quote:wretched (very low)
wretched (very low)
wretched (very low)
wretched (very low)
wretched (low)
wretched (high)
wretched (high)
je hebt geen talentjes op je middenveld lopen? Of is die Luke Zeeman een potentieel toptalent en het dus waard om alleen voor hem scoren te gaan trainen?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij hoeft ook maar 1 seizoen mee te gaan
Heb overigens m'n training van m'n jeugd veranderd van positiespel naar scoren..Ben benieuwd! Doe dit puur voor Luke Zeeman.
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:29 schreef rompompom het volgende:
Wat een waardeloos team heb ik toch:
[..].
Shit...da's mooier dan mijn ratings!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:29 schreef rompompom het volgende:
Wat een waardeloos team heb ik toch:
[..].
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je hebt geen talentjes op je middenveld lopen? Of is die Luke Zeeman een potentieel toptalent en het dus waard om alleen voor hem scoren te gaan trainen?
[..]
M'n andere echte talentje is al in de 17 jammer genoeg..quote:Luke Zeeman, 16 jaar en 45 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend, max zwak
Positiespel: goed, max goed
Vleugelspel: matig, max matig
Passen: onbekend, max zwak
Scoren: onbekend, max redelijk
Spelhervatting: onbekend
je kunt em ook spelhervatten en passen trainen.. ik weet niet wat Flap je in deze heeft geadviseerd, maar mijns inziens heb je niet zo heel veel aan een middenvelder met scoren of een spits met positiespel...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:52 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]
M'n andere echte talentje is al in de 17 jammer genoeg..
Nog altijd beter dan redelijk scoren.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:14 schreef GotC het volgende:
Passen? Daar kan hij max zwak in worden?
daar heb je voor een middenvelder meer aan dan redelijk scoren..quote:Op woensdag 9 december 2009 22:14 schreef GotC het volgende:
Passen? Daar kan hij max zwak in worden?
Vergeet je niet hem zondag op te stellen met de individuele order 'Verdedigend', zodat hij als Technical Defensive ForWard speelt (tDFW)? Met formidabel Scoren, redelijk Passen, redelijk Positiespel is 'ie daar prima geschikt voor en scheelt aanzienlijk in de ratings/prestatiesquote:Op woensdag 9 december 2009 20:30 schreef GotC het volgende:
/care @ discussie
Nieuwe speler gekocht, m'n 1e formidabel spits!
[..]
Oh ja, maakt me niet uit dat hij wat ouder is.
Tenzij die [Technisch] blijkt te zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 23:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
daar heb je voor een middenvelder meer aan dan redelijk scoren..
Dan nog is dat passen minstens net zoveel waard als scorenquote:Op donderdag 10 december 2009 00:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Tenzij die [Technisch] blijkt te zijn
Tenzij er teams zijn die spelhervatten spelen. Dan is dat redelijk wel lekker. Scoren is daar belangrijker bij (team gemiddelde) dan spelhervatten. Al is t voor zn aanvallende impulsen wel lekker als ie passen erbij heeft.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan redelijk scoren.
Passen train je er sneller bij dan Scorenquote:Op donderdag 10 december 2009 01:30 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dan nog is dat passen minstens net zoveel waard als scoren
Hier ook, de pijlen vooral gericht op Andorra, kijken of iemand hapt!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:48 schreef Flappekz het volgende:
Zo, de uitdagingen staan weer wereldwijd uit. Bring it on
quote:There are 9017 teams in the pool, 3015 of them want to play against you.
Niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:22 schreef rompompom het volgende:
Iemand enig idee hoe je makkelijk kan zien welke teams in de friendly pool bij jou willen spelen?
Er staat dit bovenaan, maar daar heb ik geen zak aan op zich.
[..]
Singapore heeft geaccepteerd, primaquote:Op donderdag 10 december 2009 11:48 schreef Flappekz het volgende:
Zo, de uitdagingen staan weer wereldwijd uit. Bring it on
Ik richt mijn pijlen deze week op India... Hopen dat het weer luktquote:Op donderdag 10 december 2009 12:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Singapore heeft geaccepteerd, prima
Gisteren is de wedstrijd bij mij 3-6 geworden. Mijn middenveld was sterker en mijn aanval gelijk of sterker dan zijn verdediging. Mijn wedstrijd wijst dus uit dat het wel nog steeds werkt.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
Overigens Koekje, mijn friendly van gisteren heeft mijns insziens deels bewezen dat de nieuwe match engine jouw stelling dat aanval+middenveld genoeg is en je dan geen goede verdediging meer nodig hebt weerlegt.
Als is je middenveld nog zo goed, de tegenstander krijgt gewoon nog zijn kansen, is jouw verdediging slecht gaan ze er dus toch in. Vervelende ontwikkeling voor sommige teams dus.
Iets van "zoek competitie" aan de rechterkant als je bij overzicht van de jeugd bent?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:07 schreef Re het volgende:
waar stond het van de youthleagues eigenlijk, zit ineens zonder league
was er trouwens nog een FOK league of is dat al vol/van de baan?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Iets van "zoek competitie" aan de rechterkant als je bij overzicht van de jeugd bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |