quote:Op woensdag 8 december 2010 20:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Het lijkt de me dan de bedoeling dat het huidige topic blijft zoals deze is, dus dat het over alles omtrent GTST gaat, oud, nieuw, toekomst, algemene dingen etc. en dat er in het nieuwe topic alleen over de actuele afleveringen wordt gepraat (en natuurlijk 'tijdneutrale' dingen).
De rest met grootse dank aan de heer Freyquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, in deze reeks moet alles besproken kunnen worden, want dat is altijd al zo geweest.
Geheel mee eens, streep eronder en verder ontopic, op niet-inhoudelijke opmerkingen ga ik in dit nieuwe topic niet meer in en die negeer ik. Ik hoop dat de rest hetzelfde doetquote:Op maandag 27 december 2010 14:10 schreef Jojoortje het volgende:
Oke Eilandje en Catweazle, nu is het wel genoeg geweest. Open zelf een 2e deel. Je bent hier natuurlijk van harte welkom, maar niet om te klagen.
De mods van SHO hebben de regels gemaakt en de meerderheid kan zich er in vinden, dus genoeg is genoeg
Die Suriname-verhaallijn komt rond januari op het scherm, het borduurt voort op de Who Killed Rutger Goedhart-verhaallijn.quote:Op maandag 27 december 2010 14:53 schreef Isamaru het volgende:
Oh hoe heb ik die naam nou kunnen vergeten :s... Maarja ^^
En er werd hier ook wel eens gesproken over een 'Suriname verhaallijn' =)? Zal dat de eerstvolgende spannende verhaallijn worden?
Ik moest ook zo keihard lachen!!quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 19:23 schreef delano.888 het volgende:
Waaarom kan ik het liedje "is it too late" niet vinden van afgelopen vrijdag op youtube..
Iemand een idee hoe die heet?
Vanaf 20 minuten ongeveer
Oeee dankjequote:
Ik zit nu bij aflevering 475, middenin de CELU-verhaallijn dus. Echt een superieure verhaallijn, met steengoede acteurs (o.a. Hero Muller) en de achtergrondmuziek is ook echt top. Die scènes op het parkeerterrein tussen de personages van Hero Muller en Jan Anne Drenth zijn helemaal meesterlijkquote:Op maandag 27 december 2010 19:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zo seizoen 3 zit er voor mij ook op, dit seizoen wordt voor mij gekenmerkt in de eerste helft door de moord op Rien Hogendoorn, de ontvoering van Frits' zoon door Herman Hogendoorn en het overlijden van Trix Gerritse. Het zit ondertussen ook niet bepaald rustig bij de familie Alberts, die krijgen te maken met bedreigingen van o.a. Kees Moree en het instorten van Laura die vreemde dingen doet.
Rond deze periode doen personages als Roos de Jager, Janine Elschot en Arthur Peters hun intrede en ook zij zorgen voor de nodige opschudding. In de tweede helft wordt het ultieme schurkenduo Frits en Martine geboren. Vooral Martine die niet terugdeinst voor moord is spectaculair om te zien.
Een kentering vindt plaats met de terugkeer van Robert Alberts, hij zoekt toenadering met Flash voor de pr van zijn nieuw te beginnen reclamebureau (wat in seizoen 4 van start zal gaan als A&A). De dood van Lotje en de Karma-sekte zorgen voor een spannende afsluiter van dit seizoen.
Ja gaan we weer, door een reactie als die van jou. Ik neem het de mods ook kwalijk overigens die geven tegenstrijdige berichten, hopelijk doen ze iets met het stuk dat ik in het FB gedeelte heb geplaatst.quote:
Wat vond ik seizoen 1 toch geweldig, met de verhaallijn over die psycho die achter Jeanne aan zat, het zeil-drama van Simon, 'hoerenhakker' Maurice de Bruin, de moord op Marc de Waal... Schaar in je rug. Damn.quote:
nou je lokt de reactie zelf uit door je kinderachtige gedrag.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja gaan we weer, door een reactie als die van jou. Ik neem het de mods ook kwalijk overigens die geven tegenstrijdige berichten, hopelijk doen ze iets met het stuk dat ik in het FB gedeelte heb geplaatst.
Tot die tijd ga ik gewoon op oude voet door en mocht het negatief uitpakken dan moeten zo een 25-30 users hun routine van 307-topics aanpassen enkel en alleen voor Roos85, Catweazle en Eilandjeonline. Het zal een bittere pil zijn dat is zeker, maar nogmaals ik wacht de gezamelijke reactie van de mods af.....als die ooit komt
En jij gaat aan CG voorbij. Haar berichten werden namelijk eerst ondersteund door Static, echter uit zijn moderatiegedrag blijken hele andere dingen. Laat me raden jij hebt hem overgehaald die TT te veranderen. Ik snap niet dat ie zich voor het karretje van die 3 users laat spannen. Of het is onwetendheid (hij komt er tenslotte nooit meer) of er gebeuren hele rare dingen achter de schermen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
nou je lokt de reactie zelf uit door je kinderachtige gedrag.
alleen de berichten van CG gebruik je om je eigen standpunt te kunnen verdedigen, aan de mening van static ga je volledig voorbij.
Ik doe wat Cinnamongirl zegt, die gooit ook olie op het vuur zeker?quote:en dan die TT.. je bent zelf degene die olie op het vuur aan het gooien is
Dat niet alleen, kijk hoe prachtig dit topic van start ging: heden en verleden door elkaar. Iedereen tevredenquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Mag ik vragen waarom een groep van veel mensen moeten dansen naar de pijpen van 3 fucking users?
Jij hebt helemaal gelijk en ik moet het ook negeren, maar als ze een TT veranderen valt dat een stuk moeilijker te negeren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:49 schreef Jojoortje het volgende:
Euh ik praat hier gewoon over alles, zoals cinnamon zegt.
Alleen is er sprake van miscommunicatie denk ik, komt morgen wel goed, niks van aantrekken mensen.
Ik ben er bang voor. Heel soms weten ze nog met een spannende climax te komen, maar dat is maar 1 aflevering. Verder slagen ze er alleen in om het spannend te maken tijdens een jubileumuitzending en de zomercliffhanger. Maar zelfs bij die laatste hebben ze dit jaar gefaald.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:53 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik ben beniewd of er nog een spannende draai aan het huidige GTST gegeven kan worden.
dat sloeg met name op de TT..quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:53 schreef Hogendoorn het volgende:
Dit topic beloofde een prima mix te worden. Wat opmerkingen over de afleveringen op tv, seizoen 3 dat net op DVD uit is en algemene vragen en opmerkingen. Waarom dan toch weer een opmerking als "daar gaan we weer!"? Laat dat toch achterwege en gebruik die ruimte om een zinnige, inhoudelijke bijdrage te leveren. Wat een gezeur om niets de hele tijd.
ik denk niet dat dit GTST seizoen nog te redden is, wat een dramatisch slecht seizoen!quote:En om meteen het goede voorbeeld te geven: die verhaallijn met Rutger wordt behoorlijk saai nu. Ik vraag me ook af waar ze met Noud en Ludo naar toe gaan. Dit hebben we ondertussen met elk vriendje van Nina gezien, behalve Dex. En nu Ludo zowel zich daar als met Anton als Janine's oude vlam bezighoudt, is dat personage ook in rap tempo aan het vervallen. Ik ben beniewd of er nog een spannende draai aan het huidige GTST gegeven kan worden.
Ze kunnen wel allemaal zeiken dat wij de heden-mensen wegpesten, maar met dit gezeik pesten ze mij als kijker toch ook redelijk weg. Nu ook weer dat gezeik met de TT wijzigen. Ik bedoel, het IS toch ook het topic voor HEDEN en VERLEDEN? Of ben ik gvd nou gek?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:53 schreef Hogendoorn het volgende:
Dit topic beloofde een prima mix te worden. Wat opmerkingen over de afleveringen op tv, seizoen 3 dat net op DVD uit is en algemene vragen en opmerkingen. Waarom dan toch weer een opmerking als "daar gaan we weer!"? Laat dat toch achterwege en gebruik die ruimte om een zinnige, inhoudelijke bijdrage te leveren. Wat een gezeur om niets de hele tijd.
De mods communiceren verkeerd. Cinamongirl bedoelde: Dit topic voor algemene dingen, heden en verleden. En een nieuw topic voor allèèn het heden, waar kennelijk behoefte aan is (en niet omgekeerd).quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze kunnen wel allemaal zeiken dat wij de heden-mensen wegpesten, maar met dit gezeik pesten ze mij als kijker toch ook redelijk weg. Nu ook weer dat gezeik met de TT wijzigen. Ik bedoel, het IS toch ook het topic voor HEDEN en VERLEDEN? Of ben ik gvd nou gek?
Mierenneukers.
Prima, die users interreseren me geen donder, maar kijk eens in het FB-topic naar de reactie van Static. Hij weet volgens mij totaal niet wat er speelt en hoe het er de afgelopen jaren aan toe is gegaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:13 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen, het komt allemaal wel goeeehoeeeed. Was alleen ff miscommunicatie.
Gewoon die zeurders hier negeren en over Arnie en Linda posten.
Dat hoeft ook niet natuurlijk. Ik kijk bij VBL ook nooit in het PSVtopicquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Prima, die users interreseren me geen donder, maar kijk eens in het FB-topic naar de reactie van Static. Hij weet volgens mij totaal niet wat er speelt en hoe het er de afgelopen jaren aan toe is gegaan.
Ah, dank voor de opheldering.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:13 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen, het komt allemaal wel goeeehoeeeed. Was alleen ff miscommunicatie.
Gewoon die zeurders hier negeren en over Arnie en Linda posten.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ah, dank voor de opheldering.
"Zit me niet te jennen man, anders ga ik naar m'n fa-deur!"
Prima natuurlijk, zolang je geen onjuiste conclusie trekt en de daarbij behorende maatregelen neemt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet natuurlijk. Ik kijk bij VBL ook nooit in het PSVtopic
ik kan natuurlijk niet voor EO spreken, maar ik wil nogmaals benadrukken dat het absoluut niet mijn bedoeling is om users weg te jagen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inderdaad het kan toch niet dat wij allemaal weg moeten voor 1 user namelijk Eilandje online die haar kop niet laat zien tot dat het onderwerp weer aangesneden wordt en dan zit mevrouw er opeens weer bovenop. Trollen om het trollen inplaats van waar het echt omgaat .
Omdat dit uit den boze is, het is niet aan jou of welke users dan ook om aan te geven of iets wat minder kan. Dat doen wij omgekeerd toch ook niet. Dat is gewoon dictatoriaal en je gaat volkomen buiten je boekje als je dit gaat eisen, je kan het hoogstens adviseren, maar zeker niet bepalen. Dit is een taak van de mods en ja ook Static geeft nu toe dat ie het verkeerd zag, check het FB topic maar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:44 schreef EilandjeOnline het volgende:
zodra er ook maar iemand van de eerste groep probeert aan te geven dat het aantal posts over vroeger wat minder mogen is het hek toch wel weer van de damtot op het kinderachtige aan toe
hoe oud ben jij eigelijk dr.mikey ?
dan heb je mijn berichten niet goed gelezen, ik heb vanaf begin af aan al gezegd dat ik dat topic uit eerbetoon heb aangemaakt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het is maar net hoe je het wilt zien natuurlijk, wij hebben niks maar dan ook niks aan te merken op nieuwere users. Met slechts 1 tenzij. En dat is tenzij ze ons verbieden over het verleden te gaan praten of ons willen wegbonjouren naar een ander topic.
En nu beweren ze plotsklaps weer dat dat niet hun bedoeling is, maar net als het een tijdje goed gaat krijg je weer reacties die ons gepraat over het verleden becommentarieëren om over die reactie van Catweazle die beweerde dat 'Hogendoorn een idioot is die op moet rotten' nog maar te zwijgen.
En wat Dr Mikey zegt is ook waar, sommige nieuwe users hoor je nooit over gtst, maar alleen commentaar geven op andere users.
dat was wel te verwachten dat ze de verhaallijn omtrent moord ontzettend lang zouden rekken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:25 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ontopic
Ik vind dat gedoe met de moord weer veel te lang duren. Typisch GTST: Sil die het EINDELIJK wil gaan vertellen aan Laura, komt Rikkie het verstieren. :S En heb de shortie gezien, wordt leuk het golfen met Ludo en Naud.
Kijk, dat laatste zou nou iets spannends zijn. Maxime is sowieso te soft. Meer iemand die stookt en treitert dan een femme fatale of een überbitch. Zij zou eigenlijk bijzonder crimineel en doortrapt moeten zijn, zeker nu Ludo zo is afgezwakt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:52 schreef roos85 het volgende:
dat was wel te verwachten dat ze de verhaallijn omtrent moord ontzettend lang zouden rekken.
was toen met de moord op Pascalle ook, op een gegeven moment is het klaar en tijd om verder te gaan met een andere verhaallijn.
het valt me trouwens mee dat de baby van Sjors blank gebleven is, en dat Maxime het kind nog niet ontvoerd heeft.
Klopt, de schrijvers zijn de Sanders familie goed aan het verzieken (om het zo maar even te noemen). Ludo in de eerdere seizoenen was de top zakenman, een badguy die je absoluut niet tegen je moest hebben.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:07 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Kijk, dat laatste zou nou iets spannends zijn. Maxime is sowieso te soft. Meer iemand die stookt en treitert dan een femme fatale of een überbitch. Zij zou eigenlijk bijzonder crimineel en doortrapt moeten zijn, zeker nu Ludo zo is afgezwakt.
Ludo is inderdaad afgezwakt, net als Roos85 aangeeft: het is meer een huisvader dan een echte badguy zoals in zijn eerste seizoenen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:07 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Kijk, dat laatste zou nou iets spannends zijn. Maxime is sowieso te soft. Meer iemand die stookt en treitert dan een femme fatale of een überbitch. Zij zou eigenlijk bijzonder crimineel en doortrapt moeten zijn, zeker nu Ludo zo is afgezwakt.
denk dat het wel aan de schrijvers te wijten is dat de verhaallijnen omtrent Ludo ver op zijn, met zijn zakenkant hadden ze heel wat kunnen doen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ludo is inderdaad afgezwakt, net als Roos85 aangeeft: het is meer een huisvader dan een echte badguy zoals in zijn eerste seizoenen.
Ik heb het idee dat, gezien het feit dat
1. Erik de Vogel een vast contract heeft en ze hem dus niet zomaar kunnen ontslaan (gezien dat veel geld gaat kosten),
en 2. De verhaallijnen voor Ludo zo langzamerhand wel op zijn,
ze er op alle mogelijke manieren er familieleden aan de haren bijslepen om Ludo nog een beetje rol te geven. Ik noem even een opsomming:
- Maxime
- Amy
- Janine
- Lucas
- Dex
- Noud
Bovenstaande karakters zorgen ervoor dat Ludo nog enigszins een rol heeft, want veel heeft hij niet te doen anders. Vandaar dus ook dat Maxime er opeens was.
Dat is het precies.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:04 schreef roos85 het volgende:
denk dat het wel aan de schrijvers te wijten is dat de verhaallijnen omtrent Ludo ver op zijn
Haha, stel je voor: Herman in een scène met iemand als Noud!quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:03 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik denk dat dit wel enkele valide punten zijn. Ludo kan dan wel nog functioneren dankzij de genoemde medespelers, maar zij verzwakken zijn personage net zo hard. Als er nog een zakenwereld was, met concurrenten en keiharde zakenmensen dan had Ludo ook op dat vlak een rol. Als er nog andere schurken waren om mee te concurreren had Ludo ook daar nog een rol. Nu resteert er weinig meer voor hem.
Daarom zou een personage als Hogendoorn ook nu niet meer functioneren. Herman was sterk in zijn interactie met Frits, Rien en Martine (stuk voor stuk geen lievertjes). Zo'n personage zou nu weinig uit kunnen halen.
Inderdaad, en daar heb je de angel: de schrijvers.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
denk dat het wel aan de schrijvers te wijten is dat de verhaallijnen omtrent Ludo ver op zijn, met zijn zakenkant hadden ze heel wat kunnen doen.
een kantoor a la AA&A maar dan SS&S (met natuurlijk Nick en Stefano) had een leuke invulling kunnen zijn.
Dit is zeker waar, de huidige schrijvers beweren dat het om de jongeren gaat. Prima maar wil je het geheel een beetje geloofwaardig houden dan zul je de bijbehorende ouders ook een beetje hun eigen geloofwaardige verhaallijnen moeten gunnen. Een voorbeeld toen Robert en Laura er weer ingeschreven werden om Arnie, besloten de makers tot het creeëren van AA&F. Hieruit kwamen tal van verhaallijnen tevoorschijn voor zowel ouderen en jongeren, wat ook weer mooie interacties tussen het opleverden, maar ook slechteriken in de zin van oplichters hadden iets te doen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:03 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik denk dat dit wel enkele valide punten zijn. Ludo kan dan wel nog functioneren dankzij de genoemde medespelers, maar zij verzwakken zijn personage net zo hard. Als er nog een zakenwereld was, met concurrenten en keiharde zakenmensen dan had Ludo ook op dat vlak een rol. Als er nog andere schurken waren om mee te concurreren had Ludo ook daar nog een rol. Nu resteert er weinig meer voor hem.
Daarom zou een personage als Hogendoorn ook nu niet meer functioneren. Herman was sterk in zijn interactie met Frits, Rien en Martine (stuk voor stuk geen lievertjes). Zo'n personage zou nu weinig uit kunnen halen.
Lol, zeepquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:10 schreef roos85 het volgende:
Jack had natuurlijk ook ingezet kunnen worden in een Sanders vs. Van Houten strijd, helaas helpen deze schrijvers zo'n beetje elk boeiend personage om zeep.
De balans tussen jong en oud is inderdaad ver te zoeken op het moment.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit is zeker waar, de huidige schrijvers beweren dat het om de jongeren gaat. Prima maar wil je het geheel een beetje geloofwaardig houden dan zul je de bijbehorende ouders ook een beetje hun eigen geloofwaardige verhaallijnen gunnen. Een voorbeeld toen Robert en Laura er weer ingeschreven werden om Arnie, besloten de makers tot het creeëren van AA&F. Hieruit kwamen tal van verhaallijnen tevoorschijn voor zowel ouderen en jongeren, wat ook weer mooie interacties tussen het opleverden, maar ook slechteriken in de zin van oplichters hadden iets te doen.
Ze hebben Jack tot nu toe twee keer op een goede manier geïntroduceerd: in 2005 bij zijn entree, en in 2008 bij zijn rentree na zijn flexwet-periode. En na beide introducties gingen de schrijvers niet verder met het uitwerken van de goede (r)entree, maar besloten ze een andere koers te varen, wat in mijn ogen ontzettend dom is geweest.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:10 schreef roos85 het volgende:
Jack had natuurlijk ook ingezet kunnen worden in een Sanders vs. Van Houten strijd, helaas helpen deze schrijvers zo'n beetje elk boeiend personage om zeep.
de keuze voor de nu jonge garde vind ik echt niet tof, daar wordt ook al zo weinig mee gedaan.
een verhaallijn op school was dan wel weer leuk geweest.
Zo simpel en toch ook zo pakkend. En weer een voorbeeld van wat muziek voor een scene kan betekenen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit is de perfecte afsluiter voor een geweldig karakter. Tranen in mijn ogen toen ik dit voor het eerst zag op YouTube.
leuke woordspeling hequote:
dat ook ja.quote:Maar dat niet alleen, ze helpen ook iedere oude perfecte verhaallijn om zeep. Arnie & Dennis, de moord op van Houten... What's next? Daniël die weer terug de serie in komt met een doosje sigaren?
En daar gaat het volkomen mis: kijk maar naar de tijdelijke terugkeer van Isabella een half jaar geleden. In plaats van de 'gekke' Isabella, maakten ze van haar een suf tutje wat maar geen keuzes wist te maken over Amy.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Lol, zeep
Maar dat niet alleen, ze helpen ook iedere oude perfecte verhaallijn om zeep. Arnie & Dennis, de moord op van Houten... What's next? Daniël die weer terug de serie in komt met een doosje sigaren?
Dit is de perfecte afsluiter voor een geweldig karakter. Tranen in mijn ogen toen ik dit voor het eerst zag op YouTube. Moet je niet mee knoeien. Ik zie Daniël dolgraag nog een keer terugkomen, net zoals Suzanne, Martine Hafkamp (Ook zoiets) of zelfs Helen Helmink, maar ik vind niet dat ze daarmee moeten klooien.
Van mij ook, maar dat is het nou juist; Daniël heeft anno 2010 dan werkelijk geen fuck te doen in de hele serie.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:16 schreef roos85 het volgende:
Daniël mag van mij wel weer in de serie, vond ik een leuk personage.
Zeker toen met Onno P. Wassenaar
Nou ja Daniël had dan toentertijd wel een functie als maatschappelijk werker met jongerenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Van mij ook, maar dat is het nou juist; Daniël heeft anno 2010 dan werkelijk geen fuck te doen in de hele serie.Het draait allemaal om de jongeren, hangt hij er net zoveel bij als dat Ludo nu doet. Plus dan zal hij een walgelijk slechte rentree maken, dat verwacht ik gewoon van de schrijvers van nu.
Exact wat ik dus denk wat gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:18 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zie ook graag dat mensen als Daniël, Suzanne, Martine of Helen terugkomen, liever vandaag dan morgen. Alleen zitten er achter de schermen 4 mensen te klooien met verhaallijnen en personages, waardoor ik er dus geen vertrouwen in heb, mocht 1 van deze vier terugkomen.
Er is geen JOC meer.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ja Daniël had dan wel een functie als maatschappelijk werker met jongeren
Gelukkig denkt Wim Zomer er ook zo over, vandaar dat hij rond seizoen 19 een comeback heeft afgeslagen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Van mij ook, maar dat is het nou juist; Daniël heeft anno 2010 dan werkelijk geen fuck te doen in de hele serie.
en dat is ergens ook weer jammerquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gelukkig denkt Wim Zomer er ook zo over, vandaar dat hij rond seizoen 19 een comeback heeft afgeslagen.
Klopt, heb ik ook ooit gelezen in een artikel. Hij zei toen, weet ik nog goed; "Ik ben destijds een doosje sigaren gaan halen. Maar verwacht niet dat ik ooit nog terugkom met mijn sigaren."quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gelukkig denkt Wim Zomer er ook zo over, vandaar dat hij rond seizoen 19 een comeback heeft afgeslagen.
Ergens wel. Maar als je bedenkt dat GTST zo verandert is... Dan moet je ze toch wel ergens gelijk geven. Kijk alleen al naar de introtune, het lijkt nu meer een sitcom dan een soap.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook ooit gelezen in een artikel. Hij zei toen, weet ik nog goed; "Ik ben destijds een doosje sigaren gaan halen. Maar verwacht niet dat ik ooit nog terugkom met mijn sigaren."
Ja, maar je zag al tegen het einde van zijn GTST-loopbaan dat zowel hijzelf als de schrijvers/producers geen idee meer hadden voor hoe het verder moest met Daniël. In dat opzicht ben ik blij dat Wim Zomer destijds GTST de rug heeft toegekeerd.quote:
Ook geen Daniël, maar mochten er nieuwe schrijver komen die hem weer willen dan kan dat ook in het leven geroepen worden. Het JOC is seizoen 3 van het scherm verdwenen en daarna steeds minder genoemd, maar het bestaat nog wel ergens. Net als reclamebureau Stenders met Janet van Zuylen aan het hoofd nog ergens bestaatquote:
ik kan hem zeker geen ongelijk geven..quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ergens wel. Maar als je bedenkt dat GTST zo verandert is... Dan moet je ze toch wel ergens gelijk geven. Kijk alleen al naar de introtune, het lijkt nu meer een sitcom dan een soap.
En dat is ook maar met een beetje gelukquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:22 schreef Frey het volgende:
Het enige wat soms nog hetzelfde is, is de acteur.
Oh, is dat gezang?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik kan hem zeker geen ongelijk geven..
die introtunede foto's vind ik wel leuk zo, maar dat gejank wat voor gezang moet doorgaan..
Klopt de afbraak begon na die lijn met Onno P. Wassenaar die van het dak viel. Daarna was het personage nog maar een schaduw van zijn oude zelf.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, maar je zag al tegen het einde van zijn GTST-loopbaan dat zowel hijzelf als de schrijvers/producers geen idee meer hadden voor hoe het verder moest met Daniël. In dat opzicht ben ik blij dat Wim Zomer destijds GTST de rug heeft toegekeerd.
Ik noem het 24 fietsen die door de ruiten van Flash worden gegooid door ene P. Kelder.quote:
Moet ik je gelijk in geven. De climax van de rol Daniël was toch wel de 1500e aflevering, toen zelfs Ludo in moest worden gezet om hem te halen. Mooie dubbele aflevering, maar toch.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt de afbraak begon na die lijn met Onno P. Wassenaar die van het dak viel. Daarna was het personage nog maar een schaduw van zijn oude zelf.
Sowieso sloeg die verhaallijn totaal nergens op, het werd ook van kwaad tot erger. En dat alleen om Wim Zomer een paar maanden vrij te geven voor zijn wintercircusquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt de afbraak begon na die lijn met Onno P. Wassenaar die van het dak viel. Daarna was het personage nog maar een schaduw van zijn oude zelf.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik noem het 24 fietsen die door de ruiten van Flash worden gegooid door ene P. Kelder.
dat is inderdaad het meest walgelijkste wat ze gedaan hebben,quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:22 schreef Frey het volgende:
De verwisseling van Arnie en Dennis is het meest walgelijke wat ze ooit verzonnen hebben.![]()
Gelukkig heb ik daar bij het kijken van de eerste seizoenen totaal niks van gemerkt. Arnie blijft gewoon de echte zoon van Laura en Robert.
ja dat is ook zo, Linda en Isabella werden volledig vergald door de huidige schrijversquote:Ik zag ook altijd graag personages terugkeren, maar nu niet meer. Vooral de terugkeer van Linda was een ramp. Deze schrijvers maken er totaal andere karakters van. Het enige wat soms nog hetzelfde is, is de acteur.
Wie?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik noem het 24 fietsen die door de ruiten van Flash worden gegooid door ene P. Kelder.
Weet je wat de precieze reden was voor de babywisseling was? Ze hadden een zoon nodig voor Robert en Laura, maar omdat Reinout Oerlemans geen zin had om terug te keren als Arnie, hebben ze dit maar bedacht.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:22 schreef Frey het volgende:
De verwisseling van Arnie en Dennis is het meest walgelijke wat ze ooit verzonnen hebben.![]()
Gelukkig heb ik daar bij het kijken van de eerste seizoenen totaal niks van gemerkt. Arnie blijft gewoon de echte zoon van Laura en Robert.
Ik zag ook altijd graag personages terugkeren, maar nu niet meer. Vooral de terugkeer van Linda was een ramp. Deze schrijvers maken er totaal andere karakters van. Het enige wat soms nog hetzelfde is, is de acteur.
Ach Peet, je moet wat aan je driftbuien werken hoorquote:
Meen je dat? Gadverdamme, dat is pas echt zwaar triest. Laat dan heel die lijn zitten, denk ik dan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Weet je wat de precieze reden was voor de babywisseling was? Ze hadden een zoon nodig voor Robert en Laura, maar omdat Reinout Oerlemans geen zin had om terug te keren als Arnie, hebben ze dit maar bedacht.
Het enige wat ze zouden kunnen doen is Guusje Balk introduceren. Maar dat laat ik liever niet over aan de huidige schrijvers...quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ach Peet, je moet wat aan je driftbuien werken hoor
Het is toch wel zonde. Van álle karakters die ooit de serie verlieten hoopte ik het meest van al nog op een comeback van Peter. Bijvoorbeeld samen met Suzanne, om een verhaallijn te kweken. Rik en Anita-stijl, maar dan net iets anders. ...Lekker duidelijk, joh
Jammer dat zoiets er nooit meer van gaat komen.
Heb ik óok aan gedacht. God nee, asjeblieft, God nee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het enige wat ze zouden kunnen doen is Guusje Balk introduceren. Maar dat laat ik liever niet over aan de huidige schrijvers...
Man, ik had zelfs een hele verhaallijn bedacht, waarin Peter en Martijn Huygens via via familie zijn van elkaar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heb ik óok aan gedacht. God nee, asjeblieft, God nee.
Huygens hèquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Man, ik had zelfs een hele verhaallijn bedacht, waarin Peter en Martijn Huygens via via familie zijn van elkaar.
Nee, maar serieus: Sanders voor een groot deel exit en lekker veel Huygens-leden erin:quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Huygens hè![]()
![]()
Heb ik OOK aan gedacht
Gaat lekker, jongens
Dat gaat dus niet meer werken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, maar serieus: Sanders voor een groot deel exit en lekker veel Huygens-leden erin:
- Martijn
- Irene
- Dex
- Ronja
- Guusje Balk
- Alexandra Huygens (+ 2 kinderen)
- Peter Kelder (reccuring)
Nee, simpelweg omdat er 4 idioten aan het schrijversroer zitten die geen flauw benul hebben van het verleden en de connecties die het met zich meebrengt. En wat je daarnet al zei: van Martin van Steijn snap ik het al helemáál niet. Je zou verwachten dat hij misschien een beetje hersens in zijn hoofd zou hebben, maar die hoop heb ik al opgegeven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet meer werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |