze het zelfs al als een optie zag.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:06 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ja hoor, alle gelovigen leven "goed" en alle ongelovigen gaan vreemd en laten abortus plegen![]()
Pffffffffffffffffffffffff....
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het nergens op slaan dat ze hem ervan beschuldigt dat zij daarom geen kinderen kan krijgen (wordt later misschien nog wel ontkracht als ik denk aan wat Nick had uitgevonden, en waarom hij snel moest verdwijnen).
Optie 2B lijkt mij het meest toevallig.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat Charlie en Rik weer bij elkaar zijn? Van mij hoeft het niet, maar GTST kennende is het slechts een kwestie van tijd.
Om dat voor elkaar te krijgen moet er een groot wonder gebeuren:
Optie 1: Charlie wordt ontvoerd door Nick, die uit de kliniek is ontsnapt, en ontsnapt ternauwernood aan de dood. Hierdoor (en het feit dat ze waarschijnlijk zwanger van hem is) beseft Rik hoeveel hij nog om haar geeft. Rest alleen nog het probleem Danny, dus ga ik voor optie 2.
Optie 2: Charlie krijgt last van een familiekwaal, nee niet vreemdgaan, maar kanker... en niet die van het virtuele soort waardoor ze uitgekotst wordt door heel Meerdijk. Danny trekt het niet om nog een vrouw aan kanker te verliezen en dumpt Charlie. Rik beseft door dit alles dat hij nog steeds om Charlie geeft en gaat samen met haar de strijd aan tegen de ziekte. De chemotherapie slaat aan en na een paar maanden is ze kankervrij. Maar dan slaat op zekere dag het noodlot toe: al fietsend naar de kapsalon wordt ze geschept door:
Optie A: een bus met daarop reclame voor KWF Kankerbestrijding.![]()
Optie B: het klusbusje van Noud Bouwt, met Danny achter het stuur en Noud op de passagiersstoel.
Mwa, Maxime is de allergrootste bemoeial van Meerdijk. Ze loopt overal toevallig en ze vertelt alles aan iedereen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Daarom doet ze dit nu ook bij Ludo (Amy afpakken en zo), omdat hij haar eruit heeft geschopt en haar niet wil accepteren.
Vooral Nicks voornaamste reden om haar niet te accepteren was belachelijk: het werd pas duidelijk dat ze een Sanders was na een DNA-test. Dat is bij hem toch ook zo gegaan?
Echt een hypcriet geval. Dat het een klootzak is, dat vond ik nog niet zo erg ... Maar dat het zo'n hypocriet was .... Nee, ik vond het maar een naar figuur.
Je kunt het Maxime toch ook niet kwalijk nemen dat ze hem heeft laten opsluiten? Hij probeerde haar te vermoorden ... en bovendien was hij knettergek.
Onzin jij en Maxime zijn niet goed wijs.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb dit eigenlijk gemist, dat het uitgekomen is, en jammer dat deze klapper niet meer gemaakt kan worden. Maar het is dus een feit dat ze gelogen heeft. Het argument dat ze aanhaalt waarom ze gelogen heeft, is ook te beschamend voor woorden. Het zal me niet verbazen als ze hierover ook liegt.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dit is de scene waarin ze alles uitlegt, en dat is dus ook niet de reden dat ze Nick weg wou hebben.
Het komt dus op hetzelfde neer: ze is doordat ze in haar buik is geschoten als kind, vrijwel onvruchtbaar.
Volgens mij ben jij niet goed wijs ....quote:Op woensdag 27 april 2011 09:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mada
[..]
Onzin jij en Maxime zijn niet goed wijs.
Nick deed niets verkeerd hij vertrouwde haar niet dat was alles. Daarna is ze hem beginnen te treiteren en dat ging zelfs zover dat ze zijn zoon wou afpakken. Maxime verdiende toen ook eigenlijk de dood want van iemands kinderen blijf je af. Dat nick nu al bijna 2 jaar onterecht in een kliniek zit is natuurlijk volkomen belachelijk.
Dat hij Maxime probeerde te vermoorden was volkomen terecht.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet goed wijs ....
Maxime verdient de dood? Serieus?
Nick zit niet onterecht in een kliniek, want die gast was compleet gestoord en ontzettend gevaarlijk (wie heeft hij allemaal geprobeerd te vermoorden? Jack, Maxime, Ludo, ....).
En dat Maxime jaren geleden wel zwanger was geworden, maakt haar nog steeds geen leugenaar.
Zoals ze al in dat fimpje hierboven vertelt: er was een hele grote kans dat het kind óf zwaargehandicapt, óf doodgeboren werd en er was ook nog eens best een grote kans dat zijzelf de bevalling niet zou overleven.
Vind je het gek dat ze de zwangerschap heeft laten beëindigen?
Een held probeert geen mensen te vermoorden .... en zeker niet 3 verschillende.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat hij Maxime probeerde te vermoorden was volkomen terecht.
En jij hebt net als de schrijvers een plaat voor je kop van hier tot tokio als je niet ziet dat Maxime zelf begonnen is en als ze echt was gestikt in dat zwembad kreeg ze waar ze om vroeg.
Ze was Nick een seizoen lang aan het treiteren om niets en uiteindelijk probeerde ze zonder reden zijn kind bij haar weg te nemen. Zijn kind die hij amper heeft zien opgroeien waarvan hij eerst dacht dat het arme jongetje dood was. En toen Nick eindelijk gelukkig kon zijn kwam die achterlijke bitch van een Maxime om hem zijn kindje af te nemen Maxime verdiende toen wat haar toe kwam en Nick was de held niet de slechterik .
Nick is geslachtofferd, misschien wel voor de hele verhaallijn, maar slecht was hij niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Een held probeert geen mensen te vermoorden .... en zeker niet 3 verschillende.
Ik zeg echt niet dat Maxime onschuldig is, maar Nick heeft het minstens net zoveel aan zichzelf te danken dat hij nu in die kliniek zit.
Nina draait ook wel bij.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:31 schreef DeLuna het volgende:
Probleem is wel, dat als Nick Ludo gaat helpen om Maxime uit de weg te ruimen, Nick Nina waarschijnlijk verliest...
Als jij vind dat Danny en Charlie een geweldige lijn is, kijk jij ook een andere serie dan ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een heel ander programma gekeken, want als er iemand die vete aanwakkerde, was hij het wel.
De TT klopt trouwens niet. Ik wil Nick absoluut niet terug, dat is echt mijn minst favoriete personage aller tijden. Als Nick terugkomt in de serie, overweeg ik serieus om te stoppen met kijken.
Inge Schrama is inderdaad wel een beetje dun geworden ... maar wat mij betreft wel de beste actrice van GTST.
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nina draait ook wel bij.
Nou, als ik zo'n dochter had, had ik haar de deur uit getrapt met de woorden, als je weer normaal kan doen kom je maar terug, ondankbaar kreng.
Ik moest het niet wagen om zo tegen mijn ouders te spreken, zelfs een partner zou dat niet moeten pikken. Het enige wat telt is Nina en haar behoeften en gevoelens, anderen kunnen het rambam krijgen. Wat een wicht zeg.
Voelen ze zich helemaal niet schuldig of acteren ze te slecht om over te komen als mensen met schuldgevoel? Sowieso zie ik niks aan de uitdrukking van Danny, of hij nou ` blij of ` triest voor moet stellenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:53 schreef James1988 het volgende:
Sowieso is Charlie een ongelofelijke slet. Ze is nog niet eens gescheiden van haar man of ze trekt al in bij haar lover.
Nah, ik vond Charlie er toch redelijk "kut voelend" uit zien. Danny had gewoon nog minder emotie dan een playmobil poppetje.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:49 schreef Countess het volgende:
[..]
Voelen ze zich helemaal niet schuldig of acteren ze te slecht om over te komen als mensen met schuldgevoel? Sowieso zie ik niks aan de uitdrukking van Danny, of hij nou ` blij of ` triest voor moet stellen
Dat is een verschil van interpretatie. Haar 'wraak' staat in mijn ogen niet naar verhouding tot de daad: 'iemand slechts niet accepteren'. Ook een verschil van mening dus. Dat kan, niks mis mee.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het zal wellicht rauw op je dak vallen, maar de user hier zijn niet gebonden aan alleen jouw mening. Een adviesje, spui je gal en uit je mening, maar wees zo sportief en gun een ander hetzelfde.quote:De TT klopt trouwens niet. Ik wil Nick absoluut niet terug, dat is echt mijn minst favoriete personage aller tijden. Als Nick terugkomt in de serie, overweeg ik serieus om te stoppen met kijken.
quote:Inge Schrama is inderdaad wel een beetje dun geworden ... maar wat mij betreft wel de beste actrice van GTST.
Ik zou toch de verhaallijn van de Sanders in de gaten houden. Kan nog leuk worden zeggen ze.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:52 schreef roos85 het volgende:
Als Nick terug in GTST komt, ga ik weer kijken.
Ben op dit moment (even) gestopt met kijken omdat ik de huidige verhaallijnen niks aan vind.
Wel als Ludo eindelijk weer eens los komt.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:07 schreef DeLuna het volgende:
Ik zou toch de verhaallijn van de Sanders in de gaten houden. Kan nog leuk worden zeggen ze.
Ze denken natuurlijk dat Charlie zelf de smoothie is.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:14 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, die wil straks iedereen.
zeker zoals in the old daysquote:Op woensdag 27 april 2011 17:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Wel als Ludo eindelijk weer eens los komt.
Welnee, Lorena natuurlijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze denken natuurlijk dat Charlie zelf de smoothie is.
dat gevoel kreeg ik ook toen ludo zo overdreven zat te doen met dat kind bij janine.quote:
Ja, waarom slaat Rik Danny gewoon niet op zijn bek?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, ik heb de volgende opmerkingen over deze van vanavond.
Lucas is echt te erg voor woorden. Wat een drol, zo ga je toch niet om met een verrassing? Beetje "Ik wil het weten, zo ben ik nu eenmaal" en dan zo doen...
Groot gelijk van Edwin om het tochtje af te blazen. Kom zeg.
En ze hebben maar 2 uitgaansgelegenheden daar: Die kroeg, en de Rozenboom... Heul toevallig gaan ze eten in de Rozenboom, waar heul toevallig die anderen ook net zitten te eten... Sjongejongejonge.
Ludo met zijn geprovoceer, niet normaal. Zijn das had 'ie de volgende dag te kort gestropt trouwens.
En Nina die niet eens meer weet waarom ze boos is. Noud is er al klaar mee en zij zit maar te pruilen en te jammeren. Tijd dat zij eens een goede beurt krijgt.
En dan zie je de preview voor de volgende keer, en dan die huilerige kop van Rik met de stem van Danny... Dan weet je ook: eest opnemen en dan versneld terugkijken.
Wat niet is kan nog komenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, waarom slaat Rik Danny gewoon niet op zijn bek?
Het is dat je vrouwen niet mag slaan, anders zou ik zeggen, geef Charlie maar een klap op d'r overspelige bakkes.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, waarom slaat Rik Danny gewoon niet op zijn bek?
Vrouwen mag je niet slaan, Charlie wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is dat je vrouwen niet mag slaan, anders zou ik zeggen, geef Charlie maar een klap op d'r overspelige bakkes.
Voor Charlie gaat die vrouwenregel niet meer op hoor, gewoon slaan.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is dat je vrouwen niet mag slaan, anders zou ik zeggen, geef Charlie maar een klap op d'r overspelige bakkes.
Zo zie ik dat absoluut niet, ze heeft het niet laten plegen en bovendien met het idee spelen rechtvaardigt het niet om een vrouw -zwanger of niet- tegen de grond aan te duwen. Hoewel ik me kan voorstellen dat je iemand weleens zou willen aanvliegen, is het meestal niet hier om. Bovendien is het een algemeen geldende regel dat je van iemand anders afblijft in een conflict. Doe het verbaal, speel het via de rechter, maar hou gewoon je handen thuis.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:15 schreef lady-wrb het volgende:
nou vlak sjors ook niet uit.
hoe kan je nou bing verwijten dat hij de oorzaak is dat het kind dood is, terwijl ze zelf met het idee speelde om abortus te plegen.
dat vind ik toch een beetje erg hypocriet en dubbel.
stiekem is ze gewoon blij dat het kind weg is, maar ja, dat kan schijnheilige sjors natuurlijk niet zeggen. nee dr moet natuurlijk een zondebok zijn.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Voor Charlie gaat die vrouwenregel niet meer op hoor, gewoon slaan.
Geniaal ook dat 3 vrouwen dit zeggen, en ik geef jullie groot gelijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:04 schreef Countess het volgende:
[..]
Vrouwen mag je niet slaan, Charlie wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |