abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:06:39 #51
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_75418550
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:45 schreef GotC het volgende:

[..]

Bleh
En wat met de spelers die nog niet uitgetraind zijn? Wat gebeurt er met hun skills?
Hoe bedoel je?
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:55 schreef mindyourstep het volgende:
verdedigen en vleugelspel
Houden zo. Als ie straks klaar is met verdedigen kan je m op passen testen maar t heeft wel te maken met de rest van je team. Om alles om te gooien voor 1 speler kan zonde zijn. Dus verder met Gotc dr vraag. Heb je nog meer leuke spelers? Zo ja dan waar in en zo nee zie mn 1e antwoord.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:09:10 #52
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75418631
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:06 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
[..]

Nou, de spelers waarvan je hun max wel weet, maar waar ze nu zijn weet je niet. (bv: huidig onbekend, max redelijk)
Bedoel, hoe weet je wat hun ratings dan zullen worden als je ze promoveert?
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:12:09 #53
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_75418741
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:09 schreef GotC het volgende:

[..]

Nou, de spelers waarvan je hun max wel weet, maar waar ze nu zijn weet je niet. (bv: huidig onbekend, max redelijk)
Bedoel, hoe weet je wat hun ratings dan zullen worden als je ze promoveert?
Dat zal je nooit weten als je trainer er niets over zegt voor je ze kan promoveren. Je kan t enig sinds aflezen van hun sterren maar das ook niet 100% waterproof.
pi_75418843
thx voor de tips
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:14:57 #55
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75418851
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:12 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Dat zal je nooit weten als je trainer er niets over zegt voor je ze kan promoveren. Je kan t enig sinds aflezen van hun sterren maar das ook niet 100% waterproof.
Ah, ok . Nja, over een paar weken gaat wellicht Janco Moors naar mijn hoofdteam..
quote:
Janco Moors, 17 jaar 31 dagen
Keepen:
Verdedigen: onbekend, max redelijk
Positiespel: matig, max matig
Vleugelspel: onbekend, max goed
Passen: onbekend, max zwak
Scoren: onbekend, max slecht
Spelhervatting: onbekend
Zit nu op 6.5 sterren op vleugelspel..
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:18:58 #56
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_75419032
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:14 schreef mindyourstep het volgende:
thx voor de tips
Graag gedaan.
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:14 schreef GotC het volgende:

[..]

Ah, ok . Nja, over een paar weken gaat wellicht Janco Moors naar mijn hoofdteam..
[..]

Zit nu op 6.5 sterren op vleugelspel..
Dat is dus al moeilijk. die 6,5 ster geeft ongeveer matig aan maar dat is op de vleugel heel lastig omdat zn positiespel op die positie ook mee telt. Hij speelt op de vleugel neem ik aan? Ow en je traint vleugelspel?
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:20:25 #57
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75419106
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:18 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Graag gedaan.
[..]

Dat is dus al moeilijk. die 6,5 ster geeft ongeveer matig aan maar dat is op de vleugel heel lastig omdat zn positiespel op die positie ook mee telt. Hij speelt op de vleugel neem ik aan? Ow en je traint vleugelspel?
Hij staat op de vleugel van het middenveld. En ik train positiespel en vleugelspel ja
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:25:15 #58
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_75419295
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:20 schreef GotC het volgende:

[..]

Hij staat op de vleugel van het middenveld. En ik train positiespel en vleugelspel ja
Ja ik verwacht m niet in de verdediging Al kan ie daar heel leuk staan maar ja daar krijgt ie minder vleugelspel training. Zonde dat je m niet op redelijk verdedigen hebt gekregen trouwens.... Iig maar hopen dat je nog wat te horen krijgt van je trainer voor je m promoveren mag. Misschien zelfs langer houden in je jeugd aangezien ze daar sneller trainen.
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:27:01 #59
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75419383
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:25 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ja ik verwacht m niet in de verdediging Al kan ie daar heel leuk staan maar ja daar krijgt ie minder vleugelspel training. Zonde dat je m niet op redelijk verdedigen hebt gekregen trouwens.... Iig maar hopen dat je nog wat te horen krijgt van je trainer voor je m promoveren mag. Misschien zelfs langer houden in je jeugd aangezien ze daar sneller trainen.
Ja ik ben wel van plan hem nog wel even in m'n jeugd te houden. Liever wat ouder promoveren maar wel hoger in de skills, dan snel promoveren en dan een matige speler hebben.
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:38:37 #60
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_75419872
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:27 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja ik ben wel van plan hem nog wel even in m'n jeugd te houden. Liever wat ouder promoveren maar wel hoger in de skills, dan snel promoveren en dan een matige speler hebben.
Precies Hoe lang train je m al op vleugelspel?

T is (als alles op zn max zit) wel een verdomd lekkere aanvallende vleugel verdediger zeg!

ps : sorry voor de niet zo snelle reactie maar moest even naar mn lieve zieke knuffel ventje toe.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75420208
heeft er iemand trouwens goede ervaringen met scouten in aruba / antillen ?

Ik dacht probeer het eens. Mijn scout bied al 2 weken geen speler aan.
pi_75420348
@ mindyourstep:
Van Lunteren is 16j62d en heeft belang bij Verdedigen, Passen en Positiespel
Pieper is 15j104d en heeft belang bij Passen en Positiespel
Verwij is 16j16d en heeft belang bij Vleugelspel, Verdedigen en Positiespel, Passen is onbekend

Qua potentieel is Van Lunteren het meest waardevol. Primair Verdedigen is dus een goede zet. Verdedigen is eigenlijk niet te combineren met secundair Positiespel. Vleugelspel lijkt alleen Verwij baat bij te hebben.. Secundair Vleugelspel schiet echter ook niet echt op. Ik zou je derhalve adviseren om secundair Openingen Maken (Passen) te trainen en Verwij als Verdediger op te stellen.

En wie weet kan Verwij ook redelijk/goed Verdedigen halen, dat is in ieder geval lucratiever dan Vleugelspel (wordt niet zo dik voor betaald). Als Verdedigen uitgetraind is en je spelers nog geen 17j0d zijn, dan primair Positiespel, secundair Korte Pass (traint iets sneller dan Openingen Maken) en ze als middenvelders opstellen. En als ook dat voor hun 17e uitgetraind is nog eens Vleugelspel proberen..

Just my 2 cents
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_75420437
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:42 schreef MrMoon het volgende:
Morgen op weg naar Libanon

enige jammere is wel dat het bekerregels zijn, maar goed heb ik in ieder geval dat vlaggetje erbij..
Via-via of gewoon uitgedaagd en geaccepteerd?

Leuk vlaggetje iig
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_75420782
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:55 schreef GotC het volgende:
Klinkt wel aardig als haat hoor

Ik vind valentijnsdag wel hypocriet, maar kerst?

Effe over dat Amerika gedoe: Nederlandse kolonisten hebben zelf het sinterklaas gedoe daarheen gebracht.
In Nederland ondervindt de Kerstman hevige tegenstand van Sinterklaas, omdat de meeste Nederlanders vinden dat de Sinterklaastraditie in stand moet worden gehouden en dat een tweede kindervriend niet nodig is.

Maarre, ik vind kerstmis een stuk beter dan sinterklaas: beetje liegen tegen kinderen dat die man echt bestaat enzo

Oh en dat energie gedoe ben ik t wel mee eens hoor, maar dan hadden ze een paar jaar geleden dat al moeten zeggen .

EN! Verplicht gezellig doen? Ik vind het altijd gezellig bij m'n (schoon)ouders! En nee, ik zeg dit niet omdat Flap hier ook post..
Alsof Kerst geen huichelarij is voor het gros van de Nederlanders.. Iedereen gelooft plotseling weer in onze lieve heer, de kribbe, etc. en is zo vergevingsgezind, netjes en aardig. Als we het toch over 'liegen' hebben, dan vind ik dat veel erger..

En die gezelligheid, etc. kun je toch op een ander moment van het jaar / maand / week ook doen? Waarom per se met Kerst, omdat iedereen het dan doet? Ik ben het wel met Possie eens dat het redelijk hypocriet is allemaal..

Anyways, ieder z'n eigen beleving natuurlijk. En het is sowieso ook wel fijn om een tweetal extra vrije dagen te hebben
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:03:52 #65
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75420952
Ik doe eigenlijk niets met de kerk oid met kerst? Mensen die alleen met kerst naar de kerk gaan vind ik pas hypocriet. En verder doe ik ook niks met kribbe/wat dan ook. Beetje over 1 kam strijken he?

Die gezelligheid doe ik verder ook hoor, niet alleen met kerst. Dus denk niet dat iedereen dat alleen perse met kerst doet hoor. Who cares dat mensen dan met elkaar gaan eten? Vind je het hypocriet dat familie bij elkaar gaat eten? Belachelijk

En tsja, dan zouden ze eigenlijk die 2 dagen vrij ook moeten schrappen. Als het toch hypocriet is.
pi_75421739
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:03 schreef GotC het volgende:
Ik doe eigenlijk niets met de kerk oid met kerst? Mensen die alleen met kerst naar de kerk gaan vind ik pas hypocriet. En verder doe ik ook niks met kribbe/wat dan ook. Beetje over 1 kam strijken he?

Die gezelligheid doe ik verder ook hoor, niet alleen met kerst. Dus denk niet dat iedereen dat alleen perse met kerst doet hoor. Who cares dat mensen dan met elkaar gaan eten? Vind je het hypocriet dat familie bij elkaar gaat eten? Belachelijk

En tsja, dan zouden ze eigenlijk die 2 dagen vrij ook moeten schrappen. Als het toch hypocriet is.
Vandaar dat ik ook schreef "voor het gros van de Nederlanders"

En dat geldt eigenlijk voor zowel kerk/kribbe als gezelligheid/eten. Met Pasen en Kerst zit half Nederland plotseling weer in de kerk en ook dat familiebezoekje/etentje met Kerst is voor velen een 'must'. De rest van het jaar zijn de kerken leeg en blijft ook het familiebezoekje achterwege, "we gaan immers met Kerst ook al.."

Afijn, zoals ik ook al zei, een ieder z'n eigen beleving. En er zijn er ongetwijfeld genoeg die het wel allemaal menen, heel erg oprecht zijn en het hele jaar door veel plezier/gezelligheid maken en/of gelovig zijn en vroom leven..

Even weer wat HT-gerelateerds, 2 trainees met een +1 (was meer) hebben beide vanavond nog een pleister gekregen. Ik zeg: "Goed bezig die doktoren en zusters"
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:41:07 #67
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_75422626
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

Even weer wat HT-gerelateerds, 2 trainees met een +1 (was meer) hebben beide vanavond nog een pleister gekregen. Ik zeg: "Goed bezig die doktoren en zusters"
Dat lijkt me een goede reden om die heren en dames een mooie kerstbonus te geven
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_75423092
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:41 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Dat lijkt me een goede reden om die heren en dames een mooie kerstbonus te geven
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 8 december 2009 @ 23:07:38 #69
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_75429247
Alweer een trainee geblesseerd, de derde in 3 weken

Gelukkig had ik mn 10 dokters nog niet ontslagen
Ik ben van pindavlees
pi_75432868
Help me herinneren om na woensdag (indien de friendly geen blessures oplevert) m'n vijf doktoren de laan uit te sturen als Kerstbonus.

Bayern !

Ik heb trouwens m'n conditiepercentage naar 5% gezet, kijken wat voor effect dat heeft komend seizoen.
  woensdag 9 december 2009 @ 06:28:35 #71
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_75433776
quote:
Hallo daar,

Olivier Harpman: Hij gaat voorop in de strijd: op het veld en daarbuiten. Dat kan hem nog problemen gaan geven...

Als het gaat over Scoren, heeft Jaapjan Nefs de potentie om slecht te worden.

Het is geen onderdeel van onze huidige trainingsfocus, maar toch vind ik dat je moet weten dat Clarence Briët de potentie heeft om slecht te worden in Passen.

Het is altijd prettig even bij te praten, maar ik moet nu weg. De mazzel!
Goffer wat een kut TU
pi_75435570
quote:
Op woensdag 9 december 2009 06:28 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Goffer wat een kut TU
Ongeveer net zo goed als die van mij
Ik ben van pindavlees
pi_75436039
Goeiemorgen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_75437864
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:53 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen
Hoj
Ik ben van pindavlees
pi_75440202
De kerstman heeft dan ook helemaal niets met kerstmis te maken.
Net als dat vuurwerk afsteken helemaal niets met nieuwjaar te maken.
Ook het verkleden tijdens caranval raakt eigenlijk kant nog wal.
De paashaas met zijn eitjes heeft ook niets met pasen te maken.

Allemaal dingen die verzonnen zijn door de maatschappij om winst te maken.

En dankzij de kerstman doe ik er vrolijk aan mee tijdens de kerstdagen. En kerstmis vier ik niet, dat is voor mensen die geloven in sprookjesverhalen.
  woensdag 9 december 2009 @ 12:40:40 #76
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_75441728
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
De kerstman heeft dan ook helemaal niets met kerstmis te maken.
Net als dat vuurwerk afsteken helemaal niets met nieuwjaar te maken.
Ook het verkleden tijdens caranval raakt eigenlijk kant nog wal.
De paashaas met zijn eitjes heeft ook niets met pasen te maken.

Allemaal dingen die verzonnen zijn door de maatschappij om winst te maken.

En dankzij de kerstman doe ik er vrolijk aan mee tijdens de kerstdagen. En kerstmis vier ik niet, dat is voor mensen die geloven in sprookjesverhalen.
Veel van deze dingen zijn helemaal niet verzonnen door de maatschappij, maar komen voort uit eeuwenoude tradities. Tuurlijk weet haast niemand meer precies wat voor tradities dat waren en gebruikt de maatschappij het heel goed om winst te maken, maar er zit nog altijd wel een idee achter...
pi_75442154
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:40 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Veel van deze dingen zijn helemaal niet verzonnen door de maatschappij, maar komen voort uit eeuwenoude tradities. Tuurlijk weet haast niemand meer precies wat voor tradities dat waren en gebruikt de maatschappij het heel goed om winst te maken, maar er zit nog altijd wel een idee achter...
Dat dus
pi_75442188
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

Een doktoren is een gebouw waarvoor je betalen moet
pi_75442233
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:40 schreef NelisZ het volgende:

[..]

De kerstman zoals we hem nu kennen bestaat pas sinds 1931 en is een verzinsel van Coca-Cola.
Vuurwerk is bedoeld om boze geesten te verdrijven, dat was niet ter vermaak bedoeld. Nieuwjaarsbedag bestaat pas sinds 1575.
Carnaval is een vreetfestijn omdat daarna het vasten begint. Het verkleden is onstaan eind 19e eeuw als verzet tegen de pruisen.
De paashaas is een heidens gebruik en wordt gebruikt om de start van de lente te vieren. De chocolade eieren komen bijvoorbeeld pas uit de 18e eeuw. Het gebruik van paaseieren komt uit de middeleeuwen.

[ Bericht 2% gewijzigd door RealBizkit666 op 09-12-2009 13:07:29 ]
pi_75442559
quote:
In 1930 kreeg de tekenaar Haddon Sundblom de opdracht van The Coca-Cola Company een serie advertenties te ontwerpen voor de aanstaande kerstperiode. Niet helemaal vreemd, omdat in die jaren Coca-Cola bekend stond als een ideale dorstlesser voor met name de zomerperiode en niet zozeer voor de koudere dagen. De opdracht was een menselijke, gezellige dikkerd met een mooie baard te ontwerpen in de bedrijfskleuren rood en wit. Nu had Sundblom een gepensioneerde buurman, ene meneer Prentice die zeer goed aan de vereisten voldeed. Tevens was hij een zeer vrolijk type die een zeer aparte lach had die klonk als Yo-ho-ho. Vanaf de eerste dag was deze Santa Claus een hit. Nog steeds is het beeld dat door Sundblom is geschapen hét gezicht van de kerstman.
Ondanks het feit dat dit beeld eigenlijk exclusief voor Coca-Cola bedoeld was, werd het door de jaren heen zo'n gemeengoed dat The Coca-Cola Company besloot dat Santa Claus voor iedereen in de wereld was en er vrij gebruik van mocht worden gemaakt.
pi_75442653
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:02 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

quote:
In 1931 liet Coca-Cola een advertentie ontwerpen door de Zweedse kunstenaar Haddon Sundblom waarop twee kinderen flessen cola aan de Kerstman geven. Deze en navolgende reclamecampagnes, met name die van in de jaren dertig, gaven de figuur zijn huidige uiterlijke kenmerken. De kleuren rood en wit van de Kerstman zijn dan ook dezelfde kleuren als van The Coca-Cola Company.
  woensdag 9 december 2009 @ 13:29:59 #82
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_75443503
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:54 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

De kerstman zoals we hem nu kennen bestaat pas sinds 1931 en is een verzinsel van Coca-Cola.
Vuurwerk is bedoeld om boze geesten te verdrijven, dat was niet ter vermaak bedoeld. Nieuwjaarsbedag bestaat pas sinds 1575.
Carnaval is een vreetfestijn omdat daarna het vasten begint. Het verkleden is onstaan eind 19e eeuw als verzet tegen de pruisen.
De paashaas is een heidens gebruik en wordt gebruikt om de start van de lente te vieren. De chocolade eieren komen bijvoorbeeld pas uit de 18e eeuw. Het gebruik van paaseieren komt uit de middeleeuwen.
Dat van de kerstman wist ik dan weer niet

Vuurwerk is van origine niet voor vermaak geweest, maar wel onderdeel van de oudjaarstraditie traditie. Hetzelfde geldt voor de kerstboom, deze had vroeger ook een hele andere bedoeling dan omdat het zo mooi en gezellig staat...

Maar zoals ik al zei, ik denk dat overal wel een idee achter zit, ook het verkleden bij carnaval als verzet tegen de pruizen kun je tegenwoordig een traditie noemen, en is niet ontstaan door commercie. De ondernemers zijn nou eenmaal slim genoeg om er het beste van te maken

Anyway: ik vind kerst altijd een leuke tijd, bij ons is het altijd wel gezellig bij het kerstdiner, en het is een goede reden om als familie weer eens bij elkaar te komen!
pi_75443525
Het kan me niet schelen welk feest waarvandaan komt, zolang het maar gezellig is.
Ik ben van pindavlees
pi_75443669
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:54 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

En wat is daar dan niet precies traditioneel en eeuwen oud aan allemaal? En de kerstman is ooit ontstaan door een verbastering van onze eigen Sinterklaas... ook een eeuwenoude traditie... dat coca-cola dat later in een commercieel jasje heeft gestoken doet daar geen afbreuk aan.
pi_75444521
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:34 schreef TheVulture het volgende:

[..]

En wat is daar dan niet precies traditioneel en eeuwen oud aan allemaal? En de kerstman is ooit ontstaan door een verbastering van onze eigen Sinterklaas... ook een eeuwenoude traditie... dat coca-cola dat later in een commercieel jasje heeft gestoken doet daar geen afbreuk aan.
Het gaat erom dat die tradities aan die "feesten" gekoppeld zijn door de maatschappij om er geld aan te verdienen.
  woensdag 9 december 2009 @ 14:45:23 #86
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_75446484
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:57 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Het gaat erom dat die tradities aan die "feesten" gekoppeld zijn door de maatschappij om er geld aan te verdienen.
Die tradities waren allang aan de feesten gekoppeld voordat de maatschappij er serieus geld aan ging verdienen
pi_75446643
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:45 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Die tradities waren allang aan de feesten gekoppeld voordat de maatschappij er serieus geld aan ging verdienen
Dus 500 jaar geleden probeerde de maatschappij er geen geld aan te verdienen?

Daarnaast is het natuurlijk niet na te gaan wanneer dat verschillende tradities aan feesten zijn gekoppeld eigenlijk. Wanneer is de kerstman echt aan kerstmis gekoppeld? Wanneer zijn ze begonnen met verkleden tijdens caranval?

Dit is echt pas allemaal in de 20e eeuw begonnen, dus vandaar ook dat ik bij mijn standpunt blijf dat het allemaal puur om geld gaat. Ook al zijn de tradities ouder en de feesten ouder, de koppeling tussen deze 2 niet.

[ Bericht 18% gewijzigd door RealBizkit666 op 09-12-2009 14:55:05 ]
pi_75446675
De discussie
Ik ben van pindavlees
pi_75448475
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:49 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dus 500 jaar geleden probeerde de maatschappij er geen geld aan te verdienen?

Daarnaast is het natuurlijk niet na te gaan wanneer dat verschillende tradities aan feesten zijn gekoppeld eigenlijk. Wanneer is de kerstman echt aan kerstmis gekoppeld? Wanneer zijn ze begonnen met verkleden tijdens caranval?

Dit is echt pas allemaal in de 20e eeuw begonnen, dus vandaar ook dat ik bij mijn standpunt blijf dat het allemaal puur om geld gaat. Ook al zijn de tradities ouder en de feesten ouder, de koppeling tussen deze 2 niet.

Laat ook maar....
  woensdag 9 december 2009 @ 17:41:32 #90
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_75452790
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Laat ook maar....
Verstandig.

Eindeloze discussie.
  woensdag 9 december 2009 @ 18:48:07 #91
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_75455153
Godver daar gaat mn B waailap.
quote:
De ongelukkige Samuel Weijns van DEO liep in de 80e minuut een hersenschudding op en werd ter observatie afgevoerd naar het ziekenhuis.
pi_75457165
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:49 schreef RealBizkit666 het volgende:....
Wanneer zijn ze begonnen met verkleden tijdens caranval?
is nog nooit gebeurd...
pi_75457679
Heuj!
pi_75458235
Rode kaart na 41 minuten voor een trainee Verder zonder blessures en andere ongein doorgekomen en nog even ¤17 760 uit de kaartverkoop geïncasseerd

Hopelijk volgende week weer een nieuw vlaggetje thuis, die Italiaanse had ik al
pi_75458639
T wordt tijd dat ik weer eens een vlaggetje win in al die loterijen...
Ik ben van pindavlees
  woensdag 9 december 2009 @ 20:30:48 #96
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75458646
/care @ discussie

Nieuwe speler gekocht, m'n 1e formidabel spits!
quote:
Paulo Damas [playerid=151357474]
29 jaar en 92 dagen, volgende verjaardag: 29-12-2009

Geboren in: Portugal

redelijk in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider.

Eigenaar: Filleadh Mor (sinds 09-12-2009 (14/40), )
Total Skill Index (TSI): 3 750
Loon: 1 356 ¤ (1 130 ¤) /week inclusief 20% bonus 21 696 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch

Conditie: goed Keepen: waardeloos
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: formidabel Spelhervatting: waardeloos
Oh ja, maakt me niet uit dat hij wat ouder is .
pi_75459027
Maandag heb ik laatste wedstrijd in de jeugd.

Hoe speel ik zo snel mogelijk weer wedstrijden met de jeugd?
pi_75460533
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:30 schreef GotC het volgende:
/care @ discussie

Nieuwe speler gekocht, m'n 1e formidabel spits!
[..]

Oh ja, maakt me niet uit dat hij wat ouder is .
nice.. hij is idd al wat ouder, maar goed dat merk je dan ook in aanschafprijs en loon..
  woensdag 9 december 2009 @ 21:21:07 #99
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75460626
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:19 schreef MrMoon het volgende:

[..]

nice.. hij is idd al wat ouder, maar goed dat merk je dan ook in aanschafprijs en loon..
Hij hoeft ook maar 1 seizoen mee te gaan

Heb overigens m'n training van m'n jeugd veranderd van positiespel naar scoren..Ben benieuwd! Doe dit puur voor Luke Zeeman .
pi_75460740
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:39 schreef mindyourstep het volgende:
Maandag heb ik laatste wedstrijd in de jeugd.

Hoe speel ik zo snel mogelijk weer wedstrijden met de jeugd?
Door na maandag een andere bijna volle competitie te zoeken, of gewoon een week wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')