https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/10510quote:Op zondag 13 december 2009 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand voor mij de link naar de laatste versie van Foxtrick voor op mijn laptop?
Helaasquote:Op zondag 13 december 2009 19:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel en vervolgens een leuke pd doe ik ook met je mee.
[ afbeelding ]
Spanning en sensatie. De nr's 1 en 2 spelen tegen elkaar. Stel ze spelen gelijk ben ik door een WO in deze ronde kampioen!![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 december 2009 21:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Na een spannend einde, ben ik toch kampioen geworden op doelsaldo. Volgende week een PD duel. Maar hier verwacht ik niet veel van eigenlijk gezegd.
De nummer 1 en 2 moesten verliezen, zodat mijn team (nummer 3) kampioen kon worden. De nummer 4 en 5 hebben de nummers 1 en 2 verslagen.
Feli met je negatief saldo record.quote:Op zondag 13 december 2009 21:49 schreef Flappekz het volgende:
0-10 verloren, met een stunning 38 hatstats in een thuiswedstrijd.
Eindstand doelsaldo:
0-132
![]()
Dat had gewoon 0-0 moeten blijven...quote:Op zondag 13 december 2009 21:54 schreef Outpost76 het volgende:
gelijk werd m niet maar 0-2![]()
![]()
match id : 248180488
slechts 284 tegen 246.
Tja t kampioenschap werd me niet gegund blijkbaar.quote:Op zondag 13 december 2009 21:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat had gewoon 0-0 moeten blijven...
En dan ook nog naast de GL grijpen door een stomme gele kaart. Grumpey en Koekje pakken beide een blessure mee, Scud's wedstrijd bleef kaart- en blessureloos en hij wint dus de GLquote:13-12-2009 En toen kwam de olifant met zijn grote snuit...
..en die blies het verhaaltje uit :-(
Helaas. Gevochten als leeuwen, gestreden voor elke vierkante meter gras. Het heeft echter niet zo mogen zijn.
(248124209)
En dat terwijl het Hoorn Bombers van DolleB sensationeel team moffie verslaat in de laatste speelronde. Krijg je een helpende hand, grijp je 'm niet...
SC diepFries eindigt als nr 7 in V.11 en mag het volgend seizoen een niveautje lager gaan proberen.
FC de Hellen gefeliciteerd met het kampioenschap en succes in IV!
team moffie en Fc Eduardo succes in de p/d's!
Een ieder bedankt voor de gezelligheid de afgelopen 2 seizoenen en we zien elkaar op de HT-velden :-)
bedankt, maar ligt het aan mij of zijn de hatstats verdwenenquote:Op zondag 13 december 2009 21:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/10510
Die moet je ff instellen, en de taal van foxtrick moet gelijk zijn aan de taal die je in HT gebruiktquote:Op zondag 13 december 2009 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
bedankt, maar ligt het aan mij of zijn de hatstats verdwenen
quote:Op zondag 13 december 2009 22:17 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Dames dit is mijn nieuwe spits, toch leuk voor een 1e wedstrijd!
Bijdehandje!quote:Op zondag 13 december 2009 22:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ehm ........ ja ok laat maar.......
Wat moet ik toch zonder jouquote:Op zondag 13 december 2009 22:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die moet je ff instellen, en de taal van foxtrick moet gelijk zijn aan de taal die je in HT gebruikt
Flap en ik kunnen lezen en schrijven samen... maar aan GotC kan ik niet tippenquote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik zie een nieuwe relatie opbloeien.
Als jij daar je best voor gaat doen ga ik mn best doen om aan flap te tippen. Hoe onmogenlijk ook.quote:Op zondag 13 december 2009 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Flap en ik kunnen lezen en schrijven samen... maar aan GotC kan ik niet tippen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 december 2009 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij daar je best voor gaat doen ga ik mn best doen om aan flap te tippen. Hoe onmogenlijk ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Teamgeest bij ons is bedaard en als we een P/D hadden moeten spelen was die helemaal laag geweest en sowieso geen kans gemaakt.
Catwyck heeft dat ook niet gedaan, had blessures en geschorste speler en het kwam hem ook beter uit!!!
Kreeg net zelfs een HT-mail van 'm met een verontschuldiging en ik kan zo een uitdraai krijgen dat hij ook niet gemotst heeft!!!
omdat jij t bent nog ff een reactie:quote:Op zondag 13 december 2009 23:27 schreef DeHovenier het volgende:
3-1 gewonnen, kampioen en topscoorder
quote:Op zondag 13 december 2009 23:27 schreef DeHovenier het volgende:
3-1 gewonnen, kampioen en topscoorder
Ze hebben beide gewoon niet met MOTS gespeeld om hun kansen tijdens een PD beter te houden.quote:Op zondag 13 december 2009 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
Mag ik even een verklarig krijgen van jullie aan de hand van dit bericht......
[..]
quote:Op maandag 14 december 2009 09:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb dus helemaal gemist dat Tisserand in aanmerking kwam voor de gouden schoen en hem zelfs gewonnen heeft
Heb je toch nog een prijs dit seizoenquote:Op maandag 14 december 2009 09:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb dus helemaal gemist dat Tisserand in aanmerking kwam voor de gouden schoen en hem zelfs gewonnen heeft
Handhaving is ook een prijs... en een hatstatsrecord van 262 gisteravondquote:Op maandag 14 december 2009 09:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb je toch nog een prijs dit seizoen![]()
Oeh, prijzen zat dus! Ik ook! Ik ook!quote:Op maandag 14 december 2009 09:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Handhaving is ook een prijs... en een hatstatsrecord van 262 gisteravond
Maar bedankt
de gouden pindaquote:Op maandag 14 december 2009 09:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oeh, prijzen zat dus! Ik ook! Ik ook!
Ookquote:
Wist ik wel hoorquote:Op maandag 14 december 2009 09:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ook
Het Fok!-negatief doelsaldorecord en voor de tweede keer Vinnie Jones
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |