Klinkt goedquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik vind m gruwelijk lekker. Het is wel een zware geur, als je daar niet van houdt moet je hem zeker niet kopen. Hij is zeg maar zo zwaar en donker als Sonic Death Monkey, maar dan in plaats van chocola en koffie ruikt ie naar mandarijn en neroli. Echt een opkikkertje op dagen waarop je van blijblij geurtjes zoiets hebt van f*ck off![]()
Zal ik een proefje maken? Ik moet alleen eerst even ziplockjes scoren dus denk dat het morgen wordt eer ik tramp en evt. H4S naar je kan sturen.
Wil jou ook wel een proefje sturen hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:34 schreef nokwanda het volgende:
Klinkt goed![]()
Klinkt als iets dat ik ook zou willen proberen.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:55 schreef Dipkip het volgende:
Mmmm, als ze Taai Taai dit jaar weer doen ga ik daar ook twee flessen van scorenheb nu alleen proefjes, ben net te laat met mn Lush gekte begonnen.
Ja, erg he! Mn eerste Lush producten gekocht in december... En moet je me nu zienquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, erg he! Mn eerste Lush producten gekocht in december... En moet je me nu zien![]()
Mn vriend is een paar dagen op zakenreis dus de kust is veilig voor stashfoto's
Achteraf gezien weet ik het niet precies. Ik ben gediagnosticeerd met constitutioneel eczeem / dauwworm toen ik nog maar een paar weken oud was. In plaats van er over heen te groeien werd het in mn puberteit steeds extremer. Ik heb jarenlang van die vreselijke hormoonzalven gesmeerd (die als bijwerking hadden dat mn huid papierdun werd, en het eczeem niet wegnamen). Op een gegeven moment was ik die zo zat, ze stonken en losten het probleem niet op. Toen heb ik die weggeflikkerd en toen ging het al wel wat beter. Met die zalven was ik letterlijk één grote wond, over bijna mn hele lijf. Toen ik de zalven niet meer gebruikte werd het een stuk minder. Ik heb nog wel eens een paar jaar later een likje op mn pols gesmeerd: whoppa, binnen een dag een grote bloedende rode plek. Blijkbaar was ik dus al die tijd al allergisch aan het reageren op die zalvenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:39 schreef Koewam het volgende:
Wat voor soort problemen waren dat dan? Want ik heb ook vlekken op m'n schouder, nek en rug die ik graag weg wil hebben... En wat werkt voor jou het best?
Ja lekker! Ik zal je een nieuwe pm sturen met m'n adres.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:41 schreef Dipkip het volgende:
DanseMacabre, wil je ook een proefje Blue Skies?
Oh ik moet wel je adres opnieuw hebben, want ik heb die foute sheet weggeflikkert zodat het niet nog eens mis gaat![]()
[..]
Wil jou ook wel een proefje sturen hoor
Wat een GELULquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja lekker! Ik zal je een nieuwe pm sturen met m'n adres.
Je pakket is op de post weer, het koste 7 euro want pintransactiekosten, ze zouden anders ENORM (met hoofdletters ja) verlies er op lijden. Het maakt me verder niet uit maar ze stond zo uit d'r nek te lullen. Toen ik zei dat geld naar de bank brengen ook geld kostte zei ze dat pinnen veeeeeeeeel duurder was, ik zo ja... ongeveer 7 cent. Maar dat wist ze niet.
Maargoed, het is weer onderweg naar je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |