Ik zou toch de verhaallijn van de Sanders in de gaten houden. Kan nog leuk worden zeggen ze.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:52 schreef roos85 het volgende:
Als Nick terug in GTST komt, ga ik weer kijken.
Ben op dit moment (even) gestopt met kijken omdat ik de huidige verhaallijnen niks aan vind.
Wel als Ludo eindelijk weer eens los komt.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:07 schreef DeLuna het volgende:
Ik zou toch de verhaallijn van de Sanders in de gaten houden. Kan nog leuk worden zeggen ze.
Ze denken natuurlijk dat Charlie zelf de smoothie is.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:14 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, die wil straks iedereen.
zeker zoals in the old daysquote:Op woensdag 27 april 2011 17:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Wel als Ludo eindelijk weer eens los komt.
Welnee, Lorena natuurlijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze denken natuurlijk dat Charlie zelf de smoothie is.
dat gevoel kreeg ik ook toen ludo zo overdreven zat te doen met dat kind bij janine.quote:
Ja, waarom slaat Rik Danny gewoon niet op zijn bek?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, ik heb de volgende opmerkingen over deze van vanavond.
Lucas is echt te erg voor woorden. Wat een drol, zo ga je toch niet om met een verrassing? Beetje "Ik wil het weten, zo ben ik nu eenmaal" en dan zo doen...
Groot gelijk van Edwin om het tochtje af te blazen. Kom zeg.
En ze hebben maar 2 uitgaansgelegenheden daar: Die kroeg, en de Rozenboom... Heul toevallig gaan ze eten in de Rozenboom, waar heul toevallig die anderen ook net zitten te eten... Sjongejongejonge.
Ludo met zijn geprovoceer, niet normaal. Zijn das had 'ie de volgende dag te kort gestropt trouwens.
En Nina die niet eens meer weet waarom ze boos is. Noud is er al klaar mee en zij zit maar te pruilen en te jammeren. Tijd dat zij eens een goede beurt krijgt.
En dan zie je de preview voor de volgende keer, en dan die huilerige kop van Rik met de stem van Danny... Dan weet je ook: eest opnemen en dan versneld terugkijken.
Wat niet is kan nog komenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, waarom slaat Rik Danny gewoon niet op zijn bek?
Het is dat je vrouwen niet mag slaan, anders zou ik zeggen, geef Charlie maar een klap op d'r overspelige bakkes.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, waarom slaat Rik Danny gewoon niet op zijn bek?
Vrouwen mag je niet slaan, Charlie wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is dat je vrouwen niet mag slaan, anders zou ik zeggen, geef Charlie maar een klap op d'r overspelige bakkes.
Voor Charlie gaat die vrouwenregel niet meer op hoor, gewoon slaan.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is dat je vrouwen niet mag slaan, anders zou ik zeggen, geef Charlie maar een klap op d'r overspelige bakkes.
Zo zie ik dat absoluut niet, ze heeft het niet laten plegen en bovendien met het idee spelen rechtvaardigt het niet om een vrouw -zwanger of niet- tegen de grond aan te duwen. Hoewel ik me kan voorstellen dat je iemand weleens zou willen aanvliegen, is het meestal niet hier om. Bovendien is het een algemeen geldende regel dat je van iemand anders afblijft in een conflict. Doe het verbaal, speel het via de rechter, maar hou gewoon je handen thuis.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:15 schreef lady-wrb het volgende:
nou vlak sjors ook niet uit.
hoe kan je nou bing verwijten dat hij de oorzaak is dat het kind dood is, terwijl ze zelf met het idee speelde om abortus te plegen.
dat vind ik toch een beetje erg hypocriet en dubbel.
stiekem is ze gewoon blij dat het kind weg is, maar ja, dat kan schijnheilige sjors natuurlijk niet zeggen. nee dr moet natuurlijk een zondebok zijn.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Voor Charlie gaat die vrouwenregel niet meer op hoor, gewoon slaan.
Geniaal ook dat 3 vrouwen dit zeggen, en ik geef jullie groot gelijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:04 schreef Countess het volgende:
[..]
Vrouwen mag je niet slaan, Charlie wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |