Dan laat je deze toch aanpassen? Best of both worldsquote:Op maandag 7 december 2009 22:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jouw TT was wel net iets beter.
TR gemaakt.quote:Op maandag 7 december 2009 22:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan laat je deze toch aanpassen? Best of both worlds
Ik heb ook wel een goed idee hoe mijn boom eruit zou moeten zien...quote:Op maandag 7 december 2009 22:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
En natuurlijk.
Boom van GotC en Flappekz:
[ afbeelding ]
Boom van RealBizkit666:
[ afbeelding ]
Nu de rest nog even een foto van hun boom plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
Waarom stuur NelisZ daar nou niet heen dan?quote:Op maandag 7 december 2009 22:38 schreef GotC het volgende:
Oh ja koekie:
Show je Kerstboom en andere decoratie!
Ik wil daar niet verantwoordelijk voor zijnquote:Op maandag 7 december 2009 22:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waarom stuur NelisZ daar nou niet heen dan?
Ik vind het gewoon een hele mooie kerstboom! met mooie ballen enzoquote:Op maandag 7 december 2009 22:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik wil daar niet verantwoordelijk voor zijn
eenschquote:Op maandag 7 december 2009 22:47 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een hele mooie kerstboom! met mooie ballen enzo
quote:Op maandag 7 december 2009 22:38 schreef GotC het volgende:
Oh ja koekie:
Show je Kerstboom en andere decoratie!
Blijkbaar niet dus...quote:
Doe eens niet zo vaak alsof je onrecht is aangedaan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 06:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet dus...
Zware dag gehad en dan in slaap vallen op de bank.
Goffer gewoon 1-4 verloren en dus nog geen kampioen.Hoe kan ik trouwens verliezen daar? Nou ja volgende week nog 1 kansje.
Wat ik al zei: Je mag best kampioen worden, maar niet tegen mijquote:Op dinsdag 8 december 2009 06:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet dus...
Zware dag gehad en dan in slaap vallen op de bank.
Goffer gewoon 1-4 verloren en dus nog geen kampioen.Hoe kan ik trouwens verliezen daar? Nou ja volgende week nog 1 kansje.
Daarbij. TT =
Snap niet dat er iemand is die kerst leuk vind. Daarbij speel ik wel vaker in een kerstboom opstelling nl 5-3-2
Zo win ik anders al wekenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vaak alsof je onrecht is aangedaan.
bbz is gelijk, jij pakt alleen de vleugels, Flap pakt via zijn aanval elke punt van jouw verdediging.
Je krijgt procentueel niet zoveel kans op kansen over de vleugels, zelfs niet met Attack On Wings.
Je scoort nog wel een keer, over de vleugels dus. Centraal kun je het wel vergeten.
Maw je CA is te slecht, of sowieso de verdeling van je aanval, en je defense is te slecht vergeleken met Flaps overall aanval.
Je hebt heel terecht verloren IMO.
Door Amerika uit Nederland gejat en vermaakt tot Santa Claus vervolgens gaan wij als Amerika lovers die namaak sinterklaas zooi terug halen.quote:
Hier nog een maar dat mag wel duidelijk zijn in t stukje hier boven.quote:
Tsss! Dan maar proberen tegen Gijs_ Al zal dat ook niet makkelijk worden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat ik al zei: Je mag best kampioen worden, maar niet tegen mij
Haten is wat anders dan ergens een grote schurft aan hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:55 schreef GotC het volgende:
Klinkt wel aardig als haat hoor
Ik vind valentijnsdag wel hypocriet, maar kerst?
Effe over dat Amerika gedoe: Nederlandse kolonisten hebben zelf het sinterklaas gedoe daarheen gebracht.
In Nederland ondervindt de Kerstman hevige tegenstand van Sinterklaas, omdat de meeste Nederlanders vinden dat de Sinterklaastraditie in stand moet worden gehouden en dat een tweede kindervriend niet nodig is.
Maarre, ik vind kerstmis een stuk beter dan sinterklaas: beetje liegen tegen kinderen dat die man echt bestaat enzo
Dat vond ik toen ook maar niet op zulke hypocriete dagen. Dat voelt bij mij als verplicht gezellig doen omdat t kerst is ja. Je kan zo een dag veel leuker maken als t spontaan is en van mij part op 10 april of elke andere datum. Niet ineens "leuk" gaan doen omdat t kerst is.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:55 schreef GotC het volgende:
EN! Verplicht gezellig doen? Ik vind het altijd gezellig bij m'n (schoon)ouders! En nee, ik zeg dit niet omdat Flap hier ook post..
Van mij mag je t ook gezellig vinden. Je vroeg all1 zelf naar mn mening ( tenminste)quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:19 schreef GotC het volgende:
Ach, eindeloze discussie zal dit worden possie. Ik vind kerst gezellig, tenminste nog wat licht in deze donkere decembermaand. Ik vind het fijn dat we iig 1x per jaar samenkomen. Sommige mensen noemen het hypocriet, anderen genieten ervan. Mensen hebben het tegenwoordig te druk om spontaan gezellig uitgebreid met elkaar te gaan eten.
Ligt denk aan ieders eigen instelling.
Tegen mijn talentloze jongens kun je sowieso alleen maar verliezenquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tsss! Dan maar proberen tegen Gijs_ Al zal dat ook niet makkelijk worden.
Dan wordt Flap kampioen en dat mag niet! Tenminste t mag wel maar ik heb verdikke bijna t hele seizoen boven aan gestaan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tegen mijn talentloze jongens kun je sowieso alleen maar verliezen
Ze moeten minimaal 112 dagen in je jeugd zitten en idd 17 jaar zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:34 schreef GotC het volgende:
Om je jeugd te promoveren, moeten ze een bepaalde tijd in je jeugdteam hebben gespeeld EN je moet zelf al 1 seizoen jeugd hebben toch? En ze moeten 17 zijn..
Blehquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ze moeten minimaal 112 dagen in je jeugd zitten en idd 17 jaar zijn.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Bleh
En wat met de spelers die nog niet uitgetraind zijn? Wat gebeurt er met hun skills?
Houden zo. Als ie straks klaar is met verdedigen kan je m op passen testen maar t heeft wel te maken met de rest van je team. Om alles om te gooien voor 1 speler kan zonde zijn. Dus verder met Gotc dr vraag. Heb je nog meer leuke spelers? Zo ja dan waar in en zo nee zie mn 1e antwoord.quote:
Nou, de spelers waarvan je hun max wel weet, maar waar ze nu zijn weet je niet. (bv: huidig onbekend, max redelijk)quote:
Dat zal je nooit weten als je trainer er niets over zegt voor je ze kan promoveren. Je kan t enig sinds aflezen van hun sterren maar das ook niet 100% waterproof.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou, de spelers waarvan je hun max wel weet, maar waar ze nu zijn weet je niet. (bv: huidig onbekend, max redelijk)
Bedoel, hoe weet je wat hun ratings dan zullen worden als je ze promoveert?
Ah, okquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zal je nooit weten als je trainer er niets over zegt voor je ze kan promoveren. Je kan t enig sinds aflezen van hun sterren maar das ook niet 100% waterproof.
Zit nu op 6.5 sterren op vleugelspel..quote:Janco Moors, 17 jaar 31 dagen
Keepen:
Verdedigen: onbekend, max redelijk
Positiespel: matig, max matig
Vleugelspel: onbekend, max goed
Passen: onbekend, max zwak
Scoren: onbekend, max slecht
Spelhervatting: onbekend
Graag gedaan.quote:
Dat is dus al moeilijk. die 6,5 ster geeft ongeveer matig aan maar dat is op de vleugel heel lastig omdat zn positiespel op die positie ook mee telt. Hij speelt op de vleugel neem ik aan? Ow en je traint vleugelspel?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah, ok. Nja, over een paar weken gaat wellicht Janco Moors naar mijn hoofdteam..
[..]
Zit nu op 6.5 sterren op vleugelspel..
Hij staat op de vleugel van het middenveld. En ik train positiespel en vleugelspel jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
Dat is dus al moeilijk. die 6,5 ster geeft ongeveer matig aan maar dat is op de vleugel heel lastig omdat zn positiespel op die positie ook mee telt. Hij speelt op de vleugel neem ik aan? Ow en je traint vleugelspel?
Ja ik verwacht m niet in de verdedigingquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij staat op de vleugel van het middenveld. En ik train positiespel en vleugelspel ja
Ja ik ben wel van plan hem nog wel even in m'n jeugd te houden. Liever wat ouder promoveren maar wel hoger in de skills, dan snel promoveren en dan een matige speler hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik verwacht m niet in de verdedigingAl kan ie daar heel leuk staan maar ja daar krijgt ie minder vleugelspel training. Zonde dat je m niet op redelijk verdedigen hebt gekregen trouwens.... Iig maar hopen dat je nog wat te horen krijgt van je trainer voor je m promoveren mag. Misschien zelfs langer houden in je jeugd aangezien ze daar sneller trainen.
Preciesquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja ik ben wel van plan hem nog wel even in m'n jeugd te houden. Liever wat ouder promoveren maar wel hoger in de skills, dan snel promoveren en dan een matige speler hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via-via of gewoon uitgedaagd en geaccepteerd?quote:Op maandag 7 december 2009 23:42 schreef MrMoon het volgende:
Morgen op weg naar Libanon
enige jammere is wel dat het bekerregels zijn, maar goed heb ik in ieder geval dat vlaggetje erbij..
Alsof Kerst geen huichelarij is voor het gros van de Nederlanders.. Iedereen gelooft plotseling weer in onze lieve heer, de kribbe, etc. en is zo vergevingsgezind, netjes en aardig. Als we het toch over 'liegen' hebben, dan vind ik dat veel erger..quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:55 schreef GotC het volgende:
Klinkt wel aardig als haat hoor
Ik vind valentijnsdag wel hypocriet, maar kerst?
Effe over dat Amerika gedoe: Nederlandse kolonisten hebben zelf het sinterklaas gedoe daarheen gebracht.
In Nederland ondervindt de Kerstman hevige tegenstand van Sinterklaas, omdat de meeste Nederlanders vinden dat de Sinterklaastraditie in stand moet worden gehouden en dat een tweede kindervriend niet nodig is.
Maarre, ik vind kerstmis een stuk beter dan sinterklaas: beetje liegen tegen kinderen dat die man echt bestaat enzo
Oh en dat energie gedoe ben ik t wel mee eens hoor, maar dan hadden ze een paar jaar geleden dat al moeten zeggen.
EN! Verplicht gezellig doen? Ik vind het altijd gezellig bij m'n (schoon)ouders! En nee, ik zeg dit niet omdat Flap hier ook post..
Vandaar dat ik ook schreef "voor het gros van de Nederlanders"quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:03 schreef GotC het volgende:
Ik doe eigenlijk niets met de kerk oid met kerst? Mensen die alleen met kerst naar de kerk gaan vind ik pas hypocriet. En verder doe ik ook niks met kribbe/wat dan ook. Beetje over 1 kam strijken he?
Die gezelligheid doe ik verder ook hoor, niet alleen met kerst. Dus denk niet dat iedereen dat alleen perse met kerst doet hoor. Who cares dat mensen dan met elkaar gaan eten? Vind je het hypocriet dat familie bij elkaar gaat eten? Belachelijk
En tsja, dan zouden ze eigenlijk die 2 dagen vrij ook moeten schrappen. Als het toch hypocriet is.
Dat lijkt me een goede reden om die heren en dames een mooie kerstbonus te gevenquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Even weer wat HT-gerelateerds, 2 trainees met een +1 (was meer) hebben beide vanavond nog een pleister gekregen. Ik zeg: "Goed bezig die doktoren en zusters"
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:41 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede reden om die heren en dames een mooie kerstbonus te geven
Goffer wat een kut TUquote:Hallo daar,
Olivier Harpman: Hij gaat voorop in de strijd: op het veld en daarbuiten. Dat kan hem nog problemen gaan geven...
Als het gaat over Scoren, heeft Jaapjan Nefs de potentie om slecht te worden.
Het is geen onderdeel van onze huidige trainingsfocus, maar toch vind ik dat je moet weten dat Clarence Briët de potentie heeft om slecht te worden in Passen.
Het is altijd prettig even bij te praten, maar ik moet nu weg. De mazzel!
Veel van deze dingen zijn helemaal niet verzonnen door de maatschappij, maar komen voort uit eeuwenoude tradities. Tuurlijk weet haast niemand meer precies wat voor tradities dat waren en gebruikt de maatschappij het heel goed om winst te maken, maar er zit nog altijd wel een idee achter...quote:Op woensdag 9 december 2009 11:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
De kerstman heeft dan ook helemaal niets met kerstmis te maken.
Net als dat vuurwerk afsteken helemaal niets met nieuwjaar te maken.
Ook het verkleden tijdens caranval raakt eigenlijk kant nog wal.
De paashaas met zijn eitjes heeft ook niets met pasen te maken.
Allemaal dingen die verzonnen zijn door de maatschappij om winst te maken.
En dankzij de kerstman doe ik er vrolijk aan mee tijdens de kerstdagen. En kerstmis vier ik niet, dat is voor mensen die geloven in sprookjesverhalen.
Dat dusquote:Op woensdag 9 december 2009 12:40 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Veel van deze dingen zijn helemaal niet verzonnen door de maatschappij, maar komen voort uit eeuwenoude tradities. Tuurlijk weet haast niemand meer precies wat voor tradities dat waren en gebruikt de maatschappij het heel goed om winst te maken, maar er zit nog altijd wel een idee achter...
Een doktoren is een gebouw waarvoor je betalen moetquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Even weer wat HT-gerelateerds, 2 trainees met een +1 (was meer) hebben beide vanavond nog een pleister gekregen. Ik zeg: "Goed bezig die doktoren en zusters"
De kerstman zoals we hem nu kennen bestaat pas sinds 1931 en is een verzinsel van Coca-Cola.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:40 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Veel van deze dingen zijn helemaal niet verzonnen door de maatschappij, maar komen voort uit eeuwenoude tradities. Tuurlijk weet haast niemand meer precies wat voor tradities dat waren en gebruikt de maatschappij het heel goed om winst te maken, maar er zit nog altijd wel een idee achter...
quote:In 1930 kreeg de tekenaar Haddon Sundblom de opdracht van The Coca-Cola Company een serie advertenties te ontwerpen voor de aanstaande kerstperiode. Niet helemaal vreemd, omdat in die jaren Coca-Cola bekend stond als een ideale dorstlesser voor met name de zomerperiode en niet zozeer voor de koudere dagen. De opdracht was een menselijke, gezellige dikkerd met een mooie baard te ontwerpen in de bedrijfskleuren rood en wit. Nu had Sundblom een gepensioneerde buurman, ene meneer Prentice die zeer goed aan de vereisten voldeed. Tevens was hij een zeer vrolijk type die een zeer aparte lach had die klonk als Yo-ho-ho. Vanaf de eerste dag was deze Santa Claus een hit. Nog steeds is het beeld dat door Sundblom is geschapen hét gezicht van de kerstman.
Ondanks het feit dat dit beeld eigenlijk exclusief voor Coca-Cola bedoeld was, werd het door de jaren heen zo'n gemeengoed dat The Coca-Cola Company besloot dat Santa Claus voor iedereen in de wereld was en er vrij gebruik van mocht worden gemaakt.
quote:
quote:In 1931 liet Coca-Cola een advertentie ontwerpen door de Zweedse kunstenaar Haddon Sundblom waarop twee kinderen flessen cola aan de Kerstman geven. Deze en navolgende reclamecampagnes, met name die van in de jaren dertig, gaven de figuur zijn huidige uiterlijke kenmerken. De kleuren rood en wit van de Kerstman zijn dan ook dezelfde kleuren als van The Coca-Cola Company.
Dat van de kerstman wist ik dan weer nietquote:Op woensdag 9 december 2009 12:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De kerstman zoals we hem nu kennen bestaat pas sinds 1931 en is een verzinsel van Coca-Cola.
Vuurwerk is bedoeld om boze geesten te verdrijven, dat was niet ter vermaak bedoeld. Nieuwjaarsbedag bestaat pas sinds 1575.
Carnaval is een vreetfestijn omdat daarna het vasten begint. Het verkleden is onstaan eind 19e eeuw als verzet tegen de pruisen.
De paashaas is een heidens gebruik en wordt gebruikt om de start van de lente te vieren. De chocolade eieren komen bijvoorbeeld pas uit de 18e eeuw. Het gebruik van paaseieren komt uit de middeleeuwen.
En wat is daar dan niet precies traditioneel en eeuwen oud aan allemaal? En de kerstman is ooit ontstaan door een verbastering van onze eigen Sinterklaas... ook een eeuwenoude traditie... dat coca-cola dat later in een commercieel jasje heeft gestoken doet daar geen afbreuk aan.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De kerstman zoals we hem nu kennen bestaat pas sinds 1931 en is een verzinsel van Coca-Cola.
Vuurwerk is bedoeld om boze geesten te verdrijven, dat was niet ter vermaak bedoeld. Nieuwjaarsbedag bestaat pas sinds 1575.
Carnaval is een vreetfestijn omdat daarna het vasten begint. Het verkleden is onstaan eind 19e eeuw als verzet tegen de pruisen.
De paashaas is een heidens gebruik en wordt gebruikt om de start van de lente te vieren. De chocolade eieren komen bijvoorbeeld pas uit de 18e eeuw. Het gebruik van paaseieren komt uit de middeleeuwen.
Het gaat erom dat die tradities aan die "feesten" gekoppeld zijn door de maatschappij om er geld aan te verdienen.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En wat is daar dan niet precies traditioneel en eeuwen oud aan allemaal? En de kerstman is ooit ontstaan door een verbastering van onze eigen Sinterklaas... ook een eeuwenoude traditie... dat coca-cola dat later in een commercieel jasje heeft gestoken doet daar geen afbreuk aan.
Die tradities waren allang aan de feesten gekoppeld voordat de maatschappij er serieus geld aan ging verdienenquote:Op woensdag 9 december 2009 13:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat die tradities aan die "feesten" gekoppeld zijn door de maatschappij om er geld aan te verdienen.
Dus 500 jaar geleden probeerde de maatschappij er geen geld aan te verdienen?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:45 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Die tradities waren allang aan de feesten gekoppeld voordat de maatschappij er serieus geld aan ging verdienen
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dus 500 jaar geleden probeerde de maatschappij er geen geld aan te verdienen?
Daarnaast is het natuurlijk niet na te gaan wanneer dat verschillende tradities aan feesten zijn gekoppeld eigenlijk. Wanneer is de kerstman echt aan kerstmis gekoppeld? Wanneer zijn ze begonnen met verkleden tijdens caranval?
Dit is echt pas allemaal in de 20e eeuw begonnen, dus vandaar ook dat ik bij mijn standpunt blijf dat het allemaal puur om geld gaat. Ook al zijn de tradities ouder en de feesten ouder, de koppeling tussen deze 2 niet.
quote:De ongelukkige Samuel Weijns van DEO liep in de 80e minuut een hersenschudding op en werd ter observatie afgevoerd naar het ziekenhuis.
is nog nooit gebeurd...quote:Op woensdag 9 december 2009 14:49 schreef RealBizkit666 het volgende:....
Wanneer zijn ze begonnen met verkleden tijdens caranval?
Oh ja, maakt me niet uit dat hij wat ouder isquote:Paulo Damas [playerid=151357474]
29 jaar en 92 dagen, volgende verjaardag: 29-12-2009
Geboren in: Portugal
redelijk in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Filleadh Mor (sinds 09-12-2009 (14/40), )
Total Skill Index (TSI): 3 750
Loon: 1 356 ¤ (1 130 ¤) /week inclusief 20% bonus 21 696 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Conditie: goed Keepen: waardeloos
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: formidabel Spelhervatting: waardeloos
nice.. hij is idd al wat ouder, maar goed dat merk je dan ook in aanschafprijs en loon..quote:Op woensdag 9 december 2009 20:30 schreef GotC het volgende:
/care @ discussie
Nieuwe speler gekocht, m'n 1e formidabel spits!
[..]
Oh ja, maakt me niet uit dat hij wat ouder is.
Hij hoeft ook maar 1 seizoen mee te gaanquote:Op woensdag 9 december 2009 21:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nice.. hij is idd al wat ouder, maar goed dat merk je dan ook in aanschafprijs en loon..
Door na maandag een andere bijna volle competitie te zoeken, of gewoon een week wachten.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:39 schreef mindyourstep het volgende:
Maandag heb ik laatste wedstrijd in de jeugd.
Hoe speel ik zo snel mogelijk weer wedstrijden met de jeugd?
quote:wretched (very low)
wretched (very low)
wretched (very low)
wretched (very low)
wretched (low)
wretched (high)
wretched (high)
je hebt geen talentjes op je middenveld lopen? Of is die Luke Zeeman een potentieel toptalent en het dus waard om alleen voor hem scoren te gaan trainen?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij hoeft ook maar 1 seizoen mee te gaan
Heb overigens m'n training van m'n jeugd veranderd van positiespel naar scoren..Ben benieuwd! Doe dit puur voor Luke Zeeman.
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:29 schreef rompompom het volgende:
Wat een waardeloos team heb ik toch:
[..].
Shit...da's mooier dan mijn ratings!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:29 schreef rompompom het volgende:
Wat een waardeloos team heb ik toch:
[..].
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je hebt geen talentjes op je middenveld lopen? Of is die Luke Zeeman een potentieel toptalent en het dus waard om alleen voor hem scoren te gaan trainen?
[..]
M'n andere echte talentje is al in de 17 jammer genoeg..quote:Luke Zeeman, 16 jaar en 45 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend, max zwak
Positiespel: goed, max goed
Vleugelspel: matig, max matig
Passen: onbekend, max zwak
Scoren: onbekend, max redelijk
Spelhervatting: onbekend
je kunt em ook spelhervatten en passen trainen.. ik weet niet wat Flap je in deze heeft geadviseerd, maar mijns inziens heb je niet zo heel veel aan een middenvelder met scoren of een spits met positiespel...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:52 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]
M'n andere echte talentje is al in de 17 jammer genoeg..
Nog altijd beter dan redelijk scoren.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:14 schreef GotC het volgende:
Passen? Daar kan hij max zwak in worden?
daar heb je voor een middenvelder meer aan dan redelijk scoren..quote:Op woensdag 9 december 2009 22:14 schreef GotC het volgende:
Passen? Daar kan hij max zwak in worden?
Vergeet je niet hem zondag op te stellen met de individuele order 'Verdedigend', zodat hij als Technical Defensive ForWard speelt (tDFW)? Met formidabel Scoren, redelijk Passen, redelijk Positiespel is 'ie daar prima geschikt voor en scheelt aanzienlijk in de ratings/prestatiesquote:Op woensdag 9 december 2009 20:30 schreef GotC het volgende:
/care @ discussie
Nieuwe speler gekocht, m'n 1e formidabel spits!
[..]
Oh ja, maakt me niet uit dat hij wat ouder is.
Tenzij die [Technisch] blijkt te zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 23:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
daar heb je voor een middenvelder meer aan dan redelijk scoren..
Dan nog is dat passen minstens net zoveel waard als scorenquote:Op donderdag 10 december 2009 00:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Tenzij die [Technisch] blijkt te zijn
Tenzij er teams zijn die spelhervatten spelen. Dan is dat redelijk wel lekker. Scoren is daar belangrijker bij (team gemiddelde) dan spelhervatten. Al is t voor zn aanvallende impulsen wel lekker als ie passen erbij heeft.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan redelijk scoren.
Passen train je er sneller bij dan Scorenquote:Op donderdag 10 december 2009 01:30 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dan nog is dat passen minstens net zoveel waard als scoren
Hier ook, de pijlen vooral gericht op Andorra, kijken of iemand hapt!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:48 schreef Flappekz het volgende:
Zo, de uitdagingen staan weer wereldwijd uit. Bring it on
quote:There are 9017 teams in the pool, 3015 of them want to play against you.
Niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:22 schreef rompompom het volgende:
Iemand enig idee hoe je makkelijk kan zien welke teams in de friendly pool bij jou willen spelen?
Er staat dit bovenaan, maar daar heb ik geen zak aan op zich.
[..]
Singapore heeft geaccepteerd, primaquote:Op donderdag 10 december 2009 11:48 schreef Flappekz het volgende:
Zo, de uitdagingen staan weer wereldwijd uit. Bring it on
Ik richt mijn pijlen deze week op India... Hopen dat het weer luktquote:Op donderdag 10 december 2009 12:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Singapore heeft geaccepteerd, prima
Gisteren is de wedstrijd bij mij 3-6 geworden. Mijn middenveld was sterker en mijn aanval gelijk of sterker dan zijn verdediging. Mijn wedstrijd wijst dus uit dat het wel nog steeds werkt.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
Overigens Koekje, mijn friendly van gisteren heeft mijns insziens deels bewezen dat de nieuwe match engine jouw stelling dat aanval+middenveld genoeg is en je dan geen goede verdediging meer nodig hebt weerlegt.
Als is je middenveld nog zo goed, de tegenstander krijgt gewoon nog zijn kansen, is jouw verdediging slecht gaan ze er dus toch in. Vervelende ontwikkeling voor sommige teams dus.
Iets van "zoek competitie" aan de rechterkant als je bij overzicht van de jeugd bent?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:07 schreef Re het volgende:
waar stond het van de youthleagues eigenlijk, zit ineens zonder league
was er trouwens nog een FOK league of is dat al vol/van de baan?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Iets van "zoek competitie" aan de rechterkant als je bij overzicht van de jeugd bent?
Dat is, voor zover ik weet, van de baan.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:12 schreef Re het volgende:
[..]
was er trouwens nog een FOK league of is dat al vol/van de baan?
Maarja, voorheen wist je vrijwel zeker dat als jouw middenveld te goed was, de tegenstander geen kansen kreeg om te verzilveren, ho sterk zijn aanval ook mocht zijn. Nu krijgt hij die kansen wellicht wel.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gisteren is de wedstrijd bij mij 3-6 geworden. Mijn middenveld was sterker en mijn aanval gelijk of sterker dan zijn verdediging. Mijn wedstrijd wijst dus uit dat het wel nog steeds werkt.
Laten we maar niet op basis van 2 wedstrijden al conclusies gaan trekken. De toekomst zal zich wel uitwijzen wat het beste is.
Er is toch helemaal niet zoveel veranderd? Nu worden alleen alle kansen verdeeld op basis van balbezit, straks nog maar een deel, het andere deel staat per team vast. Ondanks dat komen ze alleen tot uiting als je middenveld en aanval sterk genoeg is.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maarja, voorheen wist je vrijwel zeker dat als jouw middenveld te goed was, de tegenstander geen kansen kreeg om te verzilveren, ho sterk zijn aanval ook mocht zijn. Nu krijgt hij die kansen wellicht wel.
De sterkte van het middenveld blijft nog steeds benodigd om de kansen te krijgen.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maarja, voorheen wist je vrijwel zeker dat als jouw middenveld te goed was, de tegenstander geen kansen kreeg om te verzilveren, ho sterk zijn aanval ook mocht zijn. Nu krijgt hij die kansen wellicht wel.
Wat vroeger gebeurde was, er werd een kans gegenereerd en iemand kreeg deze kans. Nu is het zo dat als er een exclusieve kans komt, deze nooit naar de ander kan gaan.quote:Je middenveld moet het nog steeds opnemen tegen dat van je tegenstander om deze kans te 'verdienen' en om te zetten in een scoringskans (net als bij de oude kansen), maar als jouw middenveld de kans niet krijgt, dan gaat deze gewoon verloren. Het andere team kan nooit jouw 'exclusieve' kansen krijgen en jij niet die van hem.
En een uitdaging geaccepteerdquote:Op donderdag 10 december 2009 12:50 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik richt mijn pijlen deze week op India... Hopen dat het weer lukt
Goede uitlegquote:Op donderdag 10 december 2009 14:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De sterkte van het middenveld blijft nog steeds benodigd om de kansen te krijgen.
[..]
Wat vroeger gebeurde was, er werd een kans gegenereerd en iemand kreeg deze kans. Nu is het zo dat als er een exclusieve kans komt, deze nooit naar de ander kan gaan.
Voorbeelden (60% tegen 40% balbezit):
Oud: 10 kansen, normaal krijgt 1 team dan 6 kansen, het andere 4.
Nieuw: 15 kansen, 5 exculsief voor beide teams, 5 niet. Dat betekent dat het eerste team 60% kans heeft op zijn 5 kansen (3 dus) het ander team heeft 40% kans op zijn kansen (2 dus). Daarnaast worden de andere 5 verdeeld over de 60-40 en het eerste team krijgt er dan nog 3 het andere 2. In totaal komt het 60% team op 6 kansen, het andere team op 4.
In de iedeale situatie dat het precies goed uitkomt zo. toevallig komt het nu op hezelfde uit, maar dit is omdat je niet weet hoeveel kansen er komen in de nieuwe situatie, je kunt het zelf uitproberen met andere hoeveelheden van kansen.
Hiero morgen of zaterdag even een berg uitdagingen doen in Lithouwen. Eerst even kijken of t team waar mn jeugd tegen speelde gisteren mn uitdaging accepteerd (Liechtenstein). Zo niet dan volgende week Lithouwen dan Wit Rusland en zo verder naar beneden (Oekraïne, Moldavie). Ik wil eerst de kaart van Europa zga vol krijgen en dan op naar t volgende continent.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:43 schreef NelisZ het volgende:
[..]
En een uitdaging geaccepteerdvolgende week dus op bezoek bij een indaase tweede klasser
Ik volg de lijst van Maptrick Coolness. Ik heb dus de makkelijke landen eerst gedaan, en kom nu een beetje aan het moeilijkere gedeelte toe (500 actieve gebruikers of minder). Twee week geleden is het zelfs niet gelukt in Japan...quote:Op donderdag 10 december 2009 17:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hiero morgen of zaterdag even een berg uitdagingen doen in Lithouwen. Eerst even kijken of t team waar mn jeugd tegen speelde gisteren mn uitdaging accepteerd (Liechtenstein). Zo niet dan volgende week Lithouwen dan Wit Rusland en zo verder naar beneden (Oekraïne, Moldavie). Ik wil eerst de kaart van Europa zga vol krijgen en dan op naar t volgende continent.
Ik pak gewoon wat ik pakken kan. Zo heb ik bijvoorbeeld Belgie, Roemenie en Turkije nog nietquote:Op donderdag 10 december 2009 18:03 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik volg de lijst van Maptrick Coolness. Ik heb dus de makkelijke landen eerst gedaan, en kom nu een beetje aan het moeilijkere gedeelte toe (500 actieve gebruikers of minder). Vorige week is het zelfs niet gelukt in Japan...
Ik heb nu eenmaal iets met structuur met zulke dingen, als er een lijstje voor is wil ik die ook aanhoudenquote:Op donderdag 10 december 2009 18:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik pak gewoon wat ik pakken kan. Zo heb ik bijvoorbeeld Belgie, Roemenie en Turkije nog niet
Dat is niet verkeerd hoor, ik zou willen dat ik af en toe wat structuur had. Behalve de structuur op de muren hier danquote:Op donderdag 10 december 2009 18:06 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik heb nu eenmaal iets met structuur met zulke dingen, als er een lijstje voor is wil ik die ook aanhouden
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik pak gewoon wat ik pakken kan.
Lijstjes doe ik dan weer niet aan.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:03 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik volg de lijst van Maptrick Coolness. Ik heb dus de makkelijke landen eerst gedaan, en kom nu een beetje aan het moeilijkere gedeelte toe (500 actieve gebruikers of minder). Twee week geleden is het zelfs niet gelukt in Japan...
Hij is 1 van mn potentie goed keepers dus das een leuke bijkomstigheid. Helaas is ie al 16j en 100 dagen en pas matig in keepen.quote:Met mij is alles prima. Ik hoop met jou ook.
Olivier Harpman: Het is altijd nuttig als een speler aan meerdere vaardigheden werkt, maar bij hem is het duidelijk dat hij vooral baat kan hebben bij Spelhervatting-trainingen.
18 jaar en 68 dagenquote:Eagle Sjoorda: Waardeer je hem? Laten we 'm dan houden. Hij heeft nog wel wat vaardigheden die hij kan verbeteren in de jeugdopleiding.
Bijna weer zo een klote TU!quote:Als het gaat over Scoren, heeft Nico Hanemaaijer de potentie om slecht te worden.
Ik weet dat we onze aandacht niet echt richten op Verdedigen, maar ik wil toch even opmerken dat Nico Hanemaaijer zwak kan worden op deze vaardigheid.
Gegroet!
Japan lukte mij ook niet in 1 keer. Ik zit nu bij de landen waar het echt lastig is voor wat betreft uit spelen. Daarom ben ik ook begonnen met thuis spelen.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:03 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik volg de lijst van Maptrick Coolness. Ik heb dus de makkelijke landen eerst gedaan, en kom nu een beetje aan het moeilijkere gedeelte toe (500 actieve gebruikers of minder). Twee week geleden is het zelfs niet gelukt in Japan...
quote:Joshua Linssen [playerid=268383937]
17 years and 1 days, Next birthday: 01-04-2010
Born in: Nederland
In passable form, weak stamina.
A sympathetic guy who is temperamental and upright.
Has disastrous experience and disastrous leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius (since 11-12-2009 (14/40), )
Total Skill Index (TSI): 3 820
Wage: 2 630 ¤/week 42 080 ¤ / season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: weak Keeper: solid
Playmaking: poor Passing: wretched
Winger: disastrous Defending: weak
Scoring: disastrous Set pieces: disastrous
Zo, die gaat je wat miljoentjes opleveren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo, en mijn volgende jeugd promovendus:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zo, die gaat je wat miljoentjes opleveren..
Zit me nu te bedenken; ik train scoren en korte pass in de jeugd en speel 253. Verlies je training als je 244 speelt?
Er is altijd een TU.quote:Op vrijdag 11 december 2009 06:24 schreef Outpost76 het volgende:
Zow hier is druk gepost gisteravond!
Bij de senioren wederom geen TU.
Ook dan is er een TU. Er zullen alleen geen vaardigheden verbeteren, maar voor zover ik weet kan de vorm wel veranderen.quote:
Maar dat bedoelt ie vast niet. Hij wil vaardigheden zien stijgenquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook dan is er een TU. Er zullen alleen geen vaardigheden verbeteren, maar voor zover ik weet kan de vorm wel veranderen.
Maar veranderingen die doordeweeks gebeuren, gebeuren alleen bij oudere spelers?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook dan is er een TU. Er zullen alleen geen vaardigheden verbeteren, maar voor zover ik weet kan de vorm wel veranderen.
Vanaf 27 jaar beginnen ze met dalen, en die update is op maandag.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar veranderingen die doordeweeks gebeuren, gebeuren alleen bij oudere spelers?
Ik vind vorm minstens zo belangrijk om eerlijk te zijn. Maar met name omdat ik 4 middenvelders heb die gelijkwaardig zijn. Ik wil dan natuurlijk wel de beste op zondag opstellen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar dat bedoelt ie vast niet. Hij wil vaardigheden zien stijgen
Ik trouwens ook, dus ik moet ff een weekje wachten
Vorm boeit mij op dit moment dan weer niet, presteren hoeven mn spelertjes toch nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik vind vorm minstens zo belangrijk om eerlijk te zijn. Maar met name omdat ik 4 middenvelders heb die gelijkwaardig zijn. Ik wil dan natuurlijk wel de beste op zondag opstellen.
Daarom ben ik passen gaan trainen, vorige week 'slechts' 1 stijger, deze week 5quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar dat bedoelt ie vast niet. Hij wil vaardigheden zien stijgen
Ik trouwens ook, dus ik moet ff een weekje wachten
Dat zal ook nog wel meevallen. Heeft zeker mooie skills, denk alleen dat het bij 1-1,3 miljoen (als 'ie dat al krijgt) wel op houdt. Niet dat je daar ontevreden mee moet zijn trouwensquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zo, die gaat je wat miljoentjes opleveren.
[..]
Die gaat op de lijst!quote:Sotcha Sehularo
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op scoren steeg hij van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
Miljoentjes?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zo, die gaat je wat miljoentjes opleveren..
Zit me nu te bedenken; ik train scoren en korte pass in de jeugd en speel 253. Verlies je training als je 244 speelt?
Zo..dan zijn die prijzen flink gedaald zegquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
In de TV staat er geen tussen boven de 6 ton nog wat...
Einde van het seizoen he. Redelijk normaal nu.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo..dan zijn die prijzen flink gedaald zeg
Dat wist ik ook niet zeker, maar het blijkt dus wel zo te zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
+ Verdedigen wordt in de transfervergelijking niet mee genomen, toch?
gewoon een week wachten en in het tussenseizoen verkopenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:46 schreef rompompom het volgende:
De TV neemt dagen niet mee in de overweging hè. Ik weet niet wat de exacte leeftijd was voor de transfers uit de TV, maar je krijgt er heus wel meer voor dan 600k.
Edit: hmm, ik heb zelf even gekeken, het lijkt toch een beetje tegen te vallen..
Waarom wist ik dat je dit zou zeggen?quote:
Dat snap ik maar mijn tussen seizoen is al begonnen en dus boeit vorm me nu niet. Zakken doen ze toch welquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik vind vorm minstens zo belangrijk om eerlijk te zijn. Maar met name omdat ik 4 middenvelders heb die gelijkwaardig zijn. Ik wil dan natuurlijk wel de beste op zondag opstellen.
..en klaag je begin volgend seizoen weer over je vormen en ga je weer x weken Algemeen trainenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar mijn tussen seizoen is al begonnen en dus boeit vorm me nu niet. Zakken doen ze toch wel
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
..en klaag je begin volgend seizoen weer over je vormen en ga je weer x weken Algemeen trainen
Als jij oplet ontsla je je artsen vandaag.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:00 schreef Flappekz het volgende:
Shit, had bijna een koopje, maar de eigenaar zit op te letten
Bedankt voor de reminder, maar dankzij mn friendly afgelopen dinsdag heb ik ze helaas weer hard nodigquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij oplet ontsla je je artsen vandaag.
Dank, was ik anders ook glad vergetenquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij oplet ontsla je je artsen vandaag.
De rode kaart blijft geldig voor de 1e officiele wedstrijd die gespeeld zou kunnen worden door die speler, ongeacht of deze van team wisselt. Behalve natuurlijk als de kaarten worden gereset in het tussenseizoen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:14 schreef Merson het volgende:
Als ik nu een speler koop met een rode kaart. Kan die dan morgen spelen? Of blijft die rode kaart ook bij mijn team geldig?
Kom je ook ff langs in Quito?quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:21 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Kom je ook ff langs in Quito?allemaal. Ik groet jullie allemaal met een uitzicht op een 4300 meter hoge vulkaan en een belangrijke wedstrijd op zondag voor de boeg. Nu nog zien te winnen
Owja dat wist ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bedankt voor de reminder, maar dankzij mn friendly afgelopen dinsdag heb ik ze helaas weer hard nodig
Graag gedaan. Blij dat t toch nog nut heeft gehad.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dank, was ik anders ook glad vergeten
quote:Bel Yannick Waasdorp
|Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Hendrikus van der Doelen heeft volgens mij potentieel. Hij is 17 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer zwak zijn. Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
Hmmz matig allround is leuk en redelijk verdedigen ook. Nu maar hopen dat ie niet 16 jaar en 100 dagen is oid.quote:Bel Sebastian Bouwmans
|Hallo baas, goed je weer te spreken.
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Ivan Purvis heet en 16 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer zwak zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen wordt! Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Dat moet dan maar, de rest was ook niet veel soeps.quote:Bel Bennie Scheffer
|Ja? Oh, hallo IJsbrand!
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 17 jaar en heet Egidius Cnossen.
Deze speler is slecht in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
Hier ook niet, 3 keer 17 jaarquote:Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef MrMoon het volgende:
het was weer eens helemaal niks met gescoutte jeugdspelers..
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Franklin Hofsteenge en hij is 15 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer zwak zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Passen worden voordat hij bij het eerste komt. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Ik ook, hopelijkquote:
Met een beetje mazzel en vervolgens een leuke pd doe ik ook met je mee.quote:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/10510quote:Op zondag 13 december 2009 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand voor mij de link naar de laatste versie van Foxtrick voor op mijn laptop?
Helaasquote:Op zondag 13 december 2009 19:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel en vervolgens een leuke pd doe ik ook met je mee.
[ afbeelding ]
Spanning en sensatie. De nr's 1 en 2 spelen tegen elkaar. Stel ze spelen gelijk ben ik door een WO in deze ronde kampioen!![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 december 2009 21:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Na een spannend einde, ben ik toch kampioen geworden op doelsaldo. Volgende week een PD duel. Maar hier verwacht ik niet veel van eigenlijk gezegd.
De nummer 1 en 2 moesten verliezen, zodat mijn team (nummer 3) kampioen kon worden. De nummer 4 en 5 hebben de nummers 1 en 2 verslagen.
Feli met je negatief saldo record.quote:Op zondag 13 december 2009 21:49 schreef Flappekz het volgende:
0-10 verloren, met een stunning 38 hatstats in een thuiswedstrijd.
Eindstand doelsaldo:
0-132
![]()
Dat had gewoon 0-0 moeten blijven...quote:Op zondag 13 december 2009 21:54 schreef Outpost76 het volgende:
gelijk werd m niet maar 0-2![]()
![]()
match id : 248180488
slechts 284 tegen 246.
Tja t kampioenschap werd me niet gegund blijkbaar.quote:Op zondag 13 december 2009 21:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat had gewoon 0-0 moeten blijven...
En dan ook nog naast de GL grijpen door een stomme gele kaart. Grumpey en Koekje pakken beide een blessure mee, Scud's wedstrijd bleef kaart- en blessureloos en hij wint dus de GLquote:13-12-2009 En toen kwam de olifant met zijn grote snuit...
..en die blies het verhaaltje uit :-(
Helaas. Gevochten als leeuwen, gestreden voor elke vierkante meter gras. Het heeft echter niet zo mogen zijn.
(248124209)
En dat terwijl het Hoorn Bombers van DolleB sensationeel team moffie verslaat in de laatste speelronde. Krijg je een helpende hand, grijp je 'm niet...
SC diepFries eindigt als nr 7 in V.11 en mag het volgend seizoen een niveautje lager gaan proberen.
FC de Hellen gefeliciteerd met het kampioenschap en succes in IV!
team moffie en Fc Eduardo succes in de p/d's!
Een ieder bedankt voor de gezelligheid de afgelopen 2 seizoenen en we zien elkaar op de HT-velden :-)
bedankt, maar ligt het aan mij of zijn de hatstats verdwenenquote:Op zondag 13 december 2009 21:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/10510
Die moet je ff instellen, en de taal van foxtrick moet gelijk zijn aan de taal die je in HT gebruiktquote:Op zondag 13 december 2009 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
bedankt, maar ligt het aan mij of zijn de hatstats verdwenen
quote:Op zondag 13 december 2009 22:17 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Dames dit is mijn nieuwe spits, toch leuk voor een 1e wedstrijd!
Bijdehandje!quote:Op zondag 13 december 2009 22:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ehm ........ ja ok laat maar.......
Wat moet ik toch zonder jouquote:Op zondag 13 december 2009 22:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die moet je ff instellen, en de taal van foxtrick moet gelijk zijn aan de taal die je in HT gebruikt
Flap en ik kunnen lezen en schrijven samen... maar aan GotC kan ik niet tippenquote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik zie een nieuwe relatie opbloeien.
Als jij daar je best voor gaat doen ga ik mn best doen om aan flap te tippen. Hoe onmogenlijk ook.quote:Op zondag 13 december 2009 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Flap en ik kunnen lezen en schrijven samen... maar aan GotC kan ik niet tippen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 december 2009 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij daar je best voor gaat doen ga ik mn best doen om aan flap te tippen. Hoe onmogenlijk ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Teamgeest bij ons is bedaard en als we een P/D hadden moeten spelen was die helemaal laag geweest en sowieso geen kans gemaakt.
Catwyck heeft dat ook niet gedaan, had blessures en geschorste speler en het kwam hem ook beter uit!!!
Kreeg net zelfs een HT-mail van 'm met een verontschuldiging en ik kan zo een uitdraai krijgen dat hij ook niet gemotst heeft!!!
omdat jij t bent nog ff een reactie:quote:Op zondag 13 december 2009 23:27 schreef DeHovenier het volgende:
3-1 gewonnen, kampioen en topscoorder
quote:Op zondag 13 december 2009 23:27 schreef DeHovenier het volgende:
3-1 gewonnen, kampioen en topscoorder
Ze hebben beide gewoon niet met MOTS gespeeld om hun kansen tijdens een PD beter te houden.quote:Op zondag 13 december 2009 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
Mag ik even een verklarig krijgen van jullie aan de hand van dit bericht......
[..]
quote:Op maandag 14 december 2009 09:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb dus helemaal gemist dat Tisserand in aanmerking kwam voor de gouden schoen en hem zelfs gewonnen heeft
Heb je toch nog een prijs dit seizoenquote:Op maandag 14 december 2009 09:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb dus helemaal gemist dat Tisserand in aanmerking kwam voor de gouden schoen en hem zelfs gewonnen heeft
Handhaving is ook een prijs... en een hatstatsrecord van 262 gisteravondquote:Op maandag 14 december 2009 09:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb je toch nog een prijs dit seizoen![]()
Oeh, prijzen zat dus! Ik ook! Ik ook!quote:Op maandag 14 december 2009 09:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Handhaving is ook een prijs... en een hatstatsrecord van 262 gisteravond
Maar bedankt
de gouden pindaquote:Op maandag 14 december 2009 09:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oeh, prijzen zat dus! Ik ook! Ik ook!
Ookquote:
Wist ik wel hoorquote:Op maandag 14 december 2009 09:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ook
Het Fok!-negatief doelsaldorecord en voor de tweede keer Vinnie Jones
quote:Op maandag 14 december 2009 09:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wist ik wel hoor
Maar gefeliciteerd
2 FC Quamba VI.287 Vervangt Witte Voetjesquote:Op maandag 14 december 2009 09:55 schreef elby1988 het volgende:
Jammer dat als je van VII promoveert je niet kan zien via Alltid waar je in komt.. niet betrouwbaar staat er..
Ja, dat zie ik ook, maar op dezelfde pagina staat dat de promovendi van VII naar VI niet betrouwbaar zijn.. ;-)quote:Op maandag 14 december 2009 10:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2 FC Quamba VI.287 Vervangt Witte Voetjes
VII.622
Maar dat het niet betrouwbaar is, komt door de nieuwe regels van HT natuurlijk. Hierdoor kan Alttid niet helemaal correct werken.
Alltid gaat binnenkort trouwens (waarschijnlijk deze week al) op de Database van HT draaien.
Mijn spits heeft er 18 gescoord, dus dan krijgt hij de awardquote:Op maandag 14 december 2009 08:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
En de eindstand van de Gouden Schoen:
[ afbeelding ]
We zitten nu alleen met het probleem dat er 2 spelers op de 1e plaats geëindigd zijn. Hiervoor heb ik 2 oplossingen:
1) Het team uit de hoogste divisie krijgt de award.
2) Beide teams krijgen de award.
Welke van deze oplossingen geniet jullie voorkeur?
quote:Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij uitmuntend in scoren, nu is dat afgezakt naar formidabel.
Je hebt je niet ingeschreven, dus nee.quote:Op maandag 14 december 2009 10:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mijn spits heeft er 18 gescoord, dus dan krijgt hij de award
[..]
Hattricks en divisie.quote:Op maandag 14 december 2009 10:39 schreef DeHovenier het volgende:
Dat hij er geen kans meer op maakt weet ik wel ja
Wat telt er nog meer mee dan? Aantal hattricks ook?
En in welke divisie speel je?quote:Op maandag 14 december 2009 10:42 schreef DeHovenier het volgende:
Dit seizoen heeft ie 2 hattricks gemaakt, maar dat zal nu verleden tijd zijn omdat hij is gezakt naar formidabel scoren
Excel.quote:Op maandag 14 december 2009 10:46 schreef RemCOW het volgende:
Wat is een goede tool om uit te rekenen hoe je het beste je stadion kan uitbreiden?
De 7e, maar volgend seizoen speel ik in de 6e.quote:Op maandag 14 december 2009 10:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En in welke divisie speel je?
Hmz dat sucks... Nouja dat wordt er maar in verdiepen dus.quote:Op maandag 14 december 2009 10:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Excel.
Serieus: Er zijn op dit moment geen goede tools om het stadion te berekenen. De tools die er zijn wijken allemaal af van elkaar. Dit door de veranderingen in de regels een paar seizoenen terug.
Dan was het 18*1 + 5 = 23 punten en had hij het sowieso niet gered.quote:Op maandag 14 december 2009 11:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De 7e, maar volgend seizoen speel ik in de 6e.
Dat zou een Fok!clash betekenen!quote:het betere team V.249 Replaces FC Bifröst VI.575
Ik heb thuis een bestandje met de verhoudingen die ik op eigen ervaring heb gemaakt. Ik zal vanavond die verhoudingen wel even plaatsen.quote:Op maandag 14 december 2009 11:14 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Hmz dat sucks... Nouja dat wordt er maar in verdiepen dus.
Mijn kansen zijn erg klein. Maar ik denk dat ik nu express ga verliezen.quote:Op maandag 14 december 2009 11:35 schreef Gijs_ het volgende:
Koekje, hoe zijn de kansen om je p/d te winnen?
[..]
Dat zou een Fok!clash betekenen!
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op maandag 14 december 2009 11:41 schreef Gijs_ het volgende:
Als je twee keer achter elkaar promoveert weet je dat het sowieso altijd moeilijk wordt, maar expres niet promoveren is ook geen optie imo.
Ik train alleen scoren, dus dat zal altijd m'n 'zwakste' linie blijven, maar ik zal eens kijken wat verder de mogelijkheden zijn!quote:Op maandag 14 december 2009 11:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens.
Ik wil je adviseren om als eerste in de aanval te investeren. Die loopt een beetje achter met de rest van de teams.
Mochten we tegen elkaar moeten, dan is dat in wedstrijd 6 en 9.quote:Op maandag 14 december 2009 11:46 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik train alleen scoren, dus dat zal altijd m'n 'zwakste' linie blijven, maar ik zal eens kijken wat verder de mogelijkheden zijn!
Ik ben dus op doelsaldo direct gepromoveerd naar een competitie waar ik zeker kans maak om te overleven. Alleen de degradant is een beetje afwachten, halverwege afgelopen seizoen zijn zijn ratings gedaald van ~250 hatstats naar ~200 hatstats, en dat maakt best veel verschilquote:Droomseizoen
De verwachtingen waren aan het begin van het seizoen niet heel hoog gespannen. Er stond een trainingsswitch op het programma en de focus zou op de beker gelegd worden. Toch is het de Bulls, dankzij een reeks van 9 gewonnen wedstrijden, gelukt om kampioen te worden. En niet alleen dit, gister is op het nippertje directe promotie behaald, en is Thijs Fleurinck (gedeeld) topscoorder geworden. Alles samen dus een zeer geslaagd seizoen!
De eerste vooruitzichten in V geven ons een kans op overleven, maar het zal zeker niet makkelijk worden. Toch ziet de club deze uitdaging met plezier tegemoet. "In voetbal moet je altijd beter en hoger willen. Promotie stond altijd al bovenaan ons verlanglijstje, en nu moeten we er maar het beste van maken" aldus de trainer.
Naaisquote:Op maandag 14 december 2009 13:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
Senksquote:Op maandag 14 december 2009 13:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd met je -132 en uiteraard je VJ!
Een rooie ster is niet fijnquote:
Die van mij is ook voor de 3e keer op rij topscoorder...quote:Op maandag 14 december 2009 13:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo, de derde promotie op rij is een feit, op naar de zesde.
Al twee maal ingezet op handhaving, geresulteerd in een kampioenschap en een tweede plek. Volgend seizoen maar eens echt alleen handhaven, beloofd![]()
Mijn spits al voor de derde keer op rij de topscoorderstitel![]()
Dit keer echter wel samen met een speler van een van de twee degradanten![]()
Nu maar eens afwachten of ik in een zware VI kom en wat mn bekertegenstander gaat worden.
Volgens mij vroeg ik dit vorig seizoen ook al, maar, waar?quote:Op maandag 14 december 2009 13:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die van mij is ook voor de 3e keer op rij topscoorder...
En feli natuurlijk.
Je bekertegenstander kun je gewoon via Alltid opzoeken.
quote:Op maandag 14 december 2009 11:23 schreef DeHovenier het volgende:
2 seizoenen gelden ben ik 1e geworden in de 6e divisie, maar ik heb het P/D duel verloren en ben dus niet gepromoveerd. Maar heb ik dan wel recht op de kampioensmedaille of niet
Als je op je team klikt op Alltid zie je je bekerrang. Als je daar op klikt ben je verder ;-)quote:Op maandag 14 december 2009 13:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg ik dit vorig seizoen ook al, maar, waar?
Mijn bekertegenstander is wel te doen. Maar wel met A-team en ik wil piccen. Zal dus even moeten gaan bedenken wat ik met mn tussenseizoen passen training wil gaan doen.quote:Op maandag 14 december 2009 13:44 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Als je op je team klikt op Alltid zie je je bekerrang. Als je daar op klikt ben je verder ;-)
Geflatteerd bedoel je?,, Misschien had hij er ff een fatsoenlijke keeper in moeten zettenquote:Op maandag 14 december 2009 13:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
Laatste wedstrijd van mijn bekertegenstander is trouwens echt een hele bizarre![]()
248304027
Hij is Hasanovas
Dat zou zijn team wel helpen ja. Maar dat verandert niets aan het feit dat het andere team deze wedstrijd niet hoort te winnen, laat staan met 5-0quote:Op maandag 14 december 2009 13:54 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Geflatteerd bedoel je?,, Misschien had hij er ff een fatsoenlijke keeper in moeten zetten
En natuurlijk centrumaanval spelen..
Edit: O wacht, hij speelt altijd met die keeper
Ja nja, 4 kansen krijg hij als het goed is, daarvan 2-3 door het midden. Daarvan moet hij er toch wel 2 scoren idd..quote:Op maandag 14 december 2009 14:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat zou zijn team wel helpen ja. Maar dat verandert niets aan het feit dat het andere team deze wedstrijd niet hoort te winnen, laat staan met 5-0
Zijn vleugels horen ook gewoon te scoren hoor. En dat er een kutkeeper op doel staat maakt niets uit behalve voor de def ratings, hij hoort er dus verre van 5 tegen te krijgen, laat staan 5 veldgoals.quote:Op maandag 14 december 2009 14:06 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ja nja, 4 kansen krijg hij als het goed is, daarvan 2-3 door het midden. Daarvan moet hij er toch wel 2 scoren idd..
5-0 is vreemd, aangezien het alle 5 velddoelpunten zijn (van de 6 mogelijkheden). Dat hij doelpunten tegen krijgt kijk ik niet zo raar van op.. 5-0 is iets tè..
Ik zeg alleen dat hij met een keeper + centrumaanval gewoon meer kans had gehad dan dat hij nu heeftquote:Op maandag 14 december 2009 14:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zijn vleugels horen ook gewoon te scoren hoor. En dat er een kutkeeper op doel staat maakt niets uit behalve voor de def ratings, hij hoort er dus verre van 5 tegen te krijgen, laat staan 5 veldgoals.
Als ik met A-team speel sowieso, ook met PIC. moet even gaan puzzelen met passen training tegen die tijd. Ik zal sowieso geen 2-5-3 spelen die wedstrijd maar moet hoe dan ook uitkijken met mn verdediging. Scoren zal ik sowieso wel.quote:Op maandag 14 december 2009 14:23 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat hij met een keeper + centrumaanval gewoon meer kans had gehad dan dat hij nu heeft5 veldgoals zijn er ook te veel, ik zeg alleen niet dat de kans miniem was dat hier een gelijkspelletje of een licht verlies uit zou komen.. 5-0 vind ik te veel zoals ik al zei..
Ach ja, je pakt hem wel in iig ;-)
Geen flauw idee, hattrick draait bij mij gewoon op FFquote:Op maandag 14 december 2009 14:24 schreef elby1988 het volgende:
Trouwens, als ik hattrick.org probeer te openen op firefox (en dan alleen hattrick.org, en bij IE en Chrome doet hij het wel) krijg ik dit:
Verbinding onderbroken
De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.
De netwerklink werd onderbroken tijdens het onderhandelen over de verbinding. Probeer het opnieuw.
Iemand? Andere sites bij vuurvosje doet het wel..
Hij doet het weerquote:Op maandag 14 december 2009 14:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Geen flauw idee, hattrick draait bij mij gewoon op FF
Bovennatuurlijk.quote:Op maandag 14 december 2009 14:31 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Hij doet het weerWonderbaarlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |