Nog altijd beter dan redelijk scoren.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:14 schreef GotC het volgende:
Passen? Daar kan hij max zwak in worden?
daar heb je voor een middenvelder meer aan dan redelijk scoren..quote:Op woensdag 9 december 2009 22:14 schreef GotC het volgende:
Passen? Daar kan hij max zwak in worden?
Vergeet je niet hem zondag op te stellen met de individuele order 'Verdedigend', zodat hij als Technical Defensive ForWard speelt (tDFW)? Met formidabel Scoren, redelijk Passen, redelijk Positiespel is 'ie daar prima geschikt voor en scheelt aanzienlijk in de ratings/prestatiesquote:Op woensdag 9 december 2009 20:30 schreef GotC het volgende:
/care @ discussie
Nieuwe speler gekocht, m'n 1e formidabel spits!
[..]
Oh ja, maakt me niet uit dat hij wat ouder is.
Tenzij die [Technisch] blijkt te zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 23:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
daar heb je voor een middenvelder meer aan dan redelijk scoren..
Dan nog is dat passen minstens net zoveel waard als scorenquote:Op donderdag 10 december 2009 00:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Tenzij die [Technisch] blijkt te zijn
Tenzij er teams zijn die spelhervatten spelen. Dan is dat redelijk wel lekker. Scoren is daar belangrijker bij (team gemiddelde) dan spelhervatten. Al is t voor zn aanvallende impulsen wel lekker als ie passen erbij heeft.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan redelijk scoren.
Passen train je er sneller bij dan Scorenquote:Op donderdag 10 december 2009 01:30 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dan nog is dat passen minstens net zoveel waard als scoren
Hier ook, de pijlen vooral gericht op Andorra, kijken of iemand hapt!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:48 schreef Flappekz het volgende:
Zo, de uitdagingen staan weer wereldwijd uit. Bring it on
quote:There are 9017 teams in the pool, 3015 of them want to play against you.
Niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:22 schreef rompompom het volgende:
Iemand enig idee hoe je makkelijk kan zien welke teams in de friendly pool bij jou willen spelen?
Er staat dit bovenaan, maar daar heb ik geen zak aan op zich.
[..]
Singapore heeft geaccepteerd, primaquote:Op donderdag 10 december 2009 11:48 schreef Flappekz het volgende:
Zo, de uitdagingen staan weer wereldwijd uit. Bring it on
Ik richt mijn pijlen deze week op India... Hopen dat het weer luktquote:Op donderdag 10 december 2009 12:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Singapore heeft geaccepteerd, prima
Gisteren is de wedstrijd bij mij 3-6 geworden. Mijn middenveld was sterker en mijn aanval gelijk of sterker dan zijn verdediging. Mijn wedstrijd wijst dus uit dat het wel nog steeds werkt.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
Overigens Koekje, mijn friendly van gisteren heeft mijns insziens deels bewezen dat de nieuwe match engine jouw stelling dat aanval+middenveld genoeg is en je dan geen goede verdediging meer nodig hebt weerlegt.
Als is je middenveld nog zo goed, de tegenstander krijgt gewoon nog zijn kansen, is jouw verdediging slecht gaan ze er dus toch in. Vervelende ontwikkeling voor sommige teams dus.
Iets van "zoek competitie" aan de rechterkant als je bij overzicht van de jeugd bent?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:07 schreef Re het volgende:
waar stond het van de youthleagues eigenlijk, zit ineens zonder league
was er trouwens nog een FOK league of is dat al vol/van de baan?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Iets van "zoek competitie" aan de rechterkant als je bij overzicht van de jeugd bent?
Dat is, voor zover ik weet, van de baan.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:12 schreef Re het volgende:
[..]
was er trouwens nog een FOK league of is dat al vol/van de baan?
Maarja, voorheen wist je vrijwel zeker dat als jouw middenveld te goed was, de tegenstander geen kansen kreeg om te verzilveren, ho sterk zijn aanval ook mocht zijn. Nu krijgt hij die kansen wellicht wel.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gisteren is de wedstrijd bij mij 3-6 geworden. Mijn middenveld was sterker en mijn aanval gelijk of sterker dan zijn verdediging. Mijn wedstrijd wijst dus uit dat het wel nog steeds werkt.
Laten we maar niet op basis van 2 wedstrijden al conclusies gaan trekken. De toekomst zal zich wel uitwijzen wat het beste is.
Er is toch helemaal niet zoveel veranderd? Nu worden alleen alle kansen verdeeld op basis van balbezit, straks nog maar een deel, het andere deel staat per team vast. Ondanks dat komen ze alleen tot uiting als je middenveld en aanval sterk genoeg is.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maarja, voorheen wist je vrijwel zeker dat als jouw middenveld te goed was, de tegenstander geen kansen kreeg om te verzilveren, ho sterk zijn aanval ook mocht zijn. Nu krijgt hij die kansen wellicht wel.
De sterkte van het middenveld blijft nog steeds benodigd om de kansen te krijgen.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maarja, voorheen wist je vrijwel zeker dat als jouw middenveld te goed was, de tegenstander geen kansen kreeg om te verzilveren, ho sterk zijn aanval ook mocht zijn. Nu krijgt hij die kansen wellicht wel.
Wat vroeger gebeurde was, er werd een kans gegenereerd en iemand kreeg deze kans. Nu is het zo dat als er een exclusieve kans komt, deze nooit naar de ander kan gaan.quote:Je middenveld moet het nog steeds opnemen tegen dat van je tegenstander om deze kans te 'verdienen' en om te zetten in een scoringskans (net als bij de oude kansen), maar als jouw middenveld de kans niet krijgt, dan gaat deze gewoon verloren. Het andere team kan nooit jouw 'exclusieve' kansen krijgen en jij niet die van hem.
En een uitdaging geaccepteerdquote:Op donderdag 10 december 2009 12:50 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik richt mijn pijlen deze week op India... Hopen dat het weer lukt
Goede uitlegquote:Op donderdag 10 december 2009 14:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De sterkte van het middenveld blijft nog steeds benodigd om de kansen te krijgen.
[..]
Wat vroeger gebeurde was, er werd een kans gegenereerd en iemand kreeg deze kans. Nu is het zo dat als er een exclusieve kans komt, deze nooit naar de ander kan gaan.
Voorbeelden (60% tegen 40% balbezit):
Oud: 10 kansen, normaal krijgt 1 team dan 6 kansen, het andere 4.
Nieuw: 15 kansen, 5 exculsief voor beide teams, 5 niet. Dat betekent dat het eerste team 60% kans heeft op zijn 5 kansen (3 dus) het ander team heeft 40% kans op zijn kansen (2 dus). Daarnaast worden de andere 5 verdeeld over de 60-40 en het eerste team krijgt er dan nog 3 het andere 2. In totaal komt het 60% team op 6 kansen, het andere team op 4.
In de iedeale situatie dat het precies goed uitkomt zo. toevallig komt het nu op hezelfde uit, maar dit is omdat je niet weet hoeveel kansen er komen in de nieuwe situatie, je kunt het zelf uitproberen met andere hoeveelheden van kansen.
Hiero morgen of zaterdag even een berg uitdagingen doen in Lithouwen. Eerst even kijken of t team waar mn jeugd tegen speelde gisteren mn uitdaging accepteerd (Liechtenstein). Zo niet dan volgende week Lithouwen dan Wit Rusland en zo verder naar beneden (Oekraïne, Moldavie). Ik wil eerst de kaart van Europa zga vol krijgen en dan op naar t volgende continent.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:43 schreef NelisZ het volgende:
[..]
En een uitdaging geaccepteerdvolgende week dus op bezoek bij een indaase tweede klasser
Ik volg de lijst van Maptrick Coolness. Ik heb dus de makkelijke landen eerst gedaan, en kom nu een beetje aan het moeilijkere gedeelte toe (500 actieve gebruikers of minder). Twee week geleden is het zelfs niet gelukt in Japan...quote:Op donderdag 10 december 2009 17:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hiero morgen of zaterdag even een berg uitdagingen doen in Lithouwen. Eerst even kijken of t team waar mn jeugd tegen speelde gisteren mn uitdaging accepteerd (Liechtenstein). Zo niet dan volgende week Lithouwen dan Wit Rusland en zo verder naar beneden (Oekraïne, Moldavie). Ik wil eerst de kaart van Europa zga vol krijgen en dan op naar t volgende continent.
Ik pak gewoon wat ik pakken kan. Zo heb ik bijvoorbeeld Belgie, Roemenie en Turkije nog nietquote:Op donderdag 10 december 2009 18:03 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik volg de lijst van Maptrick Coolness. Ik heb dus de makkelijke landen eerst gedaan, en kom nu een beetje aan het moeilijkere gedeelte toe (500 actieve gebruikers of minder). Vorige week is het zelfs niet gelukt in Japan...
Ik heb nu eenmaal iets met structuur met zulke dingen, als er een lijstje voor is wil ik die ook aanhoudenquote:Op donderdag 10 december 2009 18:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik pak gewoon wat ik pakken kan. Zo heb ik bijvoorbeeld Belgie, Roemenie en Turkije nog niet
Dat is niet verkeerd hoor, ik zou willen dat ik af en toe wat structuur had. Behalve de structuur op de muren hier danquote:Op donderdag 10 december 2009 18:06 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik heb nu eenmaal iets met structuur met zulke dingen, als er een lijstje voor is wil ik die ook aanhouden
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik pak gewoon wat ik pakken kan.
Lijstjes doe ik dan weer niet aan.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:03 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik volg de lijst van Maptrick Coolness. Ik heb dus de makkelijke landen eerst gedaan, en kom nu een beetje aan het moeilijkere gedeelte toe (500 actieve gebruikers of minder). Twee week geleden is het zelfs niet gelukt in Japan...
Hij is 1 van mn potentie goed keepers dus das een leuke bijkomstigheid. Helaas is ie al 16j en 100 dagen en pas matig in keepen.quote:Met mij is alles prima. Ik hoop met jou ook.
Olivier Harpman: Het is altijd nuttig als een speler aan meerdere vaardigheden werkt, maar bij hem is het duidelijk dat hij vooral baat kan hebben bij Spelhervatting-trainingen.
18 jaar en 68 dagenquote:Eagle Sjoorda: Waardeer je hem? Laten we 'm dan houden. Hij heeft nog wel wat vaardigheden die hij kan verbeteren in de jeugdopleiding.
Bijna weer zo een klote TU!quote:Als het gaat over Scoren, heeft Nico Hanemaaijer de potentie om slecht te worden.
Ik weet dat we onze aandacht niet echt richten op Verdedigen, maar ik wil toch even opmerken dat Nico Hanemaaijer zwak kan worden op deze vaardigheid.
Gegroet!
Japan lukte mij ook niet in 1 keer. Ik zit nu bij de landen waar het echt lastig is voor wat betreft uit spelen. Daarom ben ik ook begonnen met thuis spelen.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:03 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik volg de lijst van Maptrick Coolness. Ik heb dus de makkelijke landen eerst gedaan, en kom nu een beetje aan het moeilijkere gedeelte toe (500 actieve gebruikers of minder). Twee week geleden is het zelfs niet gelukt in Japan...
quote:Joshua Linssen [playerid=268383937]
17 years and 1 days, Next birthday: 01-04-2010
Born in: Nederland
In passable form, weak stamina.
A sympathetic guy who is temperamental and upright.
Has disastrous experience and disastrous leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius (since 11-12-2009 (14/40), )
Total Skill Index (TSI): 3 820
Wage: 2 630 ¤/week 42 080 ¤ / season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: weak Keeper: solid
Playmaking: poor Passing: wretched
Winger: disastrous Defending: weak
Scoring: disastrous Set pieces: disastrous
Zo, die gaat je wat miljoentjes opleveren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo, en mijn volgende jeugd promovendus:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zo, die gaat je wat miljoentjes opleveren..
Zit me nu te bedenken; ik train scoren en korte pass in de jeugd en speel 253. Verlies je training als je 244 speelt?
Er is altijd een TU.quote:Op vrijdag 11 december 2009 06:24 schreef Outpost76 het volgende:
Zow hier is druk gepost gisteravond!
Bij de senioren wederom geen TU.
Ook dan is er een TU. Er zullen alleen geen vaardigheden verbeteren, maar voor zover ik weet kan de vorm wel veranderen.quote:
Maar dat bedoelt ie vast niet. Hij wil vaardigheden zien stijgenquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook dan is er een TU. Er zullen alleen geen vaardigheden verbeteren, maar voor zover ik weet kan de vorm wel veranderen.
Maar veranderingen die doordeweeks gebeuren, gebeuren alleen bij oudere spelers?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook dan is er een TU. Er zullen alleen geen vaardigheden verbeteren, maar voor zover ik weet kan de vorm wel veranderen.
Vanaf 27 jaar beginnen ze met dalen, en die update is op maandag.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar veranderingen die doordeweeks gebeuren, gebeuren alleen bij oudere spelers?
Ik vind vorm minstens zo belangrijk om eerlijk te zijn. Maar met name omdat ik 4 middenvelders heb die gelijkwaardig zijn. Ik wil dan natuurlijk wel de beste op zondag opstellen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar dat bedoelt ie vast niet. Hij wil vaardigheden zien stijgen
Ik trouwens ook, dus ik moet ff een weekje wachten
Vorm boeit mij op dit moment dan weer niet, presteren hoeven mn spelertjes toch nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik vind vorm minstens zo belangrijk om eerlijk te zijn. Maar met name omdat ik 4 middenvelders heb die gelijkwaardig zijn. Ik wil dan natuurlijk wel de beste op zondag opstellen.
Daarom ben ik passen gaan trainen, vorige week 'slechts' 1 stijger, deze week 5quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar dat bedoelt ie vast niet. Hij wil vaardigheden zien stijgen
Ik trouwens ook, dus ik moet ff een weekje wachten
Dat zal ook nog wel meevallen. Heeft zeker mooie skills, denk alleen dat het bij 1-1,3 miljoen (als 'ie dat al krijgt) wel op houdt. Niet dat je daar ontevreden mee moet zijn trouwensquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zo, die gaat je wat miljoentjes opleveren.
[..]
Die gaat op de lijst!quote:Sotcha Sehularo
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op scoren steeg hij van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
Miljoentjes?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zo, die gaat je wat miljoentjes opleveren..
Zit me nu te bedenken; ik train scoren en korte pass in de jeugd en speel 253. Verlies je training als je 244 speelt?
Zo..dan zijn die prijzen flink gedaald zegquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
In de TV staat er geen tussen boven de 6 ton nog wat...
Einde van het seizoen he. Redelijk normaal nu.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo..dan zijn die prijzen flink gedaald zeg
Dat wist ik ook niet zeker, maar het blijkt dus wel zo te zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
+ Verdedigen wordt in de transfervergelijking niet mee genomen, toch?
gewoon een week wachten en in het tussenseizoen verkopenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:46 schreef rompompom het volgende:
De TV neemt dagen niet mee in de overweging hè. Ik weet niet wat de exacte leeftijd was voor de transfers uit de TV, maar je krijgt er heus wel meer voor dan 600k.
Edit: hmm, ik heb zelf even gekeken, het lijkt toch een beetje tegen te vallen..
Waarom wist ik dat je dit zou zeggen?quote:
Dat snap ik maar mijn tussen seizoen is al begonnen en dus boeit vorm me nu niet. Zakken doen ze toch welquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik vind vorm minstens zo belangrijk om eerlijk te zijn. Maar met name omdat ik 4 middenvelders heb die gelijkwaardig zijn. Ik wil dan natuurlijk wel de beste op zondag opstellen.
..en klaag je begin volgend seizoen weer over je vormen en ga je weer x weken Algemeen trainenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar mijn tussen seizoen is al begonnen en dus boeit vorm me nu niet. Zakken doen ze toch wel
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
..en klaag je begin volgend seizoen weer over je vormen en ga je weer x weken Algemeen trainen
Als jij oplet ontsla je je artsen vandaag.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:00 schreef Flappekz het volgende:
Shit, had bijna een koopje, maar de eigenaar zit op te letten
Bedankt voor de reminder, maar dankzij mn friendly afgelopen dinsdag heb ik ze helaas weer hard nodigquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij oplet ontsla je je artsen vandaag.
Dank, was ik anders ook glad vergetenquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij oplet ontsla je je artsen vandaag.
De rode kaart blijft geldig voor de 1e officiele wedstrijd die gespeeld zou kunnen worden door die speler, ongeacht of deze van team wisselt. Behalve natuurlijk als de kaarten worden gereset in het tussenseizoen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:14 schreef Merson het volgende:
Als ik nu een speler koop met een rode kaart. Kan die dan morgen spelen? Of blijft die rode kaart ook bij mijn team geldig?
Kom je ook ff langs in Quito?quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:21 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Kom je ook ff langs in Quito?allemaal. Ik groet jullie allemaal met een uitzicht op een 4300 meter hoge vulkaan en een belangrijke wedstrijd op zondag voor de boeg. Nu nog zien te winnen
Owja dat wist ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bedankt voor de reminder, maar dankzij mn friendly afgelopen dinsdag heb ik ze helaas weer hard nodig
Graag gedaan. Blij dat t toch nog nut heeft gehad.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dank, was ik anders ook glad vergeten
quote:Bel Yannick Waasdorp
|Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Hendrikus van der Doelen heeft volgens mij potentieel. Hij is 17 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer zwak zijn. Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
Hmmz matig allround is leuk en redelijk verdedigen ook. Nu maar hopen dat ie niet 16 jaar en 100 dagen is oid.quote:Bel Sebastian Bouwmans
|Hallo baas, goed je weer te spreken.
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Ivan Purvis heet en 16 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer zwak zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen wordt! Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Dat moet dan maar, de rest was ook niet veel soeps.quote:Bel Bennie Scheffer
|Ja? Oh, hallo IJsbrand!
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 17 jaar en heet Egidius Cnossen.
Deze speler is slecht in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
Hier ook niet, 3 keer 17 jaarquote:Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef MrMoon het volgende:
het was weer eens helemaal niks met gescoutte jeugdspelers..
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Franklin Hofsteenge en hij is 15 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer zwak zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Passen worden voordat hij bij het eerste komt. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Ik ook, hopelijkquote:
Met een beetje mazzel en vervolgens een leuke pd doe ik ook met je mee.quote:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/10510quote:Op zondag 13 december 2009 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand voor mij de link naar de laatste versie van Foxtrick voor op mijn laptop?
Helaasquote:Op zondag 13 december 2009 19:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel en vervolgens een leuke pd doe ik ook met je mee.
[ afbeelding ]
Spanning en sensatie. De nr's 1 en 2 spelen tegen elkaar. Stel ze spelen gelijk ben ik door een WO in deze ronde kampioen!![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 december 2009 21:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Na een spannend einde, ben ik toch kampioen geworden op doelsaldo. Volgende week een PD duel. Maar hier verwacht ik niet veel van eigenlijk gezegd.
De nummer 1 en 2 moesten verliezen, zodat mijn team (nummer 3) kampioen kon worden. De nummer 4 en 5 hebben de nummers 1 en 2 verslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |