quote:Op maandag 14 december 2009 09:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wist ik wel hoor
Maar gefeliciteerd
2 FC Quamba VI.287 Vervangt Witte Voetjesquote:Op maandag 14 december 2009 09:55 schreef elby1988 het volgende:
Jammer dat als je van VII promoveert je niet kan zien via Alltid waar je in komt.. niet betrouwbaar staat er..
Ja, dat zie ik ook, maar op dezelfde pagina staat dat de promovendi van VII naar VI niet betrouwbaar zijn.. ;-)quote:Op maandag 14 december 2009 10:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2 FC Quamba VI.287 Vervangt Witte Voetjes
VII.622
Maar dat het niet betrouwbaar is, komt door de nieuwe regels van HT natuurlijk. Hierdoor kan Alttid niet helemaal correct werken.
Alltid gaat binnenkort trouwens (waarschijnlijk deze week al) op de Database van HT draaien.
Mijn spits heeft er 18 gescoord, dus dan krijgt hij de awardquote:Op maandag 14 december 2009 08:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
En de eindstand van de Gouden Schoen:
[ afbeelding ]
We zitten nu alleen met het probleem dat er 2 spelers op de 1e plaats geëindigd zijn. Hiervoor heb ik 2 oplossingen:
1) Het team uit de hoogste divisie krijgt de award.
2) Beide teams krijgen de award.
Welke van deze oplossingen geniet jullie voorkeur?
quote:Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij uitmuntend in scoren, nu is dat afgezakt naar formidabel.
Je hebt je niet ingeschreven, dus nee.quote:Op maandag 14 december 2009 10:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mijn spits heeft er 18 gescoord, dus dan krijgt hij de award
[..]
Hattricks en divisie.quote:Op maandag 14 december 2009 10:39 schreef DeHovenier het volgende:
Dat hij er geen kans meer op maakt weet ik wel ja
Wat telt er nog meer mee dan? Aantal hattricks ook?
En in welke divisie speel je?quote:Op maandag 14 december 2009 10:42 schreef DeHovenier het volgende:
Dit seizoen heeft ie 2 hattricks gemaakt, maar dat zal nu verleden tijd zijn omdat hij is gezakt naar formidabel scoren
Excel.quote:Op maandag 14 december 2009 10:46 schreef RemCOW het volgende:
Wat is een goede tool om uit te rekenen hoe je het beste je stadion kan uitbreiden?
De 7e, maar volgend seizoen speel ik in de 6e.quote:Op maandag 14 december 2009 10:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En in welke divisie speel je?
Hmz dat sucks... Nouja dat wordt er maar in verdiepen dus.quote:Op maandag 14 december 2009 10:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Excel.
Serieus: Er zijn op dit moment geen goede tools om het stadion te berekenen. De tools die er zijn wijken allemaal af van elkaar. Dit door de veranderingen in de regels een paar seizoenen terug.
Dan was het 18*1 + 5 = 23 punten en had hij het sowieso niet gered.quote:Op maandag 14 december 2009 11:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De 7e, maar volgend seizoen speel ik in de 6e.
Dat zou een Fok!clash betekenen!quote:het betere team V.249 Replaces FC Bifröst VI.575
Ik heb thuis een bestandje met de verhoudingen die ik op eigen ervaring heb gemaakt. Ik zal vanavond die verhoudingen wel even plaatsen.quote:Op maandag 14 december 2009 11:14 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Hmz dat sucks... Nouja dat wordt er maar in verdiepen dus.
Mijn kansen zijn erg klein. Maar ik denk dat ik nu express ga verliezen.quote:Op maandag 14 december 2009 11:35 schreef Gijs_ het volgende:
Koekje, hoe zijn de kansen om je p/d te winnen?
[..]
Dat zou een Fok!clash betekenen!
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op maandag 14 december 2009 11:41 schreef Gijs_ het volgende:
Als je twee keer achter elkaar promoveert weet je dat het sowieso altijd moeilijk wordt, maar expres niet promoveren is ook geen optie imo.
Ik train alleen scoren, dus dat zal altijd m'n 'zwakste' linie blijven, maar ik zal eens kijken wat verder de mogelijkheden zijn!quote:Op maandag 14 december 2009 11:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens.
Ik wil je adviseren om als eerste in de aanval te investeren. Die loopt een beetje achter met de rest van de teams.
Mochten we tegen elkaar moeten, dan is dat in wedstrijd 6 en 9.quote:Op maandag 14 december 2009 11:46 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik train alleen scoren, dus dat zal altijd m'n 'zwakste' linie blijven, maar ik zal eens kijken wat verder de mogelijkheden zijn!
Ik ben dus op doelsaldo direct gepromoveerd naar een competitie waar ik zeker kans maak om te overleven. Alleen de degradant is een beetje afwachten, halverwege afgelopen seizoen zijn zijn ratings gedaald van ~250 hatstats naar ~200 hatstats, en dat maakt best veel verschilquote:Droomseizoen
De verwachtingen waren aan het begin van het seizoen niet heel hoog gespannen. Er stond een trainingsswitch op het programma en de focus zou op de beker gelegd worden. Toch is het de Bulls, dankzij een reeks van 9 gewonnen wedstrijden, gelukt om kampioen te worden. En niet alleen dit, gister is op het nippertje directe promotie behaald, en is Thijs Fleurinck (gedeeld) topscoorder geworden. Alles samen dus een zeer geslaagd seizoen!
De eerste vooruitzichten in V geven ons een kans op overleven, maar het zal zeker niet makkelijk worden. Toch ziet de club deze uitdaging met plezier tegemoet. "In voetbal moet je altijd beter en hoger willen. Promotie stond altijd al bovenaan ons verlanglijstje, en nu moeten we er maar het beste van maken" aldus de trainer.
Naaisquote:Op maandag 14 december 2009 13:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
Senksquote:Op maandag 14 december 2009 13:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd met je -132 en uiteraard je VJ!
Een rooie ster is niet fijnquote:
Die van mij is ook voor de 3e keer op rij topscoorder...quote:Op maandag 14 december 2009 13:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo, de derde promotie op rij is een feit, op naar de zesde.
Al twee maal ingezet op handhaving, geresulteerd in een kampioenschap en een tweede plek. Volgend seizoen maar eens echt alleen handhaven, beloofd![]()
Mijn spits al voor de derde keer op rij de topscoorderstitel![]()
Dit keer echter wel samen met een speler van een van de twee degradanten![]()
Nu maar eens afwachten of ik in een zware VI kom en wat mn bekertegenstander gaat worden.
Volgens mij vroeg ik dit vorig seizoen ook al, maar, waar?quote:Op maandag 14 december 2009 13:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die van mij is ook voor de 3e keer op rij topscoorder...
En feli natuurlijk.
Je bekertegenstander kun je gewoon via Alltid opzoeken.
quote:Op maandag 14 december 2009 11:23 schreef DeHovenier het volgende:
2 seizoenen gelden ben ik 1e geworden in de 6e divisie, maar ik heb het P/D duel verloren en ben dus niet gepromoveerd. Maar heb ik dan wel recht op de kampioensmedaille of niet
Als je op je team klikt op Alltid zie je je bekerrang. Als je daar op klikt ben je verder ;-)quote:Op maandag 14 december 2009 13:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg ik dit vorig seizoen ook al, maar, waar?
Mijn bekertegenstander is wel te doen. Maar wel met A-team en ik wil piccen. Zal dus even moeten gaan bedenken wat ik met mn tussenseizoen passen training wil gaan doen.quote:Op maandag 14 december 2009 13:44 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Als je op je team klikt op Alltid zie je je bekerrang. Als je daar op klikt ben je verder ;-)
Geflatteerd bedoel je?,, Misschien had hij er ff een fatsoenlijke keeper in moeten zettenquote:Op maandag 14 december 2009 13:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
Laatste wedstrijd van mijn bekertegenstander is trouwens echt een hele bizarre![]()
248304027
Hij is Hasanovas
Dat zou zijn team wel helpen ja. Maar dat verandert niets aan het feit dat het andere team deze wedstrijd niet hoort te winnen, laat staan met 5-0quote:Op maandag 14 december 2009 13:54 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Geflatteerd bedoel je?,, Misschien had hij er ff een fatsoenlijke keeper in moeten zetten
En natuurlijk centrumaanval spelen..
Edit: O wacht, hij speelt altijd met die keeper
Ja nja, 4 kansen krijg hij als het goed is, daarvan 2-3 door het midden. Daarvan moet hij er toch wel 2 scoren idd..quote:Op maandag 14 december 2009 14:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat zou zijn team wel helpen ja. Maar dat verandert niets aan het feit dat het andere team deze wedstrijd niet hoort te winnen, laat staan met 5-0
Zijn vleugels horen ook gewoon te scoren hoor. En dat er een kutkeeper op doel staat maakt niets uit behalve voor de def ratings, hij hoort er dus verre van 5 tegen te krijgen, laat staan 5 veldgoals.quote:Op maandag 14 december 2009 14:06 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ja nja, 4 kansen krijg hij als het goed is, daarvan 2-3 door het midden. Daarvan moet hij er toch wel 2 scoren idd..
5-0 is vreemd, aangezien het alle 5 velddoelpunten zijn (van de 6 mogelijkheden). Dat hij doelpunten tegen krijgt kijk ik niet zo raar van op.. 5-0 is iets tè..
Ik zeg alleen dat hij met een keeper + centrumaanval gewoon meer kans had gehad dan dat hij nu heeftquote:Op maandag 14 december 2009 14:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zijn vleugels horen ook gewoon te scoren hoor. En dat er een kutkeeper op doel staat maakt niets uit behalve voor de def ratings, hij hoort er dus verre van 5 tegen te krijgen, laat staan 5 veldgoals.
Als ik met A-team speel sowieso, ook met PIC. moet even gaan puzzelen met passen training tegen die tijd. Ik zal sowieso geen 2-5-3 spelen die wedstrijd maar moet hoe dan ook uitkijken met mn verdediging. Scoren zal ik sowieso wel.quote:Op maandag 14 december 2009 14:23 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat hij met een keeper + centrumaanval gewoon meer kans had gehad dan dat hij nu heeft5 veldgoals zijn er ook te veel, ik zeg alleen niet dat de kans miniem was dat hier een gelijkspelletje of een licht verlies uit zou komen.. 5-0 vind ik te veel zoals ik al zei..
Ach ja, je pakt hem wel in iig ;-)
Geen flauw idee, hattrick draait bij mij gewoon op FFquote:Op maandag 14 december 2009 14:24 schreef elby1988 het volgende:
Trouwens, als ik hattrick.org probeer te openen op firefox (en dan alleen hattrick.org, en bij IE en Chrome doet hij het wel) krijg ik dit:
Verbinding onderbroken
De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.
De netwerklink werd onderbroken tijdens het onderhandelen over de verbinding. Probeer het opnieuw.
Iemand? Andere sites bij vuurvosje doet het wel..
Hij doet het weerquote:Op maandag 14 december 2009 14:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Geen flauw idee, hattrick draait bij mij gewoon op FF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |