quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:46 schreef Niara het volgende:
[..]
Mij is in de Lush in Den Haag Happy Hippy aangeraden tegen puistjes.
Ik merk het verschil zlef ook wel, maar ik wil dat nieuwe product ook wel eens proberen
Dat staat op het kaartje hequote:Op vrijdag 17 april 2009 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Dip , thnx, ik had net een heerlijk riekend vlopje met een lief kaartje![]()
Is dat roze een waxdinges ding???
Die aromaco van jou is veeeeeeeeel zachter dan die van mij uberhaupt bij aankoop al was joh.
Ik ben dr heel blij mee![]()
Ja maar niet zo dik he, dus in twee breken denk ik en dan eerst de ene helft en als ie flauwig wordt de andere. Ik vind m naar snowfairy ruikenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Ja mijnes was echt een blok, dus die was al veel ouder denk ik.
Oh solly, ik heb het kaartje half gelezen dan denk ik, ik moest heel snel alle post wegwerken hier en zow![]()
Tis wel een joekel dan!
Ben heel benieuwd.
De discussie begon met Happy Hippy, da's een douchegel voor je hele lichaam, daarom gaf ik de tip over Narcotic, ik ging er vanuit (silly me wellicht) dat Niara puistjes op haar lichaam had omdat het personeel haar een douchegel aanraade.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:52 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Maar die gebruik je dan toch niet voor je gezichtIk heb puistjes op m'n gezicht...
Misgegaan? Hoezo misgegaan, ik heb toch gewoon je spullen klaar staan? Dat heb ik ook gepost.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:50 schreef rac het volgende:
Dip kan het zijn dat je iets planten of bloemen hebt gedaan gistermiddag?
Sommige planten sappen kunnen vreemde allergie reactie geven na een paar uur vooral in combinatie met zon of hoge temperaturen. Plekken zoals je hals zijn extra gevoelig.
Laat je me weten als je weer gaat bestellen , de vorige keer is het jammer genoeg mis gegaan.
Ah zoquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De discussie begon met Happy Hippy, da's een douchegel voor je hele lichaam, daarom gaf ik de tip over Narcotic, ik ging er vanuit (silly me wellicht) dat Niara puistjes op haar lichaam had omdat het personeel haar een douchegel aanraade.
Als je puistjes in je gezicht hebt kun je dat nieuwe produkt natuurlijk beter proberen. Of een masker als mask of magnaminty of één van de vele de andere middeltjes die Lush tegen gezichtspuistjes heeft (ik heb er geen last van dus geen tips).
Ik zou het vreemd vinden als een Lush medewerker een douchegel aanraadt voor gezichtspuistjes, daar zijn veel betere alternatieven voor die echt gemaakt zijn voor je gezichtshuid.
Maar, als je wil kun je douchegel natuurlijk ook voor je gezicht gebruiken.
Dan moeten we wel weten van welke geuren ze houdt. Er is zoveel keuze.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:25 schreef Liefste. het volgende:
Ik ga maandag naar Londen en ik moet natuurlijk eventjes naar Lush! Nog souvenirtips voor m'n mama?
Je moet natuurlijk niet maar 1 product bestellen, maar een heleboelquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:38 schreef VegaKip het volgende:
Ah zoIk had inderdaad in m'n eerste post er niet bijgezet dat het om puistjes op m'n gezicht ging. Ik zag net dat de verzendkosten vrij hoog zijn (vooral als je maar 1 product bestelt), dus ik denk er nog even over na.
Dat had ik dus verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:17 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb niks specifieks in mn hals gesmeerd, karma kream maar dat heb ik overal gesmeerd en de rest van mn lijf is erg rustig en tevreden. Parfum had ik alleen tussen de boobies. Planten heb ik niet aangeraakt, dus ik verdenk toch een beestje, ook omdat het zo fel begon. Het was echt ineens onwijs pijnlijk en jeukerig, binnen een minuut kwam het opzetten.
[..]
Misgegaan? Hoezo misgegaan, ik heb toch gewoon je spullen klaar staan? Dat heb ik ook gepost.
Bij nader inzien koop ik wel allemaal dingen waar ik zelf van kan profiterenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moeten we wel weten van welke geuren ze houdt. Er is zoveel keuze.
Maar de verzendkosten binnen Nl zijn dan toch ook vaak 6 euro ofzo? Aangezien het niet door de brievenbus past lijkt me?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet maar 1 product bestellen, maar een heleboelof je doet met een group order mee, dan heb je alleen de verzendkosten binnen nederland.
Ik zou denken een goede reiniger voor je gezicht (bijv. herbalism of coalface), een toner tegen puistjes (tea tree water) en de antipuistjesgel (grease lightning) en een dagcreme die bij je huidtype past.
Limburgquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:08 schreef Dipkip het volgende:
Vegakip, pakje verzenden binnen nederland is idd 6,75, misschien kun je iemand vinden die in de buurt woont, dat je het kan ophalen. Waar woon je ongeveer?
Waar woon je? Het verschilt ook nog per Lush winkel wanneer het binnenkomt. Ik hoop snel want we hebben al veel mensen die erom vragenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh ok, ze zeiden hier al over twee weken of zo, dat was uhmmm ,afgelopen zaterdag.
Wss roepen ze me wel naar binnen als ze hem hebben en me langs zien lopen.
Te lief, ze moesten zelf bij de demo al meteen aan mijn honden denken bij het produkt!
Je leert minder te knoeien op een gegeven moment. Maar ik werd er ook gek van, ik ben overgestapt op buffy en aqua mirabilis. Ik gebruik ze inderdaad onder de douche, ipv zeep. King of skin is mijn favoriet trouwens, heerlijk wat dat voor mn huid doetquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar wat ik me afvroeg, ik heb me natuurlijk direct met You snap the whip (.) gewassen, maar m'n hele douchecabine werd ranzig achteraf
. En na het douchen heb ik niet echt zin om schoon te maken ofzo. Ben ik de enige met dat probleem? Hoe gebruiken jullie die body butters? Gewoon onder de douche opsmeren en afspoelen?
-T'eo
Soms zijn er speciale acties dat je boven een bepaald bedrag iets gratis krijgt. Als je veel uitgeeft dan geven we wel wat proefjes mee, maar dat is ook weer afhankelijk van hoeveel we hebben liggenquote:Op zaterdag 18 april 2009 08:23 schreef bulbjes het volgende:
Als je via internet besteld, krijg je er dan ook iets gratis bij? (had namelijk toen ik laatst in de winkel voor meer dan 45 euro aan Lush zooi kocht dat ik er een gratis bijna-over-de-datum maskertje bij kreeg).
Of is dat altijd alleen vanaf een bepaald bedrag of hoeveelheid dat je er wat gratis bijkrijgt?
Als je boven een bepaald bedrag zit, krijg je dan nog iets extra?
En hoe duur zijn verzendkosten ongeveer bij online bestellen en komt het altijd goed aan?
Dat wou ik even weten
Maar You Snap The Whip ruikt zo lekkerquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Je leert minder te knoeien op een gegeven moment. Maar ik werd er ook gek van, ik ben overgestapt op buffy en aqua mirabilis. Ik gebruik ze inderdaad onder de douche, ipv zeep. King of skin is mijn favoriet trouwens, heerlijk wat dat voor mn huid doet
Ik zeg dan ook niet dat ik hem daar voor laat liggen, ik vind aqua mirabilis+king of skin stukken lekkerder, buffy ook trouwens. 'Even' afspoelen werkt hier trouwens nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:22 schreef MaJo het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed dat je YSTW laat liggen puur omdat het afgeeft? Is toch gewoon een kwestie van de douche nog even aanzetten en wegspoelen?
De (witte) vloer van de douchecabine werd viezig.quote:Op zondag 19 april 2009 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar... Hoe krijg je het gedaan om te knoeien met YSTW? Het is mij nog nooit gebeurd dat de douche ranzig werd.
Tenminste, niet dat ik kon zien. Lang leve blauwe tegeltjes.
Jaa... lekker dan... ik wist wel dat ze het paasspul gingen afprijzenquote:Op zondag 19 april 2009 17:31 schreef Dipkip het volgende:
Sorry nok, ik was even studie ontwijkend aan het rondklikken op de website om te zien wat ik zou gaan bestellen, en toen hadden ze paasspul met 50% korting en toen heb ik (PANIEK!!! OPSCHIETEN VOOR HET OP IS!!!) mn bestelling geplaatst zonder er aan te denken dat ik jou mee zou laten doensorry. De korting steeg naar mn hoofd.
Het is ook voor het eerstquote:Op zondag 19 april 2009 18:15 schreef kahlie het volgende:
Jaa... lekker dan... ik wist wel dat ze het paasspul gingen afprijzenEn jullie maar zeggen dat het niet zou gebeuren en toen heb ik toch maar besteld.
![]()
Tja... weer geleerd dat ik beter naar mezelf kan luisteren dan naar anderen...quote:
Cocos bodylotion?quote:Op zondag 19 april 2009 18:07 schreef MaJo het volgende:
Haha geweldigzou het ook niet kunnen weerstaan denk ik
maar ik schaf mijn spullies gewoon op het werk aan
ook met korting
ik heb gister die apprentice body lotion geroken, coco boy? Vind het niet zo maar ben dan ook niet zo'n kokos fan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou ook wel gek zijn (volgens mijn standaarden dan, er zijn mensen die andere maatstaven hanteren), ik heb nog een stuk of 15 ballistics en zo'n 40 BBSen. Daar moet ik echt eerst een bres in slaan voor ik nieuw spul koop. En mijn lijf-, haar en gezichtsspul voor dagelijks gebruik is ook nog lang niet op.
*verstandig is maar voor de zekerheid toch op haar handen gaat zitten*Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 19 april 2009 18:35 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb trouwens nog even gekeken, en je vroeg naar grabbags of gratis extra producten bij het bestellen van paasproducten, en dáár hebben wij over gezegd dat Lush dat alleen met kerst doet. Niemand heeft iets gezegd over afprijzen. Zo.![]()
Ja, mijn probleem is de laatste weken dus dat ik tegenwoordig nauwelijks tijd/zin heb om in bad te gaan. Als ik één badprodukt per week opmaak is het veel. En inmiddels heb ik alle mensen in mijn omgeving verleid met Lush dus BBSen weggeven heeft ook niet meer zoveel zin, ze hebben ze al zelf.quote:@Cat ik wilde toch al die nieuwe producten proberen en 2 dingen die ik door een misverstand niet heb besteld voor iemand anders bestellen... En karma poeder wou ik hebbenen tja, er gaan wel 4-5 badproducten er door per week hier dusseh.... Komt wel op.
Bij ons zijn de paasproducten al bijna op dus denk niet dat die afgeprijst gaan worden. Als er nog een paar overblijven dan geven we die denk ik als proefjes wegquote:Op zondag 19 april 2009 18:15 schreef Dipkip het volgende:
Zijn er in de nederlandse lush winkels ook paasspullen met korting?
quote:Op zondag 19 april 2009 18:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Cocos bodylotion?![]()
En ik ga NIET bestellen in de UK.
YupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou ook wel gek zijn (volgens mijn standaarden dan, er zijn mensen die andere maatstaven hanteren), ik heb nog een stuk of 15 ballistics en zo'n 40 BBSen. Daar moet ik echt eerst een bres in slaan voor ik nieuw spul koop. En mijn lijf-, haar en gezichtsspul voor dagelijks gebruik is ook nog lang niet op.
*verstandig is maar voor de zekerheid toch op haar handen gaat zitten*Van de kokosliefhebbers hoorde ik al dat die erg lekker is
En wat ballistics/BBS betreft, ik heb er ook nog tientallenO.a. Twinkles, Christmas Morning en Ruby Red Slippers
Ik ontdekte net een Lush tasje in mijn kamer waar ook een paar Ruby Red Slippers inzitten
![]()
En net ook nog naast de sexxx bomb twee chocy eggs gekocht
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
In welke winkel?quote:Op zondag 19 april 2009 19:01 schreef Koewam het volgende:
Waarom springt dit topic telkens boven in de AT? Voormalige scharrel werkte hier![]()
Bij mij is het juist zo dat ik steeds als ik in bad ga iets uitkies waar ik niet superdol op ben omdat het zo hard gaatquote:Op zondag 19 april 2009 18:41 schreef Cat22 het volgende:
Ja, mijn probleem is de laatste weken dus dat ik tegenwoordig nauwelijks tijd/zin heb om in bad te gaan. Als ik één badprodukt per week opmaak is het veel. En inmiddels heb ik alle mensen in mijn omgeving verleid met Lush dus BBSen weggeven heeft ook niet meer zoveel zin, ze hebben ze al zelf.![]()
Maar als ik het excuus had gehad van dagelijkse produkten bijbestellen, vergeten groepsorder bestellingen etc... dan was het een ander verhaal. Ow, en als de magic eieren er nog waren....![]()
![]()
PS: ik heb nu een wax melt van jou opstaan (die blauwe). Ik had het hele driehoekje nodig maar nu ruikt hij heerlijk!
Christmas kissesquote:Op zondag 19 april 2009 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb de badmeuk meegenomen naar ouders en ga zo eens in bad, maar waarmee?
Frithy the snowman, christmas kisses of candycane...
Jullie zijn allemaal snoepjes hoorquote:Op zondag 19 april 2009 18:24 schreef Dipkip het volgende:
Sorry hoor maar is dat toontje nou echt nodig? Je doet net alsof ons iets kwalijk te nemen valt, terwijl er toch echt véél meer kans was dat het weer zo zou zijn als alle andere jaren dan dat ze dit jaar met iets nieuws zouden komen. Als wij ook maar een idee hadden gehad dat dit er aan zat te komen hadden we je dat heus wel vertelt hoor
*Eensch is*quote:
Dan is het goedquote:Op zondag 19 april 2009 20:00 schreef kahlie het volgende:
Jullie zijn allemaal snoepjes hoor![]()
![]()
Ik was meer pissig over mezelf... sorry als dat niet door kwam. Ik luister te slecht naar mezelf en dat zorgt vaak voor problemen.
Die van Pasenquote:Op maandag 20 april 2009 00:18 schreef Dipkip het volgende:
Die van pasen of die van kerst?
Gister hetzellfde gedaan om de vieze muffe (fret?)lucht iut m'n kamer te krijgen..quote:Op zondag 19 april 2009 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er staat hier by the way een stukjes rockstar in de boekenkast, die had ik daar even neergelegd en vergeten weg te halen. Kom ik gisteren thuis, ruikt het hele huis naar Lush, zo'n beetje.
Bij de Lush gaan werkenquote:Op maandag 20 april 2009 08:30 schreef Niara het volgende:
[..]
Gister hetzellfde gedaan om de vieze muffe (fret?)lucht iut m'n kamer te krijgen..![]()
Heeft iemand trouwens tips ivm wassen met Lush? En dan bedoel ik het wassen van je kleding,. Ik zou wel eens iets naar Lush willen laten ruiken, of klinkt ik nu erg gek?
Moet ik gaan kijken?quote:Op maandag 20 april 2009 10:27 schreef -Peach het volgende:
Misschien dat er in Maastricht nog wel Magics zijn? Heb het idee dat het daar iets minder snel gaat...alleen kan ik niet gaan kijken want mn stage is voorbij![]()
Zit nu weer op de HS en die is veel verder weg![]()
Misschien dat oh-oh wel wil kijken
Oeh als ze nog hebben wil ik er wel 2quote:Op maandag 20 april 2009 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet ik gaan kijken?
Gaat het om die eieren?
Ik loop morgen wel even, gil maar wie er hoeveel moet!
quote:Op maandag 20 april 2009 12:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Dipkip, volgens mij heb ik een pakketje ontvangen wat niet voor mij bedoeld is.. Met artemis cream en nog iets.
Ik vind het wel vervelend voor je.quote:Op maandag 20 april 2009 15:57 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga echt nooit, nooit, nooit meer met excel werken. Word doet dit soort dingen niet, die laat het nadenken aan jezelf over in plaats van intelligent de boel te gaan verkloten
Uhuhquote:Op maandag 20 april 2009 16:17 schreef rac het volgende:
Jij neemt je werk dus echt mee naar huis MaJo?
Moeilijk om dingen los te laten he?
Ben je gek! Ben al lang blij dat excel jou heeft uitverkoren om het heen te sturen, en niet iemand die dr mond had gehoudenquote:Op maandag 20 april 2009 16:33 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vind het wel vervelend voor je.
Ik wilde dat ik verder nog iets kon doen.
Melt? Bedoel je een wax tart? Die moet je smelten in een oliebrandertje boven een waxinelichtje!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, ik heb die melt die je nu meegestuurd had en die ik zo lekker vind ruiken door midden gedaan, maar hij smelt niet![]()
Hij blijft gewoon hard en gaat ook niet echt ruiken.
Had je deze helemaal zelf gemaakt trouwens, met dat ingewikkelde vormpje?
Tramp heb ik!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:50 schreef DanseMacabre het volgende:
Nee, dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat ik er net mee in de douche was geweest.
Heb je tramp of flying fox, die zou ik wel 'ns uit willen proberen.
Hm dan hoop ik dat die geur voor mijn neus anders ruikt, kan wel wat leukers bedenken na recente DA ervaringquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:05 schreef oh-oh het volgende:
Dip, als je m nog wil is die Greeench all yours.
Ik vind hem niet echt vies ruiken, maar hij ruikt echt precies als de wachtkamer van mijn da en ik word nerveus van die lucht![]()
Oh ja, ik heb die melt die je nu meegestuurd had en die ik zo lekker vind ruiken door midden gedaan, maar hij smelt niet![]()
Hij blijft gewoon hard en gaat ook niet echt ruiken.
Had je deze helemaal zelf gemaakt trouwens, met dat ingewikkelde vormpje?
Doe m maar meteen helemaal, ik denk dat het wel mee zal vallen. Mijn dierenarts ruikt naar lysol, niet naar kruiden. Stuur je me je rekeningnummer, dat ik je de verzendkosten kan overmaken?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:24 schreef oh-oh het volgende:Zou het een zeep zijn?
Ik zal m es met water proberen![]()
Zal ik je anders eerst een testertje van die Greeench sturen samen met een testertje T for Toes?
Als je m dan wil stuur ik m alsnog wel helemaal op.
Hij ruikt heel specifiek naar MIJN da hoor, zo ruikt het alleen bij haar volgens mij.
quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb al een hele poos geen Karma en geen Godmother meer en ik mag pas nieuwe kopen als ik een beetje een bres in mn voorraad geslagen heb.
Maar mss vind ik die geurtjes na mn 50e helemaal niet meer lekker
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:28 schreef DanseMacabre het volgende:
Dip, ik ga lunchen en dan fiets ik naar het boerendorp verder op om je pakket terug te sturen.
Ik douche trouwens wel met zeep, zo op de puf en dan zepen.
Ik vind m gruwelijk lekker. Het is wel een zware geur, als je daar niet van houdt moet je hem zeker niet kopen. Hij is zeg maar zo zwaar en donker als Sonic Death Monkey, maar dan in plaats van chocola en koffie ruikt ie naar mandarijn en neroli. Echt een opkikkertje op dagen waarop je van blijblij geurtjes zoiets hebt van f*ck offquote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik vind m gruwelijk lekker. Het is wel een zware geur, als je daar niet van houdt moet je hem zeker niet kopen. Hij is zeg maar zo zwaar en donker als Sonic Death Monkey, maar dan in plaats van chocola en koffie ruikt ie naar mandarijn en neroli. Echt een opkikkertje op dagen waarop je van blijblij geurtjes zoiets hebt van f*ck off![]()
Zal ik een proefje maken? Ik moet alleen eerst even ziplockjes scoren dus denk dat het morgen wordt eer ik tramp en evt. H4S naar je kan sturen.
Wil jou ook wel een proefje sturen hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:34 schreef nokwanda het volgende:
Klinkt goed![]()
Klinkt als iets dat ik ook zou willen proberen.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:55 schreef Dipkip het volgende:
Mmmm, als ze Taai Taai dit jaar weer doen ga ik daar ook twee flessen van scorenheb nu alleen proefjes, ben net te laat met mn Lush gekte begonnen.
Ja, erg he! Mn eerste Lush producten gekocht in december... En moet je me nu zienquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, erg he! Mn eerste Lush producten gekocht in december... En moet je me nu zien![]()
Mn vriend is een paar dagen op zakenreis dus de kust is veilig voor stashfoto's
Achteraf gezien weet ik het niet precies. Ik ben gediagnosticeerd met constitutioneel eczeem / dauwworm toen ik nog maar een paar weken oud was. In plaats van er over heen te groeien werd het in mn puberteit steeds extremer. Ik heb jarenlang van die vreselijke hormoonzalven gesmeerd (die als bijwerking hadden dat mn huid papierdun werd, en het eczeem niet wegnamen). Op een gegeven moment was ik die zo zat, ze stonken en losten het probleem niet op. Toen heb ik die weggeflikkerd en toen ging het al wel wat beter. Met die zalven was ik letterlijk één grote wond, over bijna mn hele lijf. Toen ik de zalven niet meer gebruikte werd het een stuk minder. Ik heb nog wel eens een paar jaar later een likje op mn pols gesmeerd: whoppa, binnen een dag een grote bloedende rode plek. Blijkbaar was ik dus al die tijd al allergisch aan het reageren op die zalvenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:39 schreef Koewam het volgende:
Wat voor soort problemen waren dat dan? Want ik heb ook vlekken op m'n schouder, nek en rug die ik graag weg wil hebben... En wat werkt voor jou het best?
Ja lekker! Ik zal je een nieuwe pm sturen met m'n adres.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:41 schreef Dipkip het volgende:
DanseMacabre, wil je ook een proefje Blue Skies?
Oh ik moet wel je adres opnieuw hebben, want ik heb die foute sheet weggeflikkert zodat het niet nog eens mis gaat![]()
[..]
Wil jou ook wel een proefje sturen hoor
Wat een GELULquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja lekker! Ik zal je een nieuwe pm sturen met m'n adres.
Je pakket is op de post weer, het koste 7 euro want pintransactiekosten, ze zouden anders ENORM (met hoofdletters ja) verlies er op lijden. Het maakt me verder niet uit maar ze stond zo uit d'r nek te lullen. Toen ik zei dat geld naar de bank brengen ook geld kostte zei ze dat pinnen veeeeeeeeel duurder was, ik zo ja... ongeveer 7 cent. Maar dat wist ze niet.
Maargoed, het is weer onderweg naar je!
Ik persoonlijk niet, maar van andere mensen heb ik wel gehoord dat ze er gevoelig voor zijn. Soms helpt het als je hem net voor het aanbrengen mengt met wat dreamcream. Maar als de vellen er echt bij hangen dan denk ik niet dat dat echt gaat werken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:57 schreef quirina het volgende:
Jee Dipkip wat een succesverhaal zeg![]()
![]()
Ik heb zelf geen gevoelige huid, maar ik kan dus niet tegen aromacreme.
Echt de vellen hangen onder mijn oksels en het brand als de hel.
Iemand toevallig dezelfde ervaring gehad?
quote:
Ja, dat maakt het een stuk minder hilarisch!quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Nee niet twee dagen lang.
Twee keer een uur op twee achtereenvolgende dagen
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:41 schreef Dipkip het volgende:
DanseMacabre, wil je ook een proefje Blue Skies?
Oh ik moet wel je adres opnieuw hebben, want ik heb die foute sheet weggeflikkert zodat het niet nog eens mis gaat![]()
[..]
Wil jou ook wel een proefje sturen hoor
Duh, als jij mij een melt stuurt en zegt dat het een zeep is dan is die kans wel groot natuurlijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:45 schreef Cat22 het volgende:
Wehehe!
En wat wordt de volgende stunt: met een melt onder de douche?![]()
[insert name (waarschijnlijk de mijne)] zei dat het zeep was!
quote:
Ja tuurlijk joh. Gewoon een beetje ter besnuffeling. Het zijn van die akelig grote flessen anders als je het niet lekker vind. PM me even je adres en welke het ook weer was. Blue skies toch?quote:
Oh, dat is mn moeders veel te klein. Die willen een kalf. Ik vind de Podenco niet geweldig qua looks (mij een beetje te dunnig) maar het karakter is zoquote:Op woensdag 22 april 2009 11:08 schreef oh-oh het volgende:![]()
![]()
![]()
PODENCO!
Oh mn vriendin heeft een podenco mix, dat is Chico's grote liefde, echt een fantastische hond.
Ik wil ook ooit een windhond hoor, en dan een podenco, een saluki of een galgo denk ik![]()
Een powder puff is de behaarde versie van een chinese naakthond.
Langharig.
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Willen je mama's niet een hele leuke puff jongen voor bij de podenco ?
Ooh dat is wel een leukerdjequote:Op woensdag 22 april 2009 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie de foto niet.
Maar Hula is ook een beetje zielig hoor, die wil ook best twee lieve mama's!
[ afbeelding ]
Die witte is het
Nee hoor je zit goed!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:10 schreef ymme het volgende:
Zit ik hier nou in F&F of in het Lush topic?
Je zit hier in een topic waar we af en toe ook over andere dingen praten die ter sprake komen.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:10 schreef ymme het volgende:
Zoekt die witte een nieuw tehuis?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie de foto niet.
Maar Hula is ook een beetje zielig hoor, die wil ook best twee lieve mama's!
[ afbeelding ]
Die witte is het
Die andere das hellboy, dies niet van mij maar van een vriendin waar Hula nu is , en idd die witte zoekt een heel lief baasje.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, dat andere hondje is van oh-oh zelf
LOL! Kom je hier kijken voor lush en eindig je straks met een hondje.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:32 schreef ymme het volgende:
(Graag even via de pm wat info, als dat kan?, leeftijd etc) Mijn ouders zoeken nog een leuk hondje.
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:32 schreef ymme het volgende:
(Graag even via de pm wat info, als dat kan?, leeftijd etc) Mijn ouders zoeken nog een leuk hondje.
goeie vraagquote:Op woensdag 22 april 2009 12:10 schreef ymme het volgende:
Back on topic!quote:Op woensdag 22 april 2009 14:50 schreef ymme het volgende:
Het kan geen kwaad. Maar ik zie mezelf nog niet met een rose hond over straat lopen
He maar, ff over Lush.
Wat zijn jullie ervaringen met de chocolade zeep. Ik heb hem besteld.
Nee, dat doe ik met speciale kaarsenkleurstofquote:Op woensdag 22 april 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik maak daar altijd stoomcakes mee !
Gebruik je die ook in je zelfgemaakte melts trouwens?
Mijnes ruikt naar dropquote:Op woensdag 22 april 2009 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik ruik in de mijne alleen chocolade en niks geen mint
Maar jouw neus is raar.quote:
Uhuhquote:Op woensdag 22 april 2009 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Met dat hele ding???
quote:
Gewoon normaalquote:
Nee hoor, viel hartstikke meequote:Op woensdag 22 april 2009 16:20 schreef Cat22 het volgende:
Maar wordt het dan niet supergeconcentreerd? Ik had een halve Humango in bad gedaan en dat vond ik net een beetje te heftig qua geur.
Is de zeep dan niet na 3 keer gebruiken ofzo op.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind de chox away heel lekker, hij is ook lekker zacht en schuimig.
Watquote:Op woensdag 22 april 2009 19:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik las net dat die er waarschijnlijk uit gaat...
Ja inderdaadquote:Op woensdag 22 april 2009 20:10 schreef rac het volgende:
OMG werk je bij Lush kom je hier voor het nieuws!![]()
Grappige honddip, heeft hij ook nog zo'n mooie spaanse naam?
Sorry voor de sc moest heel even
Op het internationaal forum, ze zouden vandaag onder medewerkers bekend maken of ie overal er uit gaat en nu is ie ineens uit de spaanse shop verwijderd.quote:
Hopen dan maar dat ie bij ons wel blijftquote:Op woensdag 22 april 2009 20:12 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Op het internationaal forum, ze zouden vandaag onder medewerkers bekend maken of ie overal er uit gaat en nu is ie ineens uit de spaanse shop verwijderd.
@rac nee ze heet daisykomt het uit dat ik maandag langskom?
Nope , hij gaat even lang mee als de rest , echt lang dusquote:Op woensdag 22 april 2009 17:30 schreef ymme het volgende:
[..]
Is de zeep dan niet na 3 keer gebruiken ofzo op.
Meestal is dat wel zo met een iets 'zachtere' zeep.
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:51 schreef oh-oh het volgende:Ik vergeet het ieg niet hoor.
Moet alleen nog ff een T for Toes proefje maken.
Elke ochtend als ik jouw aromaco onder mn oksels smeer denk ik aan je
Thnx voor de tip!quote:Op donderdag 23 april 2009 14:56 schreef Dipkip het volgende:
Jellybad is lekkerrrrrr, krijg je een heel zacht huidje van. Maar niet een heel bakje doen zoals ik, straks breek je een heup ofzo.
[..]
fijn...
Ik had de kraan aangedaan en toen meteen de jelly er in. Er kwam wel meteen schuim maar het bleef zo liggen als een aangespoelde kwal dat ik er toen ik in het bad ging zitten (wat dus nog aan het vollopen was) in ben gaan porren om het oplossen te versnellen.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon in een vol bad met de kraan al uit?
Ik heb dr jellies bij zitten die lossen volgens mij van zn levensdagen niet meer op![]()
Alleen onder een heel hard stromende kraan hoop ik wel.
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Lkkr glibberig tog![]()
Brrr nee.
Nou ik ga t gewoon eens proberen dit weekend.
Als ik dr niet blij van word stuur ik de rest van de jellies wel mee jouw kant op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |