Maar veranderingen die doordeweeks gebeuren, gebeuren alleen bij oudere spelers?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook dan is er een TU. Er zullen alleen geen vaardigheden verbeteren, maar voor zover ik weet kan de vorm wel veranderen.
Vanaf 27 jaar beginnen ze met dalen, en die update is op maandag.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar veranderingen die doordeweeks gebeuren, gebeuren alleen bij oudere spelers?
Ik vind vorm minstens zo belangrijk om eerlijk te zijn. Maar met name omdat ik 4 middenvelders heb die gelijkwaardig zijn. Ik wil dan natuurlijk wel de beste op zondag opstellen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar dat bedoelt ie vast niet. Hij wil vaardigheden zien stijgen
Ik trouwens ook, dus ik moet ff een weekje wachten
Vorm boeit mij op dit moment dan weer niet, presteren hoeven mn spelertjes toch nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik vind vorm minstens zo belangrijk om eerlijk te zijn. Maar met name omdat ik 4 middenvelders heb die gelijkwaardig zijn. Ik wil dan natuurlijk wel de beste op zondag opstellen.
Daarom ben ik passen gaan trainen, vorige week 'slechts' 1 stijger, deze week 5quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar dat bedoelt ie vast niet. Hij wil vaardigheden zien stijgen
Ik trouwens ook, dus ik moet ff een weekje wachten
Dat zal ook nog wel meevallen. Heeft zeker mooie skills, denk alleen dat het bij 1-1,3 miljoen (als 'ie dat al krijgt) wel op houdt. Niet dat je daar ontevreden mee moet zijn trouwensquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zo, die gaat je wat miljoentjes opleveren.
[..]
Die gaat op de lijst!quote:Sotcha Sehularo
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op scoren steeg hij van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
Miljoentjes?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zo, die gaat je wat miljoentjes opleveren..
Zit me nu te bedenken; ik train scoren en korte pass in de jeugd en speel 253. Verlies je training als je 244 speelt?
Zo..dan zijn die prijzen flink gedaald zegquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
In de TV staat er geen tussen boven de 6 ton nog wat...
Einde van het seizoen he. Redelijk normaal nu.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo..dan zijn die prijzen flink gedaald zeg
Dat wist ik ook niet zeker, maar het blijkt dus wel zo te zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
+ Verdedigen wordt in de transfervergelijking niet mee genomen, toch?
gewoon een week wachten en in het tussenseizoen verkopenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:46 schreef rompompom het volgende:
De TV neemt dagen niet mee in de overweging hè. Ik weet niet wat de exacte leeftijd was voor de transfers uit de TV, maar je krijgt er heus wel meer voor dan 600k.
Edit: hmm, ik heb zelf even gekeken, het lijkt toch een beetje tegen te vallen..
Waarom wist ik dat je dit zou zeggen?quote:
Dat snap ik maar mijn tussen seizoen is al begonnen en dus boeit vorm me nu niet. Zakken doen ze toch welquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik vind vorm minstens zo belangrijk om eerlijk te zijn. Maar met name omdat ik 4 middenvelders heb die gelijkwaardig zijn. Ik wil dan natuurlijk wel de beste op zondag opstellen.
..en klaag je begin volgend seizoen weer over je vormen en ga je weer x weken Algemeen trainenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar mijn tussen seizoen is al begonnen en dus boeit vorm me nu niet. Zakken doen ze toch wel
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
..en klaag je begin volgend seizoen weer over je vormen en ga je weer x weken Algemeen trainen
Als jij oplet ontsla je je artsen vandaag.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:00 schreef Flappekz het volgende:
Shit, had bijna een koopje, maar de eigenaar zit op te letten
Bedankt voor de reminder, maar dankzij mn friendly afgelopen dinsdag heb ik ze helaas weer hard nodigquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij oplet ontsla je je artsen vandaag.
Dank, was ik anders ook glad vergetenquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij oplet ontsla je je artsen vandaag.
De rode kaart blijft geldig voor de 1e officiele wedstrijd die gespeeld zou kunnen worden door die speler, ongeacht of deze van team wisselt. Behalve natuurlijk als de kaarten worden gereset in het tussenseizoen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:14 schreef Merson het volgende:
Als ik nu een speler koop met een rode kaart. Kan die dan morgen spelen? Of blijft die rode kaart ook bij mijn team geldig?
Kom je ook ff langs in Quito?quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:21 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Kom je ook ff langs in Quito?allemaal. Ik groet jullie allemaal met een uitzicht op een 4300 meter hoge vulkaan en een belangrijke wedstrijd op zondag voor de boeg. Nu nog zien te winnen
Owja dat wist ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bedankt voor de reminder, maar dankzij mn friendly afgelopen dinsdag heb ik ze helaas weer hard nodig
Graag gedaan. Blij dat t toch nog nut heeft gehad.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dank, was ik anders ook glad vergeten
quote:Bel Yannick Waasdorp
|Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Hendrikus van der Doelen heeft volgens mij potentieel. Hij is 17 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer zwak zijn. Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
Hmmz matig allround is leuk en redelijk verdedigen ook. Nu maar hopen dat ie niet 16 jaar en 100 dagen is oid.quote:Bel Sebastian Bouwmans
|Hallo baas, goed je weer te spreken.
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Ivan Purvis heet en 16 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer zwak zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen wordt! Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Dat moet dan maar, de rest was ook niet veel soeps.quote:Bel Bennie Scheffer
|Ja? Oh, hallo IJsbrand!
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 17 jaar en heet Egidius Cnossen.
Deze speler is slecht in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
Hier ook niet, 3 keer 17 jaarquote:Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef MrMoon het volgende:
het was weer eens helemaal niks met gescoutte jeugdspelers..
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Franklin Hofsteenge en hij is 15 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer zwak zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Passen worden voordat hij bij het eerste komt. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Ik ook, hopelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |