Oh, dat is mn moeders veel te klein. Die willen een kalf. Ik vind de Podenco niet geweldig qua looks (mij een beetje te dunnig) maar het karakter is zoquote:Op woensdag 22 april 2009 11:08 schreef oh-oh het volgende:![]()
![]()
![]()
PODENCO!
Oh mn vriendin heeft een podenco mix, dat is Chico's grote liefde, echt een fantastische hond.
Ik wil ook ooit een windhond hoor, en dan een podenco, een saluki of een galgo denk ik![]()
Een powder puff is de behaarde versie van een chinese naakthond.
Langharig.
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Willen je mama's niet een hele leuke puff jongen voor bij de podenco ?
Ooh dat is wel een leukerdjequote:Op woensdag 22 april 2009 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie de foto niet.
Maar Hula is ook een beetje zielig hoor, die wil ook best twee lieve mama's!
[ afbeelding ]
Die witte is het
Nee hoor je zit goed!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:10 schreef ymme het volgende:
Zit ik hier nou in F&F of in het Lush topic?
Je zit hier in een topic waar we af en toe ook over andere dingen praten die ter sprake komen.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:10 schreef ymme het volgende:
Zit ik hier nou in F&F of in het Lush topic?
Zoekt die witte een nieuw tehuis?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie de foto niet.
Maar Hula is ook een beetje zielig hoor, die wil ook best twee lieve mama's!
[ afbeelding ]
Die witte is het
Die andere das hellboy, dies niet van mij maar van een vriendin waar Hula nu is , en idd die witte zoekt een heel lief baasje.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, dat andere hondje is van oh-oh zelf
LOL! Kom je hier kijken voor lush en eindig je straks met een hondje.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:32 schreef ymme het volgende:
(Graag even via de pm wat info, als dat kan?, leeftijd etc) Mijn ouders zoeken nog een leuk hondje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |