Dat had ik dus verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:17 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb niks specifieks in mn hals gesmeerd, karma kream maar dat heb ik overal gesmeerd en de rest van mn lijf is erg rustig en tevreden. Parfum had ik alleen tussen de boobies. Planten heb ik niet aangeraakt, dus ik verdenk toch een beestje, ook omdat het zo fel begon. Het was echt ineens onwijs pijnlijk en jeukerig, binnen een minuut kwam het opzetten.
[..]
Misgegaan? Hoezo misgegaan, ik heb toch gewoon je spullen klaar staan? Dat heb ik ook gepost.
Bij nader inzien koop ik wel allemaal dingen waar ik zelf van kan profiterenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moeten we wel weten van welke geuren ze houdt. Er is zoveel keuze.
Maar de verzendkosten binnen Nl zijn dan toch ook vaak 6 euro ofzo? Aangezien het niet door de brievenbus past lijkt me?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet maar 1 product bestellen, maar een heleboelof je doet met een group order mee, dan heb je alleen de verzendkosten binnen nederland.
Ik zou denken een goede reiniger voor je gezicht (bijv. herbalism of coalface), een toner tegen puistjes (tea tree water) en de antipuistjesgel (grease lightning) en een dagcreme die bij je huidtype past.
Limburgquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:08 schreef Dipkip het volgende:
Vegakip, pakje verzenden binnen nederland is idd 6,75, misschien kun je iemand vinden die in de buurt woont, dat je het kan ophalen. Waar woon je ongeveer?
Waar woon je? Het verschilt ook nog per Lush winkel wanneer het binnenkomt. Ik hoop snel want we hebben al veel mensen die erom vragenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh ok, ze zeiden hier al over twee weken of zo, dat was uhmmm ,afgelopen zaterdag.
Wss roepen ze me wel naar binnen als ze hem hebben en me langs zien lopen.
Te lief, ze moesten zelf bij de demo al meteen aan mijn honden denken bij het produkt!
Je leert minder te knoeien op een gegeven moment. Maar ik werd er ook gek van, ik ben overgestapt op buffy en aqua mirabilis. Ik gebruik ze inderdaad onder de douche, ipv zeep. King of skin is mijn favoriet trouwens, heerlijk wat dat voor mn huid doetquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar wat ik me afvroeg, ik heb me natuurlijk direct met You snap the whip (.) gewassen, maar m'n hele douchecabine werd ranzig achteraf
. En na het douchen heb ik niet echt zin om schoon te maken ofzo. Ben ik de enige met dat probleem? Hoe gebruiken jullie die body butters? Gewoon onder de douche opsmeren en afspoelen?
-T'eo
Soms zijn er speciale acties dat je boven een bepaald bedrag iets gratis krijgt. Als je veel uitgeeft dan geven we wel wat proefjes mee, maar dat is ook weer afhankelijk van hoeveel we hebben liggenquote:Op zaterdag 18 april 2009 08:23 schreef bulbjes het volgende:
Als je via internet besteld, krijg je er dan ook iets gratis bij? (had namelijk toen ik laatst in de winkel voor meer dan 45 euro aan Lush zooi kocht dat ik er een gratis bijna-over-de-datum maskertje bij kreeg).
Of is dat altijd alleen vanaf een bepaald bedrag of hoeveelheid dat je er wat gratis bijkrijgt?
Als je boven een bepaald bedrag zit, krijg je dan nog iets extra?
En hoe duur zijn verzendkosten ongeveer bij online bestellen en komt het altijd goed aan?
Dat wou ik even weten
Maar You Snap The Whip ruikt zo lekkerquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Je leert minder te knoeien op een gegeven moment. Maar ik werd er ook gek van, ik ben overgestapt op buffy en aqua mirabilis. Ik gebruik ze inderdaad onder de douche, ipv zeep. King of skin is mijn favoriet trouwens, heerlijk wat dat voor mn huid doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |