Ik zeg dan ook niet dat ik hem daar voor laat liggen, ik vind aqua mirabilis+king of skin stukken lekkerder, buffy ook trouwens. 'Even' afspoelen werkt hier trouwens nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:22 schreef MaJo het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed dat je YSTW laat liggen puur omdat het afgeeft? Is toch gewoon een kwestie van de douche nog even aanzetten en wegspoelen?
De (witte) vloer van de douchecabine werd viezig.quote:Op zondag 19 april 2009 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar... Hoe krijg je het gedaan om te knoeien met YSTW? Het is mij nog nooit gebeurd dat de douche ranzig werd.
Tenminste, niet dat ik kon zien. Lang leve blauwe tegeltjes.
Jaa... lekker dan... ik wist wel dat ze het paasspul gingen afprijzenquote:Op zondag 19 april 2009 17:31 schreef Dipkip het volgende:
Sorry nok, ik was even studie ontwijkend aan het rondklikken op de website om te zien wat ik zou gaan bestellen, en toen hadden ze paasspul met 50% korting en toen heb ik (PANIEK!!! OPSCHIETEN VOOR HET OP IS!!!) mn bestelling geplaatst zonder er aan te denken dat ik jou mee zou laten doensorry. De korting steeg naar mn hoofd.
Het is ook voor het eerstquote:Op zondag 19 april 2009 18:15 schreef kahlie het volgende:
Jaa... lekker dan... ik wist wel dat ze het paasspul gingen afprijzenEn jullie maar zeggen dat het niet zou gebeuren en toen heb ik toch maar besteld.
![]()
Tja... weer geleerd dat ik beter naar mezelf kan luisteren dan naar anderen...quote:
Cocos bodylotion?quote:Op zondag 19 april 2009 18:07 schreef MaJo het volgende:
Haha geweldigzou het ook niet kunnen weerstaan denk ik
maar ik schaf mijn spullies gewoon op het werk aan
ook met korting
ik heb gister die apprentice body lotion geroken, coco boy? Vind het niet zo maar ben dan ook niet zo'n kokos fan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou ook wel gek zijn (volgens mijn standaarden dan, er zijn mensen die andere maatstaven hanteren), ik heb nog een stuk of 15 ballistics en zo'n 40 BBSen. Daar moet ik echt eerst een bres in slaan voor ik nieuw spul koop. En mijn lijf-, haar en gezichtsspul voor dagelijks gebruik is ook nog lang niet op.
*verstandig is maar voor de zekerheid toch op haar handen gaat zitten*Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 19 april 2009 18:35 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb trouwens nog even gekeken, en je vroeg naar grabbags of gratis extra producten bij het bestellen van paasproducten, en dáár hebben wij over gezegd dat Lush dat alleen met kerst doet. Niemand heeft iets gezegd over afprijzen. Zo.![]()
Ja, mijn probleem is de laatste weken dus dat ik tegenwoordig nauwelijks tijd/zin heb om in bad te gaan. Als ik één badprodukt per week opmaak is het veel. En inmiddels heb ik alle mensen in mijn omgeving verleid met Lush dus BBSen weggeven heeft ook niet meer zoveel zin, ze hebben ze al zelf.quote:@Cat ik wilde toch al die nieuwe producten proberen en 2 dingen die ik door een misverstand niet heb besteld voor iemand anders bestellen... En karma poeder wou ik hebbenen tja, er gaan wel 4-5 badproducten er door per week hier dusseh.... Komt wel op.
Bij ons zijn de paasproducten al bijna op dus denk niet dat die afgeprijst gaan worden. Als er nog een paar overblijven dan geven we die denk ik als proefjes wegquote:Op zondag 19 april 2009 18:15 schreef Dipkip het volgende:
Zijn er in de nederlandse lush winkels ook paasspullen met korting?
quote:Op zondag 19 april 2009 18:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Cocos bodylotion?![]()
En ik ga NIET bestellen in de UK.
YupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou ook wel gek zijn (volgens mijn standaarden dan, er zijn mensen die andere maatstaven hanteren), ik heb nog een stuk of 15 ballistics en zo'n 40 BBSen. Daar moet ik echt eerst een bres in slaan voor ik nieuw spul koop. En mijn lijf-, haar en gezichtsspul voor dagelijks gebruik is ook nog lang niet op.
*verstandig is maar voor de zekerheid toch op haar handen gaat zitten*Van de kokosliefhebbers hoorde ik al dat die erg lekker is
En wat ballistics/BBS betreft, ik heb er ook nog tientallenO.a. Twinkles, Christmas Morning en Ruby Red Slippers
Ik ontdekte net een Lush tasje in mijn kamer waar ook een paar Ruby Red Slippers inzitten
![]()
En net ook nog naast de sexxx bomb twee chocy eggs gekocht
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
In welke winkel?quote:Op zondag 19 april 2009 19:01 schreef Koewam het volgende:
Waarom springt dit topic telkens boven in de AT? Voormalige scharrel werkte hier![]()
Bij mij is het juist zo dat ik steeds als ik in bad ga iets uitkies waar ik niet superdol op ben omdat het zo hard gaatquote:Op zondag 19 april 2009 18:41 schreef Cat22 het volgende:
Ja, mijn probleem is de laatste weken dus dat ik tegenwoordig nauwelijks tijd/zin heb om in bad te gaan. Als ik één badprodukt per week opmaak is het veel. En inmiddels heb ik alle mensen in mijn omgeving verleid met Lush dus BBSen weggeven heeft ook niet meer zoveel zin, ze hebben ze al zelf.![]()
Maar als ik het excuus had gehad van dagelijkse produkten bijbestellen, vergeten groepsorder bestellingen etc... dan was het een ander verhaal. Ow, en als de magic eieren er nog waren....![]()
![]()
PS: ik heb nu een wax melt van jou opstaan (die blauwe). Ik had het hele driehoekje nodig maar nu ruikt hij heerlijk!
Christmas kissesquote:Op zondag 19 april 2009 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb de badmeuk meegenomen naar ouders en ga zo eens in bad, maar waarmee?
Frithy the snowman, christmas kisses of candycane...
Jullie zijn allemaal snoepjes hoorquote:Op zondag 19 april 2009 18:24 schreef Dipkip het volgende:
Sorry hoor maar is dat toontje nou echt nodig? Je doet net alsof ons iets kwalijk te nemen valt, terwijl er toch echt véél meer kans was dat het weer zo zou zijn als alle andere jaren dan dat ze dit jaar met iets nieuws zouden komen. Als wij ook maar een idee hadden gehad dat dit er aan zat te komen hadden we je dat heus wel vertelt hoor
*Eensch is*quote:
Dan is het goedquote:Op zondag 19 april 2009 20:00 schreef kahlie het volgende:
Jullie zijn allemaal snoepjes hoor![]()
![]()
Ik was meer pissig over mezelf... sorry als dat niet door kwam. Ik luister te slecht naar mezelf en dat zorgt vaak voor problemen.
Die van Pasenquote:Op maandag 20 april 2009 00:18 schreef Dipkip het volgende:
Die van pasen of die van kerst?
Gister hetzellfde gedaan om de vieze muffe (fret?)lucht iut m'n kamer te krijgen..quote:Op zondag 19 april 2009 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er staat hier by the way een stukjes rockstar in de boekenkast, die had ik daar even neergelegd en vergeten weg te halen. Kom ik gisteren thuis, ruikt het hele huis naar Lush, zo'n beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |