abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68157944
Ik krijg echt kriebels van jullie -reacties over deze producten. Elke keer als ik naar de bios in DH ga... loop ik langs die lush-winkel, en moet ik aan dit -topic denken.

Goed, als mijn stufi binnen is, dan zal ik speciaal voor deze winkel naar DH gaan.
pi_68161804
En geloof me, je ruikt de winkel al van verre
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_68162054
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:22 schreef MaJo het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed dat je YSTW laat liggen puur omdat het afgeeft? Is toch gewoon een kwestie van de douche nog even aanzetten en wegspoelen?

Ik zeg dan ook niet dat ik hem daar voor laat liggen, ik vind aqua mirabilis+king of skin stukken lekkerder, buffy ook trouwens. 'Even' afspoelen werkt hier trouwens niet
  zondag 19 april 2009 @ 14:38:57 #54
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_68168793
Maar... Hoe krijg je het gedaan om te knoeien met YSTW? Het is mij nog nooit gebeurd dat de douche ranzig werd.

Tenminste, niet dat ik kon zien. Lang leve blauwe tegeltjes.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_68169537
Ligt er denk ik ook aan hoe groot de douche is ik krijg het nooit op de tegels maar de hele badkuip wordt wel smerig van Buffy en als je niet oppast glij je uit ook. Ik krijg dat echt niet even weggespoeld met de douche, zelfs niet met de harde straal, moet echt schoonmaken.
pi_68172287
quote:
Op zondag 19 april 2009 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar... Hoe krijg je het gedaan om te knoeien met YSTW? Het is mij nog nooit gebeurd dat de douche ranzig werd.

Tenminste, niet dat ik kon zien. Lang leve blauwe tegeltjes.
De (witte) vloer van de douchecabine werd viezig.

Er staat hier by the way een stukjes rockstar in de boekenkast, die had ik daar even neergelegd en vergeten weg te halen. Kom ik gisteren thuis, ruikt het hele huis naar Lush, zo'n beetje .
  zondag 19 april 2009 @ 16:58:22 #57
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_68173254
Ah, op die manier. Ik zat aan de muren te denken

En ik hou van Soft Coeur (sp?).

Alleen dat bruine dingetje is irri. Ik mot geen bruine strepen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator zondag 19 april 2009 @ 17:12:35 #58
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68174000
Net de sexxx bomb gekocht. Vanavond maar eens proberen, ben benieuwd
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_68174917
Sorry nok, ik was even studie ontwijkend aan het rondklikken op de website om te zien wat ik zou gaan bestellen, en toen hadden ze paasspul met 50% korting en toen heb ik (PANIEK!!! OPSCHIETEN VOOR HET OP IS!!!) mn bestelling geplaatst zonder er aan te denken dat ik jou mee zou laten doen sorry. De korting steeg naar mn hoofd.
pi_68175998
Whehehe.
pi_68176185
Het was echt heel erg. Ik besefte me ineens '2 grote ballistics én een stuk zeep én een bubble bar voor 5 euro' en toen ging het mis. Plus dat ze een van mijn favorieten (english countryside) zonder pardon uit de collectie aan het tiefen zijn en de eieren met die geur ook voor de helft waren (dus 1,30 per stuk), dus daar heb ik er ook 5 van ingeslagen

En de nieuwe suikerscrubs, en de nieuwe puistjesmeuk, en karma poeder... Ik ben verschrikkelijk
  Moderator zondag 19 april 2009 @ 18:07:18 #62
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68176501
Haha geweldig zou het ook niet kunnen weerstaan denk ik maar ik schaf mijn spullies gewoon op het werk aan ook met korting

ik heb gister die apprentice body lotion geroken, coco boy? Vind het niet zo maar ben dan ook niet zo'n kokos fan
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_68176822
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:31 schreef Dipkip het volgende:
Sorry nok, ik was even studie ontwijkend aan het rondklikken op de website om te zien wat ik zou gaan bestellen, en toen hadden ze paasspul met 50% korting en toen heb ik (PANIEK!!! OPSCHIETEN VOOR HET OP IS!!!) mn bestelling geplaatst zonder er aan te denken dat ik jou mee zou laten doen sorry. De korting steeg naar mn hoofd.
Jaa... lekker dan... ik wist wel dat ze het paasspul gingen afprijzen En jullie maar zeggen dat het niet zou gebeuren en toen heb ik toch maar besteld.

Nou ja... ik heb genoeg lush dan maar voorlopig... ofzo.
pi_68176825
Zijn er in de nederlandse lush winkels ook paasspullen met korting?
pi_68176848
quote:
Op zondag 19 april 2009 18:15 schreef kahlie het volgende:
Jaa... lekker dan... ik wist wel dat ze het paasspul gingen afprijzen En jullie maar zeggen dat het niet zou gebeuren en toen heb ik toch maar besteld.
Het is ook voor het eerst
pi_68176884
quote:
Op zondag 19 april 2009 18:15 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Het is ook voor het eerst
Tja... weer geleerd dat ik beter naar mezelf kan luisteren dan naar anderen... Wanneer leer ik dat nou...
pi_68177263
Sorry hoor maar is dat toontje nou echt nodig? Je doet net alsof ons iets kwalijk te nemen valt, terwijl er toch echt véél meer kans was dat het weer zo zou zijn als alle andere jaren dan dat ze dit jaar met iets nieuws zouden komen. Als wij ook maar een idee hadden gehad dat dit er aan zat te komen hadden we je dat heus wel vertelt hoor
pi_68177550
quote:
Op zondag 19 april 2009 18:07 schreef MaJo het volgende:
Haha geweldig zou het ook niet kunnen weerstaan denk ik maar ik schaf mijn spullies gewoon op het werk aan ook met korting

ik heb gister die apprentice body lotion geroken, coco boy? Vind het niet zo maar ben dan ook niet zo'n kokos fan
Cocos bodylotion?

En ik ga NIET bestellen in de UK.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou ook wel gek zijn (volgens mijn standaarden dan, er zijn mensen die andere maatstaven hanteren ), ik heb nog een stuk of 15 ballistics en zo'n 40 BBSen. Daar moet ik echt eerst een bres in slaan voor ik nieuw spul koop. En mijn lijf-, haar en gezichtsspul voor dagelijks gebruik is ook nog lang niet op.

*verstandig is maar voor de zekerheid toch op haar handen gaat zitten*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_68177715
Ik heb trouwens nog even gekeken, en je vroeg naar grabbags of gratis extra producten bij het bestellen van paasproducten, en dáár hebben wij over gezegd dat Lush dat alleen met kerst doet. Niemand heeft iets gezegd over afprijzen. Zo.

@Cat ik wilde toch al die nieuwe producten proberen en 2 dingen die ik door een misverstand niet heb besteld voor iemand anders bestellen... En karma poeder wou ik hebben en tja, er gaan wel 4-5 badproducten er door per week hier dusseh.... Komt wel op.
pi_68177905
quote:
Op zondag 19 april 2009 18:35 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb trouwens nog even gekeken, en je vroeg naar grabbags of gratis extra producten bij het bestellen van paasproducten, en dáár hebben wij over gezegd dat Lush dat alleen met kerst doet. Niemand heeft iets gezegd over afprijzen. Zo.
quote:
@Cat ik wilde toch al die nieuwe producten proberen en 2 dingen die ik door een misverstand niet heb besteld voor iemand anders bestellen... En karma poeder wou ik hebben en tja, er gaan wel 4-5 badproducten er door per week hier dusseh.... Komt wel op.
Ja, mijn probleem is de laatste weken dus dat ik tegenwoordig nauwelijks tijd/zin heb om in bad te gaan. Als ik één badprodukt per week opmaak is het veel. En inmiddels heb ik alle mensen in mijn omgeving verleid met Lush dus BBSen weggeven heeft ook niet meer zoveel zin, ze hebben ze al zelf.

Maar als ik het excuus had gehad van dagelijkse produkten bijbestellen, vergeten groepsorder bestellingen etc... dan was het een ander verhaal. Ow, en als de magic eieren er nog waren....

PS: ik heb nu een wax melt van jou opstaan (die blauwe). Ik had het hele driehoekje nodig maar nu ruikt hij heerlijk!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 19 april 2009 @ 18:42:22 #71
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_68177954
Ik sprak net hardop uit dat ik misschien wel in engeland wil bestellen.
"We zijn daar in september. Dan neem je maar een extra koffer mee"
Ok! Doe ik!
Maar: kan je ook in de winkels in Londen retro spullen kopen?
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  Moderator zondag 19 april 2009 @ 18:51:14 #72
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68178253
quote:
Op zondag 19 april 2009 18:15 schreef Dipkip het volgende:
Zijn er in de nederlandse lush winkels ook paasspullen met korting?
Bij ons zijn de paasproducten al bijna op dus denk niet dat die afgeprijst gaan worden. Als er nog een paar overblijven dan geven we die denk ik als proefjes weg
  Moderator zondag 19 april 2009 @ 18:53:17 #73
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68178328
quote:
Op zondag 19 april 2009 18:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Cocos bodylotion?

En ik ga NIET bestellen in de UK.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou ook wel gek zijn (volgens mijn standaarden dan, er zijn mensen die andere maatstaven hanteren ), ik heb nog een stuk of 15 ballistics en zo'n 40 BBSen. Daar moet ik echt eerst een bres in slaan voor ik nieuw spul koop. En mijn lijf-, haar en gezichtsspul voor dagelijks gebruik is ook nog lang niet op.

*verstandig is maar voor de zekerheid toch op haar handen gaat zitten*
Yup Van de kokosliefhebbers hoorde ik al dat die erg lekker is

En wat ballistics/BBS betreft, ik heb er ook nog tientallen O.a. Twinkles, Christmas Morning en Ruby Red Slippers Ik ontdekte net een Lush tasje in mijn kamer waar ook een paar Ruby Red Slippers inzitten

En net ook nog naast de sexxx bomb twee chocy eggs gekocht
  zondag 19 april 2009 @ 19:00:01 #74
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_68178554
Cocosliefhebber springt een gat in de lucht
Die paasdingen vond ik echt zwaar tegenvallen dus daar mis ik niks aan
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_68178583
Waarom springt dit topic telkens boven in de AT? Voormalige scharrel werkte hier
  Moderator zondag 19 april 2009 @ 19:02:02 #76
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68178618
quote:
Op zondag 19 april 2009 19:01 schreef Koewam het volgende:
Waarom springt dit topic telkens boven in de AT? Voormalige scharrel werkte hier
In welke winkel?
  Moderator zondag 19 april 2009 @ 19:20:32 #77
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68179211
Als er nog een keer een bestelling wordt gedaan in Engeland wil ik wel meedoen Ben erg benieuwd naar Forever in Bloom
  zondag 19 april 2009 @ 19:30:39 #78
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_68179553
Ik heb vandaag voor het eerst de T'Eo gebruikt. Ruikt erg lekker, maar zweet helaas er nog steeds een beetje doorheen Later deze week (op een vrije dag dus, want wil geen risico lopen op mn werk) maar even Mr. T. proberen.. Beide producten ruiken trouwens wel errug lekker!!
pi_68179734
Als ik weer ga bestellen (laten we voor mn portemonnee hopen pas over een hele tijd) zal ik het tijdig melden
quote:
Op zondag 19 april 2009 18:41 schreef Cat22 het volgende:
Ja, mijn probleem is de laatste weken dus dat ik tegenwoordig nauwelijks tijd/zin heb om in bad te gaan. Als ik één badprodukt per week opmaak is het veel. En inmiddels heb ik alle mensen in mijn omgeving verleid met Lush dus BBSen weggeven heeft ook niet meer zoveel zin, ze hebben ze al zelf.

Maar als ik het excuus had gehad van dagelijkse produkten bijbestellen, vergeten groepsorder bestellingen etc... dan was het een ander verhaal. Ow, en als de magic eieren er nog waren....

PS: ik heb nu een wax melt van jou opstaan (die blauwe). Ik had het hele driehoekje nodig maar nu ruikt hij heerlijk!
Bij mij is het juist zo dat ik steeds als ik in bad ga iets uitkies waar ik niet superdol op ben omdat het zo hard gaat dus de countries zijn zodat ik ook s met mn favo geuren in bad ga en de grote gele met ma bars er in zijn voor de default baddermomenten

Dat de magics op waren vond ik echt kut. Maar die waren vrijwel onmiddelijk op, ik had ze op 1 april ook besteld en kreeg ze niet omdat ze toen al op waren

Ja vind je de blauwe lekker? Ik vind die ook lekker en de roze ook wel hoewel die een beetje wasverzachterig is. Als ik het weer wat rustiger heb ga ik lekker weer met was prutsen
  Moderator zondag 19 april 2009 @ 19:39:12 #80
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68179881
Ik heb een aantal magics weggeshopt uit de winkel Maar ze gingen echt hard inderdaad, had er best nog wat meer willen hebben En die roze konijntjes waren ook zo op De roze eieren hebben we zelfs niet eens in de winkel gehad
pi_68180432
ik heb de badmeuk meegenomen naar ouders en ga zo eens in bad, maar waarmee?
Frithy the snowman, christmas kisses of candycane...
  Moderator zondag 19 april 2009 @ 19:57:58 #82
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68180556
quote:
Op zondag 19 april 2009 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb de badmeuk meegenomen naar ouders en ga zo eens in bad, maar waarmee?
Frithy the snowman, christmas kisses of candycane...
Christmas kisses
pi_68180644
die had idd ook al n lichte voorkeur
pi_68180648
quote:
Op zondag 19 april 2009 18:24 schreef Dipkip het volgende:
Sorry hoor maar is dat toontje nou echt nodig? Je doet net alsof ons iets kwalijk te nemen valt, terwijl er toch echt véél meer kans was dat het weer zo zou zijn als alle andere jaren dan dat ze dit jaar met iets nieuws zouden komen. Als wij ook maar een idee hadden gehad dat dit er aan zat te komen hadden we je dat heus wel vertelt hoor
Jullie zijn allemaal snoepjes hoor

Ik was meer pissig over mezelf... sorry als dat niet door kwam. Ik luister te slecht naar mezelf en dat zorgt vaak voor problemen.
pi_68181068
quote:
Op zondag 19 april 2009 19:57 schreef MaJo het volgende:

[..]

Christmas kisses
*Eensch is*

Ook vermeldenswaardig trouwens: Lush werkt echt!

Ik had vanmorgen wat haast dus geen tijd om te douchen. Opfrisbeurtje aan de wasbak, lekker geurtje (Black Pearl ) opgespoten en weg was ik. En na een uur begin ik flink te ruiken naar zweet.
Was ik vergeten mijn iniminie-erwtje Aromacreme te gebruiken. Van ellende heb ik tussendoor, toen ik bij mijn ouders was, maar even een Dove deo geleend.

Aromacreme is echt geweldig, bij zweterige dagen wel klotsoksels (maar ik geloof niet zo in het afsluiten van alle poriën dus dat mag) maar geen zweetluchten!
pi_68181135
Kisses, zeker
quote:
Op zondag 19 april 2009 20:00 schreef kahlie het volgende:
Jullie zijn allemaal snoepjes hoor

Ik was meer pissig over mezelf... sorry als dat niet door kwam. Ik luister te slecht naar mezelf en dat zorgt vaak voor problemen.
Dan is het goed

Misschien zijn er hier nog een paar die paasspul willen, dat je een groepsbestelling kan doen?
pi_68181480
@Dipkip, geeft niks. ik heb net met Burdie meebesteld en ik heb ook net een Dreamcream apart gekocht. Dan heb ik dus 2 potten, maar die komen wel op. Heerlijk spul is dat. Mijn zoon is er nu ook al aan. Trouwens... mijn vriend ruikt opeens steeds naar Karma
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_68181807
Vrijdag was ik in Lush Haarlem en daar hadden ze nog wel magics (minimaal 1, want die had ik eerst in mijn mandje).

Net ook nog een bestelling gedaan in de uk paasspulletjes en suger scrubs, dacht dat vriendlief een zuur gezicht zou trekken, maar nee, gewoon doen zij hij
pi_68182008
Oew als ze die nog hebben met de VIP party... Maar dat zal wel niet.
pi_68185696
Ik zou bellen om hem te reserveren (weet niet of ze dat doen natuurlijk en misschien is hij zaterdag nog verkocht ) maar er was niet veel paasspul meer.
pi_68185803
Ik moet morgen voor vriendje de stad in om een riem te kopen omdat ie overmorgen op zakenreis moet en zn oude riem kwijt is (hij draagt alleen een riem bij zn pak, en normaal naar werk gewoon spijkerbroeken). En dan kom ik langs Lush ze zullen wel onooglijk duur zijn vergeleken bij de engelse half price eitjes, maar ja, magic

Zouden ze na deze run op magic eindelijk door krijgen dat het een permanent item moet worden?
pi_68186020
Ik durf het zo niet meer te zeggen ¤ 3,85 zoiets?
pi_68186177
Oh dat is nog wel te doen, die kerstversies waren dacht ik meer dan 5 euro!
  Moderator zondag 19 april 2009 @ 23:44:06 #94
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68188965
3.95
pi_68190030
Die van pasen of die van kerst?
  Moderator maandag 20 april 2009 @ 00:53:43 #96
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68190769
quote:
Op maandag 20 april 2009 00:18 schreef Dipkip het volgende:
Die van pasen of die van kerst?
Die van Pasen

Ik vraag me wel af of ze ze nog ergens hebben, bij ons was het echt snel uitverkocht.

Hoop echt dat we hem ooit vast in het assortiment krijgen Met de Magic had ik destijds niet door dat dat een special was voor kerst, dacht dat het gewoon een nieuwe ballistic was Heb daarom er nooit op ingeslagen, waar ik achteraf wel van baal
pi_68192391
Hij zal wel op zijn idd.... Ik heb er nog wel één van kerst, maar het is er echt een die ik wekelijks zou willen die geur, die kleur, die afwezigheid van frutjes
  maandag 20 april 2009 @ 08:30:31 #98
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_68192787
quote:
Op zondag 19 april 2009 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]
Er staat hier by the way een stukjes rockstar in de boekenkast, die had ik daar even neergelegd en vergeten weg te halen. Kom ik gisteren thuis, ruikt het hele huis naar Lush, zo'n beetje .
Gister hetzellfde gedaan om de vieze muffe (fret?)lucht iut m'n kamer te krijgen..

Heeft iemand trouwens tips ivm wassen met Lush? En dan bedoel ik het wassen van je kleding,. Ik zou wel eens iets naar Lush willen laten ruiken, of klinkt ik nu erg gek?
pi_68192846
Ik las net op het internationale forum dat het kan met 1/3 bubble bar en een beetje waspoeder, geen wasverzachter.
pi_68192911
Ik gooi zo af en toe een douchegel in het bakje waar het wasmiddel in moet. Geen idee van de hoeveelheden, ik pak meestal net zoveel als normaliter wasmiddel. Ik doe het dan ook alleen maar voor fleece dekens, badjasen etc. Heerlijk, een wasmachine waar Lush luchten uit komen. Helaas blijft de geur in de kleding niet zo lang hangen.
Omdat ik beng ben dat de kleding vlekken zou kunnen krijgen pas ik de kleur van de douchegel wel aan aan de kleur van de kleding. Is waarschijnlijk niet nodig, maar ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')