abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68235816
H4S ruikt naar tabaksrook vind ik. Ik heb een proef gehad maar al gauw weer weggeruild. Ik vond er helemaal niks aan.

Ik ben me dapper door mijn stash aan doucheprodukten heen aan het werken, op dit moment heb ik zo'n 17 verschillende keuzes voor elke dag. En nog een stuk of 5 produkten in de kast of vriezer. Gelukkig is het merendeel minder dan 100 gram en heb ik alleen van Back for Breakfast en Butterball 500 ml flessen staan, anders werd het echt te gek.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_68235846
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:23 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik vind m gruwelijk lekker. Het is wel een zware geur, als je daar niet van houdt moet je hem zeker niet kopen. Hij is zeg maar zo zwaar en donker als Sonic Death Monkey, maar dan in plaats van chocola en koffie ruikt ie naar mandarijn en neroli. Echt een opkikkertje op dagen waarop je van blijblij geurtjes zoiets hebt van f*ck off

Zal ik een proefje maken? Ik moet alleen eerst even ziplockjes scoren dus denk dat het morgen wordt eer ik tramp en evt. H4S naar je kan sturen.
Klinkt goed
Klinkt als iets dat ik ook zou willen proberen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:37:34 #153
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_68235931
Ik heb al een kwart fles op en ik weet nog steeds niet wat ik van de SDM vind
Tis dr meer een voor de winter of voor voor het slapen gaan ieg.
En hij knoeit vies.
Ik was me meestal met zeep.
Zeep in handen en wassen maar
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_68236068
DanseMacabre, wil je ook een proefje Blue Skies?

Oh ik moet wel je adres opnieuw hebben, want ik heb die foute sheet weggeflikkert zodat het niet nog eens mis gaat
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:34 schreef nokwanda het volgende:
Klinkt goed
Klinkt als iets dat ik ook zou willen proberen.
Wil jou ook wel een proefje sturen hoor
pi_68236073
SDM is bij mij ook al geen favoriet. Net als Heavenly Bodies vind ik de chocolade die erin zit niet 'echt' geneog voor een chocoholic als ik. Er zit een geurtje in wat ik niet prettig vind. Dus ik laat die dingen lekker links liggen.

Daarentegen is Blue Skies goddelijk. Ol' Blue Skies is Back (kerstspecial) ruikt zelfs nog beter! Meer wierook en kaneel!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_68236173
Ik vind SDM ook geen 'pure' chocoladegeur, het is chocolade met wat andere dingen die ik ook allemaal lekker vind

Ik ruik niets rokerigs in H4S, wel iets stoffigs / muffigs maar in combinatie met de mandarijn vind ik dat vreemd genoeg erg lekker. Ik ruik iig geen sigaretten er in, meer hoe mandarijnen ruiken als je ze veel te lang laat liggen
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:51:48 #157
176471 oh-oh
pi_68236406
Mandarijnen staan me sinds ik een keer aan een fles taai taai heb geroken echt onwijs tegen.
Diego van 10 rook aan al mn Lush spul vrijdagavond en die vond SDM cappuchino en lekker, echt grappig !
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator dinsdag 21 april 2009 @ 13:55:10 #158
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68236538
Nee man Taai Taai

Kwam er trouwens achter dat ik nog 500ml Ghost heb staan, heb me er 1x mee gedoucht

Op dit moment gebruik ik eigenlijk alleen maar Alkmaar in combinatie met Miranda

Daarnaast een stuk of 30 stukken zeep van het een of het ander liggen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_68236547
Mmmm, als ze Taai Taai dit jaar weer doen ga ik daar ook twee flessen van scoren heb nu alleen proefjes, ben net te laat met mn Lush gekte begonnen.
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:58:19 #160
176471 oh-oh
pi_68236664
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:55 schreef Dipkip het volgende:
Mmmm, als ze Taai Taai dit jaar weer doen ga ik daar ook twee flessen van scoren heb nu alleen proefjes, ben net te laat met mn Lush gekte begonnen.
Ben jij pas zo kort aan de Lush?

Ghost ben ik wel heel benieuwd naar hoe die is.
( Groucho Marx )
pi_68236736
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Ben jij pas zo kort aan de Lush?
Ja, erg he! Mn eerste Lush producten gekocht in december... En moet je me nu zien

Mn vriend is een paar dagen op zakenreis dus de kust is veilig voor stashfoto's
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:01:13 #162
176471 oh-oh
pi_68236784
Jeetje, ik gebruik het al jaaaaaaaaren maar maar heel beperkt, ik dacht echt dat jij een doorgewinterde Lushster was
( Groucho Marx )
  Moderator dinsdag 21 april 2009 @ 14:01:19 #163
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68236790
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:00 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja, erg he! Mn eerste Lush producten gekocht in december... En moet je me nu zien

Mn vriend is een paar dagen op zakenreis dus de kust is veilig voor stashfoto's
Ik dacht dat je al jarenlang Lushie was
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_68237259
Nee, Cat heeft me via dit topic aangestoken, ik wilde verjaardagscadeaus voor mn moeder die eind november jarig is. En er werden zo veel lekkere dingen genoemd dat ik het wel wilde proberen. Ik gebruikte helemaal geen cosmetica (nou ja shampoo, douchegel, cremespoeling, tandpasta, deo, maar allemaal fantasieloze B-merken) omdat ik vrijwel overal allergisch op reageer. Ik had wat van mn moeders spul uitgetest op mn huid en ik kreeg geen vlekken, dus toen ook voor mezelf wat besteld. Tot nu toe ben ik maar voor 1 ding allergisch van Lush

En nu heb ik dus ook allemaal producten die ik nooit gebruikte. Bodylotion, volgens mij pre-Lush ooit 1 fles gehad en als je me een jaar geleden had gezegd dat ik ooit handcreme zou kopen had ik je vierkant uitgelachen. Nu heb ik echt een triljoen potjes in mn badkamerkastje en het klinkt misschien heel klef maar ik ben echt zo ontzettend blij met Lush, het heeft echt wat verandert voor me. Niet alleen zie ik er veel beter uit, ik voel me ook zelfverzekerder. Ik voelde me altijd zo'n lomp ding omdat ik nooit mee kon doen aan al die vrouwelijke tutteldingen. Ik maakte het altijd belachelijk maar eigenlijk was ik gewoon stikjaloers ik wou ook lekker ruiken en een mooie huid! Ik voel me nu veel aantrekkelijker, en dat werkt ook door in andere dingen. Ik draag nu bijvoorbeeld ook veel vrouwelijker kleding, zelfs rokjes enzo. Ik ben naar de kapper geweest. Ik liep altijd in shirt+spijkerbroek en knipte mn haar met de keukenschaar mn vriend is echt blij met Lush, ook al wil ie op een scrub na het niet zelf gebruiken hij zegt dat ik door lush mn vrouwelijke genen heb ontdekt
pi_68237328
Dipkip is een meisje!

Echt zo fijn dat Lush jouw letterlijk én figuurlijk beter in je velletje laat zitten!
pi_68237655

Ja had ik ook nooit verwacht eigenlijk. Ik had zoiets van ok, dan zullen het wel spullen zijn waarbij het langer duurt voor ik plekjes krijg. Ik koop een fles omdat het zo lekker ruikt en dan krijg ik daar na een paar weken ook weer de kriebels van en dan vind ik het het geld niet waard om dat te blijven kopen.

Maar dat gebeurde dus niet, dus toen ben ik steeds meer soorten Lush producten gaan proberen, eigenlijk steeds met het idee 'dat blijft niet goed gaan'. Maar niet alleen krijg ik geen plekjes van shampoo, cremespoeling, deo en douchegel van Lush, ik kan nu dus ook gezichtsreiniger, creme, toner, bodylotion, handcreme, massage olie, parfum etc. gebruiken. Dat was eerst gewoonweg onmogelijk, mn huid barstte er van bij andere merken, tot aan bloedens toe

Ik begrijp echt niet wat al die merken (en ik heb er véél geprobeerd) toch er in stoppen dat ik daar zo op reageerde terwijl bij Lush alleen Fresh Farmacy dat bij me doet. En ik gebruik dus inmiddels echt véél Lush, wel 10 producten op een dag vaak, en ik heb nooit meer vlekjes. Sterker nog, mn littekentjes van waar het het vaakst stuk is geweest trekken weg. Mn armen zagen er uit alsof er een emo los was gegaan op mn elleboogholten (dikke strepen van het barsten daar) en die zijn weg. Niet minder duidelijk, weg.

Ik heb er al eens om gejankt, mogen jullie best weten wat had het een verschil gemaakt als ik in mn puberteit Lush had gekend, ik ben zó gepest met die problemen met mn huid.
pi_68237953
Wat voor soort problemen waren dat dan? Want ik heb ook vlekken op m'n schouder, nek en rug die ik graag weg wil hebben... En wat werkt voor jou het best?
pi_68237962
Ach meisje toch... *knuf*

Nou, dikke vinger naar al die pesters en gewoon lekker genieten van je NIEUWE! VERJONGDE! HUID!
pi_68238244
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:39 schreef Koewam het volgende:
Wat voor soort problemen waren dat dan? Want ik heb ook vlekken op m'n schouder, nek en rug die ik graag weg wil hebben... En wat werkt voor jou het best?
Achteraf gezien weet ik het niet precies. Ik ben gediagnosticeerd met constitutioneel eczeem / dauwworm toen ik nog maar een paar weken oud was. In plaats van er over heen te groeien werd het in mn puberteit steeds extremer. Ik heb jarenlang van die vreselijke hormoonzalven gesmeerd (die als bijwerking hadden dat mn huid papierdun werd, en het eczeem niet wegnamen). Op een gegeven moment was ik die zo zat, ze stonken en losten het probleem niet op. Toen heb ik die weggeflikkerd en toen ging het al wel wat beter. Met die zalven was ik letterlijk één grote wond, over bijna mn hele lijf. Toen ik de zalven niet meer gebruikte werd het een stuk minder. Ik heb nog wel eens een paar jaar later een likje op mn pols gesmeerd: whoppa, binnen een dag een grote bloedende rode plek. Blijkbaar was ik dus al die tijd al allergisch aan het reageren op die zalven ik ben toen zo min mogelijk cosmetica gaan gebruiken en dat hielp ook wel wat, bloeden deed het vrijwel nooit meer en ik had voornamelijk nog last van schilferige, ruwe huid en veel jeuk, vooral als ik cosmetica gebruikt had.

Ik denk dat het wat betreft Lush bij mij aan 2 dingen heeft gelegen dat ik nu een mooie huid heb:
- er zitten volgens mij niet de stofjes in die me steeds irriteerden, en dat geldt bij mij dus tot nu toe voor alle douchegels, shampoos, etc.
- dream cream van Lush is bij mij echt een wondermiddel voor ieder plekje wat toch nog de kop op steekt, tegenwoordig is dat bijna nooit meer, maar als ik toch wat heb is het de volgende dag weg door de dream cream (want als ik een andere lush creme er op smeer wordt het wel zachter, maar gaat het niet zo snel weg - ik heb het zitten testen)

Dus als je denkt dat het kan helpen zou ik je aanraden: koop een douchegel en shampoo (en evt. cremespoeling) van Lush en een pot Dream Cream en kijk wat het doet. Bij mij was het in een maand weg.
pi_68238315
Denken jullie trouwens dat het misschien aan de conserveermiddelen heeft gelegen dat ik op alle andere merken reageer? Dat maakt Lush toch bijzonder, dat die er niet in zitten?
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:52:27 #171
176471 oh-oh
pi_68238377
Wat fijn zeg Dip, en het lijkt me idd wel heel luxe om ineens van alles te kunnen gebruiken zomaar!
Ik heb alleen die ene haarfoto van jou ooit es gezien en ik vond je toen wel echt een meisje meisje, for what it's worth
Ik gebruik echt al jaaaaaaaaren Lush. Ik kocht het al in Engeland voor de eerste winkel hier in Maastricht kwam. Ik weet nog hoe blij ik was toen ik zag dat er hier ook een Lush kwam
Maar ik beperkte me heel erg tot een paar produkten.
Altijd trichomania, I should Coco, HIWTK.

En voor Chico eigenlijk wat meer dingen gaan proberen,en nu alleen nog maar alles van Lush.
( Groucho Marx )
pi_68238545
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:41 schreef Dipkip het volgende:
DanseMacabre, wil je ook een proefje Blue Skies?

Oh ik moet wel je adres opnieuw hebben, want ik heb die foute sheet weggeflikkert zodat het niet nog eens mis gaat
[..]

Wil jou ook wel een proefje sturen hoor
Ja lekker! Ik zal je een nieuwe pm sturen met m'n adres.
Je pakket is op de post weer, het koste 7 euro want pintransactiekosten, ze zouden anders ENORM (met hoofdletters ja) verlies er op lijden. Het maakt me verder niet uit maar ze stond zo uit d'r nek te lullen. Toen ik zei dat geld naar de bank brengen ook geld kostte zei ze dat pinnen veeeeeeeeel duurder was, ik zo ja... ongeveer 7 cent. Maar dat wist ze niet.

Maargoed, het is weer onderweg naar je!
pi_68238563
Haha dat klopt, toen had ik een goeie periode, ik meteen allemaal foto's maken maar drie weken later was ik weer allergisch voor dat spul wat mn haar toen zo mooi maakte
pi_68238587
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja lekker! Ik zal je een nieuwe pm sturen met m'n adres.
Je pakket is op de post weer, het koste 7 euro want pintransactiekosten, ze zouden anders ENORM (met hoofdletters ja) verlies er op lijden. Het maakt me verder niet uit maar ze stond zo uit d'r nek te lullen. Toen ik zei dat geld naar de bank brengen ook geld kostte zei ze dat pinnen veeeeeeeeel duurder was, ik zo ja... ongeveer 7 cent. Maar dat wist ze niet.

Maargoed, het is weer onderweg naar je!
Wat een GELUL
pi_68238645
Ach, die 25 cent heb ik graag voor je over hoor!
Maar het is wel dom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')