Back on topic!quote:Op woensdag 22 april 2009 14:50 schreef ymme het volgende:
Het kan geen kwaad. Maar ik zie mezelf nog niet met een rose hond over straat lopen
He maar, ff over Lush.
Wat zijn jullie ervaringen met de chocolade zeep. Ik heb hem besteld.
Nee, dat doe ik met speciale kaarsenkleurstofquote:Op woensdag 22 april 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik maak daar altijd stoomcakes mee !
Gebruik je die ook in je zelfgemaakte melts trouwens?
Mijnes ruikt naar dropquote:Op woensdag 22 april 2009 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik ruik in de mijne alleen chocolade en niks geen mint
Maar jouw neus is raar.quote:
Uhuhquote:Op woensdag 22 april 2009 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Met dat hele ding???
quote:
Gewoon normaalquote:
Nee hoor, viel hartstikke meequote:Op woensdag 22 april 2009 16:20 schreef Cat22 het volgende:
Maar wordt het dan niet supergeconcentreerd? Ik had een halve Humango in bad gedaan en dat vond ik net een beetje te heftig qua geur.
Is de zeep dan niet na 3 keer gebruiken ofzo op.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind de chox away heel lekker, hij is ook lekker zacht en schuimig.
Watquote:Op woensdag 22 april 2009 19:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik las net dat die er waarschijnlijk uit gaat...
Ja inderdaadquote:Op woensdag 22 april 2009 20:10 schreef rac het volgende:
OMG werk je bij Lush kom je hier voor het nieuws!![]()
Grappige honddip, heeft hij ook nog zo'n mooie spaanse naam?
Sorry voor de sc moest heel even
Op het internationaal forum, ze zouden vandaag onder medewerkers bekend maken of ie overal er uit gaat en nu is ie ineens uit de spaanse shop verwijderd.quote:
Hopen dan maar dat ie bij ons wel blijftquote:Op woensdag 22 april 2009 20:12 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Op het internationaal forum, ze zouden vandaag onder medewerkers bekend maken of ie overal er uit gaat en nu is ie ineens uit de spaanse shop verwijderd.
@rac nee ze heet daisykomt het uit dat ik maandag langskom?
Nope , hij gaat even lang mee als de rest , echt lang dusquote:Op woensdag 22 april 2009 17:30 schreef ymme het volgende:
[..]
Is de zeep dan niet na 3 keer gebruiken ofzo op.
Meestal is dat wel zo met een iets 'zachtere' zeep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |