Bij de Lush gaan werkenquote:Op maandag 20 april 2009 08:30 schreef Niara het volgende:
[..]
Gister hetzellfde gedaan om de vieze muffe (fret?)lucht iut m'n kamer te krijgen..![]()
Heeft iemand trouwens tips ivm wassen met Lush? En dan bedoel ik het wassen van je kleding,. Ik zou wel eens iets naar Lush willen laten ruiken, of klinkt ik nu erg gek?
Moet ik gaan kijken?quote:Op maandag 20 april 2009 10:27 schreef -Peach het volgende:
Misschien dat er in Maastricht nog wel Magics zijn? Heb het idee dat het daar iets minder snel gaat...alleen kan ik niet gaan kijken want mn stage is voorbij![]()
Zit nu weer op de HS en die is veel verder weg![]()
Misschien dat oh-oh wel wil kijken
Oeh als ze nog hebben wil ik er wel 2quote:Op maandag 20 april 2009 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet ik gaan kijken?
Gaat het om die eieren?
Ik loop morgen wel even, gil maar wie er hoeveel moet!
quote:Op maandag 20 april 2009 12:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Dipkip, volgens mij heb ik een pakketje ontvangen wat niet voor mij bedoeld is.. Met artemis cream en nog iets.
Ik vind het wel vervelend voor je.quote:Op maandag 20 april 2009 15:57 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga echt nooit, nooit, nooit meer met excel werken. Word doet dit soort dingen niet, die laat het nadenken aan jezelf over in plaats van intelligent de boel te gaan verkloten
Uhuhquote:Op maandag 20 april 2009 16:17 schreef rac het volgende:
Jij neemt je werk dus echt mee naar huis MaJo?
Moeilijk om dingen los te laten he?
Ben je gek! Ben al lang blij dat excel jou heeft uitverkoren om het heen te sturen, en niet iemand die dr mond had gehoudenquote:Op maandag 20 april 2009 16:33 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vind het wel vervelend voor je.
Ik wilde dat ik verder nog iets kon doen.
Melt? Bedoel je een wax tart? Die moet je smelten in een oliebrandertje boven een waxinelichtje!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, ik heb die melt die je nu meegestuurd had en die ik zo lekker vind ruiken door midden gedaan, maar hij smelt niet![]()
Hij blijft gewoon hard en gaat ook niet echt ruiken.
Had je deze helemaal zelf gemaakt trouwens, met dat ingewikkelde vormpje?
Tramp heb ik!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:50 schreef DanseMacabre het volgende:
Nee, dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat ik er net mee in de douche was geweest.
Heb je tramp of flying fox, die zou ik wel 'ns uit willen proberen.
Hm dan hoop ik dat die geur voor mijn neus anders ruikt, kan wel wat leukers bedenken na recente DA ervaringquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:05 schreef oh-oh het volgende:
Dip, als je m nog wil is die Greeench all yours.
Ik vind hem niet echt vies ruiken, maar hij ruikt echt precies als de wachtkamer van mijn da en ik word nerveus van die lucht![]()
Oh ja, ik heb die melt die je nu meegestuurd had en die ik zo lekker vind ruiken door midden gedaan, maar hij smelt niet![]()
Hij blijft gewoon hard en gaat ook niet echt ruiken.
Had je deze helemaal zelf gemaakt trouwens, met dat ingewikkelde vormpje?
Doe m maar meteen helemaal, ik denk dat het wel mee zal vallen. Mijn dierenarts ruikt naar lysol, niet naar kruiden. Stuur je me je rekeningnummer, dat ik je de verzendkosten kan overmaken?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:24 schreef oh-oh het volgende:Zou het een zeep zijn?
Ik zal m es met water proberen![]()
Zal ik je anders eerst een testertje van die Greeench sturen samen met een testertje T for Toes?
Als je m dan wil stuur ik m alsnog wel helemaal op.
Hij ruikt heel specifiek naar MIJN da hoor, zo ruikt het alleen bij haar volgens mij.
quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb al een hele poos geen Karma en geen Godmother meer en ik mag pas nieuwe kopen als ik een beetje een bres in mn voorraad geslagen heb.
Maar mss vind ik die geurtjes na mn 50e helemaal niet meer lekker
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:28 schreef DanseMacabre het volgende:
Dip, ik ga lunchen en dan fiets ik naar het boerendorp verder op om je pakket terug te sturen.
Ik douche trouwens wel met zeep, zo op de puf en dan zepen.
Ik vind m gruwelijk lekker. Het is wel een zware geur, als je daar niet van houdt moet je hem zeker niet kopen. Hij is zeg maar zo zwaar en donker als Sonic Death Monkey, maar dan in plaats van chocola en koffie ruikt ie naar mandarijn en neroli. Echt een opkikkertje op dagen waarop je van blijblij geurtjes zoiets hebt van f*ck offquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |