Dat is, voor zover ik weet, van de baan.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:12 schreef Re het volgende:
[..]
was er trouwens nog een FOK league of is dat al vol/van de baan?
Maarja, voorheen wist je vrijwel zeker dat als jouw middenveld te goed was, de tegenstander geen kansen kreeg om te verzilveren, ho sterk zijn aanval ook mocht zijn. Nu krijgt hij die kansen wellicht wel.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gisteren is de wedstrijd bij mij 3-6 geworden. Mijn middenveld was sterker en mijn aanval gelijk of sterker dan zijn verdediging. Mijn wedstrijd wijst dus uit dat het wel nog steeds werkt.
Laten we maar niet op basis van 2 wedstrijden al conclusies gaan trekken. De toekomst zal zich wel uitwijzen wat het beste is.
Er is toch helemaal niet zoveel veranderd? Nu worden alleen alle kansen verdeeld op basis van balbezit, straks nog maar een deel, het andere deel staat per team vast. Ondanks dat komen ze alleen tot uiting als je middenveld en aanval sterk genoeg is.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maarja, voorheen wist je vrijwel zeker dat als jouw middenveld te goed was, de tegenstander geen kansen kreeg om te verzilveren, ho sterk zijn aanval ook mocht zijn. Nu krijgt hij die kansen wellicht wel.
De sterkte van het middenveld blijft nog steeds benodigd om de kansen te krijgen.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maarja, voorheen wist je vrijwel zeker dat als jouw middenveld te goed was, de tegenstander geen kansen kreeg om te verzilveren, ho sterk zijn aanval ook mocht zijn. Nu krijgt hij die kansen wellicht wel.
Wat vroeger gebeurde was, er werd een kans gegenereerd en iemand kreeg deze kans. Nu is het zo dat als er een exclusieve kans komt, deze nooit naar de ander kan gaan.quote:Je middenveld moet het nog steeds opnemen tegen dat van je tegenstander om deze kans te 'verdienen' en om te zetten in een scoringskans (net als bij de oude kansen), maar als jouw middenveld de kans niet krijgt, dan gaat deze gewoon verloren. Het andere team kan nooit jouw 'exclusieve' kansen krijgen en jij niet die van hem.
En een uitdaging geaccepteerdquote:Op donderdag 10 december 2009 12:50 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik richt mijn pijlen deze week op India... Hopen dat het weer lukt
Goede uitlegquote:Op donderdag 10 december 2009 14:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De sterkte van het middenveld blijft nog steeds benodigd om de kansen te krijgen.
[..]
Wat vroeger gebeurde was, er werd een kans gegenereerd en iemand kreeg deze kans. Nu is het zo dat als er een exclusieve kans komt, deze nooit naar de ander kan gaan.
Voorbeelden (60% tegen 40% balbezit):
Oud: 10 kansen, normaal krijgt 1 team dan 6 kansen, het andere 4.
Nieuw: 15 kansen, 5 exculsief voor beide teams, 5 niet. Dat betekent dat het eerste team 60% kans heeft op zijn 5 kansen (3 dus) het ander team heeft 40% kans op zijn kansen (2 dus). Daarnaast worden de andere 5 verdeeld over de 60-40 en het eerste team krijgt er dan nog 3 het andere 2. In totaal komt het 60% team op 6 kansen, het andere team op 4.
In de iedeale situatie dat het precies goed uitkomt zo. toevallig komt het nu op hezelfde uit, maar dit is omdat je niet weet hoeveel kansen er komen in de nieuwe situatie, je kunt het zelf uitproberen met andere hoeveelheden van kansen.
Hiero morgen of zaterdag even een berg uitdagingen doen in Lithouwen. Eerst even kijken of t team waar mn jeugd tegen speelde gisteren mn uitdaging accepteerd (Liechtenstein). Zo niet dan volgende week Lithouwen dan Wit Rusland en zo verder naar beneden (Oekraïne, Moldavie). Ik wil eerst de kaart van Europa zga vol krijgen en dan op naar t volgende continent.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:43 schreef NelisZ het volgende:
[..]
En een uitdaging geaccepteerdvolgende week dus op bezoek bij een indaase tweede klasser
Ik volg de lijst van Maptrick Coolness. Ik heb dus de makkelijke landen eerst gedaan, en kom nu een beetje aan het moeilijkere gedeelte toe (500 actieve gebruikers of minder). Twee week geleden is het zelfs niet gelukt in Japan...quote:Op donderdag 10 december 2009 17:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hiero morgen of zaterdag even een berg uitdagingen doen in Lithouwen. Eerst even kijken of t team waar mn jeugd tegen speelde gisteren mn uitdaging accepteerd (Liechtenstein). Zo niet dan volgende week Lithouwen dan Wit Rusland en zo verder naar beneden (Oekraïne, Moldavie). Ik wil eerst de kaart van Europa zga vol krijgen en dan op naar t volgende continent.
Ik pak gewoon wat ik pakken kan. Zo heb ik bijvoorbeeld Belgie, Roemenie en Turkije nog nietquote:Op donderdag 10 december 2009 18:03 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik volg de lijst van Maptrick Coolness. Ik heb dus de makkelijke landen eerst gedaan, en kom nu een beetje aan het moeilijkere gedeelte toe (500 actieve gebruikers of minder). Vorige week is het zelfs niet gelukt in Japan...
Ik heb nu eenmaal iets met structuur met zulke dingen, als er een lijstje voor is wil ik die ook aanhoudenquote:Op donderdag 10 december 2009 18:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik pak gewoon wat ik pakken kan. Zo heb ik bijvoorbeeld Belgie, Roemenie en Turkije nog niet
Dat is niet verkeerd hoor, ik zou willen dat ik af en toe wat structuur had. Behalve de structuur op de muren hier danquote:Op donderdag 10 december 2009 18:06 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik heb nu eenmaal iets met structuur met zulke dingen, als er een lijstje voor is wil ik die ook aanhouden
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik pak gewoon wat ik pakken kan.
Lijstjes doe ik dan weer niet aan.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:03 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik volg de lijst van Maptrick Coolness. Ik heb dus de makkelijke landen eerst gedaan, en kom nu een beetje aan het moeilijkere gedeelte toe (500 actieve gebruikers of minder). Twee week geleden is het zelfs niet gelukt in Japan...
Hij is 1 van mn potentie goed keepers dus das een leuke bijkomstigheid. Helaas is ie al 16j en 100 dagen en pas matig in keepen.quote:Met mij is alles prima. Ik hoop met jou ook.
Olivier Harpman: Het is altijd nuttig als een speler aan meerdere vaardigheden werkt, maar bij hem is het duidelijk dat hij vooral baat kan hebben bij Spelhervatting-trainingen.
18 jaar en 68 dagenquote:Eagle Sjoorda: Waardeer je hem? Laten we 'm dan houden. Hij heeft nog wel wat vaardigheden die hij kan verbeteren in de jeugdopleiding.
Bijna weer zo een klote TU!quote:Als het gaat over Scoren, heeft Nico Hanemaaijer de potentie om slecht te worden.
Ik weet dat we onze aandacht niet echt richten op Verdedigen, maar ik wil toch even opmerken dat Nico Hanemaaijer zwak kan worden op deze vaardigheid.
Gegroet!
Japan lukte mij ook niet in 1 keer. Ik zit nu bij de landen waar het echt lastig is voor wat betreft uit spelen. Daarom ben ik ook begonnen met thuis spelen.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:03 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik volg de lijst van Maptrick Coolness. Ik heb dus de makkelijke landen eerst gedaan, en kom nu een beetje aan het moeilijkere gedeelte toe (500 actieve gebruikers of minder). Twee week geleden is het zelfs niet gelukt in Japan...
quote:Joshua Linssen [playerid=268383937]
17 years and 1 days, Next birthday: 01-04-2010
Born in: Nederland
In passable form, weak stamina.
A sympathetic guy who is temperamental and upright.
Has disastrous experience and disastrous leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius (since 11-12-2009 (14/40), )
Total Skill Index (TSI): 3 820
Wage: 2 630 ¤/week 42 080 ¤ / season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: weak Keeper: solid
Playmaking: poor Passing: wretched
Winger: disastrous Defending: weak
Scoring: disastrous Set pieces: disastrous
Zo, die gaat je wat miljoentjes opleveren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo, en mijn volgende jeugd promovendus:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zo, die gaat je wat miljoentjes opleveren..
Zit me nu te bedenken; ik train scoren en korte pass in de jeugd en speel 253. Verlies je training als je 244 speelt?
Er is altijd een TU.quote:Op vrijdag 11 december 2009 06:24 schreef Outpost76 het volgende:
Zow hier is druk gepost gisteravond!
Bij de senioren wederom geen TU.
Ook dan is er een TU. Er zullen alleen geen vaardigheden verbeteren, maar voor zover ik weet kan de vorm wel veranderen.quote:
Maar dat bedoelt ie vast niet. Hij wil vaardigheden zien stijgenquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook dan is er een TU. Er zullen alleen geen vaardigheden verbeteren, maar voor zover ik weet kan de vorm wel veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |